sobota, 10 maja 2014

MOJA WIEDZA O FUNKCJONOWANIU CZŁOWIEKA POZWOLIŁA MI PRZYWRÓCIĆ SIĘ NA PRAWIDŁOWE FUNKCJONOWANIE

UNIWERSYTET CAMBRIDGE

Szanowni Państwo!
Prawidłowe funkcjonowanie człowieka to funkcjonowanie na jego naturalnym stanie. Naturalny stan człowieka to rozum w mózgu który nie zna słów, który nie istnieje bez emocji. Takie mamy odkrycie naukowe, które mówi, że w mózgu, który nie zna słów jest rozum i że nie istnieje on bez emocji. Zatem w stanie naszego mózgu, który nie zna słów mamy naturalne emocje. Chcąc poznać te swoje naturalne emocje musimy mieć w mózgu rozum. Ten rozum w mózgu, który nie zna słów nie istnieje bez emocji dlatego ponieważ mózg jest połączony z odczuwaniem przy pomocy energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. To na tej energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków nasz rozum połączony z emocjami jest na zrównoważonej energii. Życie jest oparte na zrównoważonej energii. Do życia potrzebny jest taki, a nie inny układ z pierwiastków jaki jest w układzie genetycznym człowieka i wszystkich innych stworzeń. Biolog i Genetyk prof. Piotr Słonimski mówi, że kod genetyczny jest identyczny u wszystkich stworzeń. Układ genetyczny pierwiastków jest dowodem na to, że jest jeden Stwórca wszechświata. Ten układ genetyczny pierwiastków jest dowodem na to, że życie stworzył Stwórca który dokonał tego układu z pierwiastków.
Układ genetyczny pierwiastków oparty jest na rozumie Stwórcy, który my mamy w naturze swojego mózgu i jeśli posługujemy się myśleniem swojego Stwórcy to posługujemy się Jego rozumem. Ludzie jak widzimy w stanie rzeczywistym mówią, że opierają się na myśleniu wybranych przez siebie ludzi. Myślenie wybranych przez ludzi ludzi to nie jest rozum jaki mamy w naturze mózgu. Zatem ludzie zamiast opierać się na myśleniu swojego Stwórcy postanowili opierać się na myśleniu wybranych przez siebie ludzi. W naturze mózgu nie ma myślenia ludzi, a ludzie opierają się na myśleniu ludzi, a więc mózg stworzył inny umysł na myśleniu na jakim postanowił opierać się człowiek. W wyniku tak dokonanego wyboru przez człowieka powstał w mózgu drugi umysł. Ten drugi umysł oparty jest na myśleniu narzuconym przez człowieka. Mózg wykazuje, że w tym drugim umyśle opartym na myśleniu narzuconym przez człowieka nie ma rozumu. Naukowcy odkryli, że w mózgu są dwa umysły i że mózg wykazuje narzucane zachowania i problemy, że to rozbieżne cele i że tymi rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne. Znaczy to, że opieranie się człowieka na myśleniu narzuconym przez człowieka ma swoje systemy neurologiczne. Na systemach neurologicznych oparte są emocje, a zatem człowiek na narzuconym myśleniu ma swoje emocje. Myślenie narzucone z połączonymi z nim emocjami oparte są na energii w której nie ma życia. Człowiek na narzuconym przez siebie myśleniu nie dokonał układów z pierwiastków ażeby na nich było życie. Człowiek narzucił myślenie wyrażając tym lekceważenie Stwórcy. To lekceważenie Stwórcy zmieniło energie, a na nich odczuwanie. Odkrywca podświadomości Zygmunt Freud odkrył, że podświadomość to wyparta i stłumiona psychika z zawartymi w niej treściami. Ja odkryłam, że ta wyparta i stłumiona psychika z zawartymi w niej treściami to rozum Stwórcy na jakim utrzymuje się psychika. Ten rozum Stwórcy wraz z połączoną z nim psychiką wyparło myślenie narzucone przez człowieka z połączonymi z nim złymi emocjami. Mamy teraz w mózgu dwa rodzaje myślenia z których myślenie oparte na rozumie Stwórcy jest z dobrymi emocjami opartymi na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków i mamy myślenie narzucone przez człowieka oparte na braku rozumu ze złymi emocjami opartymi na energii w której nie ma życia. Mamy teraz w sobie dwa rodzaje systemów neurologicznych opartych na dwóch rodzajach energii i dwóch rodzajach emocji. Naukowcy odkryli, że posiadamy zróżnicowane systemy neurologiczne, a ja odkryłam, że to zróżnicowanie oparte jest na energii życia i na energii w której nie ma życia. W systemach neurologicznych opartych na myśleniu narzuconym przez człowieka nie ma życia. Albert Einstein widzi, że w energii jaka jest we wszechświecie  jest energia która grozi katastrofą na niewyobrażalną skalę, a więc ta energia jest energią niszczącą życie. Taką samą energię niszczącą nasze życie mamy w sobie jeśli opieramy się na myśleniu przez siebie narzuconym. W naszej naturze nie ma naszego myślenia, a ludzie opierają się na narzuconym przez siebie myśleniu lub opierają się na myśleniu wybranych przez siebie ludzi. Funkcjonowanie człowieka zostało zaburzone narzuconym przez niego myśleniem. Mózg wykazuje, że to narzucone myślenie jest do rozbieżnych celów i my widzimy, że ludzie na narzuconym przez siebie myśleniu ustanowili w świecie należącym do Stwórcy swoje prawo. Zatem myślenie narzucone przez człowieka jest myśleniem nieuczciwego człowieka. Wydaje rozporządzenia w nie swoim świecie człowiek nieuczciwy. Wybiera ludzi do wydawania rozporządzeń w nie swoim świecie nieuczciwy człowiek. Wykonuje myślenie narzucone przez człowieka człowiek nieuczciwy. Gdybyśmy nie wypowiadali słowa to do tego by nie doszło, ale my powinniśmy uczciwie zachowywać się, gdyż uczciwość jest naszą naturą. Ustanowione prawo na myśleniu narzuconym przez człowieka pokazuje, że jest to myślenie nieuczciwego człowieka i pokazuje skutek wykonywania narzuconego myślenia jakim jest problem. Dane opublikowane przez gazetę "Rzeczpospolita" za 11 miesięcy powołanych od roku 2004 wojewódzkich sądów administracyjnych mówią, że sądy orzekły, że ponad 99,5% ludzi skarży się niezgodnie z prawem. Mamy zatem dowód na to, że skutkiem narzuconego myślenia jest problem. Naukowcy odkryli, że w mózgu są narzucane zachowania i problemy i że mózg wykazuje, że te narzucane zachowania i problemy to rozbieżne cele. Zatem mamy w mózgu odpowiedź mózgu na myślenie narzucone przez człowieka i wykonywanie narzuconego myślenia przez człowieka. Ludzie władzy okradli przy pomocy narzuconego myślenia ponad 99,5% skarżących się ludzi. Ja z tych danych wygrałam 50% wszystkich wygranych w województwie warmińsko-mazurskim, więc gdyby nie ja to okradzionymi byliby również moi klienci, a przegrane ludzi byłyby bliżej 100%. Zatem myślenie narzucone przez człowieka jest do czynienia zła, a ludzie, którzy wykonują to myślenie otrzymali zło, gdyż ich okradziono. Mózg zatem wie, że myślenie narzucone przez człowieka jest do czynienia zła, a Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia. Znaczy to, że anatomia zmienia się od czynienia zła. Gdyby nie było w mózgu narzuconego myślenia przez człowieka to człowiek wykonywałby czynności na myśleniu jakie ma w naturze mózgu i byłby zdrowy. Człowiek nie tylko byłby zdrowy na wykonywaniu czynności na myśleniu jakie jest w naturze mózgu, ale miałby szczęśliwe emocje i byłby tylko na energii życia. Zatem człowiek narobił sobie ogromnego zła narzuceniem swojego myślenia. Nasz Stwórca zdecydował się przyjść na ziemię zapewne kiedy zobaczył jak wielkimi złoczyńcami są ludzie, że przybijają żywych ludzi do krzyża. Ci bandyci opierający się na narzuconym myśleniu przybili do krzyża również Tego Kto dał im życie, gdyż swojego Stwórcę. Ludzie kościoła jak widać wiedzą, że Jezus był Bogiem i wiedzą, że mówił, że stworzył nas na odczuwaniu miłości, gdyż na obrazach z Jezusem mają napisy, że Jezus jest Bogiem i że jest miłością. Ludzie kościoła mówią, że nie wiedzą co to jest prawda, a więc opierają się na myśleniu przez siebie narzuconym. Ludziom podobają się ludzie narzucający wolę tak bardzo, że na cześć jednego z największych złoczyńców Adolfa Hitlera wiwatowały miliony ludzi gdziekolwiek się pojawił. Zatem na narzuconym myśleniu podobają się ludziom bandyci i złodzieje. Wiedziałam o tym już dawno, gdyż piszę o tym kilkanaście lat w czasie których napisałam tysiące pism ażeby ludzie powrócili na naturalne dla nas myślenie na jakim sprawy się uzgadnia. Gdyby nie Uniwersytet Cambridge to nie miałabym do kogo pisać. Ludzie z Uniwersytetu Cambridge od których mam  około tysiąca podziękowań nie są złodziejami i bandytami. Na myśleniu swojego Stwórcy mamy rozum i jesteśmy dobrze zachowującymi się. Byłam zdziwiona jak któregoś dnia spotkałam człowieka którego poruszanie się wywarło na mnie taki wpływ, że ciągle to jego piękne poruszanie mi się przypominało. Myślałam długo dlaczego poruszanie się człowieka wywarło na mnie wpływ. Później zauważyłam, że ma on rozumną twarz, a co też było czymś niezwykłym. Z czasem zrozumiałam, że zobaczyłam człowieka opierającego się na rozumie i że on mnie zainteresował ponieważ takimi jesteśmy z natury. Miał też wspaniałą energię. Spotkałam też ludzi umysłowo chorych i wiem, że ludzie umysłowo chorzy są zabierani do szpitali psychiatrycznych z powodu złych zachowań, a zauważyłam, że ci ludzie do mnie zachowują się dobrze. Piszę o tych przypadkach wcześniej. Uświadomiło mi to, że my naturalnie wiemy jakim jest człowiek natury.
Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia, a zatem zmieniły się odruchy ludzi z dobrze zachowujących się na zachowania chuliganów i chamów. Ci chuligani i chamy mają twarze chuliganów i chamów i tą inną anatomię skonstruowały dla nich systemy neurologiczne zajmujące się narzuconym przez nich myśleniem. To jest inna anatomia człowieka na narzuconym myśleniu na jakim człowiek jest źle zachowującym się i ma twarz w której nie widać rozumu.
Zajmujące się narzuconym myśleniem systemy neurologiczne wykonały anatomię z narzuconego myślenia i widać z tych twarzy kim kto jest. Naukowcy występujący w programie "Album nazistów" mówią, że ci ludzie powinni mieć twarze potworów, a mają ludzkie twarze. Jeśli mamy rozum to widzimy, że ta ludzka twarz jest twarzą potwora.
Moje wszystkie pisma są świadectwem na wyrażany przeze mnie sprzeciw na myślenie władzy i ludzi narzucających myślenie. Ten mój sprzeciw powodował moje przywracanie się do prawidłowego stanu, gdyż weszłam też w to myślenie narzucone przez człowieka. Wykonywanie woli władzy jest wykonywaniem myślenia narzuconego przez ludzi. To nam szkodzi, ale ja jestem sama w moim sprzeciwie na nie wykonywanie narzuconego myślenia przez ludzi. Władza jest oparta na narzuconym przez ludzi myśleniu, a ci ludzie mają zapisane w ustanowionym przez nich "prawie" o każdym skrawku na ziemi, że to ich i wymierzają ludziom kary za nie wykonywanie ich woli. Mnie zabierają moje pieniądze przysyłając mi zawiadomienia, że to zgodnie z prawem. Odpisuję, ażeby przedstawili mi prawo do mnie, a ich to nie obchodzi. Pełno ludzi wtrąca się do mojego życia mówiąc, że mam wykonywać ich wolę. To jakiś koszmar. Na myśleniu jakie mamy w naturze mózgu nikt nie wtrąca się do czyjegoś życia. Na myśleniu jakie jest w naturze mózgu żyjemy ze sobą w zgodzie.
Moją pasją jest wiedza i oczywiście oparta na rozumie, a nie wymyślona przez ludzi na jakiej to wiedzy nie ma się rozumu. Stan odkryć naukowych jest taki, że pozwolił mi zrozumieć wszystko. Poznanie przeze mnie prawa ustanowionego przez ludzi pozwoliło mi zauważyć, że to myślenie nieuczciwych ludzi, a poznanie wiedzy o podświadomości pozwoliło mi odkryć, że na myśleniu naturalnym dla mózgu jesteśmy uczciwymi ludźmi. Zrozumiałam, że chcąc usunąć z siebie złą energię muszę powtarzać, że " nie zachowuję się nieuczciwie" i chcąc przywrócić się na dobrą energię trzeba powtarzać "zachowuję się uczciwie". Zrozumiałam to dlatego ponieważ Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że narzucane zachowania to rozbieżne cele, a ja widziałam, że ludzie narzucający wolę są nieuczciwi. Powróciłam do stanu zrównoważonej energii i przekazuję to ludziom, którzy tak jak ja robią sprzeciw na źle zachowujących się nieuczciwych ludzi, ażeby oni mogli szybciej powrócić na prawidłowe funkcjonowanie, które ja już odkryłam.

                                    Z wyrazami najwyższego szacunku i uznania dla Uniwersytetu Cambridge
                                                                                           Barbara Paul
Wyrazy szacunku i uznania przekazuję również dla Zastępców Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce, którzy w roku 2011 przysłali mi wyrazy uznania i szacunku za moje zainteresowania, które mają związek ze zdrowiem psychicznym.
Wyrazy szacunku i uznania składam dla wszystkich ludzi, których odkrycia przyczyniły się do odkrycia przeze mnie funkcjonowania człowieka. Szczególne wyrazy szacunku i uznania składam dla Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, którzy odkryli, że mózg wykazuje narzucane zachowania i problemy, że to rozbieżne cele i że zajmują się nimi systemy neurologiczne. Wyrazy szacunku i uznania składam dla Uniwersytetu Carnegie Mellon od którego mam setki podziękowań.
                                                                                                 Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz