wtorek, 20 maja 2014

ZE ZŁEGO FUNKCJONOWANIA CIAŁA WYPROWADZA POWTARZANIE SŁÓW "NIE WYKONUJĘ NARZUCANEJ WOLI"

UNIWERSYTET CAMBRIDGE

Szanowni Państwo!
W naturze funkcjonujemy na woli naszego Stwórcy. W roku 2004 przeczytałam, że Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że w mózgu są narzucane zachowania i problemy i że mózg wykazuje, że to rozbieżne cele i że tymi rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne. Znałam te narzucane zachowania i problemy, gdyż znałam ustanowione przez ludzi prawo. Występowałam przeciwko temu myśleniu, gdyż widziałam, że jego skutkiem jest cierpienie ludzi. To odkrycie naukowe nie dawało mi spokoju i zajmowałam się nim przez 10 lat. Ludzie nie chcieli słuchać o nie posługiwaniu się narzuconym myśleniem, a mózg wykazywał, że to rozbieżne cele i że zajmują się nimi systemy neurologiczne. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia i ja widziałam, że na wykonywaniu czynności na myśleniu władzy mamy do czynienia ze złoczyńcą i ofiarą. Złoczyńca i ofiara wykonują czynności na narzuconej woli. Ja wiedziałam, że muszę wyjść z wykonywania czynności jakichkolwiek na narzuconej woli i to zrobiłam. Długo nie wiedziałam, że wykonywanie czynności na narzuconej woli weszło w człowieka i są w nim skutki wykonywania czynności na narzuconej woli. Te skutki wykonywania czynności na narzuconej woli to zaburzenie ciała różnymi tworami jakie bardzo dobrze widzi Neurobiolog Eric Kandel, gdyż pisze m.in., że to żylakowatość. Te twory powstałe na wykonywaniu czynności na narzuconej woli zaburzają dobre funkcjonowanie człowieka. Na tych tworach oparty jest ból i cierpienie. My dobrze funkcjonujemy na woli naszego Stwórcy którego myślenie wypowiadamy z natury jako prawdę. Ja występowałam przeciwko tym samym organom narzucającym wolę co Jezus. Myślenie jakim się posługuję nie jest przeze mnie wymyślone. Narzucona wola oparta jest na narzuconym myśleniu przez człowieka i tą narzuconą wolę mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów i że zajmują się nią systemy neurologiczne. Pokazuje to, że systemy neurologiczne przeszły na funkcjonowanie na narzuconej woli przez człowieka. Przejście na to funkcjonowanie na woli narzuconej przez człowieka, to przejście na złą energię na jakiej tworzą się w człowieku różne nowotwory i słabnie aż umiera. Na woli narzuconej przez człowieka powstał w człowieku inny umysł, gdyż oparty na narzuconej woli przez człowieka. Ten inny umysł to umysł nieświadomy. To na umyśle nieświadomym człowiek jest psychicznie chory. Na tym umyśle nieświadomym człowiek ma w sobie myśli złe od których jest uzależniony. Maria Szulc pokazuje nam, że uczy się głosu o energii podświadomości chcąc pomóc ludziom, którzy mają w sobie myśli złe. Myśli złe to myśli oparte na złej energii. Zła energia jaka jest we wszechświecie to energia pochodząca od ludzi, którzy w sobie mają tą złą energię na myśleniu w mózgu opartym na narzuconej woli. Na woli Stwórcy funkcjonujemy na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Wyjście z opierania się na woli Stwórcy jest wyjściem z energii na jakiej funkcjonuje ciało.
Przekazuję zatem ludziom, którzy nie wykonują narzucanej woli, że powtarzanie słów "nie wykonuję narzuconej woli" usuwa z ciała złe twory, a to przywraca na funkcjonowanie na energię na jakiej jesteśmy stworzeni. Człowiek, który narzuca wolę jest złoczyńcą, gdyż on chce ażeby stworzenia Boga wykonywały jego wolę. Wykonywanie narzucanej woli to wykonywanie woli złoczyńcy i na wykonywaniu tej woli tworzą się w człowieku złe twory jakie pokazuje Neurobiolog Eric Kandel i dlatego jest się ofiarą narzucającego wolę. Powstałe w człowieku twory na narzuconym myśleniu zadają mu cierpienie. Nasz Stwórca bardzo dobrze wiedział już przy konstruowaniu mózgu, że narzucający wolę jest złoczyńcą, gdyż odkrycie naukowe nam pokazuje, że o tym wiedział. Stwórca też wiedział, że wykonujący wolę złoczyńcy ma z Nim rozbieżne cele, gdyż też mózg wykazuje, że o tym wie. Doskonała konstrukcja człowieka spowodowała, że pojawienie się w mózgu narzuconej woli spowodowało przejście systemów neurologicznych na funkcjonowanie na woli narzuconej przez człowieka na jakiej powstała zmieniona anatomia, gdyż anatomia złoczyńcy i tego kto wolę złoczyńcy wykonuje, a kim jest ofiara. Anatomia złoczyńcy i ofiary oparta jest na złej energii. To od ludzi złoczyńców jest we wszechświecie 73% złej energii i Albert Einstein też dobrze widział, że to sposoby myślenia ludzi są przyczyną grożącej na niewyobrażalną skalę katastrofy.

                                                                                          Z poważaniem
                                                                                          Barbara Paul
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz