środa, 23 marca 2011

Myślenie, które jest przyczyną zguby człowieka.

                                                                  Elbląg, dnia 23 marca 2011r.
Barbara Paul
ul. Mostowa 4
82-300 Elbląg
NIP 578-156-92-97

                                                       Zakład Ubezpieczeń Społecznych
                                                               ul. Teatralna 4
                                                          82-300 Elbląg

Uprzejmie informuję, że otrzymałam z Ministerstwa Zdrowia pismo z dnia 15.03.2011r. Znak MZ-DNW-052-05-354/2011 w którym zawiadamia się mnie o przekazaniu mojego pisma dotyczącego prowadzenia czynności egzekucyjnych w związku z narzucanym obowiązkiem płacenia składek ZUS.
Uprzejmie Państwa zawiadamiam, że napisałam w związku z tym pismo do Ministerstwa Zdrowia, które publikuję na moim blogu
barbarapaul.blogspot.com
pod tytułem „ Pomoc dla człowieka jest możliwa tylko poprzez usunięcie z mózgu danych przy pomocy których opracowano problem. Opracowanie problemu to opracowanie czynienia zła”.
Proszę o zapoznanie się z niniejszym pismem.
W moich pismach i książkach piszę o moim odkryciu, że dla natury naszego mózgu naturalnym jest posługiwanie się myśleniem przy pomocy którego sprawy załatwia się uczciwie i że prawo ustanowione przez ludzi oparte jest na innym myśleniu, gdyż na myśleniu przy pomocy którego sprawy załatwia się nieuczciwie. W moich pismach i książkach przedstawiam dowody naukowe na podstawie których odkryłam, że mózg i psychika funkcjonuje w sposób szkodliwy dla człowieka jeśli nie posługuje się on myśleniem jakie jest naturalnym dla naszego mózgu. Stąd mój sprzeciw na przymus płacenia składek ZUS, gdyż jest to nieuczciwe załatwianie spraw. Nie mam najmniejszych wątpliwości co do prawidłowości mojego odkrycia, gdyż wszystko opieram na odkryciach naukowych. Chcę państwu przekazać, że to, że wszyscy prawie ludzie są chorzy jest tylko i wyłącznie skutkiem nieuczciwego załatwiania spraw. Nasz mózg odrzuca każdą pojedynczą decyzję opartą na nieuczciwym załatwieniu sprawy i człowiek z tego powodu cierpi i spotykają go nieszczęścia. Człowiek cierpi i spotykają go nieszczęścia ponieważ natura naszego mózgu jest oprogramowana i wymaga naprawienia nieuczciwie załatwionej sprawy. Jeśli człowiek nie naprawia nieuczciwie załatwionej sprawy to nowotwór się rozwija. Dowodzę na podstawie odkryć naukowych, że nowotwory powstają na innym myśleniu aniżeli myślenie jakie jest naturalnym dla naszego mózgu. Dowodzę, że nie ma możliwości wyleczenia człowieka z żadnej choroby jeśli sprawa nie zostanie uczciwie załatwiona. Moje odkrycie jest bardzo ważnym dla wszystkich ludzi, ale też dowodzi, że ludzie w przeważającej mierze są nieuczciwymi. Rządzi oprogramowane myślenie jakie jest w naturze mózgu, a nie nieuczciwe postanowienia ludzi, które są przyczyną cierpienia i nieszczęść spotykających ludzi. 
Ja cieszę się z mojego odkrycia ponieważ uważam, że wielkim wstydem jest dla ludzi nieuczciwe zachowywanie się wobec innych i to do tego stopnia,. że nieuczciwość zapisano jako zgodną z prawem. Ludzie bez takiego odkrycia powinni wobec siebie uczciwie się zachowywać, a tymczasem musimy się dowiedzieć z odkryć naukowych, że nasz Stwórca nie pozwala oszukiwać.
Jeśli Państwo chcą jakiegokolwiek wyjaśnienia to bardzo proszę mi zadać pytania na każdy temat. Ja nie choruję od bardzo, bardzo dawna i nie pamiętam kiedy byłam u lekarza. Ja wiem, że jeśli coś we mnie jest nie tak to muszę naprawić się pod względem myślenia a nie oddawać swoje ciało pod decyzje innych ludzi. Dlatego zabieranie mi pieniędzy i to podwójnie na ubezpieczenie zdrowotne uważam za nieuczciwe. ZUS stosuje przymus płacenia, gdyż podporządkowuje się woli ludzi zapisujących swoją wolę jako ustanowione prawo. Ja przedstawiam dowody naukowe na to, że w naturze mózgu jest prawo jakiemu powinniśmy się podporządkowywać, gdyż to co czujemy jest dla nas naturalnym i my wszyscy wiemy, że od nieuczciwego załatwiania spraw czujemy się źle. Naukowcy odkryli, że w naszym mózgu jest oprogramowanie, a ja pokazuję skutki dla człowieka wynikające z nie posługiwania się myśleniem jakie jest dla naszego mózgu naturalnym. Ja przedstawiam dowody naukowe na to, że my nie możemy chorować i nie mogą spotykać nas nieszczęścia jeśli posługujemy się myśleniem jakie jest naturalnym dla naszego mózgu. Dotychczas nikt nie odkrył, że w postępowaniu człowieka chodzi o myślenie, ale my przecież myślimy. Nikt z ludzi nie pomyślał, że mogą być dwa rodzaje myślenia i że tylko na jednym jesteśmy stworzeni.
Życzę wszystkiego dobrego ludziom z ZUS-u którzy chcą dobra, gdyż ja też kiedyś byłam w tym nieprawidłowym myśleniu i na szczęście z niego wyszłam. Wiem, że to było złą moją decyzją wykonywanie prawa jeśli jego wykonywanie robiło komuś coś złego. Ja zawsze sprzeciwiałam się nieuczciwemu załatwianiu spraw i stąd na pewno moje bardzo dobre wyniki w wygrywaniu dla ludzi spraw. Dzisiaj wiem, że jedyną przyczyną z powodu której nie wygrałam jakiejś sprawy jest postanowienie ludzi stających na czele prawa, że ma być zgodnie z prawem. Ja zawsze pokazywałam i pokazuję, że jeśli wygrywa postanowienie zgodne z prawem, a nie zgodne z uczciwym załatwieniem sprawy to tylko i wyłącznie dlatego, że ludzie stojący na czele prawa stosują wobec ludzi przymus, czyli przemoc. Pokazuję, że za to, że człowiek postanawia, że ma być nieuczciwie ma sprzeciw swojego mózgu i odtąd źle funkcjonuje jego psychika i ciało. Ludzie mogą sobie postanawiać, że ma być nieuczciwie, ale postanowienia nieuczciwe są przyczyną ich zguby, gdyż nigdy nasz mózg nie zgodzi się z nieuczciwym załatwieniem sprawy.

Moja wiedza prowadzi ludzi do naprawy stanu w ich mózgach, psychice i ciele. Prawdą jest, że to nauka prowadzi do naprawienia ludzkich mózgów, psychiki i ciała. Ludzie, którzy nie mają dużo zaburzeń mogą sami przywrócić się do dobrego funkcjonowania, a gratulacje ogromne należą się każdemu człowiekowi, który zawsze wszystkie sprawy załatwiał uczciwie, gdyż to świadczy o tym, że zawsze posługiwał się myśleniem swojego Stwórcy. Większość z ludzi uznała, że nasz Stwórca nie wiedział co człowiek może zrobić przy pomocy swojego myślenia, ale ja odkryłam, że wiedział, że każdy człowiek poniesie skutki wydawanych przez siebie nieuczciwych decyzji gdyż nasz mózg realizuje decyzje dla człowieka, który je wydał. Ludzie, którzy nie wydali nieuczciwych decyzji nie muszą ich doświadczać, gdyż z uczciwymi decyzjami nasz mózg się zgadza i dobre decyzje przynoszą dla nas dobre skutki. Człowiek, który swoimi decyzjami zadaje komuś cierpienie zadaje cierpienie samemu sobie. Tak jesteśmy skonstruowani. Nasz Stwórca nie pozwala ażeby nie cierpiał ten kto zadaje cierpienie komuś. Cieszę się zatem, że odkryłam sprawiedliwość.
Proszę zwrócić uwagę na poszukiwanie przez naukowców amerykańskich myślenia, które jest przyczyną uzależnień. Ja odkryłam to myślenie i mówię, że jest to myślenie przy pomocy którego sprawy załatwia się nieuczciwie i że nie jest to myślenie jakie jest naturalnym dla naszego mózgu. Proszę zauważyć, że skutkiem uzależnień są różnego rodzaju choroby, a szczególnie umysłowe. Zatem naukowcy amerykańscy dobrze widzą, że ludzie uzależnieni posługują się jakimś myśleniem, które jest przyczyną uzależnień. Przedstawiam zatem najważniejsze dla wszystkich ludzi odkrycie, które udowadnia ludziom, że nasz Stwórca nie dał się oszukać, gdyż myślenie oparte na prawdzie jest oprogramowane i tylko to myślenie jest myśleniem na jakim dobrze funkcjonuje  człowiek. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz