piątek, 27 kwietnia 2012

MYŚLENIE NARZUCANE JAKIE MÓZG WYKAZUJE JAKO ROZBIEŻNE CELE, TO WYMUSZANIE

MYŚLENIE NARZUCANE JAKIE MÓZG WYKAZUJE JAKO ROZBIEŻNE CELE, TO MYŚLENIE WYMUSZANE
Na podstawie niżej napisanego przeze mnie pisma do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, przedstawiam dowody na to, że myślenie jakie mózg wykazuje jako rozbieżne cele, to myślenie wymuszane i że na nim ustanowione jest przez ludzi prawo.
Przedstawiam, że myślenie jakie jest naturalnym dla naszego mózgu, to myślenie ugodowe, a myślenie na jakim ludzie ustanowili na ziemi prawo, to myślenie narzucane przy pomocy którego wymusza się dawania pieniędzy i podporządkowania.
                                                                                           Elbląg, dnia 26 kwietnia 2012r.
Barbara Paul
ul. Mostowa 4
82-300 Elbląg
                                                                                        Zakład Ubezpieczeń Społecznych
                                                                                         ul. Teatralna 4
                                                                                        82-300 Elbląg
Dotyczy decyzji z dnia 24-04-2012r.
Nr wg RWA: 5200411SCP-DK12/1260
Znak sprawy RKS
W odpowiedzi na Państwa decyzję przy pomocy której wymuszacie ode mnie pieniędzy, uprzejmie informuję, że Państwo stosujecie wobec mnie przemoc, gdyż ja nie mam z Państwem żadnej umowy, która zobowiązywałaby mnie do dawania Wam pieniędzy. Posługujecie się Państwo innym myśleniem aniżeli jest naturalnym dla naszego mózgu, gdyż przy pomocy myślenia jakie jest naturalnym dla naszego mózgu sprawy się uzgadnia, a nie wymusza. Skutkiem Państwa działania ludzie są chorzy, gdyż nasz mózg oparty jest na myśleniu przy pomocy, którego sprawy się uzgadnia. Człowiek, który sprawy uzgadnia jest człowiekiem uczciwym, a człowiek, który wymusza jest człowiekiem nieuczciwym. Ja nie chcę ażeby nieuczciwi ludzie urządzali mi życie. Wiem, że też Stwórca świata nie chce ażeby ludzie nieuczciwi urządzali Mu świat, gdyż On sobie świat urządził w sposób doskonały.
Naukowcy odkryli w mózgu, że narzucane zachowania to rozbieżne cele, a ja odkryłam, że te narzucane zachowania, które są rozbieżnymi celami to wymuszanie. Odkryłam, że to na wymuszaniu oparte jest ustanowione przez ludzi prawo.
Takie decyzje, którymi wymusza się od ludzi pieniądze przysyłają Zakłady Ubezpieczeń Społecznych, Urzędy Skarbowe, Urzędy Kontroli Skarbowej, Urzędy Miejskie, Urzędy Powiatowe, Urzędy Gmin, Urzędy Celne, decyzje nakazowe Sądów, Banki wymuszające przy pomocy narzucanej w umowach woli, komornicy, firmy windykacyjne, policjanci wydający mandaty, kary za nie płacenie za parkomaty, itd. Są to organy wykonujące czynności oparte na myśleniu wymuszanym jakim posługują się ludzie władzy. Organy te wykonują czynności w oparciu o wymuszanie pieniędzy i podporządkowania ludziom, którzy stali się władzą. Wymienione organy działają na myśleniu ludzi władzy jakim jest myślenie służące do wymuszania. Ludzie, którzy posługują się wymuszaniem to ludzie, którzy stali się władzą za obiecanie dobra. Ludzie, którzy dają im dobro, to ludzie, którzy są posłuszni wymuszaniu.
Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia. Ja zaś wskazuję na wykonywane czynności przez ogromną ilość ludzi jakimi to czynnościami jest wymuszanie. Na myśleniu Stwórcy anatomii wykonuje się czynności w oparciu o uzgadnianie.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych swoją decyzją wymusza ode mnie płacenia składek zdrowotnych. Wypisuje szereg kar jakie mi grożą od ludzi, którzy wymuszają pieniędzy za obiecanie mi leczenia. Ja o swoim leczeniu chcę decydować sama, a dodam, że nie pamiętam kiedy byłam u lekarza, a Państwo nawet wymuszacie ode mnie podwójnego płacenia składek zdrowotnych. Zabieracie Państwo pod przymusem pieniądze, gdyż uważacie, że ludzie mają ze wspólnych pieniędzy leczyć się. Przyznajecie ludziom z czego wolno im się leczyć, a co jest stosowaniem przemocy. Nasz Stwórca ma rację konstruując mózg oparty na takim samym myśleniu u każdego, gdyż nie ma mózgu wspólnego. Każdy człowiek ma swoje myślenie w swoim mózgu i każdy ponosi konsekwencje wprowadzonego przez siebie innego myślenia. Państwo robicie ludziom ogromne zło, gdyż wymuszacie od nich wykonywania Waszego myślenia. Skutek tego jest taki, że mózg wykazuje jakby u wszystkich ludzi, że są w nim rozbieżne cele jakimi są narzucane zachowania. Znaczy to, że w ludzkich mózgach pojawiło się narzucone myślenie przez ludzi władzy. To ogromna katastrofa dla ludzkich mózgów, gdyż jest w nim zaburzenie myśleniem wymuszanym. Zapewne nasz Stwórca przed 2000 lat przyszedł nas ostrzec przed konsekwencjami wykonywania narzuconego myślenia przez ludzi władzy, gdyż przeciwko władzy wystąpił. Ludzie na ogół dają pieniądze i podporządkowują się wymuszaniu, gdyż ludzie wiedzą, że za nie wykonywanie Państwa decyzji wyrządzacie im krzywdę. Piszecie zresztą w swoich pismach co ludziom grozi za nie wykonywanie Waszej woli. Teraz odkrycia naukowe pokazują skutek tego wykonywania woli ludzi władzy jakim są chore mózgi i chora psychika. Ten skutek wykonywania woli ludzi władzy, to myślenie ludzi władzy jakie naukowcy pokazują, że jest w ludzkim mózgu i że na nim źle funkcjonuje człowiek. Człowiek nie jest stworzony na wymuszanym myśleniu i jest chory od tego wymuszanego myślenia. Państwa decyzje są przyczyną choroby, a wymuszacie na leczenie pieniądze. Zatem bierzecie Państwo pieniądze za to, że przez Was ludzie są chorzy. Przyczyną choroby mózgu i psychiki jest myślenie przy pomocy którego się wymusza wykonywania woli tego kto wymusza. Tak pies Pawłowa zachorował od powtarzania wymuszanego myślenia przez swojego Pana, gdyż stał się sługą swojego Pana. Państwo tak samo traktujecie ludzi jak swoich służących, którym przysyłacie nakazy dawania Wam pieniędzy i groźby kar za nieposłuszeństwo.
Te nakazy i decyzje o wykonywaniu nakazów są w naszych mózgach. Naukowcy odkryli w mózgu, że rozbieżne cele to narzucane zachowania i problemy, a zatem odkryli, że mózg wykazuje jako rozbieżne cele myślenie przy pomocy którego się wymusza i przy pomocy którego wymuszanie się wykonuje. Ludzie wychodzą z sądów z orzeczeniami, że skarżą się niezgodnie z myśleniem wymuszanym i że myślenie wymuszane jest obowiązującym prawem. Ja odkryłam, że słowa “zgodnie z prawem” to nakaz wykonywania woli. Sądy wydają postanowienia, że ma być zgodnie z prawem, czyli ma być przestrzegany nakaz. Państwo wydaliście decyzję zmuszającą mnie do płacenia Wam i podajecie, że jak nie chcę wykonywać nakazu to dajecie mi prawo odwołania się do Sądu. Sąd zaś mówi, że swoje wyroki opiera na prawie, czyli na nakazach wykonywania woli zapisanej jako prawo. Państwo pisząc do mnie jakie mam prawa wyrażacie tym uznawanie, że ja do Was należę. Państwo sami sobie przyznaliście to prawo do mnie i do innych ludzi, a co jest skandalicznym zachowaniem wobec ludzi i wobec Stwórcy ludzi. Nasz Stwórca umie myśleć i to jak umie myśleć pokazuje odkrycie naukowe, które mówi, że w mózgu, który nie zna słów jest rozum, który nie istnieje bez emocji. Zatem Państwa wymuszane decyzje są przyczyną pojawienia się w mózgu innego myślenia i na tym innym myśleniu człowiek nie ma rozumu i ma chore emocje. To niewątpliwie słuszna kara dla ludzi, którzy wprowadzili na ziemi władzę opartą na wymuszaniu podporządkowania. Ludzie wprowadzili na ziemi wymuszanie, czyli inne myślenie aniżeli Bóg. Jezusowi powiedzieli, że ich wymuszane myślenie jest prawem na Jego ziemi. Uznali Boga za naiwnego, który niby nie wiedział jak skonstruował mózg. Niech teraz powiedzą co zrobią z tym swoim mózgiem, który wykazuje ich jako umysłowo i psychicznie chorych i uzależnionych od myśli.
Nie mam zamiaru wykonywania Państwa wymuszającej dawania Wam pieniędzy decyzji. Wiem, że ten kto wymusza stosuje przemoc, gdyż zajmuje mienie ludzi. Ja się cieszę ze sprawiedliwości naszego Stwórcy, że ludzie, którzy wymuszają są uzależnieni od swoich myśli którymi wymuszali, gdyż te myśli, którymi wymuszali wymuszają od nich. U naszego Stwórcy nie żyje się z wymuszania, gdyż żyje się z wytwarzania dobra.
Niniejsze pismo kieruję do ludzi nauki zajmujących się badaniami mózgu i psychiki oraz umieszczam na moim blogu.
Polska-Elbląg, dnia 27 kwietnia 2012r. Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz