sobota, 18 maja 2013

CZŁOWIEK PRAWIDŁOWY

Człowiek jest prawidłowym jeśli posługuje się prawidłowym myśleniem. Nasze myślenie ma dla nas skutki, a zatem trzeba posługiwać się takim myśleniem ażeby w wyniku posługiwania się nim mieć dobre skutki. Nasz Stwórca na ślepo nas nie stworzył, gdyż Jego myślenie ma tylko dobre skutki. Każde zło jakie nas spotkało i jakie spotyka jest skutkiem wydanych przez nas decyzji opartych na narzuconym przez nas myśleniu. Każdy z nas coś takiego zrobił i ja też, ale powinno nas to skłonić do zmiany swojej złej decyzji i przywrócenia do myślenia na jakim są tylko dobre skutki. Jeśli nie zmieniamy złej decyzji to cierpimy na złej decyzji. Narzucone przez nas myślenie znalazło się w naszym mózgu i w jego wyniku doświadczamy złych skutków. W naturze mózgu mamy tylko myślenie oparte na prawdzie i na tym myśleniu jesteśmy zdrowi i szczęśliwi. Myślenie jakie nasz Stwórca dał nam w naturze mózgu jest dowodem na to, że chciał ażeby nam działo się tylko dobro. Myślenie jakie jest w naturze mózgu, to myślenie oparte na prawdzie. W roku 2006 można było w Polsce przeczytać w gazecie, że naukowcy odkryli, że dla naszego mózgu mówienie prawdy jest naturalnym. Zatem jeśli mówimy tylko prawdę to mamy tego skutek jakim jest szczęśliwe odczuwanie. Naukowcy odkryli, że w mózgu, który nie zna słów rozum nie istnieje bez emocji, a zatem myślenie jakie jest w naturze mózgu nie istnieje bez odczuwania. Nasze emocje to odczuwanie. Nasze odczuwanie skonstruowane jest na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków i na tej energii czujemy się dobrze. Ażeby mieć tą energię na jakiej czujemy się dobrze to trzeba w mózgu mieć rozum. Naukowcy odkryli, że w mózgu, który nie zna słów rozum nie istnieje bez emocji, a ponieważ wiemy, że natura człowieka oparta jest na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków to ja mówię, że rozum nie istnieje bez energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków.
Ze zmianą energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków mamy do czynienia jeśli w mózgu pojawi się inne myślenie. Musi być to myślenie w którym nie ma rozumu, gdyż gdyby był w nim rozum to mózg nie wykazywałby, że jest to inne myślenie. Naukowcy amerykańscy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że mózg wykazuje, że w narzuconych zachowaniach i problemach są rozbieżne cele. Zatem jeśli w mózgu jest inne myślenie to znaczy, że ten człowiek ma rozbieżne cele ze swoim Stwórcą. Angielski Neurolog Laureat Nagrody Nobla John Eccles odkrył, że myśli uruchamiają atomy węgla, wodoru, tlenu i inne cząsteczki, a Polski uczony doc Julian Ochorowicz odkrył układ genetyczny pierwiastków i też pokazuje, że w tych układach genetycznych z pierwiastków jest węgiel, wodór, tlen itd. Zatem na myśleniu Stwórcy mamy energię jaka jest w naszym układzie genetycznym z  pierwiastków, a na myśleniu narzuconym przez człowieka muszą być to inne układy z pierwiastków. Dowodem na to, że są to inne układy z pierwiastków są chorzy ludzie, którzy przychodzą po pomoc do lekarzy. Analizy pierwiastków jakie są w organizmach chorych ludzi są dowodami na to, że ci ludzie narzuconym przez siebie myśleniem  uruchomili dla siebie energię na jakiej są chorzy. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że narzucanymi zachowaniami i problemami jakie mózg wykazuje, że to rozbieżne cele zajmują się systemy neurologiczne. Zatem to one uruchomiły do narzuconego myślenia odpowiadające temu myśleniu energie i energia ta pojawiła się w anatomii człowieka. Nasza anatomia oparta jest na odczuwaniu, a zatem uruchomione inne energie zadały cierpienie odczuwaniu i teraz ci ludzie przychodzą do lekarzy ażeby dali im jakieś leki od których przestaną cierpieć.Zatem te uruchomione przez człowieka energie muszą być złymi skoro człowiek na nich cierpi. Nauka medycyny poznała energie na jakich dany organ ciała czuje się dobrze i na takiej energii wyprodukowała leki. Teraz ludzie chodzą na lekach. Nie mówią, że są szczęśliwi, gdyż mówią, że ciągle muszą chodzić do lekarzy i że leki muszą brać do końca życia. Zatem na energii wytworzonej myśleniem narzuconym przez człowieka jest jakiś koniec życia. Zatem gdyby ludzie nie wymyślili innego myślenia i nie narzucili, że ma być tak jak oni chcą to nie byłoby końca życia. Energia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków to energia życia. Nasz Stwórca tak ułożył pierwiastki ażeby na nim życie trwało. Tymczasem ludzie uruchomili inne energie i tym spowodowali, że ich życie trwa do jakiegoś czasu. Nie warto szukać jaki czas życia każdy uruchomił dla siebie narzuconym przez siebie myśleniem, gdyż trzeba by poznawać energię powstałą z każdego narzuconego myślenia i poznać jej skutek na jakim człowiek utrzymuje życie. Zatem człowiek zniszczył sobie długość życia i wprowadził sobie cierpienie wydaniem przez siebie postanowienia, że tak ma być. Doskonałość naszego Stwórcy nie ma granic, gdyż tak skonstruował mózg, że  jak człowiek narzucił inne myślenie to to myślenie zostało wprowadzone do mózgu i człowiek zaczął funkcjonować na tym myśleniu. To myślenie wymyślone przez człowieka  nie przynosi mu dobra, a nie przynosi dlatego ponieważ inne myślenie aniżeli naturalne dla mózgu jest do czynienia zła. Nasz Stwórca tak skonstruował anatomię, że jak człowiek wymyślił myślenie do czynienia zła to zaczęło mu się w życiu to zło realizować. Wybitna Polska uczona prof. Maria Szulc, której książka pt. "Potęga podświadomości" szczęśliwie wpadła w moje ręce pisze, że ludzie nie znają myślenia jakiemu podporządkowuje się podświadomość. Znaczy to, że ludzie nie znają myślenia na jakim są zdrowi. Jak człowiek jest zdrowy to jest szczęśliwy. Odczuwanie mamy albo szczęśliwe albo nieszczęśliwe. Odczuwanie nieszczęśliwe jest na narzuconym przez nas myśleniu. Narzucone myślenie jakie naukowcy odkryli, że jest w naszym mózgu to nasze myślenie. Zatem nieszczęśliwe odczuwanie jest naszym dziełem. Każdy ma swoje nieszczęśliwe odczuwanie, gdyż w zależności od ilości narzuconych decyzji w mózgu. Musimy zatem poszukać o co chodzi człowiekowi skoro Maria Szulc stwierdza, że myślenie natury jest ludziom nieznane. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że w myśleniu narzuconym są rozbieżne cele. Narobiliśmy sobie tym narzuconym myśleniem samych nieszczęść, chorego ciała i nieszczęśliwego życia. Ponieważ do wykonywanych przeze mnie czynności należy występowanie przed sądami dlatego mówię, że książka prof.Marii Szulc w której pisze, że myślenie natury jest ludziom nieznane pozwoliła mi zrozumieć, że mamy do czynienia z dwoma rodzajami myślenia. Mam piękny dorobek wygrywania spraw przed sądami i długo nie wiedziałam dlaczego akurat ja wygrywam, a inni nie. Dzisiaj wiem, że to moje myślenie jakim się posługuję jest oparte na prawidłowości, gdyż decyzja oparta na rozumie jest tylko jedna. Jest tylko jedna prawidłowa decyzja w każdym przedmiocie sprawy i te prawidłowe decyzje w każdym przedmiocie sprawy są w naturze naszego mózgu. Zatem ludziom kościoła, którzy mówią, że nie wiedzą o jaką to prawdę chodziło Jezusowi przekazuję, że jest to decyzja oparta na rozumie i że decyzja oparta na rozumie jest jedyną prawidłową decyzją. Zatem ludziom kościoła przekazuję, że myślenie naszego Stwórcy oparte jest na rozumie. Kościół mówi, że reprezentuje myślenie Boga, a ja przedstawiam dowody na to, że kłamie, gdyż skutkiem decyzji jakie są w naturze mózgu jest rozumienie, a to co mówi kościół jest niezrozumiałe. Niezrozumiałe myślenie to myślenie wymyślone przez człowieka i jak widać jest tego skutek, gdyż ludzie nie rozumieją. Ludzie, którzy posługują się myśleniem jakie dostaliśmy od naszego Stwórcy rozumieją. Wszystkie stworzenia natury rozumieją,a co potwierdzają naukowcy mówiący, że wszystkie prawa natury są zrozumiałe. Albert Einstein też mówi, że to niezrozumiałe, że wszystko jest zrozumiałe, a zatem musiałby dowiedzieć się od takich naukowców jak ja się dowiedziałam czytając o nich w gazecie, że w mózgu jest jakiś inne myślenie. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon ogłosili swoje odkrycie w roku 2004, a wtedy Albert Einstein już nie żył. Żałuję, że mędrzec jakim był Albert Einstein nie żyje, gdyż na pewno by zrozumiał, że nie trzeba wchodzić w związki z ludźmi, którzy nie mają rozumu i to myślenie  naprawić i wtedy systemy neurologiczne powrócą do stanu utrzymywania rozumu z naturalnymi emocjami. O mądrości Alberta Einsteina świadczy przekazanie przez niego całej Nagrody Nobla swojej byłej żonie z którą miał dwoje dzieci. Albert Einstein nie dlatego przekazał swojej żonie pieniądze z Nagrody Nobla, że ją kochał, ale myślę, że dlatego, że rozumiał, że powinien wykonywać swoje obowiązki wynikające z powołania na świat dzieci. Seks przynosi skutki i one stają się cierpieniem dla człowieka jeśli okazuje się, że nie kocha się osoby z którą ma się dziecko. Albert Einstein miał drugą zonę, ale stwierdza, że kobiety tylko przeszkadzają w życiu. Albert Einstein nie ma racji, ale to on dokonał złego wyboru. Jeśli związałby się z osobą którą by kochał to ona na pewno nie przeszkadzałaby w jego życiu, a nie przeszkadzałaby dlatego, że miałaby i rozum i miłość. Dokonywane wybory to bardzo, bardzo ważne i trzeba mocno się zastanowić nad podjęciem każdej pojedynczej decyzji, ażeby skutkiem pojętej decyzji nie było nasze cierpienie.  Naukowcy odkryli, że w mózgu, który nie zna słów rozum nie istnieje bez emocji, a my chcąc dowiedzieć się jakimi są te naturalne dla nas emocje musimy przyznać, że jeśli się zakochamy to nie jest to skutkiem naszych decyzji. Miłość nie jest oparta na myśleniu wymyślonym  przez człowieka, a zatem emocje jakie naukowcy odkryli, że nie istnieją bez rozumu to miłość. Zatem ludzie, którzy nie mają w sobie miłości muszą nie mieć rozumu. Kiedy byłam jeszcze młodą dziewczyną pamiętam jak na przystanku autobusowym biły się parasolkami dwie kobiety. Ludzie mówili, że one biją się o mężczyznę i że jedna z nich to żona, a druga kochanka. Ja wtedy zapytałam czy ten mężczyzna wybierze tą która wygra? Niektórzy z ludzi mówili, że żona ma prawo do mężczyzny, a ja pytam jak ona zdobyła to prawo, gdyż musiałaby mieć to prawo od Stwórcy tego mężczyzny. Gdybym spotkała tego mężczyznę i zobaczyła, że ma rozum to powiedziałabym mu ażeby poszukał sobie kobiety z rozumem, gdyż te nie mają rozumu skoro nie pytają jego o zdanie. One uważają, że on ma być z tą która wygra, a zatem nie liczą się z jego zdaniem. Zatem jego lekceważą. Chcą go mieć, a nie ważne dla nich co on czuje. Tak jest z rozumiem i brakiem rozumu w każdej pojedynczej sprawie. Nasz Stwórca tak nas skonstruował, że człowiek, który opiera się na rozumie jest człowiekiem podejmującym prawidłowe decyzje. Ja podjęłam złą decyzję w wyborze męża, ale nie mam pretensji do kobiety z którą teraz jest, a wręcz przeciwnie jestem jej wdzięczna, gdyż gdyby do niej nie poszedł to ja byłabym dalej nieszczęśliwą. Może on będzie z tamtą kobietą  szczęśliwy, a ja nie będę musiała przeżywać jego zachowań, które dla mnie są złymi zachowaniami.  Złe decyzje przynoszą nam nieszczęścia, ale to są nasze decyzje.
Z moim występowaniem przed sądami jest ciężko, gdyż wymiar sprawiedliwości mówi, że dla niego prawem jest myślenie wymyślone przez ludzi. Ja przedstawiam sądowi sprawę jasno o niej mówiąc, a sąd nie opiera się na wyjaśnianiu tylko mówi, że ma być zgodnie z prawem. Słowa "zgodnie z prawem" nie mają wyjaśnienia, a ja mówię, że wyjaśnienia nie ma w myśleniu w którym nie ma rozumu. Z odkryć naukowych zobaczyłam, że wiem tak samo jak nasz Stwórca, gdyż w mózgu dla myślenia w którym nie ma rozumu powstał umysł nieświadomy. Widzę, że ludzie na wymyślonym przez siebie myśleniu nie rozumieją. W programach telewizyjnych mówią, że szukają kto w tym co mówi ma rację, ale jak ja im przesyłam swoje artykuły to mówią, że o tym nie chcą słuchać. Zatem mają silne przekonania oparte na kłamstwie. Inne przekonania można mieć tylko na myśleniu opartym na kłamstwie. Ludzie, którzy mają rozum mają przekonania oparte na prawdzie, a ludzie, którzy nie mają rozumu mają przekonania oparte na kłamstwie. Ludzie mają tak silne przekonania oparte na kłamstwie, że wszystko na ziemi opanowali i mówią, że dla nich moje myślenie jest niepożądane. Ja mówię, że wszystko co jest na ziemi jest Stwórcy tego mienia, a oni mówią, że to ich. Ja mówię, że nie mają dokumentu na stworzenie tego mienia, a zatem przy pomocy wymyślonego myślenia dokonali kradzieży. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że w narzucanych zachowaniach są zawarte rozbieżne cele. Zatem to bardzo ważne jakim myśleniem się posługujemy. Ja odkryłam skutek myślenia natury, że jest nim dobre odczuwanie i odkryłam skutek myślenia narzuconego przez człowieka, że jest nim złe odczuwanie. Wolę myślenie mojego Stwórcy, a do tego skoro mnie stworzył to mam obowiązek posługiwania się Jego myśleniem. Zrozumiałam, że narzucanie przeze mnie woli jest moim złym zachowaniem wobec Stwórcy. Ponieważ znam ustanowione przez ludzi prawo w którym jest zapisane, że wszystko co jest Stwórcy jest ich i że wszystko co mają ludzie jest ich, to widzę, że myślenie wymyślone przez ludzi jest dowodem na to, że są bardzo nieuczciwymi i że są złodziejami. Ludzie to nieuczciwe swoje myślenie mają w mózgach i to myślenie od tego czasu wypowiadają, że jest dla nich normalnym. Ta normalność kłamstwa jest u każdego taka jak dużo ma w mózgu swoich decyzji opartych na kłamstwie. Skutkiem kłamstwa jest zło i to ogromne zło. Jednym z takich dowodów wielkiego zła jest wybranie spośród ludzi człowieka, którego nazwali Ministrem Sprawiedliwości i mówią, że on na swoim myśleniu opartym na kłamstwie ma wymierzać sprawiedliwość. To okrucieństwo. Maria Szulc stwierdza, że jakby wszyscy ludzie nie znają myślenia natury, ale można sprawdzić, czy wybrany Minister Sprawiedliwości ma w mózgu myślenie jakim posługuje się sprawiedliwy, a jakim jest naturalne dla nas myślenie oparte na rozumie, czy wydaje wyrok w oparciu o myślenie do oszukiwania. Za kilka dni będę miała rozprawę w sądzie, gdyż oskarżył  mnie Prezydent Miasta o to, że nie chcę płacić podatku od mojej nieruchomości. Ludzie prawie wszyscy płacą, gdyż mówią, że chcą mieć spokój, a ja im wskazuję na mózg, że nie mają na tej decyzji spokoju, gdyż na nakaz wydany przez człowieka mózg wydaje sprzeciw, a na sprzeciwie psychika cierpi. Nasz Stwórca nie pozwala płacić za nakazy i nie zgadza się z myśleniem nakazowym. Nakaz to przemoc, a dla naszej psychiki uzgadnianie jest normalnym. Myślenie jakie jest w naturze mózgu służy tylko i wyłącznie do uczciwego załatwiania spraw. Ludzie, którzy płacą za nakazy nabyli anatomii służącego tak jak stał się służącym pies dla Iwana Pawłowa. Ludzie władzy mówią, że za pieniądze otrzymywane od ludzi dają dobro, a ja mówię, że ludzie, którzy płacą za nakazy dają pieniądze na czynienie zła i to na ogromną skalę jaką są wojny. Ludzie żyjący z pieniędzy uzyskiwanych z nakazów zapłaty mają pieniądze nie tylko na wygodne dla siebie życie, ale mają pieniądze na wojny. Za wojny są zatem odpowiedzialni nie tylko ludzie, którzy te wojny wywołują, ale również ludzie, którzy płacą za nakazy. Nasz Stwórca wiedział co robi konstruując w mózgu myślenie przy pomocy którego ma się pieniądze z tego co się samemu wytworzy i za co ktoś chce za to co wytworzyliśmy zapłacić. Na myśleniu Stwórcy nie ma kombinatorów myślami, którzy wymyślili myśli przy pomocy których okradają ludzi i swojego Stwórcę z ich mienia. Wymyślili myślenie do okradania i nabyli anatomii złodziei i bandytów, którzy pieniądze, które ukradli mają na zabijanie na wojnach.
Przy zawiadomieniu o rozprawie sąd załączył przysłane przez Prezydenta Miasta pełnomocnictwo podpisane przez Notariusza. Powiem w Sądzie, że bardzo chcę poznać tego pełnomocnika do mnie o którego prawie do mnie stwierdza notariusz. Chcę poznać tego pełnomocnika do mnie i do mojego mienia ażeby mu powiedzieć, że jest kłamcą, gdyż pełnomocnictwo można mieć tylko od mojego Stwórcy, a Stwórca wykazuje w mózgu myślenie narzucone, że jest oparte na kłamstwie. Zapytam tych oszukujących ludzi, którzy mówią, że mają do mnie pełnomocnictwo dlaczego moje systemy neurologiczne nie pracują na ich myśleniu. Powiem w Sądzie, ażeby zbadać tych ludzi, którzy mówią, że mają pełnomocnictwo do mnie i mojego mienia, gdyż na sto procent posługują się przed sądem oszustwem. Z natury nie mamy różnego myślenia, a zatem człowiek, który wypowiada inne słowa jak oparte na prawdzie jest oszustem. Powiem w Sądzie, że jeśli ten mówiący człowiek, że ma do mnie pełnomocnictwo  nie przeprosi mnie za wyłudzanie ode mnie pieniędzy i nie przyrzeknie, że przestanie oszukiwać to trzeba przedstawić mu dowód z badania jego mózgu jakie to badanie na sto procent potwierdzi, że jest oszustem. który przy pomocy wymyślonego myślenia mówi, że ma prawo do człowieka i wyłudza od niego pieniądze.

Serdecznie witam na moim blogu ludzi, którzy doszli z innych krajów świata jakimi są ludzie z: Curacao, Algierii i Maroko.Wiem, że na moim blogu są ludzie, którzy chcą dobra. Przedstawiane przeze mnie myślenie naturalne dla naszego mózgu przywraca nas do stanu prawidłowego i życzę jak najszybszego powrotu do myślenia na jakim jesteśmy zdrowi i szczęśliwi. Człowiek, który ma rozum nie walczy z władzą tylko nie wykonuje jej nakazów. Jak ludzie nie będą wykonywali nakazów źle zachowujących się ludzi to będziemy żyli w doskonałym świecie, gdyż świecie jaki jest stworzony na doskonałej energii jaka jest w naturze wszechświata.
                                                     Polska-Elbląg, dnia 18 maja 2013r. Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz