wtorek, 28 maja 2013

PRAWO JEST DOWODEM NA TO JAK DALEKO MOŻNA DOJŚĆ W OSZUKIWANIU I WIERZE W KŁAMSTWO

Gdyby ktoś chciał poznać historię powstania prawa, to musiałby dojść do odkrycia pierwszego oszusta. Gdybym ja poznała tego oszusta, to powiedziałabym mu, że osiągnął niebywały sukces, gdyż prawie wszyscy ludzie mówią, że wierzą w to co jest nieprawdą. Człowiek, który pierwszy wprowadził prawo musiał być dlatego oszustem ponieważ dla naszego mózgu mówienie prawdy jest naturalnym. Osiągnięty sukces przez pierwszego i dalszych oszustów, którzy ustanowili prawo, to uznanie przez ludzi, że ci oszuści mają do nich prawo. Człowiek, który mówi tylko prawdę opiera się na prawdzie. Opieranie się na prawdzie to opieranie się na wiedzy, która ma urzeczywistnienie w prawdzie. Ja wiem, że mam mózg i ciało nie stworzone przez ludzi, którzy mówią, że mają do ludzi prawo. Ludzie mówią, że wierzą w ustanowione przez ludzi prawo, a nie w prawo oparte na myśleniu jakie jest w naturze naszego mózgu. Wybitny biolog, twórca genetyki mitochondrialnej prof. Piotr Słonimski mówi, że w kodzie genetycznym są reguły i zapisy, a ja mówię, że reguły i zapisy to prawo naszego Stwórcy. Człowiek, który opiera się na myśleniu naturalnym dla mózgu wie, że wszelka natura oparta jest na myśleniu swojego Stwórcy i działa na regułach i zapisach w nią wprowadzonych. .
Różnica pomiędzy ludźmi opierającymi się na prawie ustanowionym przez ludzi, a prawem na jakim opierają się ludzie posługujący się myśleniem naturalnym dla mózgu polega na tym, że ludzie opierający się na prawie ustanowionym przez ludzi wierzą w kłamstwo, a ludzie posługujący się myśleniem naturalnym dla mózgu opierają się na wiedzy jaka ma oparcie w prawdzie. Prawda to stan istniejący. Kłamstwo to stan nie istniejący. Kościół obiecuje ludziom zbawienie, a ja mówię, że zbawienia potrzebują ludzie posługujący się kłamstwem, gdyż ludzie posługujący się myśleniem swojego Stwórcy są z Nim w zgodzie i żadnego zbawienia nie potrzebują. Mnie się wszystko zgadza i ja nie śmiałabym powiedzieć Bogu, że ma mnie od czegoś zbawiać i nie chcę żadnego zbawiania, gdyż kłamstwa w sobie nie mam. Weszłam pod niektórymi względami w kłamstwo, ale szybko z niego wychodziłam kiedy zobaczyłam jak wielkimi oszustami są ludzie, którzy posługują się myśleniem opartym na kłamstwie.
Nikt z ludzi nie podjął decyzji o napisaniu historii powstawania prawa, a byłoby to ciekawe, gdyż poznalibyśmy początek kombinowania myślami przez pierwszego i dalszych oszustów. W taki sam sposób można poznać historię  każdego oszusta opierającego się na wymyślonym przez niego myśleniu.  Dzisiaj dzięki odkryciom naukowców amerykańskich ludzie mogą dowiedzieć się o odkryciu przekazu od naszego Stwórcy, że wy ludzie, którzy macie w mózgu narzucone myślenie macie ze mną rozbieżne cele. Ja odkryłam, że rozbieżne cele ze swoim Stwórcą ma człowiek, który wymyślił inne myślenie, gdyż przy pomocy innego myślenia można oszukiwać, a przy pomocy myślenia jakim posługuje się nasz Stwórca oszukiwać się nie da.  Zatem odkryłam, że rozbieżne cele ze swoim Stwórcą ma człowiek, który jest oszustem. Prawo do człowieka ma Ten Kogo myślenie jest w naturze mózgu. "Prawo" wymyślone przez człowieka mózg wykazuje pod umysłem nieświadomym i człowiek jest od tego myślenia uzależniony. Uzależnienie jest od myśli wymyślonych do oszukiwania. Prof. Maria Szulc stwierdza, że ludzie nie znają myślenia jakiemu podporządkowuje się podświadomość, a zatem nie ma się co dziwić, że prof. Karol Jung uważał, że  naturalnym dla człowieka jest umysł nieświadomy. Naukowcy odkryli, że w mózgu są dwa umysły, a ja mówię, że w naturze mózgu jest tylko jeden umysł i jest to umysł podświadomości. Drugi umysł jakim jest umysł nieświadomy, to umysł w którym jest myślenie wymyślone przez człowieka. Na tym umyśle człowiek jest umysłowo i psychicznie chory oraz uzależniony od myśli. Pod tym umysłem nieświadomym jest całe prawo ustanowione przez ludzi. To bardzo dobra kara dla ludzi posługujących się oszukiwaniem, że mają prawo do człowieka i którzy mówią, że człowiek ma do nich prawo.
Ludzie, którzy uczą się prawa i podobnych nauk opartych na myśleniu wymyślonym przez człowieka mają na tej nauce umysł nieświadomy i uzależnienie od myśli. Ustanawia w Czyimś świecie prawo tylko oszust. Uznaje "prawo" człowieka tylko oszust. Wszystkie choroby są oparte na myśleniu wymyślonym przez człowieka. Wszystkie choroby są oparte na umyśle nieświadomym. Na umyśle świadomym oparte jest zdrowie. Taki oto dobytek mają ludzie z wymyślania myślenia do oszukiwania. Narzucenie myślenia spowodowało zajęcie się tym myśleniem przez systemy neurologiczne. Znaczy to, że systemy neurologiczne odsunęły się od utrzymywania zdrowia na myśleniu jakie jest w naturze mózgu i wprowadziły w anatomię skutek narzuconego myślenia. Anatomia jest u każdego człowieka zmieniona w takim stopniu w jakim ma w mózgu narzucone myślenie. Stan normalny człowieka ma tylko taki człowiek, który ma w mózgu tylko myślenie oparte na prawdzie. Narzucone myślenie w mózgu, to nienormalny stan człowieka. Gratuluję zatem bardzo nielicznym z ludzi, którzy mają rozum.

                                                 Polska-Elbląg, dnia 28 maja 2013r. Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz