czwartek, 2 maja 2013

UŚMIECHNIĘTE TWARZE LUDZI WŁADZY ZAMIENIAJĄ SIĘ W WARUNKACH WOJNY NA TWARZE BANDYTÓW

Anatomia nie zmienia się z powodu ogłoszenia stanu wojny. Człowiek, który nie kłamie ma taką samą twarz w warunkach pokoju i wojny. W warunkach wojny widać twarze ludzi władzy, że są to twarze ludzi złych. W warunkach pokoju mówili ludziom, że są dobroczyńcami. Nie odpowiadają na pytanie dlaczego w warunkach wojny mają twarze złoczyńców i że widać, że umieją wykonywać czynności zła. W warunkach wojny ludzie władzy mówią do ludzi przywiezionych do obozu zagłady w Oświęcimiu "zdejmujcie biżuterię, bo jak tego szybko nie zrobicie to zerwiemy ją wam razem z ciałem". Kiedy ludzie wygonieni z ich domów  zdejmą już to co im pozostało, to nagim wydają nakaz wejścia do komór gazowych.
Dla naszej anatomii uczciwe załatwianie spraw jest normalnym. Ludzie wydający nakazy innym ludziom to ludzie narzucający myślenie. Narzucenie myślenia pozwoliło im okraść ludzi i mienie ludzi przeszło do ludzi narzucających wolę. Wszystko ukradli przy pomocy wymyślenia innego myślenia aniżeli dostaliśmy w naturze mózgu. Narzucający myślenie politycy, banki, organy skarbowe, Zakłady Ubezpieczeń Społecznych, zakłady telekomunikacyjne, gazowe, energetyczne, komornicy, windykatorzy i wszyscy inni ludzie opierający się na narzuconym myśleniu  przejęli pieniądze zabrane ludziom przy pomocy narzuconego myślenia. Minister Finansów w Polsce kilka miesięcy temu powiedział, że zawsze jak była tak zła sytuacja finansowa jak teraz to była wojna. Na drugi dzień powiedział, że się pomylił. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że narzucający zachowania ma rozbieżne z Nim cele. Odkryłam, że te rozbieżne cele to okradanie ludzi przy pomocy narzuconego myślenia. Dla ludzi narzucających wolę jakiś zapis w encyklopedii, że warunkiem umowy jest zgodna wola nic nie znaczy. Zapewne uznali, że niech sobie ludzie o tym poczytają. Zauważyłam, że firmy windykacyjne, komornicy i urzędnicy zajmujący się wymuszaniem od ludzi pieniędzy mówią do mnie ażebym wytłumaczyła im o co mi chodzi w moim twierdzeniu, że chcę ażeby umowa była oparta na zgodnej woli. Mówię do nich, że na myśleniu którym wyraża się zgodną wolę jesteśmy stworzeni. Mówię, że wypowiadanie prawdy jest naturalnym dla naszego mózgu. Odpowiadają WSZYSCY, że życie jest takie, że jak ktoś nie przeczytał umowy to ma płacić to co narzucił w niej ten kto ją opracował. Mówię do tych ludzi, że oszukali, że umowa jest umową ponieważ warunkiem umowy jest zgodna wola. Oni WSZYSCY odpowiadają, że jak ktoś dał się oszukać to ma płacić.
Przez okres około 20 lat prowadziłam różne firmy różnych ludzi i zauważyłam, że wszystkie one z czasem padały i że przyczyną tego ich upadku było zabranie im pieniędzy przy pomocy narzuconego myślenia nazwanego przez ludzi narzucających wolę  prawem. Zauważyłam, że dyrektorzy banków zarabiają miesięcznie po kilkaset tysięcy, że komornicy żyją w luksusach, że politycy żyją luksusowo i że to luksusowe życie zdobyli z nazwania wymyślonego do okradania myślenia prawem.  Zauważyłam, że prawie wszyscy ludzie wykonują czynności w oparciu o myślenie narzucone przez ludzi i że zatem żyją z myślenia przy pomocy którego okradają ludzi. Do tego Sędziowie z Naczelnego Sądu Administracyjnego wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu .z powodu mojego nie opierania się na narzuconym myśleniu przez polityków. Pozostałam jakby sama ze swoimi przekonaniami, że ludzie mają pomiędzy sobą uzgadniać sprawy. Papież Jan Paweł II mówił, że to kiedyś będzie świat ugody. Nie mówił skąd wiedział, że kiedyś tak będzie i nie mówił dlaczego ludzie nie posługują się ugodą skoro ugoda jest naturalną dla naszego mózgu. Zauważyłam, że prawie nikt nie chce się ze mną zgodzić. Ludzie wołają, że dla nich myślenie władzy jest normalnym, czyli, że okradanie ludzi jest dla nich normalnym. Zauważyłam, że prawie wszyscy ludzie, którzy przyszli do mnie z ich problemem związanym z obciążeniem ich przez ludzi władzy mówili, że chcą ażebym wygrała dla nich sprawę zgodnie z prawem. Mówiłam do nich, że zgodnie z prawem jest dawać pieniądze ludziom władzy, a wtedy mówili, że policzą czy warto im zapłacić mnie czy ludziom władzy. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że rozbieżne cele ma narzucający wolę i wykonujący narzucaną wolę. Odkryłam, że narzucający wolę i wykonujący narzucaną wolę to ludzie uznający władzę. Władza oparta jest na innym myśleniu jak naturalne dla mózgu. Naukowcy odkryli, że dla naszego mózgu mówienie prawdy jest naturalnym, a zatem inne myślenie to myślenie oparte na kłamstwie. Zatem władza żyje z oszukiwania przy pomocy kłamstwa. Nie wytwarzają dobra, a mają dobro zabrane przy pomocy myślenia opartego na kłamstwie.Nic nie robią, a mają. To co mają zdobyli używając tylko innego myślenia aniżeli ludzie mają z natury. W naturze mózgu jest myślenie tylko do uczciwego załatwiania spraw. . Ludzie skarżą się do sądów na decyzję organów skarbowych lub zakładu ubezpieczeń społecznych, a sądy orzekają, że tym ludziom zabrano pieniądze zgodnie z myśleniem narzuconym przez ludzi władzy. Sądy nie piszą, że ludzie skarżą się niezgodnie z myśleniem narzuconym przez ludzi władzy, gdyż piszą, że ludzie skarżą się niezgodnie z prawem. Zatem ludzie, którzy oszukują nazwali na ziemi narzucone przez siebie myślenie prawem. Naukowcy odkryli, że mają to narzucone przez siebie myślenie w swoich mózgach i że mózg wykazuje to myślenie, że jest do rozbieżnych celów. Mamy zatem w mózgach nabyte od człowieka myślenie o jakim mózg mówi, że jest do rozbieżnych celów. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że myślenie do rozbieżnych celów to myślenie narzucone. Zatem jest to myślenie ludzi, którzy uznają władzę.  Natura naszego mózgu nie zna władzy. Zatem ludzie, którzy uznają władzę chcą innym ludziom wydawać nakazy, a zatem chcą ażeby inni ludzie byli ich służącymi.  Nakaz to przemoc, a zatem ludzie, którzy mają w mózgu myślenie narzucone są ludźmi przemocy. Nasz Stwórca jak widać widział już o tym przy konstruowaniu mózgu, skoro naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że człowiek narzucający wolę ma z Nim rozbieżne cele. Nasz Stwórca zatem wiedział co robi konstruując mózg.  Na myśleniu Stwórcy człowiek żyje z wypracowanego przez siebie dobra, a ludzie władzy przy pomocy narzuconego myślenia mają majątek wypracowany przez ludzi. Ludzie narzucający wolę przejęli pieniądze i mienie ludzi przy pomocy nazwania narzuconego myślenia prawem.
Mają ludzie w mózgach to myślenie przy pomocy którego okradli ludzi. Naukowcy odkryli, że tym myśleniem do rozbieżnych celów zajmują się systemy neurologiczne. Odkryłam, że do tego narzuconego przez człowieka myślenia powstał w mózgu drugi umysł jaki odkrył wybitny dr psychiatrii Karol Jung i odkrył, że jest to umysł nieświadomy. Karol Jung odkrył, że ludzie są uzależnieni od myśli jakie są w umyśle nieświadomym. Nauka psychiatrii wie, że człowiek psychicznie chory jest również umysłowo chorym. Naukowcy odkryli, że w mózgu, który nie zna słów rozum nie istnieje bez emocji. Zatem w mózgu, który nie zna słów rozum nie istnieje bez zdrowej psychiki. Ten umysł odkrył w mózgu wybitny dr psychiatrii Zygmunt Freud i nazwał go podświadomością. Podświadomość to umysł i emocje naszej natury. Zygmunt Freud bardzo dobrze nazwał odkryty przez niego umysł podświadomością, gdyż wszelka natura nazwana jest podświadomością.
W roku 1992 byłam na przyjęciu u jednego z moich przyjaciół, który wziął do ręki dwie książki  pod tym samym tytułem "Potęga podświadomości". Autorem jednej  z nich była prof. Maria Szulc, a drugiej dr trzech nauk Joseph Murphy. Przypadła mi książka Marii Szulc. W swoim życiu poznaję wiedzę mądrych ludzi. Wymyślanie mnie nie interesuje i na szczęście dobrze, gdyż skutkiem wymyślania jest nabycie stanu głupoty. W naturze mózgu mamy myślenie oparte na rozumie naszego Stwórcy. Wiedzieli o tym Starożytni Egipcjanie, gdyż wybudowany przez nich potężny Sfinks ma rozumną twarz. Sfinks ma rozumną twarz i potężną postać, a co świadczy o tym, że Starożytni Egipcjanie chcieli nam przekazać, że z natury mamy rozumną twarz i potężną postać, gdyż opartą na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Sfinks ma rozumną i poważną twarz, a ludzie władzy mają uśmieszki na twarzy. W warunkach wojny nie mają już uśmieszków na twarzy, a nie mają bo nie muszą ukrywać, że chcą czynić zło.  Dobroczyńcą lub złoczyńcą robi nas połączenie myślenia z odczuwaniem. Człowiek władzy w warunkach wojny jest zły i pokazuje swoje emocje człowieka złego, który wydaje rozkaz ażeby okradzeni przez niego ludzie szli na śmierć. Jak ludziom nie mają już co zabrać to uśmiercają ich. Człowiek stworzony na energii życia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków jest człowiekiem który zadaje śmierć. Odkryłam, że życie i śmierć dają energie i że energie uruchamia się myśleniem. To, że energie uruchamia się myśleniem odkrył Neurolog Laureat Nagrody Nobla John Eccles, a ja odkryłam, że energie dobre uruchamia się myśleniem do czynienia dobra i jest to myślenie oparte na prawdzie i że energie złe uruchamia się myśleniem do czynienia zła i jest to myślenie oparte na kłamstwie.  Odkryłam, że życie dają energie dobre i są one w układzie genetycznym pierwiastków i że życie dał nam Stwórca tej energii i odkryłam, że śmierć zadaje człowiek, który uruchamia energie śmierci myśleniem do czynienia zła.. Energia stworzona przez człowieka narzuceniem woli to energia śmierci. Ta energia śmierci jest w człowieku, który ma w mózgu umysł nieświadomy, gdyż to myśleniem jakie jest w umyśle nieświadomym człowiek stworzył energię śmierci. Ten człowiek narzucający wolę zadaje cierpienie i śmierć innym ludziom i innym stworzeniom, a energia jaką stworzył narzuconym przez siebie myśleniem pozostała w nim. Umysł na narzuconej woli to umysł w którym nie ma rozumu, a energia stworzona tym myśleniem to złe emocje w psychice tego człowieka. Bandyci i złodzieje jakimi widać, że są ludzie w warunkach wojny wydają ludziom nakaz ażeby szli na śmierć. Ludzie ci wyrażają swoje złe emocje jakie mają do ludzi.  Nasz Stwórca dał nam życie,. a oni wydają ludziom nakaz ażeby poszli na śmierć.
Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że rozbieżne cele ma człowiek narzucający myślenie i człowiek wykonujący narzucone myślenie. Ludzie nabyli takiej ciemnoty, że mimo, że widzą, że zawsze zło czyniła władza to ciągle wołają, że chcą władzy. Ciemnota ludzi jest taką, że widzą, że ludzie władzy zadają cierpienie a oni wołają, że dla nich myślenie władzy jest normalnym. Zatem jest związek pomiędzy ludźmi, którzy zostali uśmierceni z ludźmi, którzy uśmiercają. Ten związek jest oparty na myśleniu jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Mózg w którym jest tylko myślenie naturalne dla mózgu jest oparty na energii życia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Ludzie wiwatujący na cześć zadającego śmierć Adolfa Hitlera mają w mózgu myślenie zgodne z myśleniem tego wielkiego złoczyńcy. Po przeczytaniu "Potęgi podświadomości " prof. Marii Szulc odkryłam, że podświadomość, czyli nasza natura wymaga od nas uczciwego postępowania. Ucieszona, że to odkryłam napisałam o tym do Polskiej Akademii Nauk. Polska Akademia Nauk milczała. Zaczęłam pisać do wszystkich organów nauki, do ludzi władzy, do dziennikarzy, do sądów, a kiedy nic to nie dawało postanowiłam napisać książkę. Zatytułowałam ją "Nasza Boskość". Ciągle pisałam i doczekałam się wiadomości z Instytutu Akademii Nauk związanej z Rolnictwem od Pani Ewy Hamera, że zgadza się ze mną w zupełności. Na to co piszę zaczął reagować Uniwersytet Cambridge. Mam stamtąd około 350 podziękowań. Zaczął reagować też Uniwersytet Carnegie Mellon, który brał udział w odkryciu naukowym, że mózg wykazuje narzucone zachowania, że to rozbieżne cele. Zrozumiałam, że reagują ludzie, którzy mają rozum. To co pisałam nie zgadzało się ludziom, którzy mają w mózgu inne myślenie. Inne myślenie to myślenie oparte na kłamstwie, gdyż naturalnym dla mózgu jest myślenie oparte na prawdzie. Zrozumiałam, że ludzie chcą nieuczciwie i dlatego nie reagują. Myślałam, że moje odkrycie, że podświadomość wymaga od nas uczciwego postępowania przyczyni się do tego, że zaczniemy żyć szczęśliwie, a okazało się, że odkryłam, że ludzie wołają, że im zgadza się myślenie oparte na nieuczciwym załatwianiu spraw. Na myśleniu naturalnym dla mózgu nie ma możliwości nieuczciwego załatwienia sprawy. Dane przedstawione w miesiącu styczniu 2005 roku przez gazetę "Rzeczpospolita" za 11 miesięcy funkcjonowania powołanych w roku 2004 wojewódzkich sądów administracyjnych mówią, że zgodnie z prawem ponad 99,5% skarg zostało załatwionych nieuczciwie. Jest to dowód na to, że władza oparta jest na nieuczciwym załatwianiu spraw. To nieuczciwe załatwianie spraw pozwoliło im przejąć pieniądze ludzi, a ludzie których okradziono nie mają z czego żyć. Tacy ludzie podobają się ludziom, którzy wybierają  władze.  Zgodnie z prawem ludzi jest nieuczciwie, a zgodnie z prawem na jakim skonstruowany jest mózg jest uczciwie. Myślenie uczciwego człowieka jest rozumiane, a myślenie zgodne z prawem ludzi jest nierozumiane. Zrozumiałym językiem mówi człowiek, który sprawy załatwia uczciwie, a niezrozumiałym językiem mówi człowiek, który sprawy załatwia nieuczciwie. Zwróciłam uwagę na słowa ludzi przychodzących do mnie po pomoc w ich sporach z organami skarbowymi, że przyszli do mnie bo nie rozumieją języka prawniczego. Teraz przekazuję ludziom, że ten swój niezrozumiały język prawniczy mają w umyśle nieświadomym od którego tak jak dobrze to zauważył Karol Jung są uzależnieni i nie wiedzą co ich czeka. Przekazuję, że na umyśle nieświadomym ludzie nie mają rozumu i są chorzy psychicznie. Zachorowali od okradania przy pomocy niezrozumiałej mowy. Ludzie z Uniwersytetu Cambridge, Uniwersytetu Carnegie Mellon i Pani Ewa Hamera z Polskiej Akademii Nauk mają rozum. Jest nas bardzo maleńko. Nie należy się zatem dziwić, że Karol Jung kłócił się z Zygmuntem Freudem, że odkrytą przez niego podświadomość powinien nazwać umysłem nieświadomym. Karol Jung był przekonany, że człowiek jest stworzony na umyśle nieświadomym.  Tyle oszukaństwa widział Karol Jung w ludzkich mózgach. Zygmunt Freud nie zgodził się z tym, że odkrył umysł nieświadomy, gdyż dobrze widział, że ludzi z umysłem nieświadomym trzeba leczyć przy pomocy psychoanalizy. Psychoanaliza to połączenie myślenia z odczuwaniem. Bardzo dobrze zatem widział Zygmunt Freud, że ludzi trzeba leczyć przy pomocy psychoanalizy. Ja za Zygmuntem Freudem dodam, że ludzi trzeba leczyć z okradania, gdyż myślenie od jakiego człowiek zachorował to myślenie do okradania. W warunkach wojny widać, że człowiek, który kradnie jest bandytą. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia. Ja wskazuję na tą zmienioną anatomię u ludzi, którzy w warunkach wojny nie ukrywają swojego prawdziwego oblicza, że dla nich okradanie i uśmiercanie jest normalnym. Z narzuconego myślenia powstał inny człowiek, który jest złoczyńcą. Ten złoczyńca ma w mózgu umysł nieświadomy, a w psychice złe emocje. Dobroczyńca to człowiek, który ma w mózgu umysł świadomy a w psychice dobre emocje.
Umysł nieświadomy to nabytek we wszechświecie od ludzi, którzy postanowili czynić innym ludziom i innym stworzeniom zło. W naturze wszechświata jest tylko umysł świadomy.

  •                                                  Polska-Elbląg, dnia 02 maja 2013r. Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz