sobota, 8 czerwca 2013

DROGA POWROTU DO ZDROWIA I SZCZĘŚLIWEGO ŻYCIA

PRZYCZYNĄ WSZELKIEGO CIERPIENIA I NIESZCZĘŚĆ JEST WYMYŚLONE MYŚLENIE.

DO ZDROWIA I SZCZĘŚLIWEGO ŻYCIA PROWADZI WYPOWIADANIE SŁÓW " USUWAM WYMYŚLONE MYŚLI DO CZYNIENIA ZŁA I DO POZWALANIA NA CZYNIENIE MI ZŁA".

Natura człowieka oparta jest na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Jest to myślenie oparte na prawdzie. Z innym myśleniem mamy do czynienia jeśli mamy do czynienia z wymyślonym myśleniem przez człowieka. Naukowcy odkryli, że w mózgu jest narzucone myślenie i że zajmują się nim systemy neurologiczne, Ja odkryłam, że systemy neurologiczne wprowadziły w anatomię człowieka wymyślone przez człowieka myślenie.. Odtąd człowiek, który wymyślił myślenie przeszedł pod tym względem na wymyślone przez siebie myślenie. Pod względem wymyślonego myślenia człowiek zachorował. Przyczyną wszelkiego cierpienia człowieka jest wymyślone przez człowieka myślenie. Zdrowymi i szczęśliwymi jesteśmy na myśleniu naturalnym dla mózgu. Na wymyślonym przez człowieka myśleniu oparta jest choroba umysłowa i taką podstawową umysłową chorobą jest schizofrenia. Choroba umysłowa jest pod umysłem nieświadomym, gdyż tam są decyzje wymyślone przez człowieka. To tymi decyzjami zajmują się systemy neurologiczne i na tym myśleniu wprowadzają złą energię do ciała na jakiej to energii dane miejsce ciała cierpi.
Mamy teraz do czynienia z dwoma rodzajami myślenia  mózgu. Na myśleniu naturalnym dla mózgu mamy w życiu porządek, a na myśleniu wymyślonym przez człowieka mamy w życiu bałagan. Porządek jest oparty na myśleniu opartym na prawdzie, a bałagan jest oparty na myśleniu opartym na kłamstwie. Człowiek żyje zdrowo i szczęśliwie na myśleniu naturalnym dla mózgu. Człowiek jest chorym i nieszczęśliwym na myśleniu wymyślonym przez siebie. Myślenie jakim posługuje się nasz Stwórca to myślenie oparte na prawdzie, a myślenie oparte na kłamstwie to myślenie wymyślone przez człowieka. Człowiek na wymyślonym przez siebie myśleniu jest umysłowo i psychicznie chorym oraz uzależnionym od myśli. Nasz mózg i nasza psychika przechodząc na wymyślone myślenie uzależnia nas. Ciało źle funkcjonuje na myśleniu wymyślonym przez człowieka. Na to złe funkcjonowanie ciała wprowadziły nas poruszone wymyślonym myśleniem systemy neurologiczne. Odkrycie naukowców, którzy brali w nim udział z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje nam, że do naruszenia systemów neurologicznych doprowadziło wymyślone przez człowieka myślenie. Naukowcy mówią, że to myślenie narzucone naruszyło systemy neurologiczne, a ja mówię, że narzucone myślenie to myślenie wymyślone przez człowieka. Wczoraj brałam udział w rozprawie sądowej, gdyż Prezydent Miasta Elbląga podał mnie do Sądu o to, że nie chcę wykonywać jego woli i płacić podatku od nieruchomości. Sąd powiedział do mnie, że mam się opierać na dowodach. Ja na to powiedziałam, że to Prezydent Miasta wniósł na mnie oskarżenie, że ja nie chcę wykonywać jego woli, a zatem to on powinien przedstawić dowód na to, że ja mam obowiązek wykonywania jego woli. Oczywiście Prezydent Miasta nie przedstawił dowodu na to, że ja mam obowiązek wykonywania jego woli. Ja natomiast napisałam do Sądu, że można uzyskać od lekarzy dowód na to, że mój mózg nie funkcjonuje na woli Prezydenta. Napisałam zatem, że Prezydent kłamie, że ja mam obowiązek wykonywania jego woli.Powiedziałam do Sądu, że Prezydent miasta posługuje się inną wolą jak naturalna dla mózgu, a z natury wszyscy opieramy się na takiej samej woli. Powiedziałam do Sądu, że do wyrażania innej woli jak naturalna dla mózgu potrzebne było inne myślenie i że Prezydent Miasta posługuje się myśleniem opartym na kłamstwie. 
Przedstawiam zatem wszystkim ludziom na ziemi, że do opierania się na innej woli jak wola naszego Stwórcy trzeba było wymyślić myślenie oparte na kłamstwie. Ta inna wola człowieka mocno się rozprzestrzeniła, gdyż na niej ustanowione jest na ziemi prawo. Na tym myśleniu wszyscy ludzie są chorzy. Na myśleniu naturalnym dla mózgu chorób nie ma. Myślenie wymyślone dlatego tworzy choroby, gdyż jest oparte na złej energii.Na wymyślonym myśleniu człowiek wytworzył złą energię. Jest tak dlatego ponieważ myślenie wymyślone przez człowieka jest do czynienia zła. Powiedziałam w Sądzie, że do powrotu człowieka do zdrowia i szczęśliwego życia mogą najszybciej przyczynić się Sędziowie, którzy od człowieka, który uczynił zło wymagają naprawienia tego zła. Opieranie się sądów na myśleniu wymyślonym przez ludzi jest stawaniem sądów po stronie czyniącego zło. To zapewne zrozumiał stojący na czele wymiaru sprawiedliwości Piłat, gdyż popełnił samobójstwo.
Myślenie na jakim ustanowiona jest przez ludzi władza jest myśleniem do czynienia zła. Na czynieniu zła oparte są banki i wszystkie instytucje narzucające wolę. Na myśleniu naturalnym dla mózgu wyraża się taką samą wolę, a na myśleniu władzy narzuca się wolę. Skutkiem narzucanej woli jest bałagan w sprawach, a na bałaganach cierpi człowiek. Banki wymuszają podporządkowania i zmieniają wolę, a człowiek, który z nimi wejdzie w kontakt jest cierpiącym. Cierpienie zadaje narzucona wola. Zatem w narzuconej woli jest energia zła. Ta energia zła wytworzona jest narzuconym myśleniem. Na myśleniu naturalnym dla mózgu jest energia dobra. Na energii naturalnej dla człowieka człowiek czuje się dobrze. Dobre samopoczucie jest skutkiem uczciwie załatwionej sprawy. Naukowcy odkryli, że w mózgu, który nie zna słów rozum nie istnieje bez emocji. Pokazuję zatem, że na myśleniu opartym na porządku człowiek ma dobre emocje, gdyż dobre samopoczucie. Przedstawiłam nie raz dane podane przez gazetę "Rzeczpospolita" za 11 miesięcy funkcjonowania powołanych w roku 2004 wojewódzkich sądów administracyjnych, że sądy te orzekły, że ponad 99,5% skarżących się ludzi pozostało z nierozwiązaną sprawa, czyli z bałaganem. Skutkiem tego bałaganu jest wyrok sądu, że ludzie nie mają otrzymać z powrotem zabranych im przy pomocy wymyślonego myślenia pieniędzy. Prawo ludzi oparte jest na wymyślonym myśleniu. Za to wymiar sprawiedliwości musi się wstydzić, gdyż uznał, że prawem jest okradanie ludzi przy pomocy nazwania wymyślonego myślenia prawem.
Jezus powiedział, że prawda was oswobodzi i oto podaję tą prawdę. Prawdą jest, że wymyślone przez ludzi myślenie jest kłamstwem. Wszyscy mamy w swoich mózgach to wymyślone przez siebie myślenie na którym jesteśmy chorzy i nieszczęśliwi. Chcąc powrócić do zdrowia trzeba usunąć z mózgu wymyślone myślenie, gdyż wtedy systemy neurologiczne powrócą do stanu utrzymywania zdrowia na myśleniu naturalnym dla mózgu. Trzeba powtarzać słowa "usuwam wymyślone myśli do czynienia zła i do pozwalania na czynienie mi zła", gdyż to my je wymyśliliśmy. Dokonamy usunięcia wymyślonych myśli jeśli nie natrafimy na zaporę zbudowaną z wymyślonych myśli, gdyż wtedy trzeba naprawić uczynione zło myślami wymyślonymi. Jeśli człowiek ma silne przekonania na wymyślonych myślach to ma przed sobą nie tylko ten pobyt na ziemi do naprawiania uczynionego zła. Wielu ludzi pomoże sobie powtarzaniem słów "usuwam wymyślone myśli do czynienia zła i do pozwalania na czynienie mi zła", gdyż przywrócili siebie już do dobrych przekonań, czyli naprawili siebie. Bogu chodzi o to ażebyśmy nie byli złoczyńcami.Nie ma nic lepszego dla człowieka od naprawienia uczynionego zła, gdyż przywraca to porządek w sprawie i przywraca do porządku myślenie. Prawdą jest, że powinniśmy naprawić uczynione zło, gdyż przez nas cierpi ten komu zło uczyniliśmy. Nie powinniśmy też pozwalać na czynienie nam zła, a ludzie prawie wszyscy pozwolili na czynienie im zła przez ludzi władzy. Jeśli my się naprawiliśmy, a nie naprawiliśmy uczynionego zła to porządek w mózgu przywraca powtarzanie słów "usuwam wymyślone myśli do czynienia zła i do pozwalania na czynienie mi zła". Ludzie, którzy odczuwają systemy neurologiczne to odczuwają jak one przywracają się do stanu równowagi jaka utrzymuje naturalne myślenie w mózgu i naturalną energię jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Ludzie, którzy mają silne przekonania oparte na wymyślonym myśleniu są trzymani przez te myśli w uzależnieniu i muszą doświadczać zła jakie uczynili i zła jakiego pozwolili sobie uczynić. Mózg wykazuje, że rozbieżne cele ma człowiek narzucający zachowania i człowiek, który ma problemy.  Ja mówię, że człowiek narzucający zachowania to człowiek posługujący się inną wolą jak Stwórca, a inna wola jak Stwórcy, to zła wola. Przedstawiam też, że ludzie, którzy mają problemy są również oparci na złej woli ponieważ wykonują złą wolę. Ażeby przebudowywać swojemu Stwórcy świat to trzeba być człowiekiem złej woli. Ażeby podejmować przy wyborach decyzje na swojej woli to trzeba być człowiekiem złej woli.  Jesteśmy u swojego Stwórcy i mamy obowiązek wyrażania Jego woli. Przecież po wypowiadanych słowach widzimy czy ich skutkiem jest dobre samopoczucie, czy złe. To zły człowiek złymi słowami powoduje złe samopoczucie, a człowiek wypowiadający dobre słowa powoduje dobre samopoczucie.  Na myśleniu naturalnym dla mózgu jesteśmy ludźmi dobrej woli.
Nasz Stwórca urządził wszystko i pod każdym względem doskonale i wystarczyło mówić tylko prawdę i wszystko naturalnie mielibyśmy to co dla nas stworzył, a co daje nam zdrowie i szczęśliwe życie.
Ludzie przeszli na wykonywanie złej woli ludzi, którzy wymyślili myślenie do czynienia zła. Stali się służącymi ludzi złych. Neurobiolog Eric Kandel dobrze odkrył po funkcjonowaniu komórek, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia, gdyż anatomia zaczęła źle funkcjonować na wykonywaniu czynności opartych na złej woli człowieka. To złą wolą człowieka zajęły się systemy neurologiczne o których naukowcy odkryli, że zajmują się narzuconym myśleniem.

                                                       Polska-Elbląg, dnia 08 czerwca 2013r. Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz