sobota, 29 czerwca 2013

RÓWNOWAGA NA JAKIEJ UTRZYMYWANY JEST UMYSŁ I CIAŁO OPARTE SĄ NA WOLNEJ WOLI

W naturze umysł i ciało oparte są na równowadze utrzymywanej na wolnej woli. Wolna wola jest zawarta w myśleniu jakie jest w naturze mózgu i utrzymywana na systemach neurologicznych. Naukowcy odkryli, że tą równowagę zaburzyły narzucane zachowania i problemy, czyli narzucona wola. Naukowcy odkryli, że systemy neurologiczne poruszyły narzucane zachowania i problemy, a ja odkryłam, że te narzucane zachowania i problemy to narzucona wola przez człowieka. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że w tych narzucanych zachowaniach i problemach są rozbieżne cele, a ja odkryłam, że te rozbieżne cele to narzucenie przez człowieka, że to jego wola lub wola wybranych przez niego ludzi ma być wykonywana. Poruszenie się systemów neurologicznych w wyniku narzucenia woli zmieniło stan mózgu i psychiki. Ten zmieniony stan mózgu i psychiki to uzależnienie od narzuconych myśli jakie pojawiły się w mózgu. Skutkiem narzucenia tych myśli jest powstanie umysłu nieświadomego. Prof. Karol Jung odkrył, że ludzie są uzależnieni od myśli jakie są w umyśle nieświadomym i nie wiedzą co ich czeka. Ja odkryłam, że bez narzuconych myśli przez człowieka jest w mózgu tylko jeden umysł i jest to umysł świadomy, który jest umysłem naszej natury. Zygmunt Freud nazwał ten umysł umysłem podświadomości i odkrył, że ludzie mają w sobie sprzeciw tej podświadomości i trzeba ich leczyć przy pomocy psychoanalizy. Znaczy to, że ludzie zachorowali od narzuconych przez siebie myśli. Psychoanaliza to poszukiwanie myślenia połączonego z psychiką, czyli odczuwaniem. To narzucone przez człowieka myślenie połączone jest ze złym odczuwaniem. Naturalne dla człowieka odczuwanie to miłość. Naturalne dla człowieka myślenie, to myślenie rozumiane. Naukowcy odkryli, że w mózgu, który nie zna słów rozum nie istnieje bez emocji. Ja odkryłam, że człowiek, który wypowiada słowa jakie są w naturze mózgu ma rozum i miłość. Odkryłam, że utrzymywanie rozumu i miłości jest zależne od wypowiadania myśli jakie są w naturze mózgu. Miłość jest naszym uczuciem i utrzymuje się w nas jeśli mamy rozum. My odczuwamy u drugiego człowieka czy on ma w sobie miłość, gdyż jeśli nie ma miłości to jej nie odczuwamy.Człowiek, który nie ma w sobie miłości nie czuje u innych miłości. Z natury wszyscy mamy w sobie miłość do innych ludzi i innych stworzeń. Miłość jest oparta na wolności słowa. Jeśli kogoś kocham, a on żyje z kimś innym to ja go nie chcę. Jako młoda dziewczyna pamiętam jak dwie kobiety: żona i kochanka biły się parasolkami o mężczyznę. Dziwiłam się, że one się biją, a on przecież umie mówić. Uznałam, że nie mają rozumu. Rozumu nie miał również mężczyzna o którego się biły, gdyż uprawiał seks i z jedną i drugą. Człowiek, który ma rozum opiera się na prawdzie, a ten kto opiera się na prawdzie kocha tylko jedną, czy jednego. Cała trójka to nieuczciwi ludzie. Nieuczciwość jest oparta na kłamstwie, a zatem ci ludzie mają w swoich mózgach decyzje oparte na kłamstwie, a jeśli decyzje oparte na kłamstwie to również uzależnienie od miłości. W uzależnienie wprowadza nas nasza decyzja i jest to nieuczciwa decyzja. Uczciwe decyzje są połączone z miłością, a nieuczciwe decyzje połączone są z brakiem miłości. Skutkiem wejścia w związek małżeński jest wypowiedziane słowo. Kiedy okazuje się, że nie jest tak różowo w związku i jest nam źle, to najczęściej żyjemy z człowiekiem z którym jest nam źle i żyjemy z nim z powodu związania się z nim słowem. Słowo spowodowało, że żyjemy w uzależnieniu. Miłość gdzieś odeszła, lub wcale jej nie było, lub została wymuszona oszukiwaniem, że jest.
Tak można zająć się każdym przedmiotem sprawy i rozpatrzyć ją na myśleniu opartym na prawdzie i zobaczyć jak wygląda na myśleniu opartym na kłamstwie. W naturze mózgu mamy decyzje tylko oparte na prawdzie. Decyzje narzucone przez człowieka, to decyzje oparte na kłamstwie. Mózg decyzje odróżnia, gdyż w oddzielnym miejscu są decyzje oparte na prawdzie i w oddzielnym decyzje oparte na kłamstwie. Naukowcy odkryli, że prawda i kłamstwo mają inne zabarwienia.
Stało się coś niebywałego, gdyż ludzie aż przebudowali swoje przekonania na przekonania oparte na kłamstwie i z pełnym przekonaniem mówią, że dla nich myślenie wybranego przez nich człowieka, czy ludzi jest prawem. Ja mówię, że człowiek, który mówi, że jego myślenie jest prawem lub, że dla niego myślenie innego człowieka jest prawem to idiota. Politycy chodzą po domach i zaczepiają ludzi na ulicach i namawiają ich ażeby zgodzili się uważać ich myślenie za prawo. Ci ludzie naciągający ludzi na wybranie ich nie mówią, że zrobią swoje myślenie prawem, a obiecują dawanie dobra. Ludzie, którzy ich wybierają wiedzą, że ci co obiecują dobro nie mają tego dobra i że zatem obiecują dać coś z tego co zabiorą innym. Zatem Konstruktor naszego mózgu dobrze wie, że narzucający zachowania i ten kto wykonuje wolę narzucającego zachowania mają rozbieżne cele. Ci ludzie chcą żyć z zabieranego dobra i chcą ażeby dobro zabierać innym ludziom i im dawać. Są to zatem ludzie nieuczciwi. Mózg jak widać ich nieuczciwe decyzje w sobie ma i naukowcy odkryli, że tymi narzuconymi przez nich decyzjami zajmują się systemy neurologiczne. Narzucone zachowania zaburzyły mózg i psychikę. Skutkiem zaburzenia mózgu i psychiki jest choroba w człowieku. Choroby są oparte na narzuconym przez człowieka myśleniu i na decyzjach o wykonywaniu narzuconej woli przez człowieka. Ci proszący o głos ludzie wyuczyli na narzuconym przez nich myśleniu ogromne ilości prawników, którzy przyjmują u siebie ludzi mówiąc, że opierają się na prawie ustanowionym przez ludzi. Prawnicy nauczyli się myślenia ludzi, którzy prosili o głos i mówili, że za ten głos dają dobro. Ci prawnicy mówią, że występują przed sądami posługując się myśleniem ludzi, którzy stali się władzą za obiecanie dobra. Ja uczyłam się tego prawa i daleko doszłam w naukach ustanowionych przez ludzi, ale te artykuły za nic w świecie nie chciały mi wejść do głowy. Bolała mnie głowa od tego nierozumianego myślenia. Z niczym to myślenie mi się nie zgadzało, a egzaminy zdawałam jeśli z wykładowcą weszłam w  jakąś rozmowę.  Dawał mi nie raz bardzo dobrą ocenę. Zanim ogłoszono zawód doradcy podatkowego to ja już doradztwo prowadziłam. Ci co wymyślili zawód doradcy podatkowego ogłosili, że jeśli ktoś ma wygrane sprawy w sądach to nie musi zdawać egzaminu. Ja miałam takie wygrane i było to jakby moją pasją, gdyż każdy ustanowiony przepis obalałam. W każdej sprawie z jaką mam do czynienia natychmiast widzę przyczynę sporu. Odkryłam, że ludzie władzy ustanowili, że narzucone przez nich myślenie ludzie mają uważać za prawo. Zatem obiecali ludziom dobro, a wymyślili myślenie dla ludzi niezrozumiałe  i nazwali je prawem. Odkryłam, że teraz mówią tym niezrozumiałym językiem. Odkryłam, że mówią to co naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że to rozbieżne cele. Odkryłam, że to narzucone myślenie przeszło do mózgu i zmieniło anatomię człowieka, gdyż umysł i psychikę. Odkryłam, że ci ludzie są nienormalni i że dla nich prawem jest myślenie drugiego człowieka. Z natury normalnym jest dla nas myślenie oparte na prawdzie, a w wyniku narzucenia przez człowieka myślenia dla ludzi stało się normalnym myślenie oparte na kłamstwie. Ten stan ludzi jako kłamców jest przerażający, gdyż prof. Maria Szulc ma rację, że ludzie nie znają myślenia jakiemu podporządkowuje się podświadomość. Ludzie przy pomocy wymyślenia myślenia do oszukiwania przywłaszczyli sobie mienie Stwórcy i wymierzają ludziom kary jeśli nie wykonują ich woli. Ludzie posłusznie wykonują wolę ludzi i płacą im mandaty za to, że nie chodzą po ziemi tak jak ludzie  im nakazują. Nakazują im ci którzy obiecali dawać dobro. Mieli otrzymywać dobro, a płacą kary za nieposłuszeństwo. W warunkach wojny widać jak ci, którzy obiecali dobro wydają nakaz stawania do rozstrzelania. Ludzie wykonują te nakazy, a więc stali się służącymi ludzi, których wybrali za obiecanie dobra. To "dobro" widzą jak stoją pod ścianami do rozstrzelania, lub jak wchodzą do komór gazowych. Na cześć tego co prowadził na śmierć, a którym był Adolf Hitler aż piali z zachwytu na wypowiadane przez niego słowa. Te wypowiadane słowa przez tego jednego z większych złoczyńców łączyła z wiwatującymi zła energia. To nie była energia miłości, tylko nienawiści. To energia nienawiści łączy ludzi, którzy opierają się na narzuconym przez siebie myśleniu. Od tej nienawiści cierpi ich psychika. Wybitny lekarz dr Deepak Chopra od wielu lat uczy lekarzy pomagania chorym ludziom i napisał o zdrowiu doskonałym wiele książek w których przekonuje, że zdrowie doskonałe jest naszą naturą. Z tego co pisze widać, że bardzo chciałby ażeby ludzie byli zdrowi i jest wielu innych lekarzy też takich, którzy chcieliby ażeby .ludzie byli zdrowi. Deepak Chopra wie, że ciało jest połączone z umysłem. Deepak Chopra swoją ogromną wiedzą o ludzkim ciele tłumaczy co robić ażeby dotrzeć do zdrowia doskonałego. Mówi on jakie jest dobre odżywianie na jakim człowiek jest zdrowy i to samo mówi w Polsce dr Jan Kwaśniewski. To niewątpliwie ludzie, którzy chcą dobra, ale ja mówię, że dietą rozumu człowiekowi się nie wprowadzi. Dr Jan Kwaśniewski zauważa, że ludzie nie rozumieją. Dr Deepak Chopra wie, że ciało jest połączone z umysłem, a zatem z myśleniem. Ci z dobrą wolą ludzie nie wiedzą, że przyczyną nierozumienia przez ludzi jest ich narzucona wola, gdyż to oni narzucili myślenie. Ludzie, którzy wymyślili myślenie nierozumiane posłużyli się złą wolą i dla nich ludzie dobrej woli nie powinni dawać dobra. Nasze ciało robi sprzeciw na złą wolę jaka jest w mózgu. Narzucone myślenie w mózgu to zła wola. To źli ludzie. To ci źli ludzie doprowadzili do zagłady Atlantydę, którą Bóg stworzył rajem na ziemi. Ktoś mądry powiedział "nie pomagaj złemu". Chory powinien lekarzowi powiedzieć, że nie będzie już posługiwał się złą wolą. Ludzie ze złą wolą w mózgu są nieuleczalni. Ci ludzie z narzuconą wolą w mózgu mają w sobie złą energię przy pomocy której dokonują zła. Za wybranie ich do władzy obiecali ludziom dobro, a ustanowili swoją złą wolę dla ludzi prawem.
Przekazuję zatem lekarzom z dobrą wolą, że Bóg nie pozwoli im wyleczyć ludzi ze złą wolą. Człowiek, który ma w mózgu narzuconą wolę to człowiek złej woli. To nie jest świat ludzi. Jeśli jest się u Kogoś to zachowuje się u Kogoś dobrze. To ludzie złej woli ustanowili swoje myślenie oparte na złej woli prawem w świecie swojego Stwórcy i systemy neurologiczne przejęły władzę nad ich myśleniem robiąc ich uzależnionymi od myśli wymyślonych do czynienia zła. Nigdy nikt z ludzi nie przywróci systemów neurologicznych do stanu utrzymującego w równowadze rozum i dobre emocje, gdyż powrót systemów neurologicznych do stanu równowagi jest możliwy tylko jeśli w mózgu nie będzie myślenia narzuconego przez człowieka, czyli myślenia do czynienia zła. To od wykonywania czynności opartych na woli czynienia zła zmienia się anatomia i jest ona na wykonywaniu tych czynności nieuleczalna.

Myślenie jakie jest w naturze mózgu oparte jest na wolnej woli. Ten stan wolnej woli utrzymujemy i na nim zdrowe ciało, jeśli wypowiadamy tylko prawdę. Prawdę wypowiada człowiek, który sprawy załatwia uczciwie. Ludzie oszuści wymyślili myślenie do okradania. Dane z gazety "Rzeczpospolita" za 11 miesięcy funkcjonowania wojewódzkich sądów administracyjnych mówią, że ludzie władzy okradli przy pomocy niezrozumiałego języka ponad 99,5% ludzi. Ci ludzie dowiedzieli się w sądach, że skarżą się niezgodnie z myśleniem ludzi, którzy obiecali dawanie dobra. Ci ludzie, którzy przegrali przychodzą do mnie po pomoc mówiąc, że nie rozumieją języka prawniczego. Ja mówię, że językiem niezrozumiałym mówi ten kto oszukuje i że jest on złoczyńcą. Ci ludzie z tym myśleniem nazwanym prawem człowieka mają nienormalne mózgi i nienormalną psychikę. Noszą w swoich mózgach to myślenie nazwane prawem człowieka i bardzo dobrze, że na tym myśleniu są umysłowo i psychicznie chorzy. Bardzo dobrze, że narzucone przez nich myślenie przeszło do mózgu i na nim spotyka ich zło jakie wymyślili. Postanowili innym czynić zło, a uczynili sobie. 

Serdecznie witam na moim blogu ludzi z kolejnych krajów świata z Luksemburga i Mołdawii.

                                                    Polska-Elbląg, dnia 29 czerwca 2013r. Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz