niedziela, 2 czerwca 2013

PRAWA LUDZI ZMIENIAJĄ PRAWA STWÓRCY I PROWADZĄ ANATOMIĘ NA ŚMIERĆ

Dokąd nie było narzuconego myślenia przez ludzi, dotąd wszelka anatomia była doskonała. Anatomia była doskonała bez myślenia ludzi. Anatomia człowieka jest też doskonała, gdyż oparta na rozumie i energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. .
Wybitny biolog twórca genetyki mitochondrialnej prof. Piotr Słonimski mówi, że w kodzie genetycznym są zapisy i reguły. Ja mówię, że na tych zapisach i regułach wszelka anatomia funkcjonowała w sposób doskonały. Naukowcy odkryli, że człowiek w naturze jest przygotowany do wypowiadania słowa, a ja mówię, że powinien wypowiadać tylko to na co pozwolił mu jego Stwórca. Naukowcy odkryli, że dla człowieka naturalnym jest wypowiadanie prawdy, a ja odkryłam, że wypowiadanie prawdy utrzymuje stan doskonałości wszelkiej natury. .
To co człowiek wypowiada to kłamstwo. Prof. Maria Szulc stwierdza, że ludzie nie znają myślenia podświadomości. Podświadomość to nasza natura, a zatem jeśli człowiek kłamie to jest w sprzeczności z  samym sobą. Podświadomość odkrył w człowieku wybitny dr psychiatrii Zygmunt Freud. Maria Szulc stwierdza, że podświadomość bezwiednie podporządkowuje się jakiemuś nieznanemu nam myśleniu. Ja odkryłam, że to nieznane ludziom myślenie to myślenie naszej natury i że na nim jesteśmy zdrowi i szczęśliwi. Maria Szulc stwierdza, że podświadomość podporządkowuje się, a ja mówię, że z podporządkowaniem się mamy do czynienia Komuś. Tym Kimś jest Stwórca podświadomości i na Jego myśleniu podświadomość funkcjonuje dobrze. Kim jest Ten Ktoś mówi odkrycie naukowe, że w mózgu, który nie zna słów jest rozum i że nie istnieje bez emocji. Zatem podświadomość podporządkowuje się  Temu Kto ma rozum i emocje jakie nie istnieją bez rozumu. Odkryłam, że te emocje, które nie istnieją bez rozumu to miłość. Odkryłam zatem, że nasz Stwórca ma rozum i emocje oparte na miłości. Widać to w świecie natury, który przyciąga do siebie swoją doskonałością. Odkryłam, że jeśli posługujemy się myśleniem podświadomości to mamy rozum, a jeśli narzucamy swoje myślenie to nie mamy rozumu i na tym braku rozumu anatomia funkcjonuje źle i z czasem umiera. Odkryłam, że jeśli człowiek  wprowadził w jakiekolwiek stworzenie swoje inne myślenie to, to stworzenie zaczęło wytwarzać zło i od wytwarzania tego zła umiera. 
W Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie wygrywałam wszystkie sprawy, ale chciałam ażeby wszystkie sprawy były rozwiązane i zaczęłam dopisywać na opracowanych przez ludzi władzy skargach kasacyjnych, że rozstrzygając sprawy uczciwie rozwiążemy wszystkie sprawy. Skutkiem tego było wystąpienie przeciwko mnie Naczelnego Sądu Administracyjnego o odebranie mi prawa wykonywania zawodu z powodu nieznajomości skargi kasacyjnej. Ja na to odpisałam, że ja znam skargę kasacyjną i podołam dowód na swój udział w szkoleniu prowadzonym przez Sędziego NSA, gdyż otrzymany od niego wzór skargi kasacyjnej. Oskarżona zatem zostałam o to, że nie opieram się na skardze kasacyjnej, czyli, że nie opieram się na prawie narzuconym przez ludzi.
Mnie to prawo ludzi z niczym się nie zgadzało.Kiedyś postanowiłam podawać artykuł za artykułem zapisanym w Konstytucji przedstawiając, że prawo zapisane w ustawach narusza te wszystkie artykuły Konstytucji.  Dotarłam do 43 i dalej zrezygnowałam, gdyż musiałabym zapisać wiele ksiąg. Odkryłam, że ludzie ustanawiający prawo zapisują w Konstytucji, że dają dobro, a w ustawach zapisują zło. Ustawy ze sobą nie zgadzają się i wiedziałam, że mogę wygrać wszystkie sprawy wskazując tylko na to, że zapisy w ustawach nie zgadzają się ze sobą.
W roku 1992 wpadła mi w ręce książka prof. Marii Szulc pt. Potęga podświadomości". Przedstawiana tam wiedza spowodowała, że zajęłam się też wiedzą odkrywcy podświadomości Zygmunta Freuda i kolejnymi ludźmi opierającymi się na myśleniu natury jak np. ksiądz prof. Włodzimierz Sedlak.Zaprowadziło mnie to do wiedzy Starożytnych Egipcjan, którzy podają, że znają podświadomość. Starożytni Egipcjanie pozostawili po sobie pismo jakim się posługiwali, a jakim jest pismo hieroglificzne. Przy pomocy tego pisma pokazują, że to co namalowali i wyrzeźbili jest doskonałe. To oni tym co robili wyrażali swoją doskonałość. W dzisiejszych czasach Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla  za odkrycie, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia, a ja wskazuję, że anatomia zmieniła się od wykonywania czynności  na myśleniu narzuconym przez człowieka. Na myśleniu natury ludzie wytwarzali doskonałość, a na myśleniu narzuconym przez człowieka wytwarzają zło. Zdobyta przeze mnie wiedza zaprowadziła mnie do odkrycia, że podświadomość wymaga od nas uczciwego postępowania. Kiedy popatrzyłam na jakikolwiek przepis prawa ustanowionego przez ludzi to, to co było niczym niezaprzeczalne to nieuczciwość. Z czasem zobaczyłam, że moje książki kupują mądrzy ludzie, którzy często zadawali mi mądre pytanie jak ja godzę myślenie o jakim piszę z myśleniem władzy. Odpowiadałam, że ja występuję przeciwko myśleniu władzy, gdyż jest oparte na kłamstwie. Mówiłam, że gdybym nie wiedziała, że są dwa rodzaje myślenia to nie wiedziałabym, że jedno z nich jest myśleniem naszego Stwórcy, a drugie narzucone przez człowieka. .
Przez wiele lat piszę do różnych ludzi władzy, że ustanowili prawo, a do niczego nie mają prawa i że na narzuconym przez nich myśleniu źle funkcjonuje człowiek. Pisałam i piszę, że wykonywanie narzuconej woli prowadzi do śmierci człowieka. To moje pisanie prawie do nikogo nie trafiało, a poznanie przeze mnie wiedzy odkrytej przez wybitnego dr psychiatrii Karola Junga wyjaśniło mi dlaczego. Tą przyczyną jest brak rozumu na myśleniu narzuconym przez człowieka. Przemówić nie można do człowieka, który nie ma rozumu.  Kiedy widzę na filmach miliony ludzi wiwatujących na cześć chorego na schizofrenię Adolfa Hitlera to widzę, że tym milionom ludzi wszędzie gdzie pojawił się Adolf Hitler zgadzało się jego myślenie. Znaczy to, że ludziom zgadza się myślenie jakim posługują się ludzie umysłowo chorzy. Karol Jung jest tak bardzo  przekonany o tym, że człowiek jest stworzony na umyśle nieświadomym, że kłócił się z Zygmuntem Freudem o to, że odkrytą przez niego podświadomość powinien nazwać umysłem nieświadomym. Naukowcy odkryli w mózgu, który nie zna słów, że jest rozum, a ja mówię, że człowiek, który ma rozum jest wszystkiego świadomym. Ludzie na umyśle nieświadomym nie rozumieją bo nie mają rozumu. Dane statystyczne mówią, że ludzie mają od 5 do 10% rozumu. Odkrycie naukowe, które mówi, że w mózgu, który nie zna słów jest rozum jest dowodem na to, że w naturze mózgu jest 100% rozumu. Ja jestem dowodem na to, że mam rozum, gdyż wszystko co piszę jest zrozumiałe. Tym zrozumiałym językiem mówi nasz Stwórca, a ludzie kościoła i politycy mówią, że Bóg ma tajemnice. Ja mówię, że tajemnice ma ten kto oszukuje, gdyż tajemnica oparta jest na kłamstwie. Nasz Stwórca, którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko ustawodawcy, wymiarowi sprawiedliwości i kościołowi, czyli przeciwko organom opartym na myśleniu na którym się nie wie o co chodzi. Swoją śmiercią Jezus pokazał, że prawo ustanowione przez te organy jest prawem groźnych bandytów, którzy przybijali ludzi do krzyża. Kiedy wystąpiono przeciwko mnie to napisałam do NSA i Krajowej Izby Doradców Podatkowych, że wystąpienie o odebranie mi prawa wykonywania zawodu to już postęp, gdyż Jezusa za to samo przybili do krzyża. Zatem ludzie teraz są mniejszymi bandytami, ale bandytami są. O tym jakimi w rzeczywistości są bandytami widać w czasie wojny kiedy nie muszą się ukrywać, że są bandytami.  Ja swoim myśleniem przyczyniam się do tego, że moi klienci przestają cierpieć. Cierpienie zadali im ludzie władzy. Zatem kim jak nie bandytami są ludzie władzy skoro zadają ludziom cierpienie. Tym czym  ludzie władzy  zadają cierpienie jest myślenie. Zatem odkryłam, że na myśleniu narzuconym przez człowieka brak rozumu nie istnieje bez cierpienia. To myślenie narzucone przez człowieka w mózgu jest i na nim jest cierpienie psychiki.  Nie raz pisałam, że Ordynator z 40-letnim stażem pracy w szpitalu psychiatrycznym pytał mnie dlaczego jego chorzy mówią, że zachorowali po kontroli organów skarbowych. Nie żyje już ten lekarz, a szkoda bo powiedziałabym mu, że zachorowali umysłowo i psychicznie od wykonywania czynności opartych na myśleniu narzuconym przez ludzi władzy. Ci chorzy umysłowo ludzie mają w mózgu narzucone myślenie. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że w mózgu są narzucone zachowania i problemy i że mózg wykazuje je, że to rozbieżne cele. Naukowcy ci odkryli, że tym narzuconym  myśleniem zajmują się systemy neurologiczne, a zatem w anatomii są zmiany w wyniku narzuconego myślenia. Narzucone myślenie stało się przyczyną, że zajęły się nim stworzone przez Stwórcę systemy neurologiczne. Skutek tego jest taki, że ludzie są  psychicznie chorzy. Karol Jung ma silne przekonane o tym, że umysł nieświadomy jest naturą człowieka i że człowiek niby z natury nie wie co go czeka. Ja wskazuję, że to na myśleniu władzy ludzie nie wiedzą co ich czeka i nie raz w historii dowiedzieli się, że od ludzi władzy czeka ich prowadzenie do obozów zagłady i na rozstrzelanie. To nie Bóg prowadził tych ludzi na śmierć, gdyż ci ludzie, którzy prowadzili i prowadzą na śmierć to ludzie prowadzący na śmierć zgodnie z ustanowionym przez nich prawem. 
Ludzie do niczego nie mają prawa, a ludzie idą za ludźmi władzy jak osły na śmierć. Ludzie władzy użyli tylko nazwania wymyślonego przez nich myślenia, że jest dla innych ludzi prawem, a prawie wszyscy ludzie uznali, że ludzie, którzy oszukują mają do nich prawo.Ludzie ich nie stworzyli, a uznali tak jak pies Pawłowa, że ich władcami mają być ludzie, którzy obiecują im dobro. Wyrazili zgodę na to ażeby być niewolnikami oczekującymi na dobro od ludzi, których uznali za swoich panów. Ludzie mówią, że nie ma Boga, gdyż świadczą o tym np. obozy zagłady, a ja pytam kto budował te obozy zagłady i za kim ci ludzie szli na śmierć i czy ktoś widział, że to Bóg budował obozy zagłady i prowadził ludzi na śmierć. Każdy oszust oskarża za czynione przez siebie zło niewinnego. Czyni zło, a oskarża, że to ktoś inny jest czyniącym zło, a nie on. Oskarżanie jest myśleniem jakim posługuje się złoczyńca.Oskarżanie oparte jest na kłamstwie i złoczyńca oskarża przy pomocy wymyślania tego co jest kłamstwem. Wymyślanie oparte jest na kłamstwie. Ludzie, którzy mają w swoich mózgach tylko prawdę nie mają myślenia do oskarżania, bo nie mają w mózgu kłamstwa. Myślenie przy pomocy którego się oskarża to myślenie wymyślone do czynienia zła człowiekowi na którego rzuca się oskarżenie. Ludzie noszą to wymyślone przez siebie myślenie przy pomocy którego uczynili komuś zło. W naturze mózgu nie ma myśli do oskarżania. W naturze mózgu nie ma myślenia do czynienia zła.
Kilka lat temu otrzymałam wezwanie od lekarza psychiatry biegłego sądowego. Lekarz ten pisał, że sąd wydał nakaz przebadania mnie psychiatrycznego. Zadzwoniłam do znanego mi lekarza psychiatry i powiedziałam mu o tym, a na co on odpowiedział "władcy się znaleźli". Powiedział do mnie, że kiedyś jego żonę wezwali na takie badania psychiatryczne i że mam napisać do Prezesa Sądu i on na pewno to unieważni. Zrobiłam tak, ale Prezes Sądu utrzymał badanie w mocy. Sąd zatem uważa, że ma do mnie prawo i że ze mną można robić to co postanowi psychiatra, który jest biegłym sądowym. Ja mówię, że psychiatra, który jest biegłym sądowym opiera się na myśleniu od jakiego psychika jest chora, gdyż myślenie władzy to myślenie zadające psychice cierpienie. Dałam sobie z tym radę ponieważ nie ma mocy na człowieka, który opiera się na myśleniu swojego Stwórcy. Moje przekonania są oparte na myśleniu mojego Stwórcy, ale było tak, że też byłam na myśleniu narzuconym przez siebie. Wykonywanie czynności opartych na myśleniu władzy to wyrażenie zgody na wykonywanie czynności opartych na myśleniu narzuconym przez człowieka. Jeśli mamy w sobie przekonania oparte na myśleniu ludzi władzy to pod tym względem spotyka nas zło. Sędziowie wystąpili przeciwko mnie, a to ja wygrałam, gdyż na narzuconym przez człowieka myśleniu systemy neurologiczne wprowadziły uzależnienie od tego myślenia i złe funkcjonowanie anatomii. Na moje przekonania nie mają siły żadni ludzie i mimo to, że jestem sama. Moje przekonania zgadzają się ludziom z Uniwersytetu Cambridge i Uniwersytetu Carnegie Mellon. Jest to dowodem na to, że mamy rozum.Ludzie opierający się na myśleniu ludzi władzy nie mają rozumu.
W naturze wszystkie stworzenia mają rozum. Nie tylko Albert Einstein, ale i wszyscy Laureaci Nagrody Nobla występujący w 39-odcinkowym programie "Bliżej Prawdy" mówią, że wszystkie prawa natury są zrozumiałe. Natomiast ludzie, którzy przychodzą do mnie w ich sporach z organami władzy mówią, że nie rozumieją myślenia przy pomocy którego zabrano im pieniądze. Ludzie ci odwołują się od jednego wyroku sądu do drugiego sądu i często dochodzą aż do Sądu w Strasburgu. Ja mówię, że jeśli Sądy opierają się na myśleniu władzy to rozwiązania nie ma, gdyż kłamstwo rozwiązań nie ma. Ludzie władzy używają kłamstwa do oszukania ludzi i ludzie ze swoimi problemami przychodzą do mnie. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że problemy  i narzucane zachowania to rozbieżne cele. Ja mówię, że ludzie, którzy przychodzą do mnie z problemami mówią, że nie rozumieją i że myślenie narzucającego zachowania jest też niezrozumiałe, a z natury rozumiemy. Ja wygrywam wszystkie sprawy bo rozumiem i pokazuję, że myślenie niezrozumiałe jest tak ułożone ażeby ukraść. Pokazuję, że ten kto ułożył niezrozumiałe myślenie stał się nierozumiejącym i że jego anatomia wykazuje, że jest złodziejem. Pokazuję, że człowiek, który wykonuje wolę opartą na oszukiwaniu ma tą swoją decyzję w mózgu i że jego anatomia wykazuje, że jest ofiarą. Ludzie, którzy przychodzą do mnie po pomoc przychodzą do mnie z problemem, który jest oparty na narzuconym myśleniu przez ludzi władzy. Ludzie których Ordynator szpitala psychiatrycznego widzi, że znaleźli się w szpitalu po kontroli z organów skarbowych to ludzie, którzy mają problemy. Te problemy mają w mózgu, a nabyli ich w wyniku wykonywania woli narzuconej przez ludzi władzy. W szpitalach psychiatrycznych są zarówno ludzie narzucający wolę jak i ludzie wykonujący narzucaną wolę. Zadaję czasem pytania ludziom leżącym w szpitalach psychiatrycznych jaki zawód wykonywali. Ostatnio jeden z chorych mówi, że zawsze był urzędnikiem skarbowym. W szpitalach psychiatrycznych leży dużo żołnierzy. Mówią, że walczyli za swój kraj, a ja pytam czy ten kraj umiał do nich mówić, że mają za niego umierać, czy mówili to ludzie, którzy o kraju który jest Stwórcy mówią, że to ich kraj. Jeśli da się przemówić do żołnierza to mówię, że idzie na śmierć za oszusta lub oszustów, którzy kłamią, że są w swoim kraju. Żołnierze  idą umierać za to co mówi człowiek, który kłamie. Oni wierzą człowiekowi, który kłamie. Ja mówię, że ażeby wierzyć człowiekowi, który kłamie to też trzeba  być kłamcą. Przyczyną śmierci jest myślenie oparte na kłamstwie. Stan ludzi na narzuconym myśleniu, to wielka katastrofa człowieka.  Na tym narzuconym myśleniu systemy neurologiczne zmieniają funkcjonowanie i prowadzą na śmierć. Do mózgu została wprowadzona inna wola człowieka i systemy neurologiczne ją wykonują. To niewątpliwie prawidłowa kara dla ludzi. Na myśleniu naturalnym dla mózgu jest energia życia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Śmierć jest oparta na myśleniu narzuconym przez człowieka. Ludzie sami zadają sobie śmierć. Naszym obowiązkiem jest przestrzeganie praw naszego Stwórcy. Te prawa naszego Stwórcy w naszej naturze są. Ludzie jak widać opierają się na prawach wymyślonych i narzuconych przez ludzi. Na regułach Stwórcy człowiek jest dobrze zachowującym się, a na regułach narzuconych przez człowieka człowiek jest źle zachowującym się. Wyrażanie hołdów dla ludzi to choroba umysłowa. Takie hołdy dla ludzi wydają ludzie ludziom władzy i ludziom nazwanych przez ludzi świętymi. Ja pokazuję, że na myśleniu naturalnym dla mózgu ludzie są Boskimi, a nie władzą i nie świętymi. Modlić się do drugiego człowieka to choroba umysłowa. Kiedyś pewna kobieta zadała mi pytanie "jak ja się czuję z moją wiedzą wśród ludzi". Ja odpowiadam, że prawie wszystkich ludzi widzę, że  są nienormalnymi. Tylko nielicznych z ludzi widzę, że są normalni lub blisko normalności. Kiedy słucham co mówią ludzie to wiem, że to co mówią jest dowodem ich nienormalności. Ludzie stworzeni na rozumie wprowadzili wymyślone przez siebie myślenie na jakim się opierają i na jakim są nienormalni. Wszystkie urzędy na ziemi  to urzędy sprawowane przez nienormalnych ludzi. Jeśli do tych urzędów wchodzi normalny człowiek i się nie wycofa to z każdym dniem nabywa stanu nienormalnego.Stan nienormalny jest zależny od ilości powtórzeń decyzji opartych na kłamstwie. Stąd ludzie są w różnym stopniu nienormalni, gdyż jedni kłamią więcej, a inni mniej. Kłamstwo w mózgu to stan nienormalny człowieka. Jesteśmy normalnymi jeśli w mózgu mamy myślenie tylko oparte na prawdzie. Prawda to myślenie oparte na rozumieniu. Kłamstwo to myślenie oparte na nierozumieniu. Jakie myślenie taki człowiek i człowiek, który ma w mózgu tylko prawdę jest rozumiejącym, a człowiek, który ma w mózgu kłamstwo jest nierozumiejącym. Nie ma żadnych innych osobowości poza podświadomością. To jest świat Stwórcy w którym są tylko Jego stworzenia, które nazywają się podświadomością. Istnieje najwyżej inny stan podświadomości jaki jest nienormalną podświadomością. Tą nienormalną podświadomością jest człowiek, który ma w mózgu myślenie oparte na kłamstwie. .  
Cudowna, wspaniała anatomia jaką jest podświadomość była w całym wszechświecie szczęśliwą  dokąd człowiek nie postanowił oszukiwać. Ten oszukujący człowiek zadał cierpienie stworzeniom Boga. Teraz ten złoczyńca człowiek jest umysłowo i psychicznie chory oraz uzależniony od myśli jakie stworzył do czynienia zła innym stworzeniom. Ten złoczyńca człowiek powraca do mówienia głosem natury jak sam cierpi.. Kiedy był zdrowy to mówił głosem Adolfa Hitlera, czy innych ludzi, którzy od wymyślania myśli do czynienia zła nabyli głosów złoczyńców. Doskonale skonstruowana natura powoduje, że ten kto zadaje cierpienie staje się cierpiącym, a cierpienie przywraca go do stanu natury. Człowiek musi przywrócić się do stanu myślenia opartego na prawdzie, gdyż inaczej sam cierpi. Szczęśliwymi jesteśmy na myśleniu opartym na prawdzie.  
Ludzie doszli do stanu, że mówią jak w Stanach Zjednoczonych, że każdemu potrzebny jest psychoanalityk. Należy zadać pytanie, czy jest jakiś psychoanalityk oparty na myśleniu naturalnym dla psychiki skoro psychoanalitycy też mówią, że dla nich prawem jest myślenie narzucone przez człowieka. Jeśli człowiek mówi, że opiera się na myśleniu drugiego człowieka i mówi, że jest psychoanalitykiem to jest to dowodem na to, że psychoanalityk jest umysłowo i psychicznie chory. Psychika jest oparta na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Psychika jest chora na myśleniu w mózgu narzuconym przez człowieka. Zdrowym psychicznie jest tylko taki człowiek, który opiera się na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. .

                                                     Polska-Elbląg, dnia 02 czerwca 2013r. Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz