niedziela, 9 czerwca 2013

NA MYŚLENIU STWÓRCY JEST ZDROWIE I SZCZĘŚLIWE ŻYCIE, A NA MYŚLENIU NARZUCONYM PRZEZ CZŁOWIEKA SĄ CHOROBY I NIESZCZĘŚLIWE ŻYCIE

Człowiek wykonuje czynności przy pomocy posługiwania się myśleniem. Dokąd w mózgu nie było myślenia narzuconego przez człowieka, dotąd człowiek naturalnie wykonywał czynności na myśleniu jakie ma w naturze mózgu. To myślenie jakie jest w naturze mózgu, to myślenie oparte na prawdzie. Naukowcy odkryli, że naturalnym dla naszego mózgu jest wypowiadanie prawdy.
Na myśleniu naturalnym dla mózgu człowiek jest szczęśliwy, gdyż funkcjonuje na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Medycyna wie, że naturalną energią dla człowieka jest energia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Naukowcy odkryli, że w mózgu, który nie zna słów rozum nie istnieje bez emocji. Zatem naturalne dla nas emocje, to emocje oparte na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków.
To szczęśliwe życie człowieka skończyło się odkąd człowiek postanowił wymyślać inne myślenie i narzucać innym ludziom i innym stworzeniom to wymyślone przez siebie myślenie. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że w mózgu są narzucane zachowania i problemy i że mózg wykazuje, że te narzucane zachowania i problemy to rozbieżne cele. Mózg nie umie mówić, a zatem wykazał on sprzeciw Stwórcy mózgu na narzucone myślenie przez człowieka, którym człowiek narzuca zachowania i którego skutkiem są problemy. Naukowcy ci odkryli, że tymi narzucanymi zachowaniami i problemami zajmują się systemy neurologiczne. Zatem wymyślone i narzucone przez człowieka myślenie naruszyło systemy neurologiczne. Ja odkryłam, że systemy neurologiczne wprowadziły w anatomię człowieka inne myślenie. Odkryłam, że w wyniku tego wymyślonego i narzuconego przez człowieka myślenia człowiek zaczął wypowiadać słowa wymyślone przez człowieka. Odkryłam, że wymyślone przez człowieka myśli pozostały w mózgu i zmieniły stan myśli w mózgu. Naukowcy odkryli, że w mózgu są dwie strefy i że mózg wykazuje myślenie narzucone pomiędzy tymi strefami. Zatem mózg wykazuje pomiędzy dwiema strefami myślenie z jakim się nie zgadza. Systemy neurologiczne zajmują się tym myśleniem i wprowadziły w psychikę inne emocje. Te inne emocje to złe emocje. Te złe emocje oparte są na energii złej jaką wytworzył człowiek do wymyślonego przez siebie myślenia. Złe energie wyrażają złe emocje dlatego ponieważ wymyślone myślenie jest do czynienia zła. Inne myślenie jak oparte na prawdzie jest myśleniem opartym na kłamstwie, a kłamstwa używa się do uczynienia zła. Zatem człowiek opierający się na kłamstwie ma złe emocje i te złe emocje oparte są na złej energii. Zła energia naruszyła zdrowe ciało i na niej zaczęły się tworzyć nowotwory. Jak ogromnie dużo jest we wszechświecie złej energii świadczy to, że ludzie na wymyślonym myśleniu ustanowili swoje prawo. To prawo jest oparte na woli czynienia zła. Myślenie na jakim oparte jest prawo to myślenie narzucone, które mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Myśleniem narzuconym wydaje się polecenia innym ludziom i innym stworzeniom. Na myśleniu władzy jedni ludzie narzucają wolę, a drudzy ją wykonują. Na myśleniu naszego Stwórcy ludzie żyją w zgodzie, gdyż jest to myślenie przy pomocy którego ludzie wyrażają taką samą wolę. Mamy teraz w mózgu dwa rodzaje myślenia, gdyż naszego Stwórcy myślenie oparte na prawdzie i myślenie wymyślone przez ludzi oparte na kłamstwie. Ludzie władzy oszukują ludzi, że ich myślenie jest dla ludzi prawem. Prawie wszyscy ludzie zgodzili się z tym, że myślenie wymyślone przez innych ludzi jest dla nich prawem. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że rozbieżne cele ma człowiek narzucający zachowania i człowiek, który ma problemy. Ja odkryłam, że problemy są skutkiem narzuconego myślenia, a zatem rozbieżne cele ze swoim Stwórcą ma również człowiek, który wykonuje narzuconą wolę przez drugiego człowieka. Zatem są dwa rodzaje ludzi, których Stwórca mózgu wykazuje, że mają rozbieżne cele i są to ludzie, którzy narzucają wolę i ludzie, którzy narzucaną wolę wykonują. Narzucana wola jest do czynienia zła, a zatem rozbieżne cele ze swoim Stwórcą mają ludzie, którzy postanowili czynić zło. Ci ludzie czynią w świecie Stwórcy zło przy pomocy wymyślonego przez nich myślenia do czynienia zła. Na tym myśleniu ci ludzie cierpią, gdyż myślenie do czynienia zła wprowadziło do psychiki myślenie oparte na złych emocjach i złej energii która tworzy choroby. Zatem człowiek, który wymyślił myślenie do czynienia zła stworzył złą energię którą zadaje sobie cierpienie i od której umiera. Na tej złej energii spotykają ludzi nieszczęścia. W naturze wszechświata jest tylko dobra energia, gdyż energia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Albert Einstein odkrył, że energia w naturze wszechświata jest doskonała i że świat jest na niej uporządkowany. Ja odkryłam, że uporządkowanie jakie jest we wszechświecie sporządzone jest przy pomocy myślenia jakie mamy w naturze mózgu. To myślenie jakie mamy w naturze mózgu jest myśleniem naszego Stwórcy przy pomocy, którego skonstruował nas i wszystkie swoje stworzenia. Odkryłam, że jest tylko jeden Stwórca, gdyż nie tylko Albert Einstein ale Laureaci Nagrody Nobla i wielu innych mądrych ludzi występujących w 39-odcinkowym programie telewizyjnym pt. "Bliżej Prawdy" stwierdzają, że wszystkie prawa natury są zrozumiałe. Nie tylko w tym programie naukowcy stwierdzają, że wszystkie prawa są zrozumiałe. Ja stwierdzam, że wszyscy ludzie i wszystkie stworzenia na naturalnym dla nas myśleniu rozumieją się. Stwierdzam, że myślenie niezrozumiałe to myślenie jakim posługują się ludzie, którzy kłamią i jest to myślenie wymyślone przez człowieka, który wypowiada niezrozumiałe słowa. Odkryłam, że każdy człowiek ma w swoim mózgu wymyślone przez siebie myśli i wypowiadanie ich świadczy o tym, że ten człowiek jest kłamcą. Odkryłam, że do wypowiadania kłamstwa powstał w mózgu inny umysł i jest to umysł nieświadomy na jakim człowiek jest umysłowo i psychicznie chory, oraz uzależniony od myśli. Na naturalnym dla nas myśleniu w mózgu jest porządek, a wymyślone przez człowieka myślenie spowodowało, że pozostały nieuporządkowane myśli i człowiek od nich jest uzależniony. Te myśli mają nad człowiekiem władzę. Umysł nieświadomy w mózgu odkrył dr psychiatrii Karol Jung i odkrył on, że człowiek nie wie co go czeka, gdyż jest uzależniony od myśli. Ja odkryłam, że na tych myślach od jakich człowiek jest uzależniony nabył on niepokoju, lęku i strachu. Psychika człowieka zaczęła się bać, a przyczyną tego strachu są myśli nieuporządkowane w mózgu. Tych myśli nieuporządkowanych w mózgu człowiek ma tyle ile wymyślonego myślenia opartego na kłamstwie, gdyż skutkiem myślenia opartego na kłamstwie jest bałagan w mózgu. To tego kłamstwa boi się psychika, gdyż wie, że przy pomocy myśli opartych na kłamstwie człowiek uczynił zło. Bardzo dobrze widzi to mądry Fiodor Dostojewski, gdyż w swojej książce pt. "Zbrodnia i kara" pokazuje, że nikt nie widział zbrodni, a zbrodniarz sam się wydaje, gdyż nie dają mu spokoju myśli przy pomocy których dokonał zbrodni. Naszego mózgu i naszej psychiki nie ma możliwości oszukania. Naukowcy odkryli, że w mózgu, który nie zna słów rozum nie istnieje bez emocji, a ja odkryłam, że myślenie bez rozumu też nie istnieje bez emocji. Myślenie wymyślone przez człowieka jest myśleniem w którym nie ma rozumu i dlatego człowiek umysłowo chory nie rozumie. Mądry Albert Einstein mówi, że to niezrozumiałe, że wszystko jest zrozumiałe. Albert Einstein widzi, że wszystkie prawa natury są zrozumiałe i dlatego mówi, że to niezrozumiałe, że wszystko jest zrozumiałe. Albert Einstein musi mieć myśli niezrozumiałe skoro mówi, że dla niego jest niezrozumiałe, że wszystko jest zrozumiałe. Niewątpliwie jednak Albert Einstein to wielki mędrzec.
Ja znalazłam się w kontakcie z ustanowionym przez ludzi prawem i przez wszystkie lata znana byłam z tego, że występowałam przeciwko temu prawu. Pisałam do ludzi władzy, że myślenie władzy zadaje cierpienie ludziom. Pisałam gdzie się dało, a kiedy zaczęłam występować przed sądami ucieszona mówiłam, że sądy na pewno nie pozwolą na zadawanie ludziom cierpienia przez ludzi władzy. Niestety prawie od wszystkich ludzi otrzymywałam zawsze odpowiedź, że ma być zgodnie z prawem ludzi, którzy wymyślone przez siebie myślenie nazwali prawem. Dokąd nie zaczęłam pisać do sądów, że rozwiążemy wszystkie sprawy jeśli będziemy opierali się na uczciwym ich rozstrzyganiu, dotąd wygrywałam wszystkie sprawy. Do czasu powołania wojewódzkich sądów administracyjnych mam wygrane wszystkie sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie. Z danych opublikowanych przez gazetę "Rzeczpospolita" za 11 miesięcy funkcjonowania wojewódzkich sądów administracyjnych 50% wszystkich wygranych w województwie warmińsko-mazurskim gdzie najczęściej występuję wygranych jest przeze mnie. Odkąd zaczęłam pisać, że rozwiążemy wszystkie sprawy jeśli będziemy opierali się na uczciwości, to Naczelny Sąd Administracyjny w którym tak pięknie wygrywałam wszystkie sprawy wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Zatem proszę o zauważenie, że mamy do czynienia z dwoma rodzajami myślenia tak samo jak to jest w mózgu, gdyż NSA uzasadnił swoje wystąpienie przeciwko mnie, że nie opieram się na myśleniu władzy. Moi wszyscy klienci dla których wygrałam sprawy powrócili do szczęśliwego odczuwania, gdyż władze musiały oddać im pieniądze. Napisałam do Sądu i Krajowej Izby Doradców Podatkowych, że dane opublikowane przez gazetę "Rzeczpospolita" mówią, że ponad 99,5% ludzi przegrało sprawy i że jeśli jeszcze mnie się usunie to ludzie władzy zabiorą około 100% ludzi pieniądze. Tego zabierania ludziom pieniędzy dokonują ludzie władzy przy pomocy nazwania wymyślonego przez nich myślenia prawem. Mózg wykazuje, że narzucający zachowania ma rozbieżne z Nim cele, a ja pokazuję, że skutkiem narzuconego myślenia ludzi władzy jest cierpienie około 100% ludzi, którym zabrano pieniądze. Psychika tych ludzi cierpi, a znany mi Ordynator szpitala psychiatrycznego z 40-lenim stażem zapytał mnie kiedyś dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali umysłowo i psychicznie po kontroli skarbowej.
Nie będę rozszerzała mojego pisania, gdyż uczynione zło na ziemi przez ludzi narzucających wolę przy pomocy wymyślonego myślenia zrobiło na ziemi tak dużo niewyobrażalnego zła, że prawie wszyscy ludzie na tym myśleniu są chorzy, a wszechświatowi na złej energii wytworzonej przez ludzi grozi zagłada. Już raz była zagłada Atlantydy i naukowcy zajmujący się badaniami o zatopionej Atlantydzie mówią, że wtedy byli tam źli ludzie. Naukowcy nie mówią jak odkryli, że byli to źli ludzie, ale na pewno po tym co robili. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał w roku 2000 Nagrodę Nobla za odkrycie, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia. Ja wskazuję, że na myśleniu wymyślonym przez człowieka do czynienia zła ludzie nabyli anatomii złoczyńcy. Naukowcy zajmujący się badaniami o zatopionej Atlantydzie nie mówią w jaki sposób powstał człowiek zły, ale ja teraz pokazuję, że na wymyślonym przez niego myśleniu i że to wymyślone myślenie w mózgu ma.
To co ludzie zrobili na ziemi przy pomocy wymyślenia myślenia do czynienia zła to wielki wstyd i hańba świadcząca o ludziach. Ci ludzie noszą w swoich mózgach myślenie jakie wymyślili do czynienia zła i do wykonywania czynności zła i nabyli anatomii ludzi złych. Ludzie złoczyńcy na ziemi ustanowili prawo złoczyńców i jak Stwórca przyszedł na ziemię, którego znamy jako Jezusa to pokazali Mu, że takie mają emocje, że robią sobie przyjemności z zadawania cierpienia. Nabyli anatomii psychopatów. Na to wszystko profesor Filozofii występujący w programie "Kultura" mówiący  do studentów o grożącej wszechświatowi zagładzie zadaje pytanie "czy zasłużyliśmy na śmierć?" Ja odpowiadam " a na co zasługują ci, którzy swoim myśleniem od wieków zadają śmierć przy pomocy zadawania wielkiego cierpienia stworzeniom Boga, którym Bóg stworzył raj na ziemi i których stworzył dobroczyńcami?".
Prof. Maria Szulc stwierdza, że ludziom nie jest znane myślenie podświadomości. Ja mówię, że to złoczyńcom nie jest znane myślenie jakim posługują się dobroczyńcy.
Zawsze kiedy weszłam w myślenie złoczyńców to doświadczyłam ich zła. Namawiałam ludzi ażeby powrócili na myślenie naturalne dla mózgu, ale mówili, że chcą być na myśleniu złoczyńców.

                                              Polska-Elbląg, dnia 09 czerwca 2013r.  Barbara Paul
. .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz