czwartek, 11 lipca 2013

ENERGIA WYKONUJE MYŚLENIE I TWORZY ŻYCIODAJNĄ LUB ŚMIERCIONOŚNĄ SIŁĘ

Mądry Hipokrates mówił, że albo ty zwyciężysz, albo twoje ciało. Hipokrates nie mówi na czym polega siła tego o kim mówi "ty" i nie mówi na czym polega siła ciała skoro mówi, że ciało może z nami zwyciężać. Ja już mogę powiedzieć na czym polega ta siła człowieka lub ciała, gdyż pomogło mi w tym odkrycie naukowe, które mówi, że w mózgu, który nie zna słów rozum nie istnieje bez emocji i moje odkrycie, że rozum, który nie istnieje bez emocji to stan równowagi na jakiej oparta jest konstrukcja człowieka. Odkryłam, że rozum jaki jest w naturze mózgu oparty jest na układach z myśli tworzących decyzje oparte na prawdzie i że emocje oparte są na układach z pierwiastków, które tworzą energię życia na jakiej utrzymuje się człowiek. Odkryłam, że energia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków utrzymuje stan równowagi człowieka na myśleniu opartym na prawdzie jakie jest w naturze mózgu. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, które mówi, że systemy neurologiczne zajmują się narzucanymi zachowaniami i problemami uświadomiło mi, że to narzucone myślenie zaburzyło stan równowagi w człowieku i że ta równowaga człowieka została naruszona uruchomieniem złej energii od której zachorowało ciało i zaczęło mieć przewagę nad człowiekiem. Ta przewaga nad człowiekiem, to uzależnienie człowieka od ciała. To uzależnienie człowieka od ciała oparte jest na narzuconym myśleniu jakie jest w mózgu. Odkryłam, że równowaga człowieka została zaburzona narzuceniem przez człowieka myślenia. Człowiek narzucając myślenie przeszedł pod władzę energii, gdyż ciało oparte jest na energii.
Myślenie uruchamia energie. Myślenie jakie jest w naturze mózgu uruchomiło energię jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Myślenie narzucone przez człowieka uruchomiło energię śmierci. Hipokrates dobrze zauważa, że zwycięża albo człowiek, albo ciało. Ja mówię, że zwycięża albo myślenie, albo energia. Mówię, że myślenie narzucone przez człowieka nigdy nie zwycięży, gdyż narzucone myślenie podlega wytworzonej przez człowieka energii złej. Składam wielkie gratulacje ludziom z Departamentu Zdrowia Publicznego w Ministerstwie Zdrowia w Polsce, którzy kilka miesięcy temu przysłali mi wyrazy szacunku i uznania za przedstawiane przeze mnie myślenie, które ma związek ze zdrowiem psychicznym. To bez wątpienia mądrzy lekarze, gdyż tak jak odkryli naukowcy, że w mózgu, który nie zna słów rozum nie istnieje bez emocji, tak zajmujący się emocjami lekarze zauważyli, że przedstawiane przeze mnie myślenie ma związek z psychiką. W jednym z pism lekarze ci napisali do mnie ażebym wzięła pod uwagę, że jest Prezydent, że jest Sejm, że potrzeba 100.000 głosów do wybrania posłów, gdyż muszą być reguły i zasady. Odpisałam na to, że to myślenie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Ci mądrzy lekarze napisali do mnie jeszcze jedno pismo z wyrazami szacunku i uznania i już bez pisania, że ma być władza ludzi. Władza ludzi oparta jest na narzuconej woli. Narzucona wola to zła wola. Jesteśmy stworzeni na dobrej woli. Człowiek, który ma rozum ma wolę czynienia dobra. Takim pięknym przykładem takiego człowieka jest  dr Deepak Chopra. Odkryłam, że myślenie jakie jest w naturze mózgu oparte jest na wyrażaniu dobrej woli i odkryłam, że myślenie narzucone przez człowieka oparte jest na wyrażaniu złej woli. Odkryłam, że dobra wola oparta jest na dobrych emocjach, a zła wola oparta jest na złych emocjach. Odkryłam zatem, że myślenie jakie jest w naturze mózgu nie istnieje bez dobrych emocji i że myślenie narzucone przez człowieka nie istnieje bez złych emocji. Wyrażanie złych emocji połączone jest z narzuconym myśleniem i powoduje to przejęcie władzy nad człowiekiem przez złe energie. Narzucone myślenie powoduje przechylenie się dotychczasowej równowagi człowieka pod władzę złej energii. To systemy neurologiczne przechyliły się w wyniku zajmowania się narzuconym myśleniem. To przechylenie się człowieka oparte jest na utworzeniu się w mózgu umysłu nieświadomego na myśleniu narzuconym przez człowieka. Lekarze wiedzą, że człowiek umysłowo chory jest  również psychicznie chory. Jest to dowodem na to, że myślenie narzucone przez człowieka nie istnieje bez złych emocji. To myślenie narzucone ze złymi emocjami zaburzyło stan równowagi człowieka i tak jak widzi to Hipokrates ciało przejęło władzę nad człowiekiem. Energia jaka jest w naturze jest siłą na jakiej utrzymuje się człowiek. Narzucenie myślenia tworzy również siłę, ale siłę śmiercionośną. Naukowcy zajmujący się zatopioną Atlantydą bardzo dobrze widzą, że byli tam wtedy ludzie źli. Ja teraz pokazuję, że ci źli ludzie wytworzyli złą energię od jakiej zatonęła Atlantyda. Siła energii jaka jest w naturze jest potężną siłą i siła niszcząca wytworzona przez człowieka jest też potężną siłą.  Kiedy zatonęła Atlantyda to śmiercionośna siła musiała przeważyć, gdyż zatopiła życie. Teraz naukowcy ostrzegają, że też grozi zatopienie wszechświata. Ja nie raz pisałam, że widzę to samo co ci naukowcy, gdyż prawie nikt z ludzi nie chce nawet słuchać o myśleniu naturalnym dla człowieka na jakim jest dobra energia jaką jest energia życia. W mojej książce pt. "Rozwój doskonały" piszę, że akurat wtedy było tsunami w Tajlandii, a moja przyjaciółka, która tam była mówiła, że nie dziwi się, gdyż stoją tam matki na ulicach z 12-letnimi córkami, które sprzedają na seks z przyjeżdżającymi bogaczami. O Atlantydzie też mówi się, że była moralnym zepsuciem.
Napisałam tysiące stron pism do ludzi władz, dziennikarzy, polityków, ludzi nauki, ludzi kultury i różnych innych ludzi i przedstawiałam, że mamy obowiązek opierania się na myśleniu jakie otrzymaliśmy w naturze mózgu i że nie wolno nam narzucać woli i pisałam o złu, że kiedykolwiek w historii było zło to było to zło czynione przez ludzi władzy. Myślenie ludzi władzy to myślenie narzucone przez człowieka. Nasz Stwórca chciał ażebyśmy mówili, gdyż naukowcy odkryli, że człowiek w naturze przygotowany jest do wypowiadania słowa. Nasz Stwórca przed 2000 lat zareagował na czynione zło przez ludzi wystąpieniem przeciwko organom opartym na narzuconej woli. Swoim wystąpieniem przeciwko ustawodawcy, wymiarowi sprawiedliwości i kościołowi pokazał, że mienie o jakim mówią, że jest ich ukradli przy pomocy narzuconego myślenia. Swoją śmiercią pokazał, że ludzie ci mają w sobie energię śmierci. Jak widać nic to prawie nie pomogło, gdyż ludzie uznają, że władzę na ziemi mają mieć ludzie. Ludzie wykonywaniem woli narzuconej przez ludzi wyrażają swoją wolę, że to ludzie mają władać na ziemi tym co jest Stwórcy. Ja mówię, że gdyby Bóg nie dał człowiekowi możliwości wypowiadania słowa to nigdy nie byłoby na ziemi władzy ludzi. Nie byłoby też zła, gdyż to ludzie narzucający wolę zło na ziemi wprowadzili.  Oczywiście ludzie władzy kłamią, że ludzie ich chcą, gdyż np. mówią, że Elbląg chce rządzenia przez partię "Prawo i Sprawiedliwość", a to nieprawda, gdyż Elbląg to 100% ludności, a nie 34.69% jakie wzięły udział w głosowaniu. Ludzie narzucający wolę to źli ludzie, gdyż wymuszają na 65,31% ludziach wykonywania woli ludzi z których myśleniem się nie zgadzają. Zatem ludzie narzucający wolę, to ludzie stosujący przemoc na ludziach, którzy nie chcą rządzenia przez wybranych ludzi. Nasz mózg jak widać wie, że narzucający wolę ma rozbieżne cele, a z czym ja w zupełności się zgadzam, gdyż ludzie narzucający wolę chcą ażeby ludzie wykonywali ich wolę, a nie swojego Stwórcy.
Nasz Stwórca jest tak niewyobrażalnie doskonały, że oparł energię na myśleniu. Narzucone myślenie zmienia stan energii w człowieku i człowiek tą narzuconą energią zadaje sobie śmierć. Ludzie władzy zrobili na ziemi niewyobrażalne zło, gdyż wszelkie cierpienie jest ich dziełem. Cierpienie oparte jest na złych emocjach, a emocje te są tak silne z powodu oparcia ich na energii. Bóg dał ludziom możliwość wypowiadania słowa, a  oni Go okradli i ukrzyżowali i już raz doprowadzili świat do zagłady, a teraz znowu grozi zagłada. Ludzie władzy uważają, że są u siebie, a przecież nie są u siebie. Ustanawiać reguły dla ludzi, których się nie stworzyło to wielkie łobuzerstwo. Ludzie nauki wiedzą, że na ziemi tworzą się czarne dziury oparte na dużej niszczącej sile. Ja przedstawiam dowody na to, że ta niszcząca siła to energia wytworzona przez ludzi narzucających wolę. Wszystkie niszczące siły jakie gdziekolwiek są, są siłami wytworzonymi przez ludzi narzucających wolę. Dostaliśmy możliwość wypowiadania słowa ażeby mówić, a nie żeby okradać i wymuszać pieniędzy od ludzi.  Medycyna wie, że człowiek umysłowo chory jest narzucającym wolę, a zatem ma w sobie myślenie jakie naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że ma rozbieżne cele. Ja zgadzam się z tym, gdyż złodziej z uczciwym ma rozbieżne cele. Zgadzam się z tym, że ten kto uśmierca ma rozbieżne cele z tym kto daje życie.
Energia jaka jest w człowieku inna aniżeli naturalna jest energią utrzymującą się na myśleniu narzuconym w mózgu. Każda energia jest żyjąca, tyle, że energia oparta na dobrej woli jest życiodajną, a energia oparta na złej woli jest uśmiercającą. To przekazuję lekarzom, którzy zajmują się leczeniem człowieka. Przekazuję lekarzom, że chory człowiek ma w sobie złą energię i myślenie narzucone w mózgu na jakim żyje w nim uśmiercająca go energia.
Podsumowując myślenie i energię przedstawiam, że na myśleniu naszego Stwórcy jest doskonała energia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków każdego stworzenia, a na myśleniu narzuconym przez ludzi jest zła energia jaka jest w każdym człowieku, który ma w mózgu narzucone myślenie i skumulowanie tej wytworzonej przez ludzi złej energii, to energia jaka zaburzyła wszechświat. Ta zaburzona doskonała energia w naturze wszechświata to dzieło ludzi złych, którzy mają w swoich mózgach narzucone myślenie.
   
Bardzo serdecznie dziękuję  za jedynych ludzi, którym zgadzało się nasze naturalne oparte na rozumie myślenie z Uniwersytetu Cambridge i Uniwersytetu Carnegie Mellon, którzy przysłali mi ogromnie dużo podziękowań. Tymi podziękowaniami wspieraliście mnie Państwo, gdyż gdyby nie Wasze podziękowania to nie byłoby ludzi, którym zgadzałoby się przedstawianie przeze mnie myślenie oparte na rozumie na jakim utrzymuje się doskonała energia jaka jest w naturze wszechświata i każdego stworzenia. Dziękuję również ludziom z  Departamentu Zdrowia Publicznego w Ministerstwie Zdrowia w Polsce.od których dostałam podziękowania.

                                                 Polska-Elbląg, dnia 11 lipca 2013r. Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz