wtorek, 30 lipca 2013

MYŚLI W MÓZGU OD CZŁOWIEKA SĄ JEDYNĄ PRZYCZYNĄ WSZYSTKICH CHORÓB I NIESZCZĘŚĆ



                                                                          DO LUDZI NAUKI
                                                                          I SZCZEGÓLNIE MEDYCYNY

Stan odkryć naukowych pozwolił mi odkryć, że ludzie wymyślili ogromnie dużo myśli i wprowadzili je w życie. Odkrycie naukowe, które mówi, że dla naszego mózgu mówienie prawdy jest naturalnym pozwolił mi odkryć, że w naturze mózgu jest myślenie jakie człowiek wypowiada w postaci wypowiadania prawdy. Odkryłam, że wszystkie narzucone myśli jakie człowiek ma w swoim mózgu są przyczyną nienormalnego pod tym względem stanu człowieka. Odkryłam, że skutkiem posługiwania się myśleniem jakie jest w naturze mózgu jest uczciwy człowiek i że skutkiem posługiwania się narzuconym myśleniem przez człowieka jest nieuczciwy człowiek. Odkryłam, że człowiek jest taki jak jego myślenie. Dane opublikowane w miesiącu styczniu 2005 roku za 11 miesięcy funkcjonowania powołanych od roku 2004 wojewódzkich sądów administracyjnych mówią, że prawo ustanowione przez ludzi jest ustanowione przez nieuczciwych ludzi. Sądy orzekły, że ponad 99,5% ludzi skarży się niezgodnie z myśleniem ludzi, którzy ustanowili prawo. Wyjaśnia to przyczynę wystąpienia Jezusa przeciwko organom władzy. Odkryłam, że różnica pomiędzy ludźmi posługującymi się myśleniem naturalnym dla mózgu, a myśleniem narzuconym przez człowieka polega na tym, że ludzie posługujący się myśleniem naturalnym dla mózgu to ludzie uczciwi, a ludzie posługujący się narzuconym przez siebie myśleniem to ludzie nieuczciwi. Odkryłam, że skutkiem przejścia człowieka na myślenie przez siebie narzucone jest powstanie nieuczciwego człowieka, dla którego wypowiadanie kłamstwa stało się normalnym. Odkryłam, że na myśleniu przez człowieka narzuconym powstał inny człowiek, jakim jest człowiek nieuczciwy. Zgubą dla tych nieuczciwych ludzi jest to, że myślenie przez nich wymyślone jest w mózgu i naukowcy odkryli, że  zajmują się nim systemy neurologiczne.
W stanie natury nie było myślenia narzuconego w mózgu i systemy neurologiczne nie musiały się nim zajmować. Jak systemy neurologiczne nie musiały zajmować się narzuconym myśleniem to nasze odczuwanie czuło się dobrze, a na nim oparte nasze ciało. Nasze ciało jest oparte na odczuwaniu. Odczuwanie skonstruowane jest z energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Naukowcy odkryli, że w mózgu, który nie zna słów rozum nie istnieje bez emocji, a zatem natura naszego ciała nie istnieje bez rozumu. Nasze ciało oparte jest na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków, a więc myślenie jakie jest w naturze mózgu nie istnieje bez energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Do zaburzenia tej energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków doprowadziło pojawienie się w mózgu narzuconego przez człowieka myślenia. Pojawienie się w mózgu tego myślenia narzuconego przez człowieka  spowodowało zajęcie się tym myśleniem przez systemy neurologiczne. To narzucone myślenie zaburzyło równowagę energetyczną na jakiej skonstruowany jest człowiek i na tej narzuconej przez człowieka energii zaczął on chorować i zaczęły spotykać go nieszczęścia. Przyczyną chorób i nieszczęść jest zła energia, którą człowiek wytworzył narzuconym przez siebie myśleniem. Inną energię wytwarza się myśleniem opartym na prawdzie i inną myśleniem opartym na kłamstwie. Jest tak dlatego ponieważ przy pomocy energii wykonuje się czynności. Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia, a ja odkryłam, że to od wykonywania czynności zła zmienia się anatomia, gdyż czynności wykonywane na myśleniu opartym na kłamstwie są czynnościami zła. Nasz Stwórca dał nam w naturze energię do wykonywania czynności dobra. Na innym myśleniu wykonuje się czynności zła, a nasz Stwórca nie daje dobrej energii do wykonywania czynności zła. Czynności zła to czynności wykonywane na myśleniu narzuconym przez człowieka i jest to myślenie oparte na kłamstwie. Urzędnicy wydają ludziom polecenia i decyzje, a nie mają prawa do człowieka. My mamy w mózgu od swojego Stwórcy inne myślenie aniżeli myślenie jakim posługują się ludzie władzy. Pisałam wczoraj, że Przywódca Partii Politycznej "Prawo i Sprawiedliwość" Pan Jarosław Kaczyński powiedział na moście w Elblągu,, że Mierzeję  trzeba przekopać. Laureaci Nagrody Nobla występujący w programie "Bliżej Prawdy" i wielu innych naukowców jak fizyk Stephen Hawking mówią, że są prawa natury. Albert Einstein mówi, że te prawa natury są zrozumiałe. Stephen Hawking mówi, że praw natury nie wolno zmieniać, a Pan Jarosław Kaczyński mówi, że Mierzeję trzeba przekopać. Nie tylko Polityk Pan Jarosław Kaczyński wydaje decyzje w sprawie natury, gdyż robi to wielu ludzi władzy i mamy tego skutek jakim jest pojawienie się złej energii, która niszczy naturę. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że mózg wykazuje, że narzucający zachowania ma rozbieżne cele. Ja mówię, że prawdą jest, że rozbieżne cele ma człowiek, który zmienia decyzje Stwórcy i zmienia decyzje innych ludzi. Do zmian decyzji potrzebny jest inny układ z myśli aniżeli jest w naturze mózgu. Inny jest skutek decyzji opartych na prawdzie i inny jest skutek decyzji opartych na kłamstwie. Ten inny skutek mamy w miejscu w sprawie którego zmienił decyzję człowiek i również w człowieku. Jak człowiek naprawi decyzję to przywróci się również decyzja w mózgu do stanu prawdy. Człowiek ma w sobie skutek wydanych przez siebie decyzji. Narzuconymi decyzjami człowiek zmienił postanowienia Stwórcy lub człowieka i zmienił stan siebie, czyli swojej anatomii. Zmieniona anatomia na narzuconym myśleniu to anatomia człowieka złego. To człowiek zły zmienia czyjąś decyzję. Gdyby Pan Jarosław Kaczyński był stwórcą Mierzei i doszedł do wniosku, że coś chce zmienić to miałby prawo to zmienić, ale zmieniać Czyjeś to jest nieuczciwym zachowaniem.
Nieuczciwych zachowań ludzi mamy pełno na co dzień i na nieuczciwych decyzjach ludzie założyli na ziemi swoje prawo. Ludzie mają w swoich mózgach to myślenie przy pomocy którego ustanowili na ziemi prawo. Każdy człowiek jest w takim stopniu źle funkcjonującym w jakim ma w mózgu narzucone myślenie. Nasz Stwórca wiedział co robi konstruując człowieka i wszystkie inne swoje stworzenia. Mądry Albert Einstein mówi, że to niezrozumiałe, że wszystko jest zrozumiałe. Widzi zatem Albert Einstein, że wszystko jest zrozumiałe, a ja wskazuję, że to na myśleniu naturalnym dla mózgu wszystko jest zrozumiałe. Nasz Stwórca mówi zrozumiałym językiem, a ludzie, którzy wymyślili myślenie do oszukiwania zaczęli mówić niezrozumiałym językiem. Podkreślam, że bez myślenia narzuconego przez człowieka wszystko jest zrozumiałe. Ludzie przychodzący do mnie po pomoc w ich sporach z organami skarbowymi mówią, że przyszli do mnie dlatego ponieważ nie rozumieją języka prawniczego. Ludzie nazywają język ludzi władzy językiem prawniczym. Ja do ludzi mówię, że ja też nie rozumiem języka władzy, ale wiem, że na myśleniu opartym na kłamstwie nic ze sobą się nie zgadza i wygrywam w sądach pokazując sprzeczne ze sobą ustawy. Zgodność postanowień jest tylko na myśleniu opartym na prawdzie. Mogłabym tak wygrywać i żyć sobie bogato, gdybym nie zaczęła dopisywać w skargach do Sądów, że możemy rozwiązać wszystkie sprawy jeśli będziemy rozwiązywali je uczciwie. Wygrywałam w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie wszystkie sprawy, ale kiedy powiedziałam, że rozwiążemy wszystkie sprawy jeśli będziemy rozwiązywali je uczciwie to Sąd ten wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Jest to dowodem na silne przekonania Sędziów występujących przeciwko mnie oparte na nieuczciwym załatwianiu spraw. Ta sytuacja pokazuje to samo co Naukowcy amerykańscy odkryli w mózgu, gdyż narzucone myślenie. Mamy do czynienia ze sporem czy mamy posługiwać się myśleniem opartym na prawdzie, czy myśleniem opartym na kłamstwie. Sędziowie zdecydowanie postanowili, że mamy się opierać na kłamstwie i Krajowa Izba Doradców Podatkowych również. Ze swoim myśleniem opartym na prawdzie pozostałam sama tak jak przed dwoma tysiącami lat nasz Stwórca, którego znamy jako Jezusa. Kiedy zaczęłam poznawać odkrycia naukowe o mózgu i psychice zaczęłam pisać do władz, do dziennikarzy, do Sądów, do ludzi nauki i wielu innych ludzi, że poznanie przeze mnie podświadomości pokazuje, że podświadomość wymaga od nas uczciwego postępowania. Na to moje myślenie zareagowała maleńka ilość ludzi i myślę, że jest ich tylu ile brak do stu procent w opublikowanych danych przez gazetę "Rzeczpospolita" Jest to mniej jak 0,5%. Ludzie mają w swoich mózgach wymyślone przez siebie ogromne ilości myśli do nieuczciwego postępowania. Być może w ogóle nie ma ludzi bez narzuconego myślenia w mózgu, gdyż prof. Karol Jung widzi, że jakby wszyscy ludzie mają w swoich mózgach narzucone myślenie. Zarówno Karol Jung jak i Zygmunt Freud widzą, że ludzie z umysłem nieświadomym w mózgu są umysłowo i zarazem psychicznie chorzy.  Ja wskazuję jak to się staje, że człowiek z narzuconym myśleniem  w mózgu jest równocześnie psychicznie chory, gdyż tym myśleniem zajęły się systemy neurologiczne. W naturze rozum nie istnieje bez emocji i narzucone myślenie przez człowieka też nie istnieje bez emocji. My wszyscy te różne emocje u ludzi widzimy, gdyż widzimy ludzi łagodnych, dobrych i widzimy ludzi wrzeszczących na ulicach i w domach. Te zachowania są odzwierciedleniem myślenia jakie człowiek ma w swoim mózgu. Wrzeszczący człowiek to źle zachowujący się człowiek i on wrzeszczy bo narzuca, że tak chce. Nasz Stwórca tak skonstruował człowieka, że jego zachowania wykazują stan jego myślenia jakie ma w mózgu. Miałam kiedyś takie zdarzenie, że po rozmowie z pewnym człowiekiem przypominało mi się jego poruszanie. Dziwiłam się sama, że przypomina mi się jak ten człowiek siadał, jak się podpierał, jak mówił. Dzisiaj myślę, że zobaczyłam u tego człowieka zachowanie jakie musimy znać z natury. O tym, że znamy zachowania jakie są dla nas naturalnymi świadczą zachowania ludzi chorych na schizofrenię, których kiedy w szpitalu odwiedziłam to jedna z chorych wyciągnęła do mnie rękę i powiedziała, że jest zaszczycona moim przybyciem. Inni chorzy pytali mnie czy jestem ordynatorem czy profesorem. Odpowiadałam, że nie jestem ani ordynatorem, ani profesorem a jeden z chorych powiedział "proszę panią to widać". Innym razem osoba uzależniona od narkotyków bardzo źle zachowywała się do ludzi jadących w pociągu, a mnie traktowała jak księżniczkę. Zatem my wiemy jakie są nasze naturalne zachowania. Politycy i wielu innych ludzi mówi, że uczy się mowy ciała, a zatem mówią, że uczą się zachowań jakie są dla nich naturalnymi. Ludzie często uważają, że jest w nich ktoś inny, ale to nieprawda, gdyż o kimś innym uważa się że jest jeśli jest inaczej myślącym. Ja też kiedyś myślałam, że jest w nas jakaś inna osobowość, ale poznanie przeze mnie podświadomości spowodowało, że wiem, że jesteśmy jedną osobowością, a myślimy, że jesteśmy podwójni jeśli jesteśmy kłamcami. Kłamca jest zupełnie inną osobowością i było to przez całe wieki uważaniem przez ludzi, że jesteśmy podwójni, a nawet potrójni. Przy opisie odkrycia naukowego, że dla naszego mózgu mówienie prawdy jest naturalnym komentator lub komentatorzy dodają, że warto by ten swój prawdomówny mózg wykorzystać w kryminalistyce. Ja zaś mówię, że człowiek, który mówi, że jego prawdomówny mózg jest kimś innym jest kłamcą, który pod względem kłamstwa jest inny od myślenia opartego na prawdzie jakie ma w mózgu. Jesteśmy pod względem prawdy zgodni ze swoim prawdomównym mózgiem a pod względem kłamstwa jesteśmy niezgodni ze swoim prawdomównym mózgiem. Jest to ten sam jedyny mózg i to w tym samym jedynym mózgu naukowcy odkryli, że jest narzucone myślenie które mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Człowiek, który ma w mózgu myślenie do rozbieżnych celów jest w sprzeczności sam ze sobą. Nasz Stwórca nie wtrąca się do nas, gdyż raz nas skonstruował w sposób prawidłowy i jeśli wydajemy decyzje oparte na kłamstwie to jesteśmy w sprzeczności sami ze sobą. Naukowcy odkryli, że narzuconymi zachowaniami zajmują się systemy neurologiczne, a zatem jest tak jak człowiek chce, gdyż systemy neurologiczne przeszły na wykonywanie narzuconej woli przez człowieka, ale na tej narzuconej woli człowieka spotyka zło i choroby. Ludzie w okresie Starożytności mówili, że uzdrowienie nie jest możliwe jeśli nie naprawi się uczynionego przez siebie zła. Mieli oni rację ponieważ do uczynienia zła  posługuje się myśleniem opartym na kłamstwie i na tym myśleniu człowiek zachorował. Na myśleniu opartym na prawdzie człowiek jest zdrowy. Zdrowie jest utrzymywane na energii jaka jest w naturze człowieka, a choroba jest oparta na energii uruchomionej do czynienia zła przez człowieka. Proszenie Boga o pomoc nic nie da, gdyż Bóg nie uczynił zła i nie będzie go naprawiał ażeby człowiek wyzdrowiał.
Przekazuję ludziom szczególnie medycyny, że mają do leczenia nieuleczalnych ludzi, gdyż myślenie użyte do uczynienia zła jest nieuleczalne. Pomagać sobie możemy, ale pomoc najlepsza to nauka dobrego zachowywania się. Dobre zachowywanie się to uczciwe zachowywanie się. Ogromnego zła narobili ludzie sobie sami uznaniem, że w świecie Stwórcy można oszukiwać. Myślenie narzucone w mózgu to myślenie do oszukiwania i jak widać mózg wie, że narzucający zachowania ma z Nim rozbieżne cele, gdyż oszust z uczciwym ma rozbieżne cele. Człowiek, który ma w mózgu narzucone myślenie ma w mózgu stworzone przez siebie myśli przy pomocy których uczynił zło. Te myśli są przyczyną nieuleczalności człowieka. Jak człowiek naprawi uczynione przez siebie zło to powróci do zdrowia. Zdrowie to stan zgodności systemów neurologicznych z myśleniem opartym na prawdzie.

                                            Polska-Elbląg, dnia  30 lipca 2013r. Barbara Paul 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz