poniedziałek, 15 lipca 2013

POWRÓT SYSTEMÓW NEUROLOGICZNYCH NA PRAWIDŁOWE FUNKCJONOWANIE


                                                        Departament Zdrowia Publicznego
                                                        w Ministerstwie Zdrowia w Polsce

                                                        Uniwersytet Cambridge

                                                        Uniwersytet Carnegie Mellon

CZŁOWIEK Z NARZUCONYM MYŚLENIEM W MÓZGU TO KŁAMCA, KTÓREGO SYSTEMY NEUROLOGICZNE WYKAZUJĄ, ŻE JEST UMYSŁOWO I PSYCHICZNIE CHORY I JA MÓWIĘ, ŻE NA SZCZĘŚCIE UZALEŻNIONY OD MYŚLI UŻYTYCH DO KŁAMSTWA

Moje opieranie się na myśleniu naturalnym dla mózgu i powrót pod niektórymi względami na myślenie oparte na prawdzie spowodował, że odkryłam, że systemy neurologiczne reagują na moje słowa i wykonują moją wolę. Pisałam już wcześniej, że tak jest, ale teraz rozumiem odkrycie naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, którzy odkryli, że mamy zróżnicowane systemy neurologiczne. Odkryłam, że zróżnicowane systemy neurologiczne występują na myśleniu narzuconym, jakim jest myślenie oparte na kłamstwie. Odkryłam, że na myśleniu jakie jest w naturze mózgu, a jakim jest myślenie oparte na prawdzie systemy neurologiczne są takie same i że łączą się one w siłę, którą odczuwamy jeśli mamy w mózgu tylko myślenie oparte na prawdzie. Naukowcy odkryli, że w mózgu są narzucone zachowania i że mózg wykazuje je, że są to rozbieżne cele i że tymi rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne. Skoro zajmują się, to są systemami neurologicznymi opartymi na myśleniu narzuconym, gdyż na myśleniu jakie jest w naturze mózgu są systemy neurologiczne oparte na myśleniu naturalnym dla mózgu. Każde myślenie ma swoje systemy neurologiczne. Systemy neurologiczne oparte na narzuconym myśleniu  tworzą w człowieku choroby. Każda choroba oparta jest na myśleniu opartym na kłamstwie, gdyż na myśleniu opartym na prawdzie człowiek jest zdrowy, gdyż funkcjonuje na energii życia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Systemy neurologiczne oparte na myśleniu narzuconym przez człowieka oparte są na energii która niszczy życie. Decyzja oparta na kłamstwie narzucona jest na decyzję opartą na prawdzie i dokonuje niszczenia energii życia. Anatomia człowieka oparta jest na decyzjach opartych na prawdzie. To o tym, że jesteśmy stworzeni na decyzjach opartych na prawdzie mówił Jezus. Ludzie, którzy mają przekonania, że dla nich normalną jest władza powinni powiedzieć skąd mają te przekonania, gdyż na myśleniu opartym na prawdzie nie ma możliwości ustanowienia władzy. Władza jest oparta na narzuconym myśleniu, czyli myśleniu jakie naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Ja napisałam tysiące stron pism, ale zobaczyłam, że ludzie nie rozumieją.lub chcą zła. Na myśleniu opartym na prawdzie wszystko rozumiemy. Na myśleniu narzuconym przez człowieka nie rozumie się, gdyż człowiek narzucający zachowania opracował myślenie w taki sposób ażeby ludzie nie wiedzieli, że ich okrada. Wymyślenie tego myślenia do okradania spowodowało, że pozostało ono w mózgu człowieka i on na tym myśleniu stał się nie rozumiejącym. To nie rozumiane myślenie, to myślenie wymyślone przez człowieka, które mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Ja zgadzam się z uznawaniem przez mózg, że myślenie narzucone jest do rozbieżnych celów i wskazuję na dowód, że tak jest jakim są w Polsce dane opublikowane przez gazetę "Rzeczpospolita" za 11 miesięcy funkcjonowania powołanych od roku 2004 wojewódzkich sądów administracyjnych. Dane te mówią, że ponad 99,5% ludzi skarży się niezgodnie z myśleniem ludzi władzy. Ja mówię, że dlatego niezgodnie z myśleniem ludzi władzy, gdyż ludzie władzy przy pomocy tego narzuconego przez nich myślenia okradli tych ludzi. Tak jak w każdym zawodzie zdarzają się ludzie opierający się na myśleniu swojego Stwórcy, tak samo jest wśród Sędziów. Wydanie wyroków, że aż 99,5% ludzi skarży się niezgodnie z myśleniem ludzi władzy to przerażające, gdyż świadczy o przekonaniach tych Sędziów opartych na takim samym myśleniu opartym na kłamstwie jak ludzie władzy. Miałam przyjemność poznać niektórych z Sędziów opartych na myśleniu naturalnym dla naszego mózgu, gdyż do roku 2004 od którego powołano wojewódzkie sądy administracyjne wszyscy Sędziowie w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie, którzy rozpatrywali sprawy w których występowałam, zgadzali się z moimi przekonaniami, gdyż wszystkie sprawy w jakich przed tym Sądem występowałam wygrałam. Zdumiona byłam, że spośród niecałych około 0,5% wygranych w wojewódzkich sądach administracyjnych jakie podaje gazeta "Rzeczpospolita" w miesiącu styczniu 2005 roku, w województwie warmińsko-mazurskim w którym najczęściej występuję 50% wszystkich wygranych jest przeze mnie. Zaczęłam zatem pisać, że jeśli będziemy sprawy rozstrzygali uczciwie to rozwiążemy wszystkie sprawy. Sądy wojewódzkie to odrzucały, a Naczelny Sąd Administracyjny napisał do Krajowej Izby Doradców Podatkowych wniosek o odebranie mi prawa wykonywania zawodu z powodu mojego nie opierania się na myśleniu władzy. Zatem zostałam oskarżona o to, że nie posługują się myśleniem jakie naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Zatem lekarzy proszę o zwrócenie uwagi na to, że naukowcy odkryli, że narzucanymi zachowaniami zajmują się systemy neurologiczne. Proszę o zwrócenie uwagi przez lekarzy, że ludzie chorzy umysłowo są  narzucającymi wolę lub posłusznymi. Na myśleniu wymyślonym przez człowieka występuje człowiek narzucający wolę i człowiek mu posłuszny, gdyż wykonujący jego wolę. Wskazuję na stan osiągnięty przez ludzi jaki widać w warunkach wojny kiedy to narzucający wolę wydaje nakaz wchodzenia do komór gazowych, a ludzie posłusznie go wykonują. Ci ludzie są od siebie uzależnieni myśleniem opartym na kłamstwie. Narzucający wolę to złoczyńca, a wykonujący jego wolę to ofiara. Na myśleniu narzuconym osiągnęliśmy stan ludzi o innej anatomii, jaką jest anatomia złoczyńcy i ofiary. Powstanie tej innej anatomii widzi Neurobiolog Eric Kandel, który w roku 2000 otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że  od wykonywanych czynności zmienia się anatomia. Ja zwracam uwagę na odkrycie Neurobiologa Erica Kandela, że to od wykonywanych czynności zmienia się anatomia. Ludzie na narzuconym myśleniu wykonują czynności oparte na nakazach. Na myśleniu naturalnym dla mózgu ludzie posługują się myśleniem opartym na ugodzie. Na myśleniu naturalnym dla mózgu ludzie zachowują się wobec siebie uczciwie. Tych ludzi łączy różnego rodzaju miłość. Na tym myśleniu naturalnym dla mózgu kocha się tylko jednego człowieka. Człowiek narzucający myślenie nienawidzi ludzi i widać to w warunkach wojny jak uśmierca ich. Skutkiem wykonywania narzuconej woli jest ofiara. Ofiarami są nie tylko ludzie wykonujący narzucone myślenie, ale również zwierzęta i przyroda w którą narzucający wolę człowiek wprowadził swoje myślenie. Ten człowiek narzucający wolę to człowiek zły. Naukowcy zajmujący się zatopioną Atlantydą mówią, że wtedy byli ludzie źli. Ja wskazuję wybitnym fizykom, że ci ludzie źli mają w sobie złą energię jaką wytworzyli myśleniem do czynienia zła. Lekarzom wskazuję, że ludzie chorzy mają w sobie energię złą, gdyż opartą na myśleniu jakie mają w mózgu do czynienia zła.

Dziękuję ludziom z Departamentu Zdrowia Publicznego w Ministerstwie Zdrowia w Polsce, Dziękuję ludziom z Uniwersytetu Cambridge, Dziękuję ludziom z Uniwersytetu Carnegie Mellon za wspieranie mnie swoimi reakcjami na to co piszę. Mamy przekonania oparte na prawdzie i mamy coś najcenniejszego, a czym jest rozum. Nie jesteśmy też złoczyńcami, ani sługami złoczyńców.
Dziękuję również Pani Ewie Hamera z Polskiej Akademii Nauk.

                                 Polska-Elbląg, dnia 15 lipca 2013r. Barbara Paul 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz