niedziela, 14 lipca 2013

NA UCZCIWYCH DECYZJACH SYSTEMY NEUROLOGICZNE UTRZYMUJĄ U CZŁOWIEKA ROZUM, ZDROWIE I SZCZĘŚLIWE ODCZUWANIE

Odkrycia naukowe o mózgu i psychice pozwoliły mi odkryć, że na uczciwych decyzjach naszego Stwórcy mamy rozum, zdrowie i szczęśliwe odczuwanie, a na decyzjach narzuconych przez człowieka nie ma się rozumu, jest się chorym i ma się nieszczęśliwe odczuwanie. Mózg jest skonstruowany w sposób doskonały i decyzja o połączeniu myślenia z odczuwaniem jest  doskonałą decyzją Stwórcy. To skutek wydanej przez siebie decyzji osiąga człowiek. Stan ludzi jest tak nieuczciwy, że przekonania na myśleniu naszego Stwórcy mają bardzo nieliczni ludzie jak z Uniwersytetu Cambridge, Uniwersytetu Carnegie Mellon i Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce. Nieuczciwi ludzie stworzyli organy oparte na ich nieuczciwości i wykonują na nich czynności nieuczciwi ludzie. Siedzą ci ludzie jak myszy pod miotłą świadomie nie reagując na moje odkrycia, gdyż tak są przekonani o sile nieuczciwych ludzi stojących na czele stworzonej przez nieuczciwych ludzi władzy. Potwierdza to twierdzenie naukowców zajmujących się zatopioną Atlantydą, że kiedy ona zatonęła to byli tam ludzie źli. Ci źli ludzie wiedzą, że ja wszystko odkryłam, ale tak bardzo chcą zła, że pilnują ażeby przypadkiem moje odkrycie nie nabrało rozgłosu. Kilka dni temu napisałam, że partia Palikota ma najmniej głosów, gdyż u ludzi, którzy nie mają rozumu najmniej głosów mają ludzie, którzy mają rozum i zobaczyłam, że za dwa dni był zaproszony do Pani Moniki Olejnik Pan Janusz Palikot i otrzymał on pytanie jakiego człowieka uważa za najmądrzejszego. Wiedziałam, że osoba, która zadaje to pytanie wie, że najmądrzejszym jest człowiek opierający się na myśleniu naturalnym dla mózgu. Pan Janusz Palikot powiedział kogo uważa za najmądrzejszego i widziałam ulgę u Pani Moniki Olejnik, że to nie ja. Zauważyłam już dawno, że ludzie bardzo często mówili o mnie, że jestem mądra. Odkryłam, że my z natury wiemy kto jest mądry, a wiemy dlatego ponieważ rozum jest naszą naturą. Potwierdzeniem na to, że ludzie wiedzą kto jest mądry były zachowania ludzi w szpitalu psychiatrycznym do którego kiedy wchodziłam to raz przywitała mnie w drzwiach wraz z pielęgniarką chora, która podała mi na przywitanie rękę i powiedziała "jestem zaszczycona pani przybyciem, zapraszam panią do pałacu w Warszawie na moje przyjęcie urodzinowe". Później dowiedziałam się, że pracowała w placówce dyplomatycznej. Innym razem chory na schizofrenię chodził za mną i otwierał usta mówiąc "pani ordynator proszę zobaczyć czy nie mam nowotworu". Odpowiadałam, że ja nie jestem ordynatorem, a on mówił, że wie, że ja jestem ordynatorem. Robił to jeszcze kilka razy jak przychodziłam i nie przyjmował do wiadomości, że nie jestem ordynatorem, tylko otwierał buzię i prosił ażeby zobaczyć czy w gardle nie ma nowotworu. Zdziwiło mnie to, ale widziałam kolejne przypadki, że chorzy na schizofrenię mówili, że jestem profesorem i pytali jakiego przedmiotu. Jeden z chorych powiedział, że ja jestem profesorem matematyki. Powiedziałam do nich, że nie jestem profesorem, a jeden z chorych powiedział " to przecież widać, że pani jest profesorem". Podobny przypadek miałam z narkomanką, która przed wejściem do pociągu prosiła ażebym siedziała w wagonie tam gdzie ona. Nie chciałam bo widziałam, że źle się zachowuje, ale prosiła więc usiadłam. Zobaczyłam, że w pociągu źle zachowywała się do innych ludzi, a mnie uważała za jakąś świętość, gdyż szukała w torbie różnych smakołyków, gazet, krzyżówek prosząc ażebym coś od niej przyjęła. Te przypadki utwierdziły mnie w przekonaniu, że w naturze wiemy kto jest mądry. Ludzie uzależnieni zachowują się źle, ale wiedzą, że do ludzi mądrych trzeba mieć szacunek. To moje odkrycie potwierdza, że prawdą jest odkrycie naukowe, które mówi, że w mózgu, który nie zna słów jest rozum. Ci źle zachowujący się ludzie wiedzą, że do ludzi którzy mają rozum należy zachowywać się dobrze. Ci źle zachowujący się ludzie innych ludzi lekceważyli, gdyż źle się do nich zachowywali.
Zauważyłam, że ludzie prowadzący programy telewizyjne przeprowadzają często rozmowy z ludźmi źle zachowującymi się, ale od czasu do czasu zapraszają ludzi dobrze zachowujących się. Zrozumiałam, że oni robią to świadomie ażeby inni ludzie uważali, że oni są też dobrze zachowującymi się. Zauważyłam, że robi tak wielu kombinatorów myślami i że wybierają sobie na małżonka kogoś dobrze zachowującego się ażeby inni uważali, że oni są też dobrze zachowującymi się. To samo zauważyłam u dyrektorów, którzy nie mieli wiedzy, że dawano im zastępców, którzy mieli wiedzę. Odkryłam zatem, że ludzie nieuczciwi świadomie oszukują. Zatrudniają nawet ludzi do podsłuchów, a zatem są ludzie z zawodem "podsłuchiwacz o czym mówią ludzie". Ja bardzo często byłam i jestem na podsłuchu, gdyż człowiek, który ma rozum jest niebezpieczny dla ludzi, którzy nie mają rozumu. Moje odkrycie o tym kim są ludzie w wyniku wydawanych przez siebie decyzji jest przerażające. Z każdego rodzaju wykonywanych czynności powstaje danego rodzaju człowiek. Często stałam na czele finansów przedsiębiorstw i zrozumiałam, że jak się wykonuje rozporządzenia ludzi władzy pod względem finansów, to staje się złodziejem. Nie wiem ile czasu potrzeba do osiągnięcia stanu specjalisty złodzieja, ale wiem, że każda pojedyncza nieuczciwa decyzja w sprawie rozliczeń pieniędzy powoduje powstawanie anatomii coraz większego złodzieja. Myślenie zapisane w ustawach nie było dla mnie do przyjęcia, ale kiedy przyszłam do pracy jako młoda dziewczyna to wiem, że bilanse przedsiębiorstw były oparte na wielu uczciwych decyzjach. To co teraz jest zapisane w ustawach to wykonywanie tego na sto procent spowoduje chorobę umysłową. Mało, że umysłową to jeszcze psychiczną, gdyż w kombinacjach myślami zawarte są złe emocje manipulatora myślami. Odkrycie Neurobiologa Ericka Kandela, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia jest odkryciem, że to kombinator myślami ma zmieniony mózg i psychikę. Zmieniony mózg ma połączenie ze zmienioną psychiką. Tych zmian dokonują zajmujące się narzuconym myśleniem systemy neurologiczne. Ta zmieniona anatomia na kombinacjach myślami to anatomia oparta na odczuwaniu człowieka złego. Jak wielu ludzi osiągnęło już stan ludzi złych pokazuje, że lubią oni przemoc. Teraz niektórzy z Polaków zauważyli, że zwierzęta cierpią jak się je zabija. Dzwoni bardzo wielu ludzi  w tej sprawie m.in. do "Szkła kontaktowego" i wypowiadają różne słowa, ale nikt z nich nie mówi, że jak on idzie na operację, czy do stomatologa to nie chce czuć bólu i prosi o znieczulenie, a w przypadku zwierząt nikt o tym nie mówi. Nawet dla niektórych rytuałem jest zadawanie cierpienia. Jak ogromnie wielu ludzi lubi przemoc widać w ich umiłowaniu do zadawania cierpienia jak walki z bykami. Dla nich byk jest nikim, gdyż zabawą. Umiłowanie sportu to wyraz umiłowania przemocy. Przecież sportowcy ćwiczą zadając przemoc swojemu ciału ażeby zrobić przyjemność ludziom, którzy chcą oglądać kto zwycięży. Wielu ze sportowców jest ciężko chorych i kiedy już nie odnoszą zwycięstw to nikogo nie obchodzi, że byli mistrzowie olimpijscy są chorzy i mają około 700 zł. renty. Na myśleniu natury nie ma chorób. Ci sportowcy zadający przemoc swojemu ciału są chorzy i często bardzo ciężko. Człowiek nie jest stworzony do robienia przyjemności innym ludziom. Jesteśmy stworzeni na myśleniu, które utrzymuje nasze zdrowie. Nasze zdrowie utrzymywane jest przez systemy neurologiczne na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Jakoś medycyna nie pokazuje czy jest jakiś człowiek u którego systemy neurologiczne utrzymują zdrowie, gdyż ma w mózgu rozum. Naukowcy odkryli, że systemy neurologiczne zajmują się narzuconym myśleniem przez człowieka, a ja mówię, że myślenie narzucone przez człowieka to inne myślenie jak Stwórcy i że łobuzem jest człowiek, który będąc u Kogoś narzuca, że ma być tak jak on chce. Niektórzy z ludzi doszli już do takiego pokręcenia umysłowego, że mówią, że to ludzie stworzyli Boga. Myśleniem można osiągnąć różne stany ale dojść do tego, że wiedzieć, że człowiek siebie nie stworzył, a Boga stworzył to już wyjątkowy stan idiotyzmu. Ciekawe co ci ludzie mówią na to, że człowiek w naturze jest przygotowany do wypowiadania słowa, gdyż powinni powiedzieć kto to zrobił. Stan idiotyzmu u ludzi jest pod różnymi względami, gdyż w zależności od wydanych decyzji opartych na kłamstwie. Pod względem każdej decyzji opartej na kłamstwie człowiek jest idiotą. Większym idiotą lub mniejszym, gdyż w zależności od ilości powtórzeń decyzji opartych na kłamstwie w danym przedmiocie sprawy. Jest się idiotą pod jakimś względem, gdyż jeśli pod jakimś względem nie zmieniło się decyzji to pod tym względem utrzymuje się rozum.  Zauważyłam, że kiedy zadaję ludziom władzy pytanie czy należy wykonywać wolę Stwórcy, czy wolę władzy to mówią, że wolę władzy, a ja na to odpowiadam, że Stwórca powinien wyrzucić łobuzów ze swojego świata i może nauczyłoby to ich dobrego zachowania. Wiem, że tych źle zachowujących się u Kogoś ludzi nie ma gdzie wyrzucić, gdyż  z myśleniem do oszukiwania wszędzie narobią zła, a więc trzeba by podjąć decyzję o zlikwidowaniu ich w ogóle. Stwórca tego nie robi myślę, że dlatego ponieważ urządził świat w którym przydzielił do wykonywania obowiązków każdemu coś  i te obowiązki muszą być wykonywanie ażeby świat dobrze funkcjonował. Tak samo robimy w każdym przedsiębiorstwie, gdyż zatrudniamy ludzi do wykonywania czynności potrzebnych ażeby przedsiębiorstwo dobrze funkcjonowało. To moje myślenie, że tak jest potwierdza odkrycie Neurobiologa Erica Kandela, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia. Ja mówię ażeby przyjrzeć się tej zmienionej anatomii każdego człowieka, który wykonuje czynności na narzuconym myśleniu źle zachowujących się ludzi. Ci ludzie zaburzają porządek w świecie Stwórcy. To chuligani zaburzają porządek. Byłam przez jakiś czas kierownikiem hotelu, który pięknie urządziłam i dostał najwyższą kategorię hotelu w Elblągu, a któregoś dnia spotkałam jednego z naukowców, dzisiaj z tytułem profesora, który zapytał mnie czy wiem jak mówi się o moim hotelu. Powiedział, że "zakon świętej Barbary". Ja nikomu do łóżka nie zaglądałam, ale ludzie nie chcą porządku. Każdy człowiek posługujący się myśleniem swojego Stwórcy jest dobrym organizatorem pracy, gdyż w naturze mózgu mamy porządek. U ludzi władzy nie ma porządku, gdyż oni zajmują się rozdzielaniem pieniędzy jakie zabrali ludziom. W kościele też nie ma porządku, gdyż żyją z pieniędzy jakie dostali od ludzi. Na myśleniu naszego Stwórcy żyje się za zarobione przez siebie pieniądze, a nie komuś zabrane. Ludzie narzucający wolę to bardzo źle zachowujący się ludzie, gdyż wyznaczyli ludzi, którzy mają na nich pracować i wydają im nakazy co oni mają przebudować w świecie Stwórcy. Ciemnota, która przeszła na wykonywanie woli źle zachowujących się ludzi to robi. Wszyscy musimy zrozumieć, że na myśleniu narzuconym jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów jesteśmy nienormalni. Można sobie chodzić z tym narzuconym myśleniem w mózgu, ale ludzie, którzy mają rozum widzą, że ci ludzie są nienormalni. Można wybudować pełno zakładów dla umysłowo chorych, ale czy będzie tylu lekarzy umysłowo zdrowych ażeby przywracali do rozumu ludzi z przekonaniami opartymi na kłamstwie. Bardzo wielu lekarzy psychiatrów ma też przekonania takie same jak umysłowo chorzy, gdyż ich przekonuje tą co mówi umysłowo chory. Lekarze psychiatrzy często oskarżają tak samo jak umysłowo chorzy człowieka, który umysłowo choremu pomaga. Wszyscy lekarze mogą zwrócić uwagę na stan systemów neurologicznych jaki jest u ludzi chorych i jeśli nie jest to stan oparty na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków to jest to stan człowieka umysłowo i psychicznie chorego. Człowiekiem umysłowo i psychicznie zdrowym jest człowiek, który ma w sobie energię jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Jeśli człowiek nie ma w sobie energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków to jest to dowodem na to, że pod względem zaburzeń energetycznych jest umysłowo i psychicznie chory. Ludzie umysłowo chorzy stoją na czele władzy na ziemi i pilnują ażeby mieć władzę i jest u tych ludzi dowód na to, że są umysłowo chorzy, gdyż nie mają w sobie energii na jakiej człowiek jest umysłowo zdrowy. Lekarze z Departamentu Zdrowia Publicznego w Ministerstwie Zdrowia w Polsce pytają mnie czego od nich oczekuję, a ja rozumiem, że głupi stoją na czele władzy a głupim nie ma możliwości przemówienia. Komitet Noblowski przyznaje już Nagrody Nobla również ludziom, którzy czynią zło, a więc musi się stać to co mówią naukowcy, czyli zagłada wszechświata. Stan ludzi osiągnął poziom, że ludzie nie mają rozumu, gdyż tylko głupiemu jest wszystko jedno czy świat będzie istniał czy nie.Głupi mówi, że jakoś to będzie. Ludzi z rozumem jest tak mało, że powinniśmy zbudować sobie swój świat oparty na rozumie tak jak zbudowali go Starożytni Egipcjanie. Starożytni Egipcjanie o których Platon mówi, że pochodzili z zatopionej Atlantydy, poświęcili czas na budowanie Sfinksów, Piramid i różnego rodzaju budowli w których zaznaczają, że posługują się pismem hieroglificznym, czyli naturalnym, ale stan ludzi jest taki, że tylko podziwiają to co robią ludzie posługujący się  myśleniem opartym na rozumie. Ja piszę do programów "Szkło kontaktowe", "Superstacja". , "Drugie śniadanie Mistrzów", "Kawa na ławę". "Sprawa dla reportera", "Loża prasowa", .do Pani Moniki Olejnik, do Pana Jarosława Kuźniara, do kolejnych Prezydentów, do kolejnych Premierów, do Sędziów Trybunału Konstytucyjnego, do Sędziów Sądu Najwyższego, do Sędziów Naczelnego Sądu Administracyjnego, do ludzi Kościoła, do Polskiej Akademii Nauk, do różnych instytucji naukowych, do Policji, do ludzi kultury, do Ministerstwa Zdrowia, do różnych innych ludzi i to co piszę zgadza się tylko ludziom, którzy przysyłają mi podziękowania z Uniwersytetu Cambridge, Uniwersytetu Carnegie Mellon i Departamentu Zdrowia Publicznego w Ministerstwie Zdrowia w Polsce. Stwierdzić zatem trzeba, że tylko tylu ludzi ma rozum. Otrzymałam też z jednego instytutu z Polskiej Akademii Nauk pismo, że osoba ta zgadza się ze mną w zupełności. Pojedyncze zatem rzadko występujące osoby mają rozum. Taki oto jest finał posługiwania się przez ludzi wolną wolą. Finał jest taki, że stan wolnej woli utrzymują ludzie, którzy mają rozum, a reszta jest w uzależnieniu. Człowiek jest uzależniony od myślenia narzuconego jakie ma w mózgu. Lekarze zatem niech mówią chorym ludziom, że nie ma możliwości wyleczenia ludzi, którzy mają w sobie złą energię. Lekarze ze złej energii nie leczą. To chory wytworzył złą energię. Ci chorzy ze złą energią oskarżają często lekarzy, że nie umieją ich wyleczyć. Zatem przekazuję lekarzom, ażeby mówili ludziom, że z oszukiwania nie leczą. Lekarze mogą udowodnić ludziom, że energia na jakiej są chorzy utrzymuje się na myśleniu do oszukiwania jakie jest w ich mózgu. Lekarzom przekazuję, że nie ma innej możliwości przemówienia do oszustów jak pokazanie im, że na myśleniu do oszukiwania oparta jest ich choroba. To lekarze mają dowód na uczynione zło przez ludzi, gdyż ten dowód jest w ludzkich mózgach. Nie ma innej możliwości przemówienia do ludzi ażeby nie czynili zła jak pokazać im, że mają w mózgu myślenie przy pomocy którego czynili zło. Ludzie z partii "Prawo i Sprawiedliwość" prowadzą dochodzenie przez kilka lat w sprawie katastrofy Smoleńskiej, a zatem należy zbadać mózgi ludzi, którzy zginęli i ogłosić ludziom ile mieli w mózgach narzuconego myślenia i na nim złej energii. To byli ludzie władzy czyli ludzie z myśleniem jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Zatem to lekarze mają dowody na to, że śmierć oparta jest na myśleniu do czynienia zła. Ludzie władzy ukrywają czynione zło, a lekarze mają w ludzkich mózgach dowody na to, że ludzie mają w mózgach myślenie przy pomocy którego czynili zło. Stwórca ma te dowody, gdyż zna stany wszystkich naszych decyzji. Przyszedł nas ostrzec przed dwoma tysiącami lat. Przecież jeśli naukowcy potrafili odkryć, że w mózgu jest narzucone myślenie i że zajmują się nim systemy neurologiczne to jest to dowodem na to, że to myślenie narzucone zaprowadziło tych ludzi na śmierć. To rozbieżne cele prowadzą na śmierć, gdyż systemy neurologiczne na myśleniu o rozbieżnych celach prowadzą na śmierć. Na celach Stwórcy jest życie. Systemy neurologiczne na myśleniu Stwórcy utrzymują życie, a na myśleniu narzuconym przez człowieka systemy neurologiczne prowadzą na śmierć. Proszę niech lekarze odezwą się jeśli uważają, że nie mam racji, Myślenie ludzi władzy prowadzi na śmierć. To prowadzeniem na śmierć zajmują się systemy neurologiczne w wyniku zajmowania się narzuconym myśleniem. Ludzie wykonujący wolę ludzi władzy podjęli decyzję o zadaniu im śmierci. Bardzo dobrze to widać w warunkach wojny, że dla ludzi narzucających wolę zadawanie śmierci jest normalnym. Jezus swoją śmiercią nam na to wskazał, ale ludzie wiwatują na cześć ludzi prowadzących na śmierć jak Adolf Hitler. Dobrze zatem, że lekarze z Departamentu Zdrowia Publicznego w Ministerstwie Zdrowia w Polsce zadali mi pytanie czego od nich oczekuję. Odpowiadam, że udowodnienia ludziom czyniącym zło, że mają to myślenie do czynienia zła w swoich mózgach. Myślenie narzucone jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów, to myślenie do czynienia zła. Śmierć oparta jest na myśleniu do czynienia zła. Proponuję zbadać mózgi ludzi, którym ludzie wybudowali pomniki i ogłosili świętymi, ażeby przedstawić ludziom dowody na to, że ci ludzie mieli w mózgach myślenie tylko do czynienia dobra. Proponuję zbadać mózgi wszystkich ludzi władzy i również władzy kościoła i ogłosić czy mają w mózgach myślenie jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów, gdyż ja na sto procent gwarantuję, że każdy człowiek władzy ma w mózgu myślenie do czynienia zła. Żadne inne dowody nie są dowodami, gdyż mózg jest niczym niezaprzeczalnym dowodem na to, że człowiek z myśleniem do czynienia zła ma inny umysł w mózgu jak naturalny, a jakim jest umysł nieświadomy. 
Swojego Stwórcy złoczyńcy nie oszukali, gdyż każdy ma w swoim mózgu myślenie przy pomocy którego uczynił zło. Każde przychodzące na świat dziecko można zbadać czy ma w mózgu umysł nieświadomy, gdyż jeśli ma to jest złoczyńcą. Dobroczyńca ma tylko umysł świadomy na którym ma myśli tylko do czynienia dobra.  Mózg jest wieczny i są w nim zapisy wszystkich myśli człowieka. Mózg doskonale odróżnia myśli użyte do czynienia dobra od myśli użytych do czynienia zła i dowodem na to jest odkrycie naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że mózg wykazuje w innym miejscu jak myślenie oparte na prawdzie, myślenie o rozbieżnych celach i wykazuje, że jest to myślenie narzucone.To lekarze mogą przyczynić się do zapobieżenia zagładzie wszechświata udowadnianiem ludziom, że mają w mózgach myślenie do czynienia zła i że na tym myśleniu ich systemy neurologiczne wykazują, że są chorzy psychicznie. Nie żadne badania przyrządami  na prawdomówność, gdyż natura mózgu oparta jest na prawdzie i wszystko co nie jest prawdą wykazuje, że jest kłamstwem. Kłamstwa zaś używa się do czynienia zła. Ludzie używają różnych oszustw i namawiają lekarzy do oszukiwania, ale nigdy żaden człowiek nie oszuka swojego mózgu i nikt nie uniknie skutków myślenia do oszukiwania, gdyż dokąd będzie oszustem dotąd mózg i psychika będzie wykazywała go złoczyńcą i umysłowo i psychicznie chorym. Wszystkie odchylenia od prawidłowego stanu mózgu, to odchylenia od stanu normalnego. Życzę ludziom mądrym takim jak napisali do mnie z Departamentu Zdrowia Publicznego w Ministerstwie Zdrowia w Polsce ażeby doczekali odkryć jak najwięcej ludzkich mózgów z rozumem, gdyż będą to normalni ludzie. 

                                                       Polska-Elbląg, dnia 14 lipca 2013r. Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz