wtorek, 3 września 2013

CZŁOWIEK NORMALNY I ODCHYLENIA OD STANU NORMALNEGO


                      UNIWERSYTET CAMBRIDGE
                      i UNIWERSYTET CARNEGIE MELLON

Ażeby poznać stan normalny człowieka, to trzeba znać jego stan sprzed rozpoczęcia wypowiadania słowa. Ten stan to odkryty przez naukowców w mózgu, który nie zna słów rozum o którym  naukowcy odkryli, że nie istnieje bez emocji. Znaczy to, że w stanie natury myślenie oparte na rozumieniu nie istnieje bez odczuwania. Chcąc poznać nasze odczuwanie z natury musimy znaleźć człowieka, który ma w mózgu tylko myślenie naturalne dla mózgu. Wszyscy ludzie powinni znać swoje naturalne odczuwanie, gdyż wszyscy powinniśmy posługiwać się myśleniem swojego Stwórcy. To myślenie w naturze mózgu jest i wypowiadamy je w postaci wypowiadania prawdy. Naukowcy odkryli, że dla naszego mózgu wypowiadanie prawdy jest normalnym. Dowiedzieliśmy się zatem, że z natury wypowiadamy tylko prawdę, a zatem jest myślenie narzucone przez człowieka, którym on musi się posługiwać. Gdyby ludzie wypowiadali prawdę to nie byłoby dziwnym, że naukowcy odkryli, że dla naszego mózgu wypowiadanie prawdy jest normalnym. Nawet władze Kościoła mówią, że nie wiedzą o jaką to prawdę chodziło Jezusowi. Ja mówię, że Jezusowi chodziło o prawdę na jakiej nas stworzył. Polska uczona, która dokonała wielu ważnych odkryć o podświadomości prof. Maria Szulc, stwierdza, że ludziom nie jest znane myślenie jakiemu podporządkowuje się podświadomość. Znaczy to, że ludzie musieli wymyślić myślenie oparte na kłamstwie. Skoro w naturze mózgu jest myślenie oparte na prawdzie to inne myślenie musi być myśleniem opartym na kłamstwie. Znaczy to, że w aktualnych stanach ludzkich mózgów są dwa rodzaje myślenia z których myślenie jakie jest w naturze mózgu oparte jest na prawdzie, a myślenie z nabycia w mózgu od ludzi oparte jest na kłamstwie. Naukowcy odkryli, że jest myślenie w mózgu z nabycia od człowieka i że mózg wykazuje, że jest to myślenie do rozbieżnych celów. Tak się stało, że poznałam te dwa rodzaje myślenia, gdyż ustanowione przez ludzi prawo i myślenie naturalne dla mózgu. Ustanowione prawo jest przez ludzi i jest ono oparte na kłamstwie. Odkryłam, że w ustanowionym przez ludzi prawie nie ma żadnych reguł opartych na prawdzie i że my nie musimy ustanawiać reguł opartych na prawdzie, gdyż one są dla nas normalnymi. Niektórzy z ludzi kiedy kupują moje książki o podświadomości to pytają "jak pani to godzi ustanowione prawo z myśleniem podświadomości". To bardzo mądre pytania tych ludzi, gdyż w ich pytaniu jest zawarte ich przekonanie, że myślenie podświadomości jest innym aniżeli ustanowione prawo. Ażeby rozwiązać tą zagadkę dwóch rodzajów myślenia w mózgu musiał się znaleźć ktoś taki jak ja, kto zna myślenie naturalne dla mózgu i myślenie zapisane przez ludzi jako prawo. Każdy człowiek, który ma rozum wie, że prawo ustanawia się do tego do czego ma się prawo. Ludzie ustanowili prawo do ludzi, do ich mienia i do mienia jakie jest na ziemi, a prawa do tego nie mają, a zatem ażeby przyznać sobie prawo do tego do czego prawa się nie ma to trzeba było wymyślić myślenie oparte na kłamstwie, gdyż przy pomocy wypowiadania prawdy nie ma możliwości zapisać, że to co nie jest nasze jest nasze. Ustanowienie kłamstwa prawem spowodowało powstanie na ziemi ogromnego zła. Kłamstwa się używa się do ukrywania uczynionego zła. W Polsce ma się dzisiaj  ogłosić wyrok w sprawie matki oskarżonej o zamordowanie swojej półrocznej córki. Obrońca wygłosił kilkugodzinną mowę o uniewinnienie, a prokurator domaga się kary dożywocia. Ja już w pierwszym momencie pokazania tej sprawy powiedziałam, że ta kobieta zabiła swoje dziecko. Wymiar sprawiedliwości potrzebował na to kilka miesięcy dochodzenia w którym brało udział bardzo wielu ludzi wykonujących czynności za pieniądze zabrane ludziom. Pieniądze są zabierane ludziom przy pomocy nazwania narzuconego myślenia prawem, czyli dochodzeniem zajmują się ludzie, którzy otrzymują za tą pracę wynagrodzenia przy pomocy nazwania narzuconego myślenia prawem. Wymiar sprawiedliwości to myślenie przy pomocy którego ludziom zabiera się pieniądze uznaje za prawo. Wymiar sprawiedliwości uznaje za prawo myślenie ludzi, którzy do niczego nie mają prawa. Ludzie, którzy nazwali swoje myślenie prawem nic innego nie zrobili poza wymyśleniem myślenia opartego na kłamstwie i nazwania go prawem. Przy pomocy tej nazwy zdobyli ogromne majątki i luksusowo sobie żyją. Zatem prawo ustanowione przez ludzi to prawo oszustów. Oszuści żyją z używania myślenia opartego na kłamstwie. Jezus oczywiście o tym wiedział, gdyż zna stany naszych mózgów. To On te mózgi skonstruował i wie jak je skonstruował. Jezus przed 2000 lat wystąpił przeciwko myśleniu opartemu na kłamstwie. Jezus wystąpił przeciwko organom władzy:ustawodawcy, wymiarowi sprawiedliwości i kościołowi, a organy te wypowiadają słowa oparte na kłamstwie. Słowa oparte na kłamstwie wypowiada człowiek z nabycia od siebie, gdyż z natury wypowiadaliśmy tylko prawdę. Stwórca jak widać tak skonstruował mózg, że zbiera on myślenie od człowieka.
Powrócę teraz do sprawy kobiety oskarżonej o zamordowanie swojego dziecka. Wiedziałam od razu, że zamordowała swoje dziecko ponieważ tylko złoczyńca ukrywa uczynione przez siebie zło. Kobieta ta zakopała swoje dziecko pod gruzami. Kiedy je zakopała to wołała do ludzi, że ktoś ukradł jej dziecko. Trwały kilkumiesięczne poszukiwania za pieniądze zabrane ludziom. Dla wymiaru sprawiedliwości nie jest ważnym, że ta kobieta ukryła swoje dziecko i nie jest ważne, że oszukała ludzi, że ktoś ukradł jej dziecko.Prawo mówi, że złoczyńca może kłamać. Czynienie zła oparte jest na kłamstwie, a wymiar sprawiedliwości mówi, że można ukrywać, że uczyniło się zło. Ja mówię, że jeśli ustanawia się, że prawem jest ukrywanie zła to znaczy, że za uczynione zło można oskarżać niewinnych ludzi. Ludzi prowadzących dochodzenie nie interesuje, że ktoś kłamie, a ja mówię, że kłamstwo nie interesuje tego kto też jest kłamcą. Występujący w sprawie prof. socjolog mówi, że kobieta ta pochodzi z patologicznej rodziny, a ja mówię, że patologiczne rodziny to rodziny oparte na kłamstwie, a kłamstwo pochodzi od ludzi i jest normalnym dla ludzi, którzy myślenie oparte na kłamstwie uważają za prawo.  Ludzie wymierzają sprawiedliwość czyli zadają cierpienie, gdyż nie posługują się myśleniem na jakim odczuwanie czuje się dobrze. Nie stworzyli odczuwania, a wydają dla odczuwania wyroki. Wtrącają się nie tylko w sprawy ludzi, ale  w sprawy Stwórcy odczuwania. Odczuwanie czuje się dobrze na myśleniu jakie jest w naturze mózgu, a myślenie na jakim wymiar sprawiedliwości wydaje wyrok nie jest myśleniem opartym na prawdzie. Wymiar sprawiedliwości mówi, że opiera się na prawie ustanowionym przez ludzi, czyli na myśleniu ludzi, którzy nie stworzyli psychiki. Inne myślenie jak naturalne dla psychiki zadaje cierpienie psychice. Wymiar sprawiedliwości zadaje cierpienie ludziom w oparciu uważania myślenia ludzi za prawo. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że rozbieżne cele to narzucane zachowania i problemy. Ja stwierdzam, że te rozbieżne cele oparte są na wtrącaniu się do życia innych ludzi, przy pomocy zmiany myślenia. Wtrąca się w czyjeś sprawy kłamca. Człowiek, który mówi prawdę zachowuje się wobec innych dobrze. Ustanowione prawo to wtrącanie się do życia ludzi. Różne urzędy i wymiar sprawiedliwości przysyłają do ludzi pisma, że mają obowiązek uznawania myślenia wybranych ludzi za prawo. Ludzie z natury mają takie same myślenie, a ludzie uznali, że będą opierali się na myśleniu wybranych ludzi. Ludzie władzy i wymiar sprawiedliwości wymuszają od ludzi wykonywania myślenia wybranych ludzi. To wybrane myślenie to narzucone myślenie przez wybranych ludzi. To ludzie postanowili przejść na myślenie wybranych ludzi zamiast posługiwać się naturalnym myśleniem. Wykonywanie tego myślenia wybranych ludzi to wielka katastrofa dla mózgów i psychiki ludzkiej, gdyż jest to myślenie oparte na kłamstwie, a dla naszej psychiki mówienie prawdy jest naturalnym. Dzieje się w człowieku coś bardzo dla niego złego, gdyż narzucone myślenie zadaje cierpienie psychice. Systemy neurologiczne przeszły w człowieku na wybrane myślenie i zadają psychice cierpienie i w ciele tworzą choroby. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że myśleniem narzuconym przez człowieka zajmują się systemy neurologiczne, a ja odkryłam, że to myślenie narzucone przez człowieka zadaje cierpienie naszemu odczuwaniu. Ludzie władzy postanowili ukryć to odkrycie przed ludźmi, a co jest dowodem na to, że chcą zadawać ludziom cierpienie. Gdyby nie chcieli to nagłośnili by to odkrycie. Ludzie władzy tak bardzo chcą zadawania cierpienia, że milczą na moje odkrycia. Mało, że milczą to jeszcze postawili ludzi ażeby zmniejszali ilość ludzi wchodzących  na mojego bloga. Zatem ludzie, którzy mają w mózgu narzucone myślenie są wielkimi złoczyńcami. Jezus swoją śmiercią pokazał, że to bandyci.
Mamy teraz sytuację, że Stany Zjednoczone chcą napaść na Syrię .mówiąc, że Syria zabija ludzi, a ja pytam co robią ludzie, którzy napadają. Bandytami są dwie strony. Bandyta to człowiek, który wtrąca się w czyjeś sprawy. Nasz Stwórca nie potrzebuje ludzi jako pomocników do wymierzania sprawiedliwości, gdyż skonstruowane przez Niego mózgi mają doskonałe zapisy wszelkich zajść. Ludzki wymiar sprawiedliwości opiera się na tym co kto powiedział z ludzi, a nasze mózgi mają zapisy doskonałe, a o czym można się dowiedzieć z opisu przez Marię Szulc o ludziach jadących w tramwaju. Maria Szulc pisze, że kiedy wprowadziła w hipnozę ludzi jadących tramwajem to ich mózgi mają zapisane wszystko co kto robił w tramwaju i nawet to co robili ludzie na których wprowadzony w hipnozę nie zwracał swojej uwagi. Maria Szulc zastanawia się nad tym po co podświadomość dźwiga taki ciężar i dodaje, że może jako dowód kiedy staniemy przez Najwyższym Sędzią. Ja mówię, że tak nie jest, że mózg zbiera dane dla przedstawienia ich Stwórcy, gdyż jest tak, że człowiek ponosi skutki  uczynionego zła. Ponosimy skutki narzuconego myślenia, gdyż systemy neurologiczne zmieniają o to myślenie nasz stan odczuwania. Systemy neurologiczne zatrzymują się w miejscu ciała w którym zmienione zostało postanowienie i na narzuconym postanowieniu tworzy się choroba tak długo jak długo jest w mózgu inne postanowienie. Te skutki to zadanie sobie cierpienia. Narzucone myślenie zadaje cierpienie psychice i opartemu na odczuwaniu ciału. Psychika i ciało są stworzone na myśleniu Stwórcy i to myślenie na jakim są  stworzone jest w mózgu. Nasz Stwórca doskonale wiedział, że narzucone myślenie jest do czynienia zła. Na myśleniu Stwórcy systemy neurologiczne utrzymują psychikę i ciało w zdrowiu. Myślenie narzucone przez człowieka jest przyczyną zajmowania się tym myśleniem przez systemy neurologiczne. Systemy neurologiczne nigdy nie zostałyby poruszone, gdyby człowiek nie narzucił innego myślenia. Kłamca ma złe emocje. Wojny u ludzi władzy są normalnymi, a ja mówię, że wojny są normalnymi u kłamców, gdyż na myśleniu opartym na prawdzie nie ma możliwości pokłócenia się.  Zastanawiałam się dlaczego chłopcy, którzy byli na przystanku kolejowym tylko ze mną i do tego w lesie, rozmawiali o swoich częstych pobytach na policji, a mnie jak zobaczyli to sprzątali potłuczone butelki i ściszali radio mówiąc, że ja nie mogę siedzieć w hałasie i bałaganie. Ja pierwsza siedziałam na tym przystanku a oni doszli po jakimś czasie i sprzątali i ściszyli radio mówiąc, że to dla mnie. Ja do nich nic nie mówiłam poza słowami, że nie muszą ściszać radia, a oni odpowiedzieli, że ściszą, gdyż ja nie mogę siedzieć w takim hałasie. Taką samą sytuację miałam kiedyś  z narkomanką, która wszystkim ludziom w pociągu ubliżała, a do mnie zachowywała się bardzo dobrze. Nie wiem co to ma znaczyć, ale wiem, że bitwy są tylko pomiędzy kłamcami. Nie wiem skąd chuligani wiedzą, że do mnie trzeba zachowywać się dobrze. Jak zdarzyło się to raz i drugi to nie zwracałam na to uwagi, ale jak zdarza się często to zastanawiam się nad tym co to ma znaczyć. Do kłótni potrzeba dwóch opierających się na kłamstwie. Kłócą się ze sobą oszuści. Zastanawiającym jest, że dobrze zachowujący się wobec mnie chuligani tylko zobaczą mnie i zachowują się dobrze.Innych ludzi jak zobaczą to im ubliżają. . Ludzi kłócących się łączy myślenie oparte na kłamstwie. Na myśleniu opartym na prawdzie nie ma możliwości kłócenia się. Kłamca okłamie kłamcę, ale nigdy prawdomównego. To stąd biorą się wszystkie moje wygrane przed sądami, gdyż ja natychmiast wiem kto jest oszustem. Nie wiedziałam, że Sądy chcą czynienia zła, gdyż myślałam, że chcą dobra i pisałam, że jak będziemy sprawy rozwiązywali uczciwie to rozwiążemy wszystkie sprawy i będzie dobrze. Myślę, że tego zła nie chcą wszyscy Sędziowie, gdyż jednak zgadzali się ze mną. Dokąd nie przyznałam się, że opieram się na myśleniu naturalnym dla mózgu to wszyscy zgadzali się ze mną i wygrywałam. Zatem to Sędziowie sprawujący władzę wystąpili przeciwko mnie. Faktycznie wystąpili przeciwko sobie, gdyż ich systemy neurologiczne zadały cierpienie ich psychice i będą zadawały im cierpienie tak długo jak długo w mózgu będzie decyzja zadająca psychice cierpienie. U naszego Stwórcy lipy nie ma. Nikt nie zmieni decyzji  systemów neurologicznych, gdyż one są skonstruowane na myśleniu opartym na prawdzie. Odkryłam, że systemy neurologiczne są rozumiejącymi. To my z natury jesteśmy oparci na tych rozumiejących systemach neurologicznych. One są naszą naturą. Od czasu jak systemy neurologiczne zajęły się narzuconym myśleniem mają do czynienia z niezrozumiałym myśleniem. To niezrozumiałe myślenie zaburzyło mózg i zadało cierpienie psychice. Naukowcy odkryli, że w mózgu, który nie zna słów rozum nie istnieje bez emocji, a rozum jest oparty na myśleniu zrozumiałym. Narzucone myślenie oparte jest na myśleniu niezrozumiałym a myślenie niezrozumiałe nie jest normalnym dla psychiki. Psychika boi się niezrozumiałego myślenia. Na tym niezrozumiałym myśleniu psychika cierpi i tych cierpiących psychicznie ludzi można zobaczyć w szpitalach i zakładach psychiatrycznych i przekonać się, że mówią niezrozumiałym językiem. To do szpitali i zakładów psychiatrycznych prowadzą siebie ludzie posługujący się myśleniem niezrozumiałym. To w szpitalach i zakładach psychiatrycznych można oglądać skutek dla człowieka posługiwania się myśleniem niezrozumiałym, gdzie ludzie mówią niezrozumiałym językiem.  Ci ludzie są chorzy umysłowo i psychicznie, a przyczyną choroby jest oszukiwanie.Ludzie pokazują ludzi chorych na różne choroby i mówią, że muszą nauczyć się o swojej chorobie, a ja mówię, że należy poznać myślenie chorego oparte na kłamstwie i powiedzieć mu, że ma naprawić zło jakie uczynił przy pomocy kłamstwa to wyzdrowieje. Chorzy ludzie mówią o stresie, a ja mówię, że trzeba poznać to myślenie oparte na stresie gdyż jest to myślenie przy pomocy którego człowiek uczynił zło. W naturze nie ma stresu. To ludzie oszuści mówią, że Bóg nie umiał skonstruować człowieka bo cierpi, gdyż ja wskazuję, że na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków się nie cierpi. Można zbadać każdego chorego, czy ludzi, którzy mówią, że czują się kobietą, a są mężczyzną czy odwrotnie czy mają energie jakie są w układzie genetycznym pierwiastków, gdyż ja mówię na sto procent, że nie mają. Inny układ pierwiastków  aniżeli jest w układzie genetycznym to układ oparty na myśleniu opartym na kłamstwie. Myślenie oparte na kłamstwie służy do oszukiwania. Myślenie oparte na prawdzie służy do uczciwego załatwiania spraw. Można wszystkiego dowiedzieć się z zapisów jakie są w mózgu, gdyż skoro potrafiła to zobaczyć Maria Szulc to mogą i inni ludzie, ale może lepiej robić to co mówił Jezus "Naprawiajcie się". Do stwierdzenia stanu faktycznego zapisów w mózgu trzeba być prawdomównym, gdyż kłamca odczyta je źle.  Ja nie mam zamiaru odczytywania zapisów w mózgu, gdyż wystarczy mi słuchać co kto mówi i wiem kto jest prawdomównym, a kto oszustem. Ja nawet bez słów wiem kto jest dobroczyńcą a kto złoczyńcą, gdyż wyczuwam energie w człowieku. Dobrze, że spotkałam w życiu dwóch ludzi z uderzającą tak dobra energią, że gdybym ich nie spotkała to nie wiedziałabym, że u ludzi może być tak wspaniała energia. Stwórca tak nas skonstruował, że połączył dobrą energię ze słowami do czynienia  dobra. Wypowiadamy słowa tego kim jesteśmy. Zwróciłam moją uwagę na słowa ludzi, którzy mówią, że ludzie w urzędach są zimni, nieczuli, bezwzględni. Skoro tylko dwóch ludzi spotkałam ze wspaniałą energią to świadczy to o tym jak bardzo zła energia jest w ludziach. Kłamcy zgadza się to co mówi kłamca, a mnie nie zgadza się to co mówi kłamca i dlatego dopisywałam w skargach kasacyjnych, że ustanowione prawo oparte jest na kłamstwie. Prawie wszyscy są przeciwko mnie, a mówią, że wierzą w Boga. Ludzie nie chcą słuchać o przedstawianym przeze mnie myśleniu Boga, a zatem chcą słuchać tego co mówią w kościołach kapłani, czyli ludzie. Muszą to być inne słowa, aniżeli Boga. Dowodem na to, że to inne słowa jest mówienie w kościołach przez kapłanów, że nie wiedzą o jaką to prawdę chodziło Jezusowi. Są też dobrzy ludzie, którzy są kapłanami. Kiedyś przyszli do mnie kapłani po poradę i powiedzieli, że biskupi nigdy nie zgodzą się z tym co ja mówię. Ludzie kościoła wiedzą jednak tak samo jak politycy, że mienie należy do kościoła. Nie wybudowali kościołów, a mówią, że to ich. Nie ma się co dziwić, że nie znają myślenia opartego na prawdzie, gdyż przy pomocy wypowiadania prawdy nie ma możliwości powiedzieć, że to co nie jest kogoś jest kogoś. Ludzie władzy i kościoła używają nazwy, że to kościoła czy państwa, a przecież nazwa nie wypracowała tych kościołów i budżetu. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia. Te czynności od których zmienia się anatomia to czynności oparte na wypowiadaniu tylko słów opartych na kłamstwie. Kłamcy o tym co mówią, że jest ich zdobyli to przy pomocy wypowiadania innych słów jak naturalne dla mózgu. Ludzie, którzy mówią prawdę mówią, że jest ich to co wytworzyli sami. Jak widać Konstruktor mózgu dobrze wie, że ludzie posługujący się myśleniem opartym na kłamstwie mają  rozbieżne z Nim cele. Być przez Kogoś stworzonym, a mówić, że to jego wola ma być wykonywana to łobuzerstwo. Człowiek posługujący się myśleniem Stwórcy wytwarza dobro, a kłamcy przy pomocy słowa okradają z dobra. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla, gdyż kłamcy nie przewidzieli, że anatomia zmienia się od ich myślenia. Ogromne ilości ludzi na całym świecie mówią, że szukają o co chodzi Bogu, a tylko przysyłający mi podziękowania ludzie z Uniwersytetu Cambridge i Uniwersytetu Carnegie Mellon wiedzą, że Bogu chodzi o czynienie dobra. Jest trochę ludzi na moim blogu, którzy na pewno też chcą dobra, ale nikt o nas nie mówi, gdyż jest nas tak mało. Widocznie jak ludzie dowiedzieli się, że Bogu chodzi o czynienie dobra to nie chcą słuchać o tym.  Zatem dlaczego żałować ludzi, że chorują skoro chcą zła. Ludzie chcieliby ażeby byli zdrowi na myśleniu do czynienia zła. Na szczęście tak nie jest u naszego Stwórcy. Wielkim człowiekiem jest człowiek, który czyni dobro, a złoczyńca jest nikim. Ponad 99% ludzi chce złoczyńców. Idą jak osły na śmierć bo tak im wydają rozkaz kłamcy których myślenie się im zgadza. Ludzie ich nie stworzyli, a mówią, że dla nich prawem jest myślenie ludzi. Na myśleniu Stwórcy wybranych ludzi nie ma. To u oszustów są wybrani ludzie. W stanie ludzi w jakim są, to i tak należy się dziwić, że świat istnieje bo przecież dla świata myślenie oparte na prawdzie jest normalnym i dobra energia. W ludziach nie ma dobrej energii, a zła energia prowadzi do zagłady. Zwierzęta się nie bały dokąd ludzie mieli w sobie dobrą energię tak jak one mają. Wszyscy stworzeni mówiącymi prawdę, a nauka nie pokazuje ażeby był chociaż jeden człowiek, który ma w mózgu myślenie swoje zgodne z myśleniem jakie jest w naturze mózgu. 
Przedstawię teraz w skrócie stan człowieka z natury i przyczyny jego zmian:
Stan z natury człowieka to stan człowieka, który nie wypowiada słowa i jest to stan w którym człowiek ma rozum w mózgu i energię jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków.
Zmiany w człowieku to zmiany wynikające z narzuconego przez człowieka myślenia. Każdy człowiek ma zmienioną anatomię o swoje myślenie oparte na kłamstwie. Zmieniona anatomia to zmieniony stan energetyczny człowieka. W wyniku posługiwania się przez człowieka kłamstwem każda anatomia jest inna, gdyż kłamstwo jest różne. Taką samą anatomię mają ludzie tylko z natury. Zmiany anatomii są pod względem kłamstwa jakie opracował człowiek, który to kłamstwo w mózgu ma. Dlatego choroby są różne, gdyż są skutkiem różnego myślenia opartego na kłamstwie. Na myśleniu opartym na prawdzie anatomia jest u wszystkich taka sama.
Zmieniona anatomia to zmienione odczuwanie. Zmienione odczuwanie to odczuwanie cierpienia. Anatomia cierpi na myśleniu w mózgu przy pomocy którego człowiek zadał cierpienie. Naturalna anatomia to anatomia powodująca odczuwanie błogostanu. Kiedy sami mamy taką energię i spotkamy człowieka, który ma też taką energię to to połączone odczuwanie powoduje odczuwanie cudownego błogostanu. Jest jeszcze odczuwanie oparte na kochaniu danego człowieka. Są to specjalne energie stworzone przez Stwórcę, które przyciągają tych ludzi do siebie i powodują, że na tych energiach ludzie się kochają. Myślę, że to ta naturalna dobra energia spowodowała, że Wielcy Egipcjanie nie zatonęli mimo, że zatonęła cała Atlantyda. Myślenie oparte na kłamstwie musi wytwarzać zimną energię skoro od tych ludzi czuć chłód. To na tej zimnej energii oparta jest śmierć. . .

Dobrzy ludzie wymagają od ludzi czyniących zło żeby je naprawili. Stan ludzi jest jednak taki, że  zamiast wymagać naprawienia uczynionego zła to na czynione zło odpowiadają też czynieniem zła. Biją się i kłócą, a to bicie się i kłótnie oparte jest na myśleniu do czynienia zła na jakim mają zimne energie. Gdyby anatomia nie była skonstruowana z energii to nie byłoby odczuwania tej energii.  Z natury odczuwamy wspaniałą energię, a z nabycia energię zimną.  Natura wszechświata jest doskonała ponieważ skonstruowana jest na energii na której cudownie się czujemy.  Ludzie narzucający wolę nabyli zimnej energii od okradania swojego Stwórcy i Jego stworzeń. Okradają Stwórcę i ludzi z  wytworzonego przez nich dobra. Nabyli od czynienia zła zimnej energii. To kara za wykonywanie woli narzuconej przez ludzi. Nie wolno żadnemu człowiekowi ustanawiać prawa. Prawo jest ustanowione przez naszego Stwórcę i jest to zapis genetyczny. Ten zapis genetyczny to reguła oparta na wypowiadaniu prawdy. Każdy człowiek, który ma w mózgu inne myślenie jak mówi reguła Stwórcy jest złoczyńcą. Innego myślenia jak oparte na prawdzie używa się do czynienia zła. Myśli do czynienia zła mają ludzie, którzy wtrącają się do czyjegoś życia. Ludzie, którzy wtrącają się do czyjegoś życia to ludzie opierający się na myśleniu opartym na kłamstwie. Ludzie władzy przy pomocy nazwania myślenia opartego na kłamstwie prawem zabierają ludziom pieniądze, a więc używają myślenia do stosowania przemocy w celu zdobycia pieniędzy i posłuszeństwa od ludzi. Zupełnie normalnie się mówi, że kapłani są zobowiązani być posłuszni biskupom, a zatem jest to dowód opierania się kościoła na kłamstwie. Na myśleniu Boga nie ma posłuszeństwa, gdyż jest wolność. Ludzie władzy mówią, że wszyscy ludzie  muszą płacić na składki zdrowotne i przyznają prawo do leczenia tylko na wymienione przez nich choroby. Ludzie, którzy chorują na inne choroby  mają przymus płacenia na leczenie ludzi, których Ministerstwo Zdrowia wybrało. Źli ludzie wydają nakaz dawania pieniędzy wszystkim, a tych którym dają wybierają.
Ludzi trzeba leczyć z myślenia od którego zachorowali. Ludzie chorzy mają zimną energię. W naturze nie ma myślenia pochodzącego od człowieka i dlatego w naturze jest rozum i odczuwanie cudownej energii. . Wszystkie stworzenia z natury mają rozum. Wszystkie stworzenia odczuwają, a więc odczuwają zimne energie od ludzi, których się boją. Wielu ludzi religii aż walczy o to ażeby wolno im było zadawać cierpienie zwierzętom, gdyż mówią, że taką jest ich religia. To nie jest religia naszego Stwórcy.
Ludzie, którzy zanoszą pieniądze ludziom władzy utracili rozum i odczuwanie cudownej energii. Człowiek, który ma rozum daje pieniądze tylko na czynienie dobra. Zobaczmy wszyscy ile ludzie władzy mają broni do zabijania i niszczenia. To od ludzi mają pieniądze  na zadawanie cierpienia. Ludzie władzy obiecują za wybranie ich dawanie ludziom dobra, a najwięcej mają broni którą wyprodukowali do zabijania, a nie dawania dobra. Ludzie, którzy mówią prawdę nie mają żadnej broni, gdyż oni uczciwie pracują na swoje życie. Nie wolno dawać pieniędzy ludziom za nic innego poza wykonywaniem czynności dobra. Wybieranie przez ludzi ludzi władzy spowodowało, że na ziemi pojawiła się broń. Ludzie wybrali sobie ludzi, którzy ustanowili dla nich myślenie do czynienia zła, że jest prawem. Nabyli od wykonywania tej złej woli złej energii. To źli ludzie wymyślili myślenie inne u swojego Stwórcy, ale ludzie się na to zgodzili. To nikczemne zachowanie. Odkrycia naukowe dowodzą, że ludzie to bandyci. To na to, że ludzie są bandytami przyszedł nam wskazać Jezus swoją śmiercią. Na myślach dobrych jakie są w naturze mózgu nikt nie przybija ludzi do krzyża. Ja myślałam, że tak nie jest i pisałam bardzo dużo o naszej dobrej naturze, ale okazało się, że zobaczyłam to samo o ludziach na co wskazał Jezus, że są bandytami. Maleńka ilość ludzi, która jest jak kropla w morzu to ludzie, którzy posługują się myśleniem naszego Wielkiego Dobroczyńcy, który dał nam rozum i emocje oparte na odczuwaniu stworzonej przez Niego doskonałej energii.
 Wszelkie zaburzenia w człowieku oparte są na woli czynienia zła. Wola czynienia zła to inna wola jak wola naszego Stwórcy, gdyż wolą naszego Stwórcy jest czynienie dobra. Z natury wszyscy posługujemy się wolą czynienia dobra, a prawie wszyscy ludzie przeszli na wykonywanie złej woli narzuconej przez ludzi. Czy piszę do sądów, czy urzędu skarbowego, czy ZUS-u, czy do banków, czy do komorników, czy do firm windykacyjnych, to wszyscy odpisują stanowczo, że chcą wykonywać wolę ludzi. Nikogo nie obchodzi to, że wskazuję, że to Stwórca nas stworzył na Jego myśleniu. Ponad 99% ludzi nie chce słuchać o swoim Stwórcy.
Czynności oparte na woli czynienia dobra to czynności wykonywane na myśleniu naszego Stwórcy, a czynności oparte na woli czynienia zła to czynności wykonywane na woli narzuconej przez człowieka. Wolę tego kogo wykonujemy tym się stajemy. Wielki morderca Adolf Eichman, który wagonami wysyłał ludzi do obozów zagłady po schwytaniu go powiedział, że wykonywał wolę Adolfa Hitlera. Naukowcy zajmujący się badaniami o Adolfie Eichmanie mówią, że badają jak to możliwe, że wykonywanie czynności urzędnika może być przyczyną powstania tak wielkiego mordercy. Ja wskazuję, że wszyscy ludzie wykonujący wolę władzy mają anatomię morderców, gdyż to morderca zadaje cierpienie odczuwaniu.

                                  Polska-Elbląg, dnia 03 września 2013r. Barbara Paul 

                               

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz