sobota, 14 września 2013

PORZĄDEK W MYŚLENIU W NATURZE MÓZGU


               UNIWERSYTET CAMBRIDGE
               i UNIWERSYTET CARNEGIE MELLON

Szanowni Państwo!

Myślenie jakie jest w naturze mózgu oparte jest na porządku w sprawach, a myślenie jakie jest w mózgu z nabycia od człowieka oparte jest na bałaganie w sprawach. Myślenie jest połączone z uczuciami i myślenie jakie jest w naturze mózgu połączone jest z uczuciami miłości, a w myśleniu narzuconym przez człowieka nie ma miłości. Myślenie narzucone przez człowieka, to myślenie na jakim ustanowiona jest władza, a ludzie ci nie mają uczuć, gdyż są zimni i bezwzględni. Ludzie władzy utracili uczucia w wyniku przejścia na narzucone przez siebie myślenie. Ludzie, którzy przeszli na wykonywanie narzuconych zachowań przez ludzie władzy nabyli cierpiących uczuć. Cierpiących uczuć nabywamy w wyniku wejścia w związek z człowiekiem zimnym i jest to człowiek władzy. Człowiek narzucający wolę jest człowiekiem władzy. Nie trzeba wykonywać stanowiska władzy ażeby być człowiekiem władzy, gdyż władca to człowiek narzucający wolę. Takich panoszących się w domach ludzi jest pełno i są to źle zachowujący się ludzie. Ci źle zachowujący się ludzie nic nie robią, a mówią jak ma być. Przeszli z myślenia do wykonywania pracy na myślenie do zarządzania.
Naukowcy odkryli, że w mózgu, który nie zna słów rozum nie istnieje bez emocji. Ja odkryłam, że to odczuwanie nadaje myślom dobro lub zło. Odczuwanie skonstruowane jest z energii i dlatego dobre odczuwanie oparte jest na dobrej energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków,  a złe odczuwanie oparte jest na złej energii wytworzonej złymi emocjami przez człowieka. Odkryłam, że to emocje uruchamiają energie, a połączenie emocji z myślami powoduje, że myśli są dobrymi lub złymi. Odkryłam, że myśli złe powstały na złych emocjach ludzi, którzy postanowili innych ludzi oszukiwać przy pomocy myślenia opartego na kłamstwie. Odkryłam, że emocje na jakich skonstruowany jest człowiek to dobre emocje, gdyż w naturze jest tylko dobra energia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Pan Jarosław Kaczyński przywódca partii PIS mocno podkreśla, że chce uczciwości i prawdy, a ja do niego wysyłam moje pisma o uczciwości i prawdzie i on na nie nie reaguje. Wysłałam do niego setki stron pism o uczciwości i prawdzie, że jest naszą naturą, a on mówi, że jego narzucone myślenie jest uczciwym i prawdą. Pan Jarosław Kaczyński nie mówi, że mamy postępować uczciwie tylko chce władzy, a władza jest oparta na nieuczciwym załatwianiu spraw. Pan Jarosław Kaczyński już raz miał możliwość wprowadzenia do prawa uczciwości i prawdy, a tego nie zrobił, gdyż ludzie tak samo cierpieli jak na myśleniu każdej innej władzy. Nie było u ludzi radości i szczęścia jakie się ma na myśleniu naturalnym dla mózgu, gdyż było cierpienie i z cierpieniem ludzie odchodzili z sądów. Na uczciwości i prawdzie ludzie mają miłość, a mieli cierpienie. Na uczciwości i prawdzie ludzi łączy miłość, a ludzie otrzymywali tak jak od innych partii cierpienie. Dlaczego Pan Jarosław Kaczyński nie ogłosi pisanego przeze mnie myślenia opartego na prawdzie, a milczy. Myślenie Pana Jarosława Kaczyńskiego jest narzucone przez niego, a myślenie narzucone przez człowieka jest myśleniem nieuczciwym, gdyż człowiek człowieka nie stworzył i nie ma prawa być dla człowieka władzą. Na myśleniu opartym na prawdzie nie mówimy do ludzi, że mają wykonywać wolę człowieka. Na myśleniu opartym na prawdzie wykonuje się wolę swojego Stwórcy. Pan Jarosław Kaczyński chce ażeby jego wolę ludzie wykonywali, a to jest nieuczciwe. Tak samo nieuczciwymi są wszyscy ludzie władzy, gdyż chcą ażeby ludzie ich wolę wykonywali, a nie swojego Stwórcy. Ludzie władzy bardzo dobrze pokazują, że nie chcą słuchać o swoim Stwórcy, gdyż nikt z nich nie reaguje na myślenie Stwórcy. Cicho siedzą ażeby ludzie nie dowiedzieli się, że jest Stwórca i że oni ich oszukują, że to ich wolę mają wykonywać. Tak samo cicho siedzą władze Kościoła. Władze Kościoła pierwsi reagowali sprzeciwem na przedstawiane przeze mnie myślenie Stwórcy.  Dla ludzi władzy wojny są normalnymi i władze Kościoła popierają to zadawanie cierpienia na wojnach. Nawet biorą udział w wojnach czyli zadawaniu cierpienia i niszczeniu tego co stworzył Bóg. Na myśleniu Boga ludzi się kocha a nie zadaje im cierpienie i zabija ich lub ich bliskich. Ci ludzie potrafią patrzeć na zabierane matkom dzieci i zabijanie ich i trzymanie w strasznych warunkach w obozach koncentracyjnych. To nie robi Bóg tylko ludzie posługujący się innymi uczuciami jak Bóg. Inne uczucia jak Boga to uczucia nienawiści do ludzi i widać je aż tak okrutnymi jak w warunkach wojny. Tych złoczyńców kapłani wyświęcają jak idą zabijać i zadawać cierpienia na wojnach. Są już biskupi polowi i dostają wynagrodzenia za udział  w zadawaniu cierpienia na wojnach.  Ci ludzie nie mają uczuć miłości. Jeśli kogoś kochamy to łączą nas z nim uczucia miłości. Te uczucia miłości nie istnieją w mózgu, który nie zna słów bez rozumu. Zatem odkąd zaczęliśmy wypowiadać słowa łączyła nas miłość do czasu w którym  wypowiadaliśmy prawdę. Zrozumiała mowa to mowa oparta na prawdzie. Złoczyńcy o tym wiedzą. Wymyśla niezrozumiałą mowę ten kto wie, że ludzie rozumieją i trzeba ich oszukiwać przy pomocy mowy jakiej nie będą rozumieli. To oni wymyślili paragrafy, ażeby ludzie nie wiedzieli, że ich oszukują. Wymyśla myślenie którego ludzie nie mają rozumieć złoczyńca. Na tym myśleniu złoczyńcy ma się nienawiść do ludzi i bardzo dobrze to widać jak zbroją się ażeby zabijać tych których nienawidzą. Oszukują ludzi, że dają dobro,a mówią do ludzi niezrozumiałym językiem ażeby nie wiedzieli, że chcą czynić im zło. Ten kto daje dobro mówi zrozumiałą mową.
 Człowiek utrzymał rozum jeśli posługiwał się myśleniem opartym na prawdzie. Każdy przyzna, że tysiące stron jakie zapisałam są przez wszystkich rozumiane. Nikt nigdy do mnie nie napisał, że czegoś nie rozumie. Jest to dowodem na to, że mowę rozumianą rozumiemy wszyscy. Autor wiadomości do mnie ze "Szkła kontaktowego", który się nie podpisał też rozumie, ale pisze, że to co ja piszę jest niepożądane. Zatem dla autora tej wiadomości myślenie rozumiane jest niepożądane. Jeśli myślenie rozumiane jest niepożądane to znaczy, że pożądane jest myślenie nierozumiane. Dlaczego pożądane jest myślenie nierozumiane jest jasne, że do oszukiwania.
Myślenie nierozumiane jest też pożądane dla wymiaru sprawiedliwości. Mam akurat przykład z Sądu taki, że Sąd odsyła mi moje pismo w którym jasno przedstawiam sprawę i załącza swoje pismo w którym podaje, że zgodnie z artykułem zapisanym pod paragrafem takim i takim w odniesieniu do paragrafu takiego i takiego, w nawiązaniu do paragrafów zapisanych w  kilku artykułach takich i takich, z  wprowadzonymi zmianami pod paragrafami takimi i takimi, itd.  Sąd nie dopisał, że masz być głupia i nie rozumieć o co chodzi. Ten człowiek siedzący za tymi artykułami to człowiek zimny, który nienawidzi ludzi, gdyż ich oszukuje. Te artykuły wprowadzone przez ludzi jako prawo mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Ja przedstawiam jasno, że te rozbieżne cele to oszukiwanie ludzi przy pomocy nierozumianego języka. Odkryłam, że na tej nierozumianej mowie oparty jest w mózgu umysł nieświadomy na jakim człowiek jest umysłowo chory. Wszyscy widzimy, że posługujemy się mózgiem i jedni z ludzi na tym mózgu mają rozum, a inni nie mają rozumu. Nie mamy rozumu na myśleniu narzuconym przez człowieka. Każdy z nas może zauważyć, że człowiek, który ma rozum nie opiera się na myśleniu człowieka, tylko na naturalnym dla swojego mózgu. Mamy w ludziach odzwierciedlenie ich stanu myślenia jakie mają w mózgu. Ludzie opierający się na myśleniu narzuconym przez siebie lub innego człowieka są umysłowo i psychicznie chorzy. Uznali Boga za naiwnego, Który niby nie wiedział co robi konstruując człowieka, ale nie zauważyli, że Wiedział bo na narzuconym przez siebie myśleniu są umysłowo i psychicznie chorzy i nie wiedzą. Na myśleniu Stwórcy się wie. Nie wiedzą też, że zachorowali psychiczne, gdyż przy pomocy myślenia do oszukiwania zadawali cierpienie innym ludziom i innym stworzeniom i stali się ludźmi bez uczuć. Brak uczuć to utrata naturalnych dla nas uczuć miłości. Ludzie posługujący się myśleniem naturalnym dla mózgu opierają się na uczuciach, a ludzie narzucający myślenie opierają się na myśleniu i lekceważą uczucia. Ludzi narzucających wolę nie obchodzą czyjeś uczucia. Ludzi władzy nie obchodzi, że ktoś cierpi. Na moje pełne szafy pism do różnych ludzi władzy z Rzecznikiem Praw Obywatelskich włącznie mam odpisy od tych ludzi, że ma być zgodnie z paragrafami. Na paragrafach się cierpi, a zatem odpisują, że masz cierpieć. Ja piszę, że ludzie na tym myśleniu zapisanym w paragrafach cierpią i wskazuję, że wielkie cierpienie ludzi pokazuje w swoim programie "Sprawa dla reportera" prowadząca ten program Pani Elżbieta Jaworowicz przez okres kilku rządzących partii politycznych, a co jest dowodem na to, że każda władza zadaje cierpienie. Odkryłam, że to cierpienie zadają przy pomocy paragrafów. Ludzie nie są stworzeni na paragrafach tylko na zrozumiałej mowie.  Sąd przysyłając mi pismo, że mam się opierać na paragrafach wydaje postanowienie, że mam cierpieć. W paragrafach zawarte są złe emocje, gdyż ludzie wykonując to myślenie cierpią. Wykonując myślenie swojego Stwórcy jesteśmy szczęśliwi. Ja nie wykonuję myślenia którym ludzie zadają cierpienie i dlatego nie cierpię. Cierpienia nabywamy wydaniem decyzji o wykonywaniu myślenia w którym zawarte jest zadawanie cierpienia. Myślenie zapisane w paragrafach to myślenie złoczyńców. Neurobiolog Eric Kandel słusznie otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia. Ja pokazuję, że anatomia zmienia się na cierpiącą, gdyż w paragrafach zawarta jest wola zadawania cierpienia. Skutkiem wykonywania myślenia zapisanego w paragrafach jest cierpienie. Cierpienie ludzie otrzymali w wyniku przejścia na wykonywanie woli ludzi. Wystarczy wykonywać narzucone myślenie ażeby stać się cierpiącym. Taka to prawda i uczciwość ludzi władzy.  Wykonywanie myślenia Boga nikomu cierpienia nie zadaje. Każdy narzucający wolę w umowach człowiek zadaje zapisanymi słowami cierpienie. To cierpienie jest oparte na wymuszaniu posłuszeństwa narzucającemu wolę. Ludzie narzucający wolę w umowach, a w czym przodują banki zawiadamiają ludzi o zmianach ich woli i jednostronnie wymuszają podporządkowania. Piszą, że to regulamin się zmienił. Nie że to oni sporządzili ten regulamin tylko, że on sam się zmienił i że ten kto ma z nimi umowę ma wykonywać te zmiany. W wyniku tych zmian ludzie często płacą więcej jak jeszcze raz tyle ile wzięli kredytu. Kiedy odwołujemy się od tego oszustwa do Sądów, to Sądy odpisują, że tak jest zgodnie z prawem. Cieszę się, że to wszystko jest w mózgu. Zawsze wiedziałam, że mój Stwórca jest doskonały. .To myślenie z zawartym w nim cierpieniem jest w mózgu tego kto to myślenie opracował i te uczucia którymi zadał innym cierpienie są w jego psychice. 
Ludzie narzucający wolę wymuszają wykonywania narzuconych przez nich umów, a jeśli ludzie nie wykonują to zlecają wymuszanie do komorników i firm windykacyjnych, a jeśli tym ludziom wymuszanie się nie powiedzie to zlecają wymuszanie do Sądu pod postacią wydania nakazu. Na tym narzuconym myśleniu ludzie ci wymusili dla siebie bardzo dużo pieniędzy, a władza pokazuje jak dużo wyprodukowała za to broni. Kiedy odpisuję na pisma ludzi narzucających wolę to oni odpisują mi, że jak nie dostaną pieniędzy jakie narzucili to przyślą komornika. Piszę do nich, że komornik jest oparty na takim samym myśleniu narzuconym jak oni i dlatego zgadza sią im myślenie do wymuszania, czyli myślenie jakim posługują się złoczyńcy.
Ludzie posługujący się myśleniem naturalnym dla mózgu posługują się ugodą. Oni mają w mózgach takie same myślenie na którym nie ma możliwości wyrządzenia komuś krzywdy. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że w mózgu są narzucane zachowania i problemy i że mózg wykazuje, że to myślenie jest do rozbieżnych celów. Ja pokazuję, że tym myśleniem posługują się ludzie, którzy okradają ludzi i są takimi złodziejami, że aż myślenie do okradania nazwali obowiązującym prawem na ziemi. To myślenie do okradania jest myśleniem na jakie przeszła większość z ludzi i na jakim nabyła cierpienia.  Proszę zauważyć, że moje odkrycia wysyłam do ludzi opierających się na paragrafach i i nikt z nich nie reaguje. Ja pokazuję, że na myśleniu ludzi władzy ludzie są nienormalni i chorzy, a oni dalej oszukują, a czym lekceważą nie tylko ludzi, których oszukują, ale przede wszystkim swojego Stwórcę. Do Sądów napisałam ogromnie wiele pism w których przedstawiam, że człowiek jest nienormalny na myśleniu narzuconym i że myśleniem narzuconym posługują się oszuści,a Sądy dalej piszą wskazując, że  mam się opierać na paragrafach. To okropny stan świadczący o tym jak złymi są ludzie. Przeczytałam niedawno wiadomość przesłaną do "Szkła kontaktowego" od jakiegoś mądrego człowieka, gdyż pisze on, że myślenie ludzi ma kolosalną przyszłość. Ten mądry człowiek nie dopisał, że ta przyszłość to osiągnięcie stanu myślenia z zadanym w nim cierpieniem. Ludzie wykonują myślenie ludzi z zwartym w ich myśleniu cierpieniem, a do Boga modlą się ażeby nie cierpieli. Zatem modlą się do Boga o to ażeby myślenie przy pomocy którego czyni się zło nie zadawało cierpienia. Okropny jest stan ludzi jako złoczyńców. Dobroczyńca nie wykonuje woli złoczyńcy i dlatego nie nabywa cierpiących uczuć. Do kogo bym nie napisała z ludzi prowadzących programy telewizyjne to nikt nie reaguje na myślenie na jakim został stworzony. Pokazują, że wiedzą co jest złem, ale mówią, że postępują zgodnie z myśleniem ludzi, którzy swoim myśleniem zadają cierpienie. Bliskimi im zatem są złoczyńcy.
Prof. Maria Szulc pisze, że ludzie nie znają myślenia jakiemu podporządkowuje się podświadomość. Ja mówię, że znają, gdyż wszyscy ludzie rozumieją o czym piszę, a zatem prawdą jest, że ludzie chcą oszukiwać. Wielu z ludzi mówiło do mnie, że chcieliby ażeby było tak jak ja piszę, ale ponieważ są ludzie władzy to oni mimo, że wiedzą, że nie powinni płacić to płacą. Ja zatem pytam skąd mają myślenie o tak silnych innych przekonaniach, że mówią, że chcieliby ażeby było tak jak ja piszę, ale wykonują wolę władzy. Mówią do mnie, że płacą bo chcą mieć spokój. Przekazuję im zatem, że nie mają spokoju wykonując wolę władzy, gdyż mózg wykazuje wykonywanie woli władzy, że to rozbieżne cele i na tym myśleniu nie ma się spokoju tylko cierpienie. To cierpienie to zabrany spokój psychice. Ludzie wiedzą, że nie powinni płacić,a płacą. Skąd zatem mają te przekonania o wykonywaniu woli narzuconej przez ludzi. Tych przekonań nabyli w wyniku wyrażenia zgody na podporządkowywanie się woli ludzi. To ich decyzja o przejściu na wykonywanie woli ludzi. W naturze mózgu nie ma myślenia do wykonywania woli ludzi. Jaką jest ta wola ludzi widać po nabytym na ich myśleniu cierpieniu. Nasz doskonały Stwórca połączył myślenie z odczuwaniem.
W 39-odcinkowym programie "Bliżej Prawdy" w którym większość z Naukowców to Laureaci Nagrody Nobla jeden z nich mówi, że to wiedza wyjaśni wszystko. Ma rację, gdyż wyjaśnienie to przedstawiam, że wykonywanie czynności na myśleniu  Stwórcy powoduje odczuwanie radości i szczęścia, a wykonywanie czynności na myśleniu narzuconym przez człowieka powoduje nabywanie cierpienia.

Na myśleniu narzuconym przez człowieka człowiek jest chory umysłowo i psychicznie ponieważ w myśleniu narzuconym zawarte są złe emocje. Człowiek nabył w psychice tych złych emocji od siebie. Te złe emocje są zawarte w myśleniu jakie Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli w mózgu, że to narzucone zachowania i problemy i że zajmują się nimi systemy neurologiczne. Ja odkryłam, że te zajmujące się narzuconym myśleniem systemy neurologiczne wprowadziły do psychiki odczuwanie cierpienia.  
Odkryłam, że od Stwórcy otrzymaliśmy uczucia miłości, a w wyniku narzuconej przez siebie woli i wykonywania narzuconej woli przez ludzi otrzymaliśmy cierpienie.

Składam wyrazy podziękowania dla wszystkich Ludzi Nauki, którzy dokonali odkryć o naszej naturze. To dzięki odkryciom tych Wielkich Ludzi dokonałam tego największego odkrycia.
Bardzo dziękuję ludziom z Uniwersytetu Cambridge i Uniwersytetu Carnegie Mellon za wspieranie mnie podziękowaniami. Wiem, że ludzie, którym się zgadza myślenie naszego Stwórcy to Mędrcy. Jesteśmy stworzeni na Jego rozumie.                    

                                   Polska-Elbląg, dnia 14 września 2013r. Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz