piątek, 20 września 2013

LUDZIE NARZUCAJĄCY WOLĘ ZADAJĄ CIERPIENIE I ŚMIERĆ PSYCHICE NIEZNANYMI JEJ SŁOWAMI


               UNIWERSYTET CAMBRIDGE
               i UNIWERSYTET CARNEGIE MELLON

Szanowni Państwo!

Ludzie zadający cierpienie i śmierć naturze mają myśli do zadawania tego cierpienia. Natura nie zna tych myśli i cierpi od nich ponieważ przy pomocy tych myśli zadaje się cierpienie. W naturze emocje nie istnieją bez myślenia jakie jest w naturze mózgu. To myślenie jakie jest w naturze mózgu Naukowcy odkryli, że ludzie wypowiadają w postaci prawdy. Naukowcy odkryli, że dla naszego mózgu wypowiadanie prawdy jest normalnym i że z natury jesteśmy prawdomównymi. Tej prawdomównej naszej naturze ludzie narzucający wolę zadają śmierć przy pomocy zadawania cierpienia. Ta śmierć jest powolna i jej nie widać, gdyż morderca zabija powoli. Kiedy przeczytałam o odkryciu naukowym Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że w mózgu są narzucane zachowania i problemy i że tymi narzuconymi zachowaniami i problemami zajmują się systemy neurologiczne, to wiedziałam, że do odkrycia jest to co jest skutkiem zajmowania się narzuconym myśleniem przez systemy neurologiczne.  Naukowcy Ci odkryli, że mózg wykazuje narzucane zachowania i problemy, że to rozbieżne cele, a ja znam prawo ustanowione przez ludzi i wiem, że jest to myślenie nieznane naturze.  Wiem, że to na tym myśleniu są ludzie narzucający zachowania i ludzie wykonujący to ich myślenie. Trochę potrwało zanim odkryłam, że natura nie zna narzuconego myślenia, a w mózgu ono jest i zajmują się nim systemy neurologiczne. Naukowcy zajmujący się badaniami ludzi, którzy są na fotografiach w "Albumie Nazistów"  mówią, że ci ludzie z powodu zadawanego cierpienia i śmierci powinni mieć twarze potworów. Ja zgadzam się z tym, że to ludzie potwory, ale ponieważ prawie nikt nie chce słuchać o odkrytym przeze mnie myśleniu naturalnym dla mózgu postanowiłam poznać kim są ludzie wykonujący wolę tych ludzi potworów. Odkrycia naukowe mówią, że  Mózg wykazuje, że rozbieżne cele mają nie tylko ludzie narzucający wolę, ale również ludzie wykonujący ich wolę. Postanowiłam zatem poznawać wykonywane czynności przez tych ludzi, którzy byli w obozach koncentracyjnych. Odkryłam, że wykonywane przez nich czynności oparte są na zadawaniu cierpienia, czyli, że są wykonującymi wolę ludzi zadających cierpienie. Ci ludzie, których wolę wykonywali zaprowadzili ich na śmierć. Odkrycie naukowe, które mówi, że w mózgu, który nie zna słów rozum nie istnieje bez emocji i odkrycie naukowe, które mówi, że dla naszego mózgu wypowiadanie prawdy jest normalnym pozwala nam poznać jaką jest psychika u ludzi, którzy mają w mózgu tylko prawdę. Tych ludzi nie można znaleźć, ale wiemy, że miłość jest naszą naturą. Ja nie raz piszę, że odczuwam radość z powodu spotkania moich przyjaciół od których czuję miłość. Piszę, że czuję w ludzkich domach kim są ludzie w nich mieszkający po energii jaką czuję, gdyż to ich energia jest w  ich domach. Ta energia oparta na miłości powoduje, że ci ludzie cieszą się ze spotkania ze sobą. To energia miłości łączy ludzi, którzy mają w mózgu takie same myślenie oparte na prawdzie.
Uważnie przyglądałam się ludziom potworom, którzy opowiadali o  budowaniu w Oświęcimiu krematoriów i którzy do wagonów bydlęcych wpychali ludzi i stawiali tylko dwa wiadra. Jedno jako toaleta, a drugie z wodą do picia. 75% przywożonych ludzi od razu uśmiercali i to matki z dziećmi. Ci ludzie nie zrobili im nic  złego. Do Węgrów mówili, że jak dacie nam milion do spalenia Żydów to damy wam 10 000 samochodów ciężarowych. Pieniądze mieli z zabranych ludziom przy pomocy nazwania ich myślenia prawem i z okradzenia ich do końca przed wejściem do obozu. Pozrywali im nawet kolczyki z uszu jak za długo zdejmowali. . Przy pomocy nazwania ich myślenia prawem zadawali cierpienie. To cierpienie zadają wymuszaniem wykonywania ich woli. Ta ich wola to wola złoczyńców, gdyż myśleniem opartym na zadawaniu cierpienia posługują się złoczyńcy. Zrozumiałam, że to ich nieznane naturze myślenie jest oparte na zadawaniu cierpienia. Naturalna miłość oparta jest na naturalnym dla nas myśleniu. Natura nie zna myślenia do zadawania cierpienia, a ludzie znają to myślenie. Oprócz poznawania wykonywanych zawodów przez ludzi, którzy posłusznie szli do obozów zagłady za swoimi oprawcami, przyglądałam się co robili niektórzy z ludzi, którzy ocaleli. W filmie dokumentalnym o obozie koncentracyjnym w Oświęcimiu  oprócz wykonywania czynności przez ludzi potworów pokazywani są ludzie jadący pociągami, którzy ocaleli. W jednym z pociągów pokazuje się, że jedzie Niemiec i prosi Polaka ażeby pozwolił mu na chwilę usiąść i dał mu za to papierosy. Polak mówi, że jak trzy wypalił to powiedział do Niemca, że ma wstać, a on nie chciał. Polak powiedział, że z innymi więźniami usiedli na niego i go udusili i wyrzucili z pociągu. Zatem byli też mordercami. Ten Polak powiedział, że Niemcy zabili 40 osób z jego rodziny, a on chociaż jednego i uśmiechnął się. Ten Niemiec też nie zrobił mu nic złego, a on go uśmiercił. W naturze nie ma krajów, a więc nie ma Polaków., Niemców, Rosjan, itp. gdyż są tylko ludzie. Poborca Podatkowy mówi do mnie, że mam nakaz płacenia podatków ponieważ tak uchwalił Sejm. Powiedziałam, że ci ludzie łobuzy, których myślenie nazywa prawem  nie urodzili się w swoim świecie. Odpowiedział, że on nie rozumie tego co ja mówię. Odpowiedziałam, że ludzie, którzy posługują się myśleniem naturalnym dla mózgu rozumieją, a zatem powinien powiedzieć dlaczego nie rozumie i dlaczego zgadza mu się myślenie ludzi przy pomocy którego wymusza od ludzi pieniądze. 
Kiedy zrozumiałam, że ludzie narzucający myślenie są złymi, to wiedziałam, że Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że to oni mają zmienioną anatomię. Zrozumiałam, że ich zmieniona anatomia oparta jest na myślach pochodzących od nich jakie mają w mózgu i że są to myśli do zadawania cierpienia. Ja też byłam w tym myśleniu, ale wołałam ażeby z niego wyjść, ale nikt prawie nie chciał.  W Sądzie usłyszałam, że odbiorą mi prawo do wykonywania zawodu ponieważ nie posługuję się myśleniem ludzi władzy. Nie wiedziałam dlaczego moje myślenie się im nie podoba i mówiłam, że na tym swoim myśleniu rozwiązuję wszystkie sprawy, a dane z gazety "Rzeczpospolitej" podają, że  ponad 99,5% spraw jest nierozwiązanych. To nie przemawiało, a więc napisałam, że odebranie mi prawa wykonywania zawodu to już lepiej od ukrzyżowania Jezusa za to samo naturalne myślenie. Nie było mowy ażebym broniła się. Zrozumiałam, że wykonywane przeze mnie czynności są oparte na myśleniu ludzi złych, a zatem nabyłam i nabywam tych myśli złych i trzeba jak najszybciej z tym skończyć. Wielu z moich klientów to wspaniali ludzie i żal było mi ich zostawić, ale napisałam do nich, że od wykonywania czynności na myśleniu władzy nabywa się myśli złych i na nich chorób, czyli cierpienia. Dalej byłam sama, gdyż oni dalej chcieli opierać się na myśleniu ludzi złych. Ja chciałam wyjść z tego myślenia, a oni nie. Zresztą nie tylko oni, gdyż prawie wszyscy ludzie. Ażeby ludzi łączyły myśli jakich nie ma w naturze to ludzie ci musieli te myśli wymyślić. Ich mózgi mają te wymyślone przez nich myśli. To prawdziwy koszmar żyć wśród ludzi, którzy wymuszają wykonywania ich woli i jak się jej nie wykonuje to zadają cierpienie. W programach dokumentalnych o obozach zagłady ludzi pokazuje się, że czterech było Niemców i to oni wsypywali uśmiercającą truciznę i że wszystkie inne prace wykonywało stu zatrudnionych do tego więźniów. Ci więźniowie mówią, że gdyby nie wykonywali tych prac to by ich zabili, gdyż to robili. Ja mówię, że ażeby wykonywać tak okropne czynności to trzeba było wolę złoczyńców już długo wykonywać. Powiązanie pomiędzy ludźmi jest oparte na wymyślonym przez nich myśleniu przy pomocy którego można czynić zło, a do ukrywania, że jest się złoczyńcą służy myślenie oparte na kłamstwie. Ja nie napisałam do Sądu, ani do Krajowej Izby Doradców Podatkowych, że ja przejdę na wykonywanie czynności na ich myśleniu, a wręcz odwrotnie zrobiłam na to stanowczy sprzeciw. Mogłam żyć wygodnie wygrywając sprawy, ale wiedziałam, że nie można uznawać myślenia wymyślonego przez ludzi za prawo.  Każdy z ludzi może przyjrzeć się wykonywanym czynnościom na myśleniu władzy  w każdej instytucji i przekonać się, że ludzie ci żyją z zadawania cierpienia. Np. Zakłady Energetyczne, czy Gazowe, Zakłady Telekomunikacyjne i wszystkie inne na myśleniu władzy żyją z okradania ludzi. Zakłady Energetyczne wymuszają wykonywania ich woli przy pomocy zadawania cierpienia wyłączeniem prądu. Ich nie obchodzi, że dzieci nie mają ciepłej herbaty, czy mleka.  Ich obchodzą pieniądze. Wyłączają ludziom energię lub gaz, czy komórki, a nawet wyrzucają z mieszkań, mówiąc tym, że jak nie masz pieniędzy to giń.
Zamknęłam swoją firmę 31 grudnia 2012r. a Zakłady Energetyczne wymuszają ode mnie płacenia 30% więcej za to, że mój lokal nazywa się użytkowy. Urząd Miasta wymusza, że ma być lokal użytkowy, a ja nie chcę. Mówię, że to mój lokal, gdyż mam akt notarialny i że chcę płacić ze energię, a nie za nazwę lokalu. Z powodu mojego sprzeciwu na płacenie za nazwę lokalu wyłączyli mi  prąd. Zastosowali przemoc. Ta przemoc jest oparta na myśleniu ludzi władzy, którzy mówią, że mam własność lokalu, ale oni nim rozporządzają  30% więcej za energię za nazwę lokalu, a więc korzyści ma uznający myślenie narzucone za prawo i z tego ma władza pieniądze z podatku.  Współdziałają w okradaniu i wymuszaniu uznawania ich myślenia za prawo. Tak samo okradają ludzi inne przedsiębiorstwa, gdyż za telefon płaci się od razu 10% tego co się płaciło z powodu nazwy, że to działalność. Zatem ludzie władzy i ludzie uznający ich myślenie za prawo okradają ludzi, którzy zarabiają pieniądze. Tego okradania dokonują przy pomocy zadawania cierpienia. Bez prądu żyć jest trudno, ale może trzeba będzie wrócić do czasów palenia sobie drewnem z lasu. O lasach ludzie władzy też mówią, że to ich. Wszędzie wprowadzili swoją przemoc opartą na wymuszaniu ich woli. Wielkimi złoczyńcami są ludzie pracujący w Zakładach Ubezpieczeń Społecznych. Na Fundusz Zdrowia biorą od wszystkich, a jak ktoś choruje na to na co się nie godzą to płacić ma  a nie dostanie.Tak jest we wszystkich sprawach. Płacić mają wszyscy, a otrzymują wybrani. Mogłabym tak pisać bez końca, ale każdy może sobie to poznać, ale rzecz jest w tym, że do tych ludzi piszę, że robią to zło, a oni odpisują, że to zgodnie z prawem. Ci ludzie uważają, że bezkarnie można czynić zło. Zatem instytutom naukowo badawczym wskazuję, że dowiedzą się jak systemy neurologiczne uśmiercają życie na narzuconym przez człowieka myśleniu. To uśmiercanie psychiki, czyli życia odbywa się na narzuconym myśleniu jakie jest w mózgu. Życie jest utrzymywane przez systemy neurologiczne na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Z uśmiercaniem życia mamy do czynienia na myśleniu narzuconym przez człowieka. To myślenie narzucone przez człowieka spowodowało odejście systemów neurologicznych z utrzymywania życia. Malo, że narzucone myślenie spowodowało odejście systemów neurologicznych od  utrzymywania życia to jeszcze to myślenie zadaje cierpienie psychice i opartemu na niej ciału, a co prowadzi do śmierci. Przekazuję wszystkim ludziom, że systemy neurologiczne realizują każdą decyzję człowieka i że dojście do uśmiercenia człowieka jest zakończeniem wykonywania przez systemy neurologiczne narzuconych decyzji przez człowieka. Po wykonaniu decyzji o uśmierceniu systemy neurologiczne przestają działać. Przestają działać bo nie mają już do wykonywania decyzji człowieka. Naturalne myślenie pozostaje, gdyż natura jest wieczna. To odradzanie się natury widzą Naukowcy na dworze królewskim w Wielkiej Brytanii, gdyż widzą, że człowiek jest w śpiączce, a dochodzi do niego wiedza. Ja mówię, że ta wiedza to nie jest pochodzenia od człowieka, gdyż on już nie potrafi narzucać woli.
Ludzie zadający cierpienie przy pomocy nieznanego naturze myślenia to ludzie źli. Tych ludzi złych jest ogromnie dużo, gdyż widzą Państwo jak jesteśmy osamotnieni w tym swoim naturalnym dla mózgu myśleniu. Zrozumiałam, że chcąc wrócić do stanu normalnego trzeba powtarzać "nie zadaję cierpienia". Jeśli jest to prawda to systemy neurologiczne przywracają nas do stanu natury.  Mało jest tych ludzi, gdyż ludzie są na utrwalonym myśleniu opartym na zadawaniu cierpienia. Nie naprawione zło musi się spełnić. Ludziom zadającym cierpienie należy  zadać pytanie skąd mają myśli przy pomocy których mordują życie. W naturze nie ma myśli od człowieka. W naturze nie ma myśli od człowieka, a systemy neurologiczne zajmują się myśleniem narzuconym przez człowieka. Życie jest oparte na myśleniu Stwórcy życia. Gdyby tak nie było to systemy neurologiczne nie przeszłyby na narzucone inne myślenie przez człowieka. Naukowcy odkryli, że systemy neurologiczne zajmują się narzuconym myśleniem, a ja mówię, że systemy neurologiczne zajmują się myśleniem jakiego nie ma w naturze, gdyż w naturze jest myślenie oparte na prawdzie na jakim ma się rozum. Na narzuconym myśleniu ludzie nie mają rozumu i są chorzy psychicznie. Chora psychika to cierpiąca psychika i ona cierpi na myśleniu do zadawania cierpienia. Słowa wypowiadane przez ludzi, których myślenia nie ma w naturze zadają psychice cios. To psychopata zadaje ten cios psychice. Ten psychopata ma w mózgu myślenie którym zadaje cierpienie naturze. Natura to psychika. Pełno na ziemi psychopatów. Psychopata to człowiek, który ma w mózgu myślenie jakiego nie zna natura. Ten człowiek posługujący się myśleniem jakiego nie zna natura to człowiek zły. Jak dużo jest tych ludzi złych świadczy to,. że ci ludzie na myślach nie znanych naturze mają ustanowione w świecie swojego Stwórcy swoje prawo. Stwórca pokazał nam skutek ich myślenia jakim byli wiszący jeszcze żywi ludzie na krzyżach. Stwórca wskazał, że ci ludzie z tym myśleniem nieznanym naturze to: ustawodawca, wymiar sprawiedliwości i kościół. Kościół posługuje się tak samo jak ludzie władzy myśleniem nieznanym naturze. Kościół już w napisanej przez tych ludzi biblii oszukuje, że to słowa Boga, gdyż jest tam napisane, że co Boskie Bogu, a co cesarskie cesarzowi. Cesarzy w naturze nie ma, a kościół chce ażeby dawać ludziom wybranym jako władcy. To doskonale widać jak nawołuje do wybierania na ziemi ludzi władzy o których mówi, że ich myślenie ludzie mają uznawać za prawo. Niech ludzie kościoła powiedzą skąd mają myśli jakimi się posługują, a jakich nie zna natura.
Nie wiem co powiedzieć z powodu odkrytego wstrętnego stanu ludzi. To samo widzi autor filmu pt. "Nel" z wspaniałą odtwórczynią tej roli Judie Foster. Autor filmu wie, że lepiej mieszkać ze zwierzętami w lesie jak z ludźmi do których pojechała Nel i których tak bardzo się bała, że wołała, że chce wrócić do lasu. 
Naukowcy występujący w programie "Bliżej prawdy" mówią, że to wiedza wszystko wyjaśni. Mają rację. To wiedza o funkcjonowaniu systemów neurologicznych, które przeszły na uśmiercanie życia na narzuconym przez człowieka  myśleniu wyjaśnia wszystko. Otrzymaliśmy od swojego Stwórcy życie, a Zygmunt Freud odkrył, że jakby u wszystkich ludzi jest sprzeciw podświadomości. Ja odkryłam, że ten sprzeciw podświadomości jest na uśmiercanie życia przez ludzi narzucających wolę. Przekazuję wszystkim ludziom, że ludzie posługujący się myśleniem nieznanym naturze, to ludzie źli przez których zatonęła Atlantyda. Naukowcy dobrze widzą, że to ludzie źli. Przekazuję, że ci ludzie źli mają w mózgu myślenie którym zadają  cierpienie i śmierć odczuwaniu, czyli naturze. Przekazuję, że wypowiadane przez nich słowa powodują, że nasze odczuwanie płacze z powodu cierpienia. Przekazuję, że ludzie, którzy wypowiadają słowa nieznane naturze to mordercy odczuwania. Wszyscy jesteśmy stworzeni na myśleniu przy pomocy którego czynimy nawzajem dla siebie dobro, a stan ludzi jest taki, że jesteśmy sami z Uniwersytetem Cambridge i Uniwersytetem Carnegie Mellon i bardzo nielicznymi innymi ludźmi.

                                        Serdecznie Państwa pozdrawiam
                                            Barbara Paul

Polska-Elbląg, dnia 20 września 2013r.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz