piątek, 6 września 2013

CZŁOWIEK UZNAJĄCY WŁADZĘ TO OSZUST

Jeśli ludzie przyznający Nagrody Nobla są uczciwymi, to powinni mi przyznać Nagrodę Nobla za odkrycie, że człowiek uznający władzę to oszust.

Inne myślenie jak naturalne dla mózgu, to myślenie do oszukiwania. To inne myślenie, które człowiek wymyślił do oszukiwania jest w jego mózgu i Naukowcy odkryli, że tym myśleniem do oszukiwania zajmują się systemy neurologiczne. Naukowcy nie odkryli, że to myślenie nabyte w mózgu od człowieka jest myśleniem do oszukiwania, gdyż odkryli, że mózg wykazuje, że jest to myślenie do rozbieżnych celów. Ja poznałam naturalne dla mózgu myślenie oparte na prawdzie i poznałam myślenie, które mózg wykazuje, że jest innym i z tego wiem, że celem mówiącego prawdę jest uczciwe zachowywanie się wobec innych, a celem narzucającego myślenie jest oszukiwanie. Odkryłam, że myślenie o rozbieżnych celach mają w swoim mózgu ludzie, którzy mówią, że to co jest na ziemi jest ich i że mają prawo do tego co jest na ziemi. To ci ludzie mają w swoich mózgach myślenie przy pomocy którego okradają ludzi i swojego Stwórcę. Tym ich myśleniem do okradania Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, odkryli, że zajmują się systemy neurologiczne. Odkryłam, że skutkiem tego zajmowania się jest zmieniona anatomia uczciwego człowieka na anatomię złodzieja i różnego rodzaju złoczyńcy. Okradanie jest czynieniem zła i dlatego systemy neurologiczne zrobiły z myślenia do okradania danego rodzaju złoczyńcę. Myślenie jakie Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że jest myśleniem do rozbieżnych celów jest w umyśle nieświadomym. Myślenie naturalne dla mózgu jest w umyśle świadomym. Lekarze psychiatrzy, psychologowie i  psychoterapeuci  mają prace zapewnione na całe wieki opartą na oduczaniu ludzi od oszukiwania. Wyleczenie jest możliwe jeśli człowiek, który leczy psychikę ma w mózgu tylko myślenie oparte na prawdzie, gdyż jeśli jest inaczej to upewni oszusta, że myślenie do oszukiwania jest normalnym. Człowiek, który ma w mózgu tylko prawdę jest człowiekiem dobrze zachowującym się. Człowiek, który oszukuje jest człowiekiem źle zachowującym się. Oszuści wpadli na pomysł, że ludzi można wykorzystywać i ośmieszać przy pomocy oszukiwania ich, że się ich kocha jak to robi partia "Prawo i Sprawiedliwość". Ci źle zachowujący się ludzie mają w tej chwili w Polsce największe poparcie u ludzi, a przede wszystkim u ludzi kościoła. W kościołach mówi się do ludzi, że trzeba wybierać jako władzę ludzi, którzy oszukują ludzi, że ich kochają, a później wyśmiewają, że dali się oszukać. Nasz Stwórca nie oszukuje, że kogoś kocha, gdyż skonstruowane przez Niego uczucia nie oszukują. Uczucia ludzi, którzy mówią tylko prawdę nie oszukują, że kochają.  Partia "Prawo i Sprawiedliwość" postanowiła zakpić z uczuć jakie człowiek otrzymał od swojego Stwórcy opracowując myślenie do oszukiwania posłanki Pani Hanny Sawickiej, którą poseł nazywany Agentem Tomkiem oszukiwał, że ją kocha, a później wyśmiał. Partia "Platforma Obywatelska" uznała, że oszukiwania i kpienie sobie z uczuć człowieka jest zgodne z prawem i orzekła, że trzeba ją zamknąć w więzieniu. Oszukujący jest posłem, gdyż postępującym zgodnie z prawem. To nie jest myślenie jakim posługuje się nasz Stwórca, gdyż u naszego Stwórcy człowiek, który kocha posługuje się myśleniem opartym na prawdzie. Myślenie oparte na prawdzie jest połączone z uczuciami. Naukowcy odkryli, że w mózgu, który nie zna słów rozum nie istnieje bez emocji. Ja odkryłam, że te emocje to miłość. Odkryłam, że u naszego Stwórcy Jego myślenie nie istnieje bez miłości. Zachowanie partii PIS i popierającego tą partię Kościoła jest dowodem na to, że ci ludzie posługują się innym myśleniem jak Stwórca przy pomocy którego oszukują, że kochają i wyśmiewają tego kogo oszukali. Jeśli Kościół uważa, że nie wyśmiewa, to niech powie jak zachowuje się wobec ludzi, których wykorzystują seksualne i to najczęściej dzieci.
U naszego Stwórcy ludzie, którzy oszukują, że kochają mają w mózgu wyodrębnione myślenie przez nich narzucone i oparte na nim emocje. Te emocje oparte na myśleniu narzuconym to emocje nienawiści. Dla naszego Stwórcy miłość jest normalną..Nasz Stwórca opracował różnego rodzaju miłość która łączy ludzi posługujących się Jego myśleniem. Pisałam nie raz, że zauważyłam, że źle zachowujący się wobec innych ludzie, do mnie zachowują się dobrze i to do tego stopnia, że chuligani sprzątali potłuczone butelki jakie leżały na stacji kolejowej i ściszali radio mówiąc, że ja nie będę siedziała w takim hałasie i bałaganie. Ponieważ nie raz to mi się zdarzyło dlatego uważam, że jeśli ludziom zgadza się myślenie jakie wszyscy mamy w naturze mózgu, to na tym naturalnym dla nas myśleniu mamy do siebie szacunek. Ten szacunek do siebie wprowadził w nas nasz Stwórca. Ponieważ moim częstym zajęciem było występowanie przed sądami i innymi organami w sporach ludzi z organami władzy, dlatego zrozumiałam, że spory występują wówczas jeśli dwie strony są oszustami. Do wystąpienia sporu potrzebne jest inne myślenie jak naturalne i jest to myślenie do oszukiwania. Napisałam wcześniej, że kiedy zrozumiałam, że przychodzący do mnie po pomoc ludzie mówią, że chcą zgodnie z prawem, to zlikwidowałam działalność, gdyż zgodnie z prawem chcą ludzie, którzy posługują się myśleniem do oszukiwania. Na szczęście mam niewielu, ale wspaniałych przyjaciół i na szczęście rozum mają tak Wielcy ludzie jak przysyłający mi podziękowania z Uniwersytetu Cambridge i Uniwersytetu Carnegie Mellon, gdyż w świetle stanu ludzi dużo ponad 99% dla których oszukiwanie jest normalnym ciężko jest żyć wśród takich ludzi. Na moim blogu są ludzie z około 70 krajów świata i Polska do nich nie wygląda dobrze. Z Polski było zawsze najwięcej ludzi, a od jakiegoś czasu zmniejsza się ilość Polaków i to z dnia na dzień coraz bardziej. Ponieważ często zapisuję sobie stan wchodzących na mojego bloga ludzi i wiem z jakich krajów, dlatego pocieszam się, że uczciwych Polaków jest więcej jak pokazują dane, gdyż widzę, że te dane zaczęły być podawane w oparciu o oszukiwanie. W ciągu nocy np. zmniejszyła się ilość ludzi o ponad dziewięćset i  często obliczenia się nie zgadzają. Wcześniej widziałam, że ładnie na blogu wszystko się zgadza. To już jest wybór człowieka czy chce być uczciwym czy nie, a  mózg i systemy neurologiczne bezbłędnie wykazują stan człowieka na myśleniu jakie ma w mózgu. Kiedyś Papież Benedykt XVI powiedział, że każdy z nas zrobił coś nie tak. Uważam, że ma rację, że chyba każdy. Wyjścia ze stanu robienia wszystkiego "tak" dokonuje się przy pomocy wydania innej decyzji jak naturalna. U naszego Stwórcy wszystko jest "tak". Wszystko jest tak to znaczy, że wszystko jest prawidłowo. Wszystko jest prawidłowo na myśleniu opartym na prawdzie. My wszyscy odczuwamy jak jest prawidłowo, gdyż nasze uczucia oparte są na prawidłowości. Jeśli podejmujemy decyzję "nie tak" to podejmujemy ją sprzecznie z tym co odczuwamy. Odczuwanie "idzie" za myśleniem i innego odczuwania nabyli ludzie, którzy mają w mózgu kłamstwo. Ten stan jest różny, gdyż zależny od stanu myślenia do oszukiwania w mózgu.  Ludzie zauważają, że często powtarzane kłamstwo niby prawdą się staje, a ja mówię, że kłamstwo nigdy prawdą się nie staje, tylko kłamca nabywa przekonań, że dla niego oszukiwanie jest normalnym. Często powtarzane kłamstwo staje się przyczyną przejścia na myślenie jakim posługuje się złoczyńca. Na myśleniu Stwórcy jesteśmy dobroczyńcami. Utrzymujące się u ludzi przekonania, że prawidłowo jest postępować zgodnie z ustanowionym przez ludzi prawem jest dowodem na to, że ludzie mają w swoich mózgach nabyte przekonania o normalności oszukiwania. Większość z ludzi zupełnie za normalne uważa zanoszenie ludziom władzy pieniędzy. Ludzie władzy otrzymują te pieniądze przy pomocy ustanowienia ich myślenia, że jest prawem. Ażeby ludzie uznawali to myślenie ludzi władzy za prawo to muszą być też oszustami. Ludzi, którzy oszukują łączy myślenie oparte na kłamstwie. Ludzie ci zdobywają to co chcą przy pomocy użycia myślenia do oszukiwania. Nasz Stwórca myślenia do oszukiwania nie uważa za normalne, gdyż uzależnia ludzi od wymyślonego przez nich myślenia do oszukiwania. To myślenie do oszukiwania odkrył, że jest w umyśle nieświadomym dr psychiatrii Karol Jung. Karol Jung odkrył, że ludzie nie wiedzą co ich czeka, gdyż są uzależnieni od myśli. Karol Jung musiał widzieć, że wszyscy ludzie są uzależnieni od myśli, gdyż kłócił się z dr psychiatrii Zygmuntem Freudem, że odkrytą przez niego podświadomość powinien nazwać umysłem nieświadomym. Zygmunt Freud był jednak przekonany, że odkrył umysł rządzący się swoimi prawami, a prof. Maria Szulc odkryła, że podświadomość bezwiednie podporządkowuje się jakiemuś nieznanemu nam myśleniu. Maria Szulc nie mówi Czyjemu to myśleniu podporządkowuje się podświadomość, ale pisze, że ludzie mają zapisy wszystkich myśli i że podświadomość dźwiga je chyba po to ażeby kiedyś jak staniemy przez Najwyższym Sędzią to miał  On dowody na myśli jakimi się posługiwaliśmy. Odkryłam, że tak nie jest, że Stwórca się zajmuje odtwarzaniem naszych doświadczeń i wydanych myśli, a pomogło mi w tym odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, których odkrycie pokazuje, że narzuconym myśleniem zajmują się systemy neurologiczne. Zrozumiałam, że systemy neurologiczne wymierzają nam karę zmianą odczuwania na narzuconym przez nas myśleniu. Zygmunt Freud odkrył, że w człowieku jest sprzeciw podświadomości, a odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon wyjaśnia, że to nie jest sprzeciw podświadomości, a sprzeciw systemów neurologicznych. To systemy neurologiczne w wyniku zajmowania się narzuconym myśleniem wykazują sprzeciw mózgu na narzucone myślenie, gdyż przejście na narzucone myślenie jakiego mózg nie uważa za normalne. Podświadomość to nie tylko psychika jak nauka dotąd mówi, gdyż podświadomość to mózg i psychika. Jako ludzie jesteśmy podświadomością tak samo jak wszystkie inne stworzenia Boga.  Nie ma żadnego Boga Ojca, Syna Bożego i Ducha Świętego jak mówi kościół, gdyż jesteśmy stworzeniami Boga takimi samymi jak wszystkie inne stworzenia Boga.
Mózg wykazuje, że rozbieżne cele ma narzucający zachowania i człowiek, który ma problemy. Odkryłam, że ci ludzie posługują się wymuszaniem i że zatem rozbieżne cele ze swoim Stwórcą ma człowiek, który wymusza. Prawo ustanowione przez ludzi oparte jest na wymuszaniu posłuszeństwa, a szczególnie pieniędzy. U naszego Stwórcy na Jego myśleniu normalnym jest uczciwe zachowywanie się wobec siebie. Ludzie posługujący się myśleniem naturalnym dla mózgu niczego nie wymuszają i nie zgadzają się z wymuszaniem. Przebyłam ciężką drogę mojego sprzeciwu na wymuszanie. Wymuszanie jest prawem ustanowionym przez ludzi. Sama jestem w tym moim sprzeciwie na wymuszanie ode mnie podporządkowania źle zachowującym się ludziom. Taki sprzeciw zrobiłam również na złe zachowania mojego byłego męża. Mój były mąż otrzymał poparcie od wymiaru sprawiedliwości, który uznaje wymuszanie za prawo. Zgodne z prawem jest okradanie i nie wykonywanie obowiązków. Taki proces jest zapisany myśleniem narzuconym jaki jest w wyrokach sądów. Takich procesów opartych na myśleniu do okradania i uważaniu złych zachowań za normalne mam pełne szafy. Odkryłam, że normalność okradania jest jednym z  najwyżej stojących u ludzi przekonań. Odkryłam, że w encyklopediach ludzie mają zapisane to co jest dla nas normalnym, gdyż o zawieraniu umów piszą, że normalnymi są umowy oparte na ugodzie. W wykonywanej przeze mnie pracy widziałam, że narzucanie woli jest normalnym. Zrozumiałam, że narzucone zachowania jakie mózg wykazuje, że to rozbieżne cele to zachowania oparte na narzuconej woli i że ta narzucona wola to wymuszanie jej wykonywania. Odkryłam, że wszystkie firmy jak nie mają przy sobie firm zajmujących się wymuszaniem jakimi są firmy windykacyjne to zlecają wymuszanie. Wymuszanie jest oparte na umowach narzuconych o których prawo ludzi mówi, że jest z nim zgodne.
Piszę książkę pt. "Doskonałe myślenie Stwórcy wszechświata" i piszę w niej, że jest mi bardzo ciężko to pisać o ludziach tak złych i nikczemnych, których Stwórca stworzył dobrze zachowującymi się, inteligentnymi, uczciwymi i odczuwającymi do siebie miłość.

                            Polska-Elbląg, dnia 06 września 2013r. Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz