piątek, 13 września 2013

NARZUCONYM MYŚLENIEM POSŁUGUJE SIĘ CZŁOWIEK STOSUJĄCY PRZEMOC. CZŁOWIEK STOSUJĄCY PRZEMOC MA ZŁE EMOCJE I DLATEGO JEGO MYŚLI SĄ ZŁYMI


                   UNIWERSYTET CAMBRIDGE
                   i UNIWERSYTET CARNEGIE MELLON

Szanowni Państwo!

Nasz Stwórca stworzył nas na myśleniu opartym na ugodzie, a ludzie na ziemi wprowadzili jako prawo myślenie do stosowania przemocy. To myślenie do stosowania przemocy naruszyło równowagę energetyczną na jakiej stworzony jest człowiek. Myślenie narzucone spowodowało powstanie ludzi umysłowo i psychicznie chorych. Wprowadzenie do mózgu narzuconego myślenia spowodowało powstanie człowieka chorego na schizofrenię. Wykonywanie narzuconego myślenia spowodowało powstanie człowieka umysłowo i fizycznie niepełnosprawnego.
Zostaliśmy stworzeni ludźmi z rozumem i odczuwaniem miłości. Taki jest człowiek, który ma w sobie energię  jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Nasz Stwórca chciał ażebyśmy mieli rozum i obdarzali się miłością. Tymczasem ludzie, którzy postanowili czynić zło wprowadzili na ziemi myślenie narzucone z którego wygodnie sobie żyją. Ludziom, którzy mówią, że lubią władzę proponuję ażeby zatrudnili się u nich jako służący i będą otrzymywali jakieś grosze za to co robią, a jak nie będę już mogli pracować to ich pan uśmierci ich, gdyż nie uznaje ludzi, którzy mu nic nie dają. Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa  wskazał nam swoim wystąpieniem przeciwko organom stosującym przemoc i swoją śmiercią, że to bandyci. Bandyta chce ażeby mu służyć, a tego kto mu nie chce służyć uśmierca. Nasz Stwórca wiedział jakiego chce skonstruować człowieka, a ja zauważam, że przeważająca ilość ludzi woła     " ja chcę być bandytą i chcę służyć bandytom". Ludzie dają swoją miłość bandytom. Na myśleniu Stwórcy ludzie obdarzają się miłością.
Narzucone myślenie w mózgu i decyzje o wykonywaniu narzuconego myślenia, które też są w mózgu stały się przyczyną zaburzenia równowagi energetycznej w człowieku. Skutkiem tego jest człowiek, który choruje. W naturze mózgu, który nie zna słów Naukowcy odkryli, że rozum nie istnieje bez emocji. Odkryłam, że ten rozum, który nie istnieje bez emocji to rozum, który nie istnieje bez naturalnego odczuwania, czyli bez  psychiki. Odkryłam, że pojawienie się w mózgu narzuconego myślenia naruszyło psychikę i dlatego ludzie chorzy są zarówno chorymi umysłowo i psychicznie. Ludziom, którzy oskarżają Boga o to, że nie umiał stworzyć człowieka przekazuję, że można sprawdzić, że każdy chory ma w mózgu myślenie na jakim powstała i utrzymuje się choroba  i jest to myślenie narzucone przez chorego. Człowiek zachorował ponieważ przy pomocy narzuconego myślenia czynił zło. Psychika jest chora od myślenia do uczynienia zła. Ponieważ widzę, że dla ludzi czynienie zła jest normalnym dlatego poszukałam ogromnie dużo adresów w celu poszukania ludzi dla których czynienie zła nie byłoby normalnym. Poszukałam też adresy ludzi, którzy stosują przemoc. Około 10% ludzi odsyła mi przysłane przeze mnie odkrycia i nigdy się nie podpisują. To, że się nie podpisują jest dowodem na to, że wiedzą, że są czyniącymi zło. Ci ludzie czyniący zło żyją z narzuconego myślenia, czyli żyją z myślenia do czynienia zła. Jak bardzo ludziom podobają się złoczyńcy widać na zdjęciach i fotografiach jak idą do obozów zagłady i posłusznie wykonują rozkazy pójścia na śmierć. Adolf Hitler głosił hasła, że trzeba pracować, ale nie mówił tego o sobie i ludziach takich jak on. Przerażającym jest stan osiągnięty przez ludzi jakim jest stan różnego rodzaju chorób i ich oparcie na chorobie umysłowej jaką mają w mózgu. Choroby są skutkiem naruszenia równowagi energetycznej na jakiej stworzony jest człowiek i  to naruszenie równowagi energetycznej oparte jest na narzuconym myśleniu w mózgu.  Wczoraj mój sześcioletni wnuk trzymał w ręku jakąś grę i zapytał mnie co jest na niej napisane. Odpowiedziałam mu, że gra jest od siedmiu lat. On odpowiedział, a ja mam sześć lat i już dawno gram. Powiedziałam mu, że to dobrze o nim świadczy, gdyż znaczy, że ma rozum. Powiedziałam mu, że rozum mamy z natury, a ludzie, którzy na opakowaniu gry napisali, że jest dla dzieci od siedmiu lat uważają, że rozum się zdobywa. Ja widzę, że na myśleniu narzuconym jakie ludzie mają w mózgu ludzie nie mają rozumu i że ten brak rozumu mają z nabycia. Myślenie narzucone jest w mózgu z nabycia. To prawidłowa kara dla ludzi. Ja bardzo dobrze widzę po wypowiadanych przez ludzi słowach czy mają rozum, czy nie mają rozumu. Choroba umysłowa to prawidłowa kara dla ludzi posługujących się myśleniem do stosowania przemocy. To u ludzi władzy jest sprzęt do stosowania przemocy. Wykonywanie stanowiska Ministra Obrony Narodowej jest normalnym dla człowieka stosującego przemoc. Ludzie, którzy nie stosują przemocy nie mają żadnej obrony. Wszystkie stanowiska oparte na narzuconym myśleniu są wykonywane przez ludzi stosujących przemoc. Na wykonywanie pracy opartej na stosowaniu przemocy trzeba się zgodzić.Nawet Ministerstwo Zdrowia oparte jest na przemocy i nie ma się co dziwić, że na tym myśleniu nikt nie powraca do zdrowia. Ludzie chcą być zdrowi na myśleniu przez siebie narzuconym, czyli na myśleniu do czynienia zła. Tymczasem człowiek jest stworzony na myśleniu swojego Stwórcy i anatomia jest zdrowa jak człowiek posługuje się myśleniem Tego Kto jego anatomię skonstruował.
 Ze stosowania przemocy potrafi żyć człowiek dla którego stosowanie przemocy jest normalnym. Powtarzanie narzuconego myślenia tworzy człowieka przemocy.Ja znalazłam się w wykonywaniu pracy opartej na myśleniu do stosowania przemocy, gdyż na myśleniu nazywanym prawem ludzi. Przez wszystkie lata wykonywania tej pracy wołałam do autorów tego prawa i ludzi przyjmujących pieniądze ze stosowania przemocy, że na ich myśleniu ludzie cierpią. Zauważyłam, że ludzi władzy nigdy nie interesowało, że ktoś cierpi. Nie wiedziałam, że oni na narzuconym myśleniu utracili uczucia. Wszyscy ludzie władzy w odpowiedzi na moje pisma, że ludzie na ustanowionym prawie cierpią odpisywali, że ma być zgodnie z prawem. Odkrycia naukowe pozwoliły mi zobaczyć, że ten człowiek, który ma w mózgu narzucone myślenie ma nieczułą psychikę. Odkrycia naukowe pozwoliły mi zobaczyć, że cierpiący ludzie zgodnie z prawem nabyli cierpiącej psychiki od wykonywania myślenia opartego na stosowaniu przemocy. Pomagałam cierpiącym ludziom i wygrywałam dla nich sprawy, aż zauważyłam, że wielu z nich mówi, że chce ażeby było zgodnie z  prawem ustanowionym przez ludzi. Wtedy podjęłam decyzję o zlikwidowaniu działalności. Dokładnie poznawałam wiedzę prof. Marii Szulc, która zajmowała się pomocą ludziom uzależnionym od myśli złych. Pisze ona, że przez upartą podświadomość, która trzyma w uzależnieniu myśli złe jej pacjenci muszą cierpieć. Zwróciłam uwagę na słowa Marii Szulc, że od złych myśli się cierpi. W naszej rozmowie telefonicznej powiedziała do mnie, że koduje do podświadomości i wprowadza w miejsce myśli złych myśli dobre. Pomyślałam, że ta podświadomość musi nie lubić myśli złych, gdyż jeśli Maria Szulc wprowadziła w ludzi myśli dobre to mówili, że wrócili do szczęśliwego życia Błąd Marii Szulc polegał na tym, że nie zauważała, że podświadomość nie lubi myśli złych. Uważała jak zresztą większość z ludzi, że człowiek ma z natury zarówno myśli dobre jak i złe. Ja mówię, że myślenie na jakim oparta jest władza nie jest myśleniem natury, a na tym myśleniu ludzie cierpią. Zatem myśli złe pochodzą z narzuconego przez człowieka myślenia. To te myśli złe pochodzące z narzuconego myślenia przez człowieka trzyma w uzależnieniu podświadomość.   Ja jestem odkrywcą myślenia naturalnego dla mózgu i wskazuję, że posługiwanie się myśleniem opartym na prawdzie jest posługiwaniem się tylko myślami dobrymi. Odkryłam, że myśli są dobrymi lub złymi w wyniku połączenia ich z emocjami. Na myśleniu naturalnym dla mózgu mamy dobre emocje i dlatego myśli naturalne dla mózgu są myślami dobrymi, a myśli narzucone przez człowieka połączone są ze złymi emocjami i dlatego są myślami złymi. To nadane emocje myślom powodują, że myśli są dobrymi lub złymi. Złe emocje nadał myślom człowiek, który kłamie, gdyż kłamstwem wyrażamy do tego kogo oszukujemy złe emocje. Ludzie uzależnieni od myśli złych mają w mózgu myślenie oparte na kłamstwie. To na tym myśleniu opartym na kłamstwie cierpi psychika. Skutkiem myślenia opartego na prawdzie jest dobro, gdyż w naturze myśli są połączone z dobrymi emocjami. Naukowcy odkryli, że w mózgu, który nie zna słów rozum nie istnieje bez emocji. Ja wskazuję na te emocje oparte na myśleniu Boga, że to emocje oparte na miłości. Emocje miłości to dobre emocje. Jak jesteśmy zakochani to mamy szczęśliwe emocje.  Te szczęśliwe, czyli dobre emocje są naturalnymi dla naszej psychiki.  Skutkiem myślenia opartego na prawdzie jest porządek w mózgu i porządek w uczuciach. Porządek w mózgu powoduje utrzymywanie psychicznego  spokoju. Problemy są skutkiem narzuconego myślenia i to człowiek narzucający myślenie jest zaburzającym psychiczny spokój. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że są w nim narzucane zachowania i problemy. Ja odkryłam, że narzucone zachowania oparte są na wymuszaniu posłuszeństwa i że skutkiem tego wymuszania jest problem. Wskazałam na przykładzie danych opublikowanych przez gazetę "Rzeczpospolita", że ponad 99,5% ludzi przegrało w sądach administracyjnych sprawy z powodu ich skarżenia się niezgodnie z "prawem" ustanowionym przez ludzi. Zobaczyłam zatem w stanie rzeczywistym myślenie jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów, gdyż myślenie narzucone jakim posługuje się władza i problemy jakie są skutkiem wykonywania myślenia władzy. Na myśleniu jakie jest naturalnym dla naszego mózgu na pewno nikt nie  osiągnie problemu. Panu Jerzemu Owsiakowi przekazuję, że jest człowiekiem, który chce dobra, ale proszę ażeby zauważył, że większość z chorych ludzi chce zła i dlatego są chorzy.  Oni zachorowali od wykonywania myślenia do czynienia zła. Oni mają w swoich mózgach te swoje decyzje o wykonywaniu woli złoczyńcy. Nie mogę już o tym przekazać Marii Szulc, która nie wiedziała, że pomaga ludziom, którzy chcą zła. Ci ludzie uzależnieni od myśli złych są ludźmi, którzy chcą zła. Maria Szulc pomagała głównie ludziom uzależnionym od alkoholu, a więc ażeby zobaczyć jak normalnym jest dla nich czynienie zła trzeba dać im alkoholu. Wtedy przestają nad sobą panować i widać, że są źle zachowującymi się ludźmi. Ludzie opierający się na myśleniu naturalnym dla mózgu też piją alkohol, ale nikt nie zobaczy ażeby kogoś zaczepiali i wszczynali awantury. Ludzie opierający się na myśleniu naturalnym dla mózgu nie mają myśli do wszczynania awantur. Są ludzie, którzy chcą naprawienia się i widać po tym co robią, że chcą przywrócenia się do stanu wykonywania czynności dobra. To bardzo dobra decyzja tych ludzi, gdyż prawdą jest, że raczej każdy z nas zachował się tak jak nie powinien.  Jest wielu ludzi pomagającym innym ludziom i ja też do nich należałam, ale trzeba zauważać ażeby pomagać tylko ludziom, którzy chcą dobra. Ludzie, którzy mówią, że chcą postępować zgodnie z prawem chcą zła. Ludziom, którzy chcą zła się nie pomaga. Moje usilne pisanie do ludzi, że naszą naturą jest czynienie dobra wprowadziło mnie w niesamowite zdumienie, że prawie wszyscy ludzie chcą zła. Prawie nikt nie chce słuchać o posługiwaniu się myśleniem na jakim jesteśmy zdrowi i szczęśliwi. Ażeby brać wynagrodzenia od ludzi, którzy zdobywają pieniądze przy użyciu przemocy to trzeba przemoc uważać za normalną. Na moim opieraniu się na myśleniu naturalnym dla mózgu zobaczyłam na pewno to samo o czym wiedział Jezus, że znalezienie ludzi, którzy nie chcą zła to jak znalezienie perły. Te znalezione przeze mnie perły to ludzie z Uniwersytetu Cambridge i Uniwersytetu Carnegie Mellon od których mam setki podziękowań. Pozwolenie przez naszego Stwórcę na wypowiadanie przez ludzi słowa spowodowało, że na ziemi są ludzie, którzy chcą zła. Naukowcy odkryli, że człowiek w naturze jest przygotowany do wypowiadania słowa, ale jakie Stwórca pozwolił wypowiadać słowa to odkryte przez Naukowców naturalne dla mózgu wypowiadanie prawdy. Narzucone myślenie to myślenie złoczyńców, gdyż u Kogoś myślenie narzuca złoczyńca i dowodem na to, że jest to złoczyńca jest to, że myślenie narzucone jest myśleniem opartym na kłamstwie. Ten kłamca oszukuje, że daje dobro.  Naukowcy zajmujący się badaniami o zatopionej Atlantydzie dobrze widzą, że wtedy byli tam ludzie źli. Natura wszechświata jest doskonała bo nie ma w niej narzuconego myślenia, czyli myślenia do czynienia zła. Ci ludzie źli przez których zatonęła Atlantyda to ludzie narzucający myślenie. Nasz Stwórca doskonale wie, że ludzie, którzy mają w mózgu narzucone zachowania i problemy mają z Nim rozbieżne cele, gdyż Naukowcy to odkryli. Wielkie ukłony składam przed Naukowcami posługującymi się naturalnym dla mózgu myśleniem, gdyż to oni są Wielkimi ludźmi i dobroczyńcami. Ażeby odkryć naturę to trzeba posługiwać się jej myśleniem. Naukowcy opierający się na narzuconym myśleniu to oszuści. Narzucone myślenie oparte jest na oszukiwaniu i dlatego jest myśleniem innym aniżeli myślenie oparte na prawdzie. Ludzie narzucający myślenie zastosowali przemoc nad wszystkimi ludźmi i nad całą naturą. Wczoraj podano, że 69% ludzi nie chce partii politycznych. Znaczy to, że 31% ludzi stosuje przemoc nad 69% ludzi. Ja nie chcę władzy, a ludzie władzy przysyłają mi pisma, że mam obowiązek wykonywania ich woli. Pytam skąd mam ten obowiązek, a oni odpowiadają, że z wybrania ludzi, którzy wygrali. Odpowiadam, że wygrali ludzie przemocy. Wskazywałam na to samo na plaży w Gdyni, gdzie 450 chuliganów przejęło władzę nad około 2000 ludzi, którzy byli na plaży. Ci chuligani na plaży zrobili to samo co robią ludzie władzy. Myślenie jakim posługują się ludzie władzy to myślenie jakim posługują się chuligani. Pewnego dnia kilka minut rozmawiałam z mężczyzną i kiedy wracałam do domu to w samochodzie, a później często w domu przypominało mi się jak ten mężczyzna się poruszał. Zastanawiało mnie dlaczego poruszanie się tego człowieka wywarło na mnie takie wrażenie, że mnie się to ciągle przypominało. Z czasem stwierdziłam, że to poruszanie się tego człowieka jest prawidłowym poruszaniem się człowieka. Przy kolejnej rozmowie widziałam, że jest inteligentnym i ma rozumną twarz. Zrozumiałam, że ten człowiek wywarł na mnie wrażenie ponieważ musi posługiwać się myśleniem naturalnym dla naszego mózgu. Tak na pewno nie powinno być, że spotykam jednego człowieka, który ma odruchy jakie ma człowiek posługujący się myśleniem naturalnym dla mózgu. Wszyscy ludzie powinni mieć takie inteligentne odruchy i rozumną twarz. Konstruktor Egipskiego Sfinksa musiał wiedzieć o tym samym, gdyż zaznaczył, że rozum u ludzi jest taką rzadkością, że trzeba wybudować aż tak potężnego Sfinksa. Gdybyśmy posługiwali się myśleniem naturalnym dla mózgu to wszyscy mielibyśmy rozumne twarze i inteligentne odruchy. Ludzie mają odruchy chuliganów i chamów. Słowa wypowiadane przez większość z ludzi to słowa chuliganów i chamów. Osiągnięcie stanu chuligana i chama jest różne, gdyż zależne od tego co chuligan i cham zrobił przy pomocy decyzji opartych na kłamstwie jakie ma w mózgu. Te słowa chuliganów i chamów to słowa jakie ci ludzie mają w mózgu z nabycia od siebie i są to narzucane zachowania i problemy. Doskonale skonstruowany mózg, że wykazał w odrębnym miejscu narzucane zachowania i problemy i wykazuje je, że to rozbieżne cele. Dla naszego Stwórcy dobre zachowania są normalnymi, a dla chuliganów i chamów złe zachowania są normalnymi. Ludzie opierający się na myśleniu narzuconym  kochają złoczyńców. Złoczyńca czyni im zło, a oni mówią, że go kochają. To nienormalni ludzie zakochani są w złoczyńcach. Słowa tych łobuzów złoczyńców zadają cierpienie, a ich małżonkowie mówią, że kochają tego kto zadaje im cierpienie. Jak zadadzą sobie cierpienie to przeżywają ekstazę z seksu. Przeszli nas seks oparty na zadawaniu cierpienia. Tak robią też często dostojnicy Kościoła, gdyż uzyskują zadowolenie z gwałcenia. Cierpienie jest oparte na myśleniu do zadawania cierpienia i jest to myślenie oparte na kłamstwie. Człowiek, który mówi tylko prawdę nikogo nie gwałci. Myślenie narzucone jest myśleniem przy pomocy którego stosuje się przemoc. Zgadzanie się z tym myśleniem złoczyńcy to nabywanie cierpienia. Widzę wiele kobiet często pod wieloma względami wspaniałych, a mówi, że jest zakochana w swoim mężu, który zadaje jej cierpienie. Ja mówię, że tych ludzi łączy myślenie do oszukiwania. Złoczyńcę kocha tylko oszust.
 Myślę, że najgorszym jest dowiedzenie się, że ludźmi przemocy są ludzie pracujący w wymiarze sprawiedliwości. Ziemska sprawiedliwość to sprawiedliwość oparta na przemocy. Wymiar sprawiedliwości mówi, że opiera się na myśleniu jakim posługują się ludzie władzy, czyli opiera się na przemocy. Ponad 99,5% ludzi odeszło z wojewódzkich sądów administracyjnych z zadanym im problemem, a problem to cierpienie. Otrzymali cierpienie od ludzi stosujących przemoc.  Zdumienie mnie ogrania jak ci ludzie z otrzymanym problemem, czyli cierpieniem mówią, że dla nich myślenie ludzi władzy jest normalnym. Jest to tym samym co u kochających złoczyńców ludzi, gdyż połączenie tych ludzi myśleniem opartym na kłamstwie. Wielkie zdumienie, że Kościół oparty jest  na przemocy. Jezus wiedział kim kto jest występując przeciwko ludziom opierającym się na narzuconym myśleniu. Wiedział, że to oszuści, gdyż posługujący się myśleniem opartym na kłamstwie. Władze kościoła mówią, że nie wiedzą o jakiej to prawdzie mówił Jezus, a zatem posługują się myśleniem opartym na kłamstwie.

Przesyłam Państwu moje odkrycie o ludziach, że są złoczyńcami i że od myślenia do czynienia zła jakie mają w mózgu zachorowali psychicznie. Chora psychika zaburza równowagę energetyczną na jakiej stworzony jest człowiek. To przykre odkrycie o ludziach stworzonych z rozumem i emocjami opartymi na miłości. Od narzuconego myślenia ludzie zachorowali  umysłowo i psychicznie. Narzucone myślenie w mózgu zaburzyło   równowagę energetyczną na jakiej stworzony jest człowiek. W naturze nie ma stworzeń z zaburzoną równowagą energetyczną. Zaburzona równowaga energetyczna jest u ludzi, którzy mają w mózgu myślenie do czynienia zła. Zaburzona równowaga energetyczna u innych stworzeń jest zaburzona myśleniem ludzi, którzy to zaburzenie w te stworzenia wprowadzili. Ludzie będą tak długo nienormalni jak długo nie naprawią uczynionego zła i jak długo nie będą służyli złoczyńcom. W mózgu musi być tylko i wyłącznie myślenie oparte na prawdzie.

                                                         Z poważaniem
                                                         Barbara Paul

          Polska-Elbląg, dnia 13 września 2013r. Barbara Paul
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz