niedziela, 22 września 2013

DLACZEGO KATASTROFA SMOLEŃSKA MA BYĆ ROZWIĄZANA SKORO REGUŁĄ WŁADZY JEST NIE ROZWIĄZYWANIE SPRAW


                                                              Szanowny Pan Poseł Eugeniusz Kłopotek

Przyczyną mojego pisma do Pana są wypowiedziane dzisiaj przez Pana w programie "Kawa na ławę" słowa, że katastrofa Smoleńska ma być rozwiązana. Reaguję na te Pana słowa ponieważ wiem, że podstawową regułą ludzi władzy jest nie rozwiązywanie spraw. Jako dowód wskazuję Panu dane opublikowane przez gazetę "Rzeczpospolita" w miesiącu styczniu 2005 roku za 11 miesięcy funkcjonowania powołanych od roku 2004 Wojewódzkich Sądów Administracyjnych. Dane te mówią, że ponad 99,5% skarżących się ludzi dowiedziało się, że  skarżą się niezgodnie z myśleniem ludzi władzy. Sądy wojewódzkie zostały powołane dlatego ponieważ Naczelne Sądy nie były w stanie rozwiązać ludzkich skarg. Te skargi leżą nie rozwiązane na całym świecie po kilka i kilkanaście lat. Jestem osobą, która około 20 lat występowała przed sądami administracyjnymi w sporach ludzi z organami skarbowymi. Przedstawię Panu dowód na to, że to nie jest przypadek, że sprawy są nierozwiązywane, gdyż są to świadome decyzje. Zanim powołano Wojewódzkie Sądy Administracyjne występowałam najczęściej przed Naczelnym Sądem Administracyjnym w Warszawie. Wygrywałam tam wszystkie sprawy. Kiedy gazeta "Rzeczpospolita" ogłosiła dane za 11 miesięcy funkcjonowania wojewódzkich sądów administracyjnych to okazało się, że 50% wszystkich wygranych w województwie warmińsko-mazurskim gdzie najczęściej występowałam wygranych jest przeze mnie. Zdziwiło mnie to, gdyż jest kilkanaście tysięcy ludzi występujących przed sądami, a 50% wszystkich wygranych w województwie jest przeze mnie i są województwa w których nie ma ani jednej wygranej sprawy.  Podjęłam decyzję o dopisywaniu do skarg kasacyjnych, że rozwiążemy wszystkie sprawy jeśli będziemy rozwiązywali je uczciwie. Pisałam, że uczciwość jest naszą naturą i dopisywałam odkrycia naukowe, które to potwierdzały. Nie podobało się to Naczelnemu Sądowi, gdyż wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Jest to dowodem na to, że Sądy nie chcą rozwiązania spraw. Oskarżono mnie o to, że nie znam skargi kasacyjnej. Odpisałam, że znam, że byłam na szkoleniu z Sędzią NSA i mam od niego wzór skargi kasacyjnej. Napisałam, że oskarżenie powinno brzmieć, że nie posługuję się myśleniem narzuconym przez ludzi władzy. Mogłabym dobrze żyć z wygrywania spraw, gdyż wiem, że ustawy i rozporządzenia nie zgadzają się ze sobą  na myśleniu opartym na kłamstwie, ale moja natura nie pozwoliła mi na zgodzenie się z przejściem na myślenie narzucone przez ludzi władzy. Napisałam do Naczelnego Sądu Administracyjnego w Warszawie i Krajowej Izby Doradców Podatkowych, że odebranie mi prawa wykonywania zawodu to już lepsze od ukrzyżowania za to samo myślenie Jezusa. Napisałam, że skoro ponad 99,5% spraw jest przez sądy odrzucone to beze mnie przegrane ludzi będą bliżej 100%.
Piszę do Pana również dlatego ponieważ występujący w programie prowadzonym przez Pana Bogdana Rymanowskiego przedstawiciele partii politycznych: Pani Kluzik-Rostkowska, Pan Jacek Kurski, Pan Girzyński, Pan Biedroń mówili, że oni chcą iść tam gdzie zabija się ludzi. Akurat na pasku w TVN 24 widzimy ogłoszenie o ataku terrorystycznym w Kenii. Wraz z tym ogłoszeniem od razu jest też wiadomość że Stany Zjednoczone chcą też iść tam gdzie zabija się ludzi. Ja mówię, że na myśleniu Boga nie ma możliwości brać udziału w zabijaniu ludzi. Jest Pan Posłem wywodzącym się z nauki, a więc może stanie się cud i znajdzie się ktoś kto będzie chciał opierać się na myśleniu Boga. Ci ludzie, którzy chcą brać udział w zabijaniu opowiadają o wierze w Boga, ale posługują się innym myśleniem jak Bóg. Na moim blogu barbarapaul.blogspot.com znajdzie Pan mój artykuł skierowany do Uniwersytetów reagujących na moje odkrycia:Uniwersytetu Cambridge i Uniwersytetu Carnegie Mellon. Mam od nich setki podziękowań. W moim artykule pt. "Ludzie narzucający wolę zadają cierpienie i śmierć psychice nieznanymi jej słowami" podaję jasno dla ludzi nauki, że cierpienie i wszystkie choroby są  tylko i wyłącznie na myśleniu narzuconym przez człowieka.  Moje artykuły wysyłam do ludzi władzy, ale to myślenie naturalne dla naszego mózgu jest stanowczo przez nich odrzucane. Nie chcą słyszeć o myśleniu Boga, a mówią, że w Niego wierzą. Pan Jacek Kurski otrzymuje ode mnie pisma, a mówi, że Kościół zastępuje na ziemi Chrystusa. Ja mówię, że natura nie zna myślenia władzy i władzy kościoła. Naukowcy odkryli, że dla naszego mózgu mówienie prawdy jest naturalnym, a Kościół mówi, że nie wie o jaką to prawdę chodziło Jezusowi i wymusza od ludzi posłuszeństwa. Dobry przykład to wymuszanie posłuszeństwa przez władze Kościoła od księdza Wojciecha Lemańskiego. Władze Kościoła mówią, że Bóg chce służenia, a to władze Kościoła chcą służenia a nie Bóg. Kościół zastępuje Chrystusa jeśli posługuje się Jego myśleniem, a  myślenie narzucane nie jest myśleniem Boga. Ksiądz Wojciech Lemański chce być z ludźmi i ludzie, którzy wybudowali kościół mówią, że chcą ażeby u nich  był księdzem Wojciech Lemański, a władze kościoła mówią, że nie będzie tak jak chcą ludzie, którzy wybudowali kościół i nie będzie księdzem Wojciech Lemański z powodu nieposłuszeństwa władzom Kościoła. Władze Kościoła posługują się myśleniem nakazowym, a myślenie Boga oparte jest na ugodzie.  Takie same nakazy otrzymali ludzie w sądach, że mają być posłuszni ludziom władzy. Jak są nieposłuszni to władze przysyłają komorników, którzy wymuszają posłuszeństwa i dawania pieniędzy. Jak ludzie nie dają pieniędzy komornikom to komornicy zawiadamiają sądy o wydanie nakazu. W ten sposób ludziom zabierane są pieniądze przy pomocy nazwania myślenia narzuconego prawem.
Napisałam do ludzi nauki, ale również do wielu lekarzy szczególnie psychiatrów, że cierpienie i śmierć psychice zadają nieznane jej słowa. Jakie słowa są znane psychice mówi odkrycie naukowe, że w mózgu, który nie zna słów jest rozum i że nie istnieje on bez emocji. Napisałam o tym do lekarzy psychiatrów, gdyż leczeni przez nich ludzie umysłowo i psychicznie chorzy to ludzie z narzuconym myśleniem w mózgu. Co najmniej rok temu otrzymałam z Departamentu Zdrowia Publicznego w Ministerstwie Zdrowa w Polsce pisma z wyrazami szacunku i uznania za przedstawiane przeze mnie myślenie które prowadzi do zdrowia psychicznego. W jednym z pism jeden z Zastępców Dyrektora Departamentu Zdrowia Publicznego w Ministerstwie Zdrowia w Polsce napisał do mnie ażebym na drodze moich zainteresowań wzięła pod uwagę, że jest Sejm, że jest Prezydent, że potrzeba 100.000 głosów na wybranie władzy, a ja odpisałam, że to myślenie na jakim oparty jest Sejm, Prezydent, Posłowie, Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów i że zajmują się nim systemy neurologiczne. Po tym piśmie otrzymałam jeszcze jedno pismo już tylko z wyrazami szacunku i uznania. Nie wiem czy Ci mądrzy dyrektorzy, którzy chcieli ażeby ludzie byli zdrowi pracują tam dalej, gdyż niedawno otrzymałam pismo z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce z podpisem dyrektora kobiety i w piśmie tym jest napisane, że systemy neurologiczne funkcjonują niezgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów. Odpisałam, że będą mieli możliwość przedstawienia tej niezgodności Stwórcy.
Moje odkrycie jest przerażające, gdyż jasno pokazuje, że zajmujące się narzuconym myśleniem systemy neurologiczne wykonują wolę człowieka jaką jest śmierć. To, że systemy neurologiczne zajmują się narzuconym myśleniem odkryli Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon. To wielkie odkrycie tych ludzi i jest ono ukryte zapewne przez ludzi władzy tak jak ukrywają moje odkrycia. Ludzie władzy chcą uśmiercania i doskonale to widać jak zadają cierpienie odczuwaniu przy pomocy narzuconego myślenia. Skutkiem narzuconego myślenia jest cierpienie. To tym myśleniem zadają cierpienie psychice, gdyż psychika nie zna tego myślenia, gdyż dla niej dobre emocje są normalnymi. Natura psychiki jest oparta na myśleniu jakie jest w naturze mózgu i jest to myślenie oparte na prawdzie. Psychika jest połączona z myśleniem opartym na prawdzie. Wprowadzenie do mózgu myślenia narzuconego przez człowieka w którym zawarte jest cierpienie, zadaje cierpienie dobrym emocjom jakie są w naturze. Od myślenia narzuconego w mózgu nabywa się braku rozumu, a w psychice cierpienia. Przy pomocy mówienia prawdy sprawy się uzgadnia. Na uzgadnianiu psychika czuje się dobrze. Ja odkryte przeze mnie myślenie naturalne dla mózgu wysłałam do ludzi władz kościoła, do polityków, do wymiaru sprawiedliwości, do dziennikarzy i do bardzo wielu innych ludzi, a oni opowiadają o Bogu a nie chcą słuchać o posługiwaniu się Jego myśleniem. Na myśleniu Boga jesteśmy zdrowi gdyż funkcjonujący na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Naukowcy odkryli, że w mózgu jest narzucone przez człowieka myślenie i że mózg wykazuje, że jest to myślenie do rozbieżnych celów. To, że ludzie nie chcą słuchać o moim odkryciu a wołają, że chcą iść tam gdzie są wojny jest dowodem na to, że chcą zabijać. Ten kto nie chce zabijać ten posługuje się myśleniem naturalnym dla mózgu. Przez okres ponad dwóch lat napisałam ponad 500 pism i reaguje na nie tylko Uniwersytet Cambridge i Uniwersytet Carnegie Mellon. Naturalnym dla nas jest mieć rozum i Ci ludzie niewątpliwie mają rozum i dlatego myślenie oparte na rozumie się im zgadza. Przede wszystkim ludzie ci chcą dobra. Człowiek, który reaguje na myślenie oparte na prawdzie chce dobra. Jestem m.in również inżynierem rolnikiem. Rolnictwo to natura, a natura to mądrość. Do tej natury wtrącają się ludzie władzy nakazując uprawiać to co oni chcą, a nie to co chce natura. Skutek tego jest opłakany. Prawdziwi rolnicy znają płodozmian, a władze mówią wrzucaj w ziemię jak najwięcej NPK bo ma być dużo produktu takiego jak oni chcą. Od tego NPK ludzie skręcają się z bólu, gdyż na nim powstają nowotwory. Wielu rolników dało się namówić na dotacje i dopłaty i przejść pod dyktando ludzi, którzy dali te pieniądze.To nie ich pieniądze, gdyż zabrane ludziom. To okropne kim są ludzie. Pokazałam już nie raz na przykładzie każdej władzy, że zadaje cierpienie i prowadzi na śmierć. Ci ludzie na narzuconym myśleniu zmienili przekonania na przekonania złoczyńców. Zwierzęta na myśleniu Boga nie siedzą w klatkach  Ludzie z wielu krajów świata wołają, że chcą zadawania cierpienia zwierzętom, gdyż to jest ich religią. Prof. Maria Szulc pisze, że ludzie nie znają myślenia jakiemu podporządkowuje się podświadomość. Ja mówię, że podświadomość podporządkowuje się myśleniu jej Stwórcy, czyli Boga.  Ludzie znają myślenie oparte na kłamstwie przy pomocy którego można oszukiwać, że się wierzy w Boga a robić to co się lubi, gdyż okradać ludzi i zadawać ich  psychice cierpienie. Chcą wojen, gdyż tam można zabijać. Hitlerowcy wołali dawajcie jak najwięcej ludzi do zamordowania. Mieli wolę mordowania, gdyż w  tym celu budowali obozy zagłady. Ich cel, to mordowanie ludzi. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że ludzie narzucający wolę mają rozbieżne cele. Ja pokazuję, że ten rozbieżny cel to mordowanie ludzi, gdyż na myśleniu Boga systemy neurologiczne utrzymują życie.  Wszyscy żyjemy wiec musimy jeść to co żyje, ale na myśleniu Boga nie ma cierpienia. Nasze naturalne emocje to miłość. Cierpienie jest z nabycia od ludzi posługujących się myśleniem opartym na kłamstwie. To tym myśleniem opartym na kłamstwie zadaje się śmierć życiu. Otrzymaliśmy od swojego Stwórcy życie, a w wyniku narzucania woli przez ludzi systemy neurologiczne są teraz na myśleniu którym zadaje się śmierć. W naturze nie ma myślenia człowieka, a teraz w mózgu jest. Z nabycia jest w mózgu myślenie które systemy neurologiczne wykonują prowadząc poprzez cierpienie na śmierć.  Bez narzuconego myślenia systemy neurologiczne utrzymują życie. Teraz odkrycia naukowe dowodzą, że jakby u każdego człowieka jest w mózgu myślenie w którym zawarty jest rozkaz zniszczenia życia. Siedzi Pan wśród ludzi, którzy wydają życiu rozkaz śmierci. Życie oparte jest na systemach neurologicznych. W myśleniu naszego Stwórcy jest postanowienie, że życie ma trwać. Narzucone myślenie, które jest w mózgu ma w sobie postanowienie o zadaniu życiu śmierci. To postanowienie o wydaniu życiu śmierci to postanowienie czlowieka, który ma w mózgu narzucone myślenie.

                                                               Barbara Paul

    Polska-Elbląg, dnia 22 września 2013r.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz