poniedziałek, 9 grudnia 2013

ANATOMIA ZMIENIA SIĘ OD WYKONYWANIA CZYNNOŚCI ZŁA

UNIWERSYTET CAMBRIDGE
i UNIWERSYTET CARNEGIE MELLON

Szanowni Państwo!
Już kiedy dowiedziałam się, że Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności to wiedziałam, że te czynności to czynności zła. Teraz przedstawię na to dowody.
W naturze mózgu jest myślenie, które wypowiadamy jako prawdę. Naukowcy odkryli, że dla naszego mózgu naturalnym jest wypowiadanie prawdy. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że w mózgu są narzucane zachowania i problemy i że mózg wykazuje je, że to rozbieżne cele. Mamy zatem aktualnie w stanie mózgu dwa rodzaje myślenia. Gdyby narzucane zachowania i problemy były oparte na prawdzie, to mózg nie wykazywałby ich, że są do rozbieżnych celów. Z nabycia mamy w mózgu myślenie oparte na kłamstwie i to jest myślenie jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. To myślenie do rozbieżnych celów Naukowcy odkryli, że jest pomiędzy dwiema strefami w mózgu. Zatem przyznać trzeba o niezwykłej doskonałości systemów neurologicznych, które funkcjonują z taką precyzją, że każdą decyzję wydaną przez człowieka zapisują w odpowiednie miejsce w mózgu. Myślenie oparte na prawdzie jest myśleniem przy pomocy którego wykonuje się czynności dobra, a myślenie oparte na kłamstwie jest myśleniem przy pomocy którego wykonuje się czynności zła. Myślenie oparte na prawdzie to myślenie jakim posługuje się Stwórca człowieka i wszechświata, a myślenie oparte na kłamstwie to myślenie jakim posługuje się inaczej postanawiający człowiek. Tych inaczej postanawiających ludzi jest tak dużo, że na myśleniu opartym na kłamstwie ustanowili na ziemi prawo. Mózg wykazuje, że narzucone zachowania i problemy to rozbieżne cele, a ja mówię, że te rozbieżne cele to cele czynienie zła. Każdy człowiek wie, że myślenia opartego na kłamstwie używa się do ukrywania czynionego zła. Ludzie, którzy mają tajemnice to ludzie, którzy ukrywają czynione przez nich zło, gdyż na myśleniu Stwórcy wszystko jest jasne i zrozumiałe. Z tajemnicami mamy do czynienia u ludzi władzy i ludzi kościoła.
Myślenie oparte na prawdzie jest u każdego człowieka takie same i nie ma możliwości ażeby przy pomocy takiego samego myślenia uczynić komuś zło. Myślenie naturalne dla mózgu jakim jest myślenie oparte na prawdzie jest myśleniem ugody. Na tym myśleniu wyraża się zgodną wolę. Ludzie zapisali w encyklopedii, że warunkiem umowy jest zgodna wola, ale jest tylko zapisane zapewne ażeby wiedzieć, że z natury posługujemy się zgodną wolą. Władza oparta jest na narzuconej woli, a skutkiem narzuconej woli jest uczynienie zła. Ponieważ przez wiele lat zajmowałam się prawem podatkowym dlatego przytoczyłam dane opublikowane przez gazetę "Rzeczpospolita" za 11 miesięcy  funkcjonowania wojewódzkich sądów administracyjnych powołanych od roku 2004. Dane te mówią, że zgodnie z prawem uczyniono zło ponad 99,5% skarżącym się ludziom. Tym ludziom zgodnie z prawem ustanowionym przez ludzi zabrano pieniądze, a sądy orzekły, że to zgodnie z prawem zabrano im te pieniądze. Zatem uczyniono zło zgodnie z myśleniem narzuconym przez ludzi władzy ponad 99,5% skarżącym się ludziom. Te dane byłyby jeszcze bliżej uczynienia zła 100% ludzi gdyby nie to, że 50% wszystkich wygranych w województwie warmińsko mazurskim jest przeze mnie. Zanim powołano wojewódzkie sądy administracyjne występowałam w obronie moich klientów przed Naczelnym Sądem Administracyjnym. Wygrywałam tam wszystkie sprawy, ale do czasu w którym powiedziałam, że rozwiążemy wszystkie sprawy jeśli będziemy rozstrzygali je na myśleniu naturalnym dla mózgu. Wtedy Naczelny Sąd Administracyjny wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Jako przyczynę NSA podał, że nie opieram się na myśleniu władzy. Ja dla ludzi wygrywałam sprawy, a więc czyniłam dla nich dobro. Potrafię rozwiązać każdą sprawę, a rozwiązanie spraw powoduje stan porządku w mózgu. W naturze mózgu jest porządek, gdyż skutkiem posługiwania się myśleniem opartym na prawdzie jest rozwiązanie sprawy, a to jest przyczyną porządku w mózgu i zadowolenia psychiki, gdyż psychika jest oparta na porządku w mózgu. Myślenie oparte na porządku jest myśleniem rozumianym i ja opierając się na rozumie wiem kto w sprawie jest złoczyńcą. Naukowcy odkryli, że w mózgu są rozbieżne cele, a zatem narzucone zachowania i problemy zaburzają mózg. Narzucane zachowania dlatego zaburzają mózg ponieważ są to nie rozwiązane sprawy. Nie rozwiązane sprawy w mózgu zaburzają psychikę, gdyż psychika w naturze oparta jest na rozwiązanych sprawach w naturze mózgu. Mamy odkrycie naukowe, które mówi, że w mózgu, który nie zna słów rozum nie istnieje bez emocji. Jak dochodzi do naruszenia psychiki przez pojawienie się w mózgu narzuconego myślenia pokazuje odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, którzy odkryli, że systemy neurologiczne zajmują się rozbieżnymi celami jakimi są narzucane zachowania i problemy. Znaczy to, że systemy neurologiczne zajmują się myśleniem zaburzającym mózg. Systemy neurologiczne chcą rozwiązania spraw, ale ludzie nie chcą. Psychika zaś cierpi na tych nie rozwiązanych sprawach. Ludzie mało, że nie rozwiązują spraw to jeszcze ustanowili, że prawem jest nierozwiązywanie spraw, a co jest wielką katastrofą dla mózgu i psychiki. Wielkim dowodem na wolę czynienia zła przez ludzi władzy jest nie reagowanie na moje odkrycia. Piszę, że nie rozwiązywanie spraw jest przyczyną zaburzenia mózgu i cierpiącej psychiki. Piszę o tym do komitetu Neurobiologów i nic. Te same odkrycia wysyłam do ludzi władzy i do sądów, a tylko z Uniwersytetu Cambridge i Uniwersytetu Carnegie Mellon otrzymuję podziękowania. Tych podziękowań z Uniwersytetu Cambridge i Uniwersytetu Carnegie Mellon mam łącznie na pewno tysiąc, a od ludzi władzy żadnego. Ze "Szkła kontaktowego" otrzymałam reakcję, że to co piszę jest niepożądane i że autor tej wiadomości jest przekonany, że to co piszę wszyscy wyrzucają do kosza. Milczą prowadzący programy "Drugie śniadanie mistrzów", "Kawa na ławę", "Sprawa dla reportera", "Loża prasowa", "Kropka nad i", i wielu innych ludzi, których nazwiska znają ludzie do których wysyłam moje odkrycia. Kpi sobie z moich odkryć Ministerstwo Zdrowia w przysłanych mi pismach, że to co piszę o systemach neurologicznych jest sprzeczne z rozporządzeniem Rady Ministrów. Nie kpili sobie z moich odkryć Z-cy Dyrektora Departamentu Zdrowia Publicznego w Ministerstwie Zdrowia w Polsce w roku 2011, którzy przysłali mi pisma z wyrazami szacunku i uznania za to co piszę, gdyż ma to związek ze zdrowiem psychicznym. W jednym z pism zadano mi pytanie czy mogłabym na drodze  moich zainteresowań wziąć pod uwagę, że jest Prezydent, że jest Sejm, że potrzeba 100.000 głosów na wybranie posłów. Odpisałam, że to myślenie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Ci   dobrze zachowujący się lekarze przysłali mi jeszcze raz podziękowania, już bez pytań o władzę. Mam wątpliwości co do tego czy ci lekarze chcący zdrowia psychicznego dla ludzi pracują jeszcze w Departamencie Zdrowia w  Ministerstwie Zdrowia, gdyż w tym roku otrzymane przeze mnie dwa pisma są już podpisane  nie przez tych lekarzy i do tego teraz chcą ażeby było zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów. Rada Ministrów nie skonstruowała mózgu i systemów neurologicznych, a zatem Ministerstwo Zdrowia chcąc przestrzegania rozporządzenia Rady Ministrów chcą ażeby ludzie byli chorzy i umierali. Ja bardzo jasno przedstawiam dowody na to, że myślenie narzucone zadaje cierpienie i śmierć. Ja wysłałam artykuł, że wykonywanie czynności władzy powoduje choroby i śmierć i nikt nie zareagował i jeszcze do tego na moim blogu gdzie kiedyś było  bardzo dużo czytających ludzi z ponad 70 krajów świata pokazują, że jest bardzo mało ludzi lub nikogo. Przez ponad dwa lata nie było takiego momentu  ażeby nie było ludzi na moim blogu. Moje odkrycie pokazuje dlaczego Jezus sam szykował się na śmierć, gdyż wiedział, że ludzie władzy są złoczyńcami i chcą czynienia zła. Niewątpliwie Jezus nas ostrzegł przed skutkami narzuconego myślenia, gdyż na nim jest się umysłowo i psychicznie chorym i na uzależniającej energii. Dziennikarze biegną wszędzie ażeby pisać o tym co się dzieje, a na moje tysiące stron nie reagują, a więc chcą zła. Naukowcy ostrzegają przed zagładą wszechświata, a ludzi władzy to nie obchodzi. Wyobrażam sobie ile złych decyzji trzeba mieć w mózgu ażeby osiągnąć stan tak wielkich złoczyńców. Naukowcy zajmujący się zatopioną Atlantydą mówią, że wtedy byli tam ludzie źli. Ja mówię, że ażeby na tysiące stron moich pism pokazujących czynione zło zgodnie z prawem i że mózg robi na to myślenie sprzeciw i my na tym myśleniu cierpimy i umieramy, udawać, że się tego nie widzi, to trzeba być  bardzo złymi ludźmi. Ja na myśleniu Stwórcy jak widać nie chcę czynienia zła, ale gdyby nie Uniwersytet Cambridge i Uniwersytet Carnegie Mellon i bardzo nieliczni ludzie to byłabym z tym myśleniem, że nie chcę zła sama.  Nie przyznać Nagrody Nobla Naukowcom z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon za tak wielkie i potrzebne wszystkim ludziom  odkrycie, że mózg wykazuje narzucone zachowania, że to rozbieżne cele, to trzeba bardzo chcieć zła. Już doszło do tego, że Prezydent Stanów Zjednoczonych Pan Barack Obama otrzymał Nagrodę Nobla, czyli człowiek, którego myślenie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów to świadczy o tym, że ludzie chcą ażeby czynić zło.  Cóż z tego, że ludzi się leczy psychicznie jak wracają do świata opartego na myśleniu którym zadaje się psychice cierpienie. Lepiej wtedy niech będzie zagłada wszechświata bo wykończą psychicznie wszystkich ludzi ludzie narzucający wolę.  Ja zauważam, że to nie tylko ludzie władzy chcą czynienia zła, ale prawie wszyscy ludzie. Ludzie kościoła pierwsi robili sprzeciwy na odkryte przeze mnie myślenie na jakim stworzył nas Bóg. Nie mam żadnych wątpliwości co do tego, że ludzie władzy i kościoła bardzo dobrze wiedzą, że Jezus mówił, że stworzył nas na myśleniu opartym na prawdzie. Ja podałam już nie raz, że myślenie Stwórcy jest połączone z emocjami opartymi na miłości, a  jak widać Kościół wie, że Bóg jest miłością, a nie wie co to jest prawda. Ludzie posługujący się myśleniem naturalnym dla mózgu mają odczuwanie oparte na miłości. Posługiwanie się przez ludzi myśleniem do czynienia zła zrobiło z ludzi złoczyńców. Wykonywanie myślenia złoczyńców zrobiło z ludzi cierpiące ofiary. Wystarczyło wykonywać myślenie ażeby nabyć cierpiącej psychiki. To obrzydliwe kim są ludzie. Na broń pieniądze mają zawsze. Słów brak. Szkoda, że Bóg dał człowiekowi możliwość wypowiadania słowa. Ludzie chcą czynić zło i popierają ludzi czyniących zło, a za cierpienie na myśleniu ludzi władzy oskarżają Boga.  Trzeba być chorym umysłowo ażeby wykonywać wolę ludzi i oskarżać Boga, że na woli władzy cierpią. Dla naszej natury wolność jest normalną, a nie władza. Trzeba być bardzo ciemnym ażeby widzieć, że zgodnie z prawem się cierpi i wierzyć w oszukiwanie przez ludzi władzy w zapis w Konstytucji, że jest wolność. Ludzie władzy pod przemocą zabierają ludziom pieniądze, a ludzie mówią, że to wolność.
Nie będę się dalej rozpisywała, gdyż chcę tylko podkreślić, że złe funkcjonowanie człowieka oparte jest na myśleniu w mózgu narzuconym przez człowieka. To myślenie jest uzależnione od energii. To energia daje wolność i energia uzależnia. Człowiek narzucił myślenie, a energia go uzależniła od narzuconego myślenia. Każdy ma skutek myślenia jakie jest w mózgu. Nie ma człowiek siły na energię która trzyma go w uzależnieniu od narzuconego myślenia. Wszystko można uzgodnić i trzeba. Nie uzgadniają tylko ludzie źli gdyż chcą przemocy. Dobrzy ludzie reagują na stosowanie przemocy, a na ziemi ludzie wybierają jako władzę ludzi stosujących przemoc. Wszyscy prawie ludzie są chorzy, a ja przedstawiam dowody na to, że ludzie są chorzy tam gdzie jest przemoc. Władza jest normalną tylko dla ludzi przemocy, gdyż władza jest oparta na przemocy. To człowiek umysłowo chory mówi, że na myśleniu do stosowania przemocy jest wolność. W naturze wszyscy byliśmy ludźmi wolnymi, a teraz ludzie biją się na całym świecie o wolność. To biją się nienormalni ludzie, gdyż oddać swoją wolność innym ludziom, a później się o nią bić, to choroba umysłowa. Myślenie władzy jest do stosowania przemocy psychicznej, więc skoro ma być władza to po co leczyć psychikę. Ludzie wiwatują na cześć psychicznie i umysłowo chorych jak Adolf Hitler więc już umysłowo i psychicznie chorzy ludzie są dla ludzi normalnymi.

Dla ludzi, którzy chcą dobra chcę przekazać, że raczej każdy z nas wszedł w myślenie do czynienia zła, gdyż ludzie czyniący zło przejęli władzę nad wszystkim co jest stworzone na czynieniu dobra i stosują przemoc. Trzeba zrobi stanowczy sprzeciw na wykonywanie czynności na myśleniu narzuconym przez ludzi władzy, gdyż inaczej wyjścia z cierpienia i śmierci nie ma. Przedstawiłam dowody na to, że anatomia zachorowała od czynienia zła i jeśli zła się nie czyni to trzeba powtarzać "nie wykonuję czynności zła". Jeśli jest to prawdą to systemy neurologiczne powracają na prawidłowe funkcjonowanie na myśleniu opartym na prawdzie.

Ponieważ na całym świecie jest w kościołach pełno ludzi modlących się do Boga to bardzo chciałabym dowiedzieć się o co im chodzi skoro nikt nie chce słuchać o posługiwaniu się myśleniem Boga. W Kościołach kapłani mówią, że jeszcze raz Jezus przyjdzie na ziemię, a ja pytam po co skoro nie chcą posługiwać się myśleniem Boga. Nie będzie żadnego zbawienia, gdyż Bóg na pewno nie będzie usuwał z mózgu myśli wymyślonych przez ludzi do czynienia zła.

                                                                                    Z poważaniem
                                                                                     Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz