wtorek, 3 grudnia 2013

RÓWNOWAGA W MYŚLENIU I RÓWNOWAGA W ENERGII

  UNIWERSYTET CAMBRIDGE
  i UNIWERSYTET CARNEGIE MELLON

Szanowni Państwo!
Natura wszechświata oparta jest na równowadze w myśleniu połączonym z równowagą w energii. Na tej równowadze w myśleniu połączonym z energią oparte jest odczuwanie.  Naruszenie tej równowagi narusza psychikę. Naruszenia energii i psychiki nie ma możliwości niczym innym jak narzuconym przez człowieka myśleniem. Narzucenie myślenia w mózgu spowodowało zaburzenie równowagi w myśleniu i równocześnie w energii. To zaburzenie równowagi w myśleniu i równocześnie w energii jest w człowieku, który ma w mózgu narzucone myślenie. Narzucone myślenie naruszyło energię i równocześnie psychikę, oraz rozum. To narzucone myślenie jest myśleniem człowieka, który opiera się na kłamstwie. To myślenie oparte na kłamstwie zaburza równowagę w energii i w odczuwaniu. Stwórca wiedział, że myślenie inne aniżeli myślenie na jakim się opiera jest do czynienia zła. Każdy człowiek wie, że myślenia opartego na kłamstwie używa się do ukrycia złego uczynku. Człowiek prawdomówny mówi jasno i szczerze, gdyż nic złego nie zrobił i niczego przy pomocy kłamstwa nie musi ukrywać. Jak widać mózg zna wymyślone przez nas myślenie oparte na kłamstwie. Konstrukcja człowieka jest doskonała, gdyż wymyślamy myślenie przy pomocy mózgu i myślenie to zostaje w mózgu. Systemy neurologiczne przeszły na to wymyślone przez człowieka myślenie, gdyż pokazuje to odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon. Systemy neurologiczne zajmują się wymyślonym kłamstwem przez człowieka. Skutek tego jest taki, że cierpi psychika. Do wystąpienia cierpienia psychiki potrzebne było myślenie, które zadało cierpienie tej psychice. Psychice zaszkodziło to co człowiek zrobił przy pomocy kłamstwa. Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że to od wykonywania czynności zmienia się anatomia. Anatomia to odczuwanie i to odczuwanie zmieniło się od tego co człowiek zrobił przy pomocy myślenia opartego na kłamstwie. Oczywiście tym co człowiek zrobił jest jakiś zły uczynek. Ten zły uczynek człowiek  ukrył przy pomocy kłamstwa, ale mózg ten zły uczynek zna, gdyż są w nim wszystkie decyzje człowieka. To na tych złych uczynkach są teraz w ludziach systemy neurologiczne i potwierdza, że tak jest odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, którzy odkryli, że pomiędzy dwiema strefami w mózgu są narzucane zachowania i problemy i że zajmują się nimi systemy neurologiczne. Odkryłam, że te systemy neurologiczne utrzymują na myśleniu do czynienia zła cierpienie w danym miejscu ciała. To dane miejsce ciała odpowiada danej decyzji opartej na kłamstwie jaka jest  mózgu. Na myśleniu jakie jest w naturze mózgu systemy neurologiczne utrzymywały na dobrej energii zdrowie człowieka i jego dobre odczuwanie. Na narzuconym myśleniu przez człowieka systemy neurologiczne utrzymują złą energię, która zadaje cierpienie w odpowiednim miejscu ciała. Prof. Maria Szulc stwierdza, że choroba powstaje od momentu sprzeciwu podświadomości, a ja wskazuję, że ten sprzeciw podświadomości jest na kłamstwo. Podświadomość jest skonstruowana przez naszego Stwórcę i to On robi swój sprzeciw na kłamstwo. Faktycznie Stwórca robi sprzeciw na uczynione zło, gdyż to zło zostało wykonane przy pomocy energii. Samo myślenie nie zrobiłoby nic złego, gdyż do wykonywania czynności potrzebna jest energia. Możemy sobie wymyślać co nam się podoba, ale jeśli to co wymyśliliśmy zrobimy to wtedy mamy do czynienia ze złym uczynkiem. Energia przy pomocy której wykonujemy czynności jest w systemach neurologicznych. Decyzja o uczynieniu zła powoduje uruchomienie do uczynienia zła energię, czyli systemy neurologiczne, gdyż w nich jest energia. Energia używana do wykonywania czynności na myśleniu jakie jest w naturze mózgu powoduje wykonywanie czynności dobra. Narzucone myślenie oparte jest na zaburzonej energii i narzuconą czynność wykonujemy przy pomocy złej energii. Tą złą energię wprowadzamy w naturę wszechświata. Natura wszechświata oparta jest na doskonałej energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków każdego stworzenia. Jesteśmy stworzeni na doskonałym myśleniu i doskonałej energii, ale ludziom jak widać nie podoba się opieranie się na myśleniu naturalnym dla mózgu i aż do tego stopnia, że Maria Szulc stwierdza, że to myślenie nie jest ludziom znane. Zatem ludziom jest znane myślenie do wykonywania czynności zła. To myślenie do czynienia zła jest tak normalnym dla ludzi, że na nim ustanowili inne prawo jak prawo ich Stwórcy i kiedy Stwórca przyszedł na ziemię to powiedzieli Mu, że zgodnie z ich prawem Jego też przybiją do krzyża. Byli tak wielkimi złoczyńcami, że brakowało drzew na krzyże. Ludzie podejmowali decyzje o nauce zdobywania mistrza w przybijaniu ludzi do krzyża. Dzisiaj ludzi się nie przybija do krzyża, ale zadaje psychiczne cierpienie wymuszaniem uznawania za prawo myślenia które zadaje cierpienie. Psychopaty nie widać jak zadaje cierpienie swoimi narzuconymi słowami i wymuszaniem ich wykonywania. Wystarczy, że ludzie wykonują czynności na myśleniu złoczyńcy i nabywają cierpienia. Spotkałam się ze sprzeciwem Naczelnego Sądu Administracyjnego na posługiwanie się moim myśleniem, gdyż Sąd uznał, że jest ono niezgodne ze skargą kasacyjną. Skargę kasacyjną ustanowili ludzie władzy, czyli ludzie posługujący się innym myśleniem jak Stwórca człowieka. Sąd ma rację, że moje myślenie jest niezgodne z myśleniem ludzi władzy, gdyż ja posługuję się myśleniem opartym na prawdzie, a ludzie władzy posługują się myśleniem opartym na kłamstwie. Dopóki się nie przyznałam, że na moim myśleniu rozwiążemy wszystkie sprawy to Sędziowie NSA zgadzali się ze mną, gdyż wszystkie sprawy wygrywałam. Być może jest tak, że ci Sędziowie, którzy brali udział w rozprawach na których jako pełnomocnik moich klientów występowałam mają myślenie takie jak ja, a to ktoś kto popiera władzę ma decydujące zdanie. Krajowa Izba Doradców Podatkowych kilka lat nie mogła podjąć decyzji o zabraniu mi prawa wykonywania zawodu ponieważ pokazałam, że mam najwięcej wygranych spraw w kraju i czy zatem wypada komuś takiemu zabrać prawo do wykonywania zawodu. Ponieważ Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że to od wykonywanych czynności zmienia się anatomia i za co dostał Nagrodę Nobla dlatego ja wskazuję na moje wykonywanie czynności na myśleniu naturalnym dla mózgu i wymuszanie ode mnie, że mam wykonywać czynności na myśleniu narzuconym przez ludzi władzy. Wskazuję, że to myślenie użyte do wykonywania czynności jest przyczyną, że systemy neurologiczne są albo na myśleniu opartym na  prawdzie, albo na myśleniu opartym na kłamstwie. Naukowcy występujący w programie "Bliżej prawdy" mówią, że to wiedza przyczyni się do odkrycia prawdy i oto pokazuję, że mają rację. Moja wiedza jest oparta na myśleniu naturalnym dla mózgu, a wiedza ludzi opierających się na kłamstwie oparta jest na myśleniu przez nich wymyślonym. Cóż to jest ta wiedza może każdy poznać kto chce poznać prawo i pozna, że to wiedza oparta na oszukiwaniu. Odkryłam, że ludzie z tą wiedzą opartą na kłamstwie nabyli anatomii oszustów. Wypowiadają słowa świadczące o tym, że są oszustami. Takim podstawowym oszustwem jest oszukiwanie, że mają prawo do ludzi i innego mienia Stwórcy. Ci ludzie już nie wierzą w Boga, gdyż jak ma się w mózgu dużo kłamstwa to się w Boga nie wierzy, a nie wierzy dlatego, że kłamstwo jest sprzeczne z prawdą. Nie raz piszę, że chyba gdyby Bóg wiedział, że ludzie staną się złoczyńcami i na czynieniu zła ustanowią na ziemi prawo to nie dałby ludziom możliwości wypowiadania słowa. Naukowcy odkryli, że człowiek w naturze jest przygotowany do wypowiadania słowa, a zatem przygotowany przez Stwórcę. Okropnego zła ludzie narobili w świecie Boga i nie można znaleźć ludzi, którzy mieliby w mózgu wydawane przez siebie decyzje zgodne z decyzjami Stwórcy. Wszyscy prawie wołają, że im się zgadza myślenie władzy, czyli myślenie do  oszukiwania. Ażeby zgadzało się myślenie do oszukiwania to trzeba je w mózgu mieć. Mnie się nie zgadzało myślenie do oszukiwania i bardzo szukałam ludzi ażeby im też się nie zgadzało, ale wszyscy mówili, że chcą wykonywać myślenie narzucone przez ludzi. Mówią, że wiedzą, że ludzie władzy czynią zło, a mówią również, że to zło chcą wykonywać. Przeszli już zatem na przekonania o normalności wykonywania czynności zła. Wielu z ludzi mówi, że wie, że ja mam rację, ale będą wykonywali myślenie władzy skoro tak jest. Mówiłam, że tak jest ponieważ należą do tych ludzi, którzy poparli ludzi władzy, którzy do niczego nie mają prawa, ale to nic nie pomogło. Zaczęłam pisać o naturalnym dla nas myśleniu i otrzymałam wiadomość z Polskiej Akademii Nauk, ale tylko od jednej Pani Ewy Hamera, która napisała do mnie, że zgadza się ze mną w zupełności i że na pewno byłoby na świecie tak dobrze jak ja piszę, gdyby ludzie posługiwali się myśleniem o jakim piszę. Słowa tej kobiety były dla mnie otuchą, że chociaż jedna osoba. Szukałam adresów Instytutów Naukowych i przysłał mi podziękowania Uniwersytet Cambridge. Musiało się zgadzać ludziom z Uniwersytetu Cambridge to co piszę, gdyż mam stamtąd podziękowań dużo ponad pięćset. Zaczął mi przysyłać podziękowania Uniwersytet Carnegie Mellon i mam tych podziękowań na pewno około czterystu. Wiedziałam, że znalazłam ludzi którzy mają rozum, gdyż myślenie jakie przedstawiam oparte jest na rozumie. To dzięki temu, że  mam rozum rozwiązuję każdą sprawę. Ja rozwiązuję każdą sprawę, a Sądy nie chcą tego przyjmować. Nie ma co podważyć w przedstawianych przeze mnie sprawach za wyjątkiem niezgodności z myśleniem opartym na kłamstwie, które ludzie władzy nazwali prawem. Jezus wystąpił przeciwko ustawodawcy, czyli przeciwko ludziom, którzy narzucone przez siebie myślenie nazwali prawem, przeciwko Kościołowi, czyli przeciwko organowi zajmującemu się uczuciami ludzi i przeciwko wymiarowi sprawiedliwości, czyli przeciwko organowi uznającemu za sprawiedliwość myślenie oparte na kłamstwie. Mamy dzisiaj skutek zgodzenia się przez ludzi na wykonywanie czynności na narzuconym myśleniu przez ludzi, jakim jest cierpienie i śmierć i stan myślenia ludzi, że nie wiedzą o co chodzi. Dużo już napisałam o strasznych zachowaniach ludzi narzucających wolę. To źli ludzie. Jesteśmy stworzeni na myśleniu na jakim ludzie są ze sobą w zgodzie, a ludzie narzucający wolę spowodowali, że wszyscy ludzie są ze sobą pokłóceni. Nabyli ludzie w mózgach myślenia na jakim cierpią i umierają. O większości z ludzi stwierdzić należy, że to złoczyńcy Boskiego pochodzenia. Ludzie cierpią, ale prawie nikt nie chce słuchać o myśleniu na jakim się  nie cierpi. Ludzie nie chcą słuchać o tym myśleniu na jakim jest się zdrowym, gdyż na tym myśleniu nie można czynić zła. Trzeba o tym pamiętać jak się cierpi. Ja stoję po stronie Stwórcy, gdyż ja nie chcę czynić zła. Ja czuję się dobrze i nie chodzę do lekarzy. Do źle zachowujących się ludzi władzy piszę, że są ludźmi przemocy, którzy tą przemoc stosują  na ludzkich mózgach i psychice i że mam nadzieję, że lekarze psychiatrzy, którzy zajmują się odczuwaniem i neurobiolodzy, którzy zajmują się myśleniem zajmą się tymi ludźmi przemocy.
Mam nadzieję, że przyczynią się do tego też ludzie nauki, którzy tak jak ludzie z Uniwersytetu Cambridge i Uniwersytetu Carnegie Mellon wiedzą, że człowiek przemocy to człowiek narzucający wolę.

                                                       Polska-Elbląg, dnia 03 grudnia 2013 r. Barbara Paul
                     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz