piątek, 13 grudnia 2013

WIEDZA JAKA JEST W MÓZGACH WSZYSTKICH STWORZEŃ JEST W STANIE RZECZYWISTYM WSZECHŚWIATA

 UNIWERSYTET CAMBRIDGE
 i UNIWERSYTET CARNEGIE MELLON

Szanowni Państwo!
Myślenie jakie mózg wykazuje, że jest pomiędzy dwiema strefami  mózgu, to myślenie narzucone przez człowieka. To myślenie jakie jest pomiędzy dwiema strefami w mózgu jest wprowadzone przez ludzi w stan wszechświata, gdyż jest on w stanie rzeczywistym. Jest to stan w naturze z nabycia od ludzi. Tą pracę wprowadzenia myślenia w stan rzeczywisty wykonały systemy neurologiczne. To ludzie przy pomocy systemów neurologicznych wykonali te czynności którymi wprowadzili stan pochodzący od nich jaki jest we wszechświecie, Ze zmianami we wszechświecie mamy do czynienia w wyniku narzuconego myślenia, gdyż na myśleniu naturalnym dla mózgu powinniśmy tworzyć. Tworzenie na myśleniu naturalnym dla mózgu to wprowadzanie doskonałości w wszechświat na myśleniu naturalnym dla wszechświata. W przypadku wytwarzania na myśleniu narzuconym zagraża to zaburzeniem energii na jakiej oparty jest wszechświat. Człowiek umiera na zaburzonej energii i wszechświat również. Albert Einstein widział, że to złe stosunki pomiędzy ludźmi mają wpływ na energię, gdyż ostrzega przed katastrofą na niewyobrażalną skalę. Ja dowodzę, że złe stosunki pomiędzy ludźmi są na narzuconym myśleniu. Albert Einstein mówi, że energia w naturze wszechświata jest uporządkowana, a proszę zobaczyć co ludzie robią na swoim bałaganie energetycznym opartym na narzuconym myśleniu. To dlatego grozi zagłada wszechświata, gdyż to budowle oparte na zaburzonej energii są przyczyną, że wszechświat jest jak na bombie z ruszającą się energią.  Zaburzanie energii wykonywanymi czynnościami robi coś katastrofalnego, gdyż jest zaburzeniem energii i siły grawitacyjnej, czyli możliwości życia na ziemi.  Powinniśmy zwrócić uwagę na to, że o zatopionej Atlantydzie mówi się, że była to wysoko rozwinięta cywilizacja. Ja mówię, że ta cywilizacja musiała być oparta na narzuconym myśleniu, które tak mocno naruszyło energię na jakiej stworzona była Atlantyda, że ta naruszona energia poruszyła wody i zatopiła Atlantydę. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że systemy neurologiczne zajmują się narzuconymi zachowaniami i problemami, a ja mówię, że to zajmowanie się to wykonywanie przez nas myślenia jakie jest w mózgu. To my wprowadzamy wykonywanymi czynnościami w życie swoje decyzje. Naturalnie wprowadzamy w życie decyzje jakie są w naturze mózgu. Wynika z tego, że zanim człowiek otrzymał możliwość wypowiadania słowa to wykonywał czynności tak jak zwierzęta tylko na myśleniu naturalnym dla mózgu. Wykonywanie tych czynności na myśleniu jakie jest w naturze mózgu musiało trwać długi czas aż człowiek nabył przekonań opartych na prawdzie. My wszyscy ludzie mamy silne przekonania o wykonywaniu czynności dobra i o prawidłowości uczciwego postępowania. My naturalnie wiemy, że powinno się wykonywać czynności dobra i postępować uczciwie. Inne przekonania mamy z nabycia od wydanych przez siebie innych decyzji jak naturalne, a jakimi są nieuczciwe decyzje. Myślenie jakie jest pomiędzy dwiema strefami w mózgu, to myślenie nieuczciwe. Ja kiedy poznałam już dość dobrze podświadomość to podjęłam decyzję o napisaniu książki z powodu mojego odkrycia, że nasza podświadomość wymaga od nas uczciwego postępowania. Książkę tą wydałam w roku 2002. W roku 2006 przeczytałam o odkryciu naukowym, że dla naszego mózgu wypowiadanie prawdy jest naturalnym, a ja mówię, że wypowiadanie prawdy to uczciwe zachowywanie się. Zmienia świat na jaki przyszedł nieuczciwy człowiek.  Ciekawi mnie jednak okres w którym człowiek wykonywał tylko czynności dobra kiedy to nie wypowiadał słowa, a był rozumiejącym tak samo jak zwierzęta. Ten okres był tak długi aż wszechświat osiągnął stan doskonałości. Ten stan doskonałości jaki Albert Einstein widzi w energii w naturze wszechświata to doskonałość wprowadzona przez stworzenia wykonujące czynności na myśleniu swojego Stwórcy. My wszyscy ten stan myślenia jaki wprowadziliśmy w wszechświat mamy w swoich mózgach i na tym stanie jesteśmy doskonali. Nasza natura jest doskonała na stanie myślenia jakie jest w naturze mózgu. Ten stan myślenia oparty jest na rozumie. My teraz jesteśmy zaburzeni narzuconym przez siebie nieuczciwym myśleniem. To nieuczciwe myślenie wprowadziły w stan rzeczywisty systemy neurologiczne. One teraz są na naszym narzuconym myśleniu, gdyż pokazuje to odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon. My chcąc powrócić do swojej naturalnej doskonałości musimy pozbyć się z mózgów narzuconego myślenia.  Kto wykonuje czynności zła musi zaprzestać ich wykonywania i będzie powracał do stanu myślenia jakie jest w naturze mózgu. Na tym myśleniu mamy emocje miłości i inne doskonałe emocje jak w wyniku słuchania muzyki, słuchania śpiewu, oglądania malarstwa, rzeźb i wszystkich innych doskonałych rzeczy wykonanych przez ludzi. Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia, a ja mówię, że ona się zmieniła od wykonanych czynności na myśleniu jakie jest w mózgu narzucone przez człowieka. To myślenie przez nas narzucone nas zaburza. To zaburzenie jest zaburzeniem naszego stanu  naturalnego. Wszystko co mamy nieprawidłowe jest nieprawidłowe na narzuconym przez nas myśleniu. Politycy i ludzie im podobni mówią, że uczą się mowy ciała, a zatem ta mowa ciała jest doskonała. Poruszanie się i inteligencja człowieka oparta na rozumie to wspaniały człowiek. Takimi jesteśmy z natury. Wielu z ludzi szuka wyjścia z nieprawidłowości i bardzo dobrze, że szuka, ale jet ogromna ilość ludzi i przeważająca, która na swoim narzuconym myśleniu idzie w przepaść. Są to ludzie władzy i ludzie wykonujący wolę władzy, ale również wszyscy inni ludzie narzucający wolę i ludzie wykonujący narzucaną wolę. Narzucone myślenie robi człowieka nienormalnym. Do większości  ludzi nie można przemówić, gdyż na narzuconym myśleniu utracili rozumienie. Normalny jest człowiek na myśleniu jakie ma w naturze mózgu. Prawie wszyscy ludzie odeszli od stanu normalnego. Jest to skutkiem dania nam przez Stwórcę możliwości wypowiadania słowa. Naukowcy odkryli, że człowiek jest przygotowany do wypowiadania słowa, a ja mówię, że ten człowiek, który rozpoczął wypowiadanie słowa był człowiekiem doskonałym. Na tą swoją doskonałość zwracają swoją uwagę Starożytni Egipcjanie, gdyż wszystko co jest przez nich wykonane jest doskonałe. To na doskonałej energii wykonane są ich czynności oparte na rozumie w mózgu. Te czynności wykonujemy przy pomocy systemów neurologicznych jakimi jesteśmy. Jeśli nasze systemy neurologiczne są zmienione to na narzuconym przez nas myśleniu w mózgu. Powinniśmy jako ludzie popatrzeć jakiego bałaganu narobiliśmy narzuconym przez siebie myśleniem we wszechświecie który był doskonały dopóki ludzie nie zaczęli wypowiadać innego słowa. W naturze naszego mózgu są doskonałe decyzje i wielu ludzi to zauważa, że przyśniło się im, czy obudzili się w nocy i doznali jakiegoś olśnienia. To nasza naturalna wiedza. To my ją zdobyliśmy wykonując czynności na naturalnym dla nas myśleniu opartym na prawdzie. To jest nasze myślenie w naturze mózgu z posługiwania się tylko myśleniem swojego Stwórcy. Dokąd nie wypowiadaliśmy słowa posługiwaliśmy się tylko Jego myśleniem. Myślenie jakie teraz ludzie mają w mózgach i to co wprowadzili w wszechświat narzuconym myśleniem to nazwanie tego chuligaństwem to delikatna nazwa. Każdy ma  mózgu swoje chuligaństwo, ale bardzo wielu ludzi ma w swoich mózgach decyzje przy pomocy których uczyniło zło i wielu wielkie zło. Zło jakie widzimy na wojnach to wykonują ludzie. Wykonują przy pomocy swoich systemów neurologicznych decyzje jakie podjęli. Jeśli człowiek mówi, że zabija kogoś na wojnie bo tak mu kazał dowódca czy ktoś inny to jest to nienormalny człowiek, gdyż normalny człowiek nie wykonuje decyzji drugiego człowieka.  Normalny też człowiek nie wydaje decyzji drugiemu człowiekowi. To ludzie bez rozumu i tak właśnie wykazuje ich mózg, gdyż na myśleniu narzuconym i wykonywaniu myślenia narzuconego człowiek nie ma rozumu.  Człowiek z tego braku rozumu musi się wyleczyć, gdyż inaczej jest nienormalny. Człowiek sam od siebie nabył tej nienormalności, gdyż jest nienormalny na swoich decyzjach. Na decyzjach Stwórcy człowiek był normalny. Stwórca nie narzuca woli i każdy kto nie narzuca woli jest normalny, gdyż wolny umysłowo i psychicznie. 
Ja wiele lat temu zrobiłam sprzeciw na wykonywanie narzuconego myślenia i odtąd moje systemy neurologiczne zaczęły się przywracać do stanu opierania się na myśleniu naturalnym dla mózgu. Wypowiadanie słowa to też wykonywanie czynności, gdyż ja doskonale czuję, że moje systemy neurologiczne je wykonują. Na myśleniu opartym na prawdzie mocno czujemy systemy neurologiczne, czyli energię. Odczuwałam jakby dwa rodzaje energii, aż odkrycia naukowe uświadomiły mi, że oddzielnie jest energia i oddzielnie oparta na niej siła życiowa, czyli grawitacyjna. Każdy z nas ma siłę grawitacyjną dopóki nie narzuci tyle myślenia opartego na złej energii, że umiera. Siła życiowa jest rozumna i ona podporządkowuje się myśleniu rozumianemu, czyli naturalnemu. Ja nie raz pisałam, że raz energia którą odczuwam wykonuje moją wolę, a innym razem nie, a teraz wiem, że wykonuje wolę tylko siła grawitacyjna. Energia nie wykonuje woli człowieka tylko siła wytworzona z energii jaka jest  w człowieku. Wolę człowieka opartą na prawdzie wykonuje siła życia, a wolę narzuconą przez człowieka wykonuje siła niszcząca człowieka. Na sile niszczącej człowieka człowiek słabnie, gdyż traci energię. Różne siły w człowieku to jedna siła życia oparta na prawdzie i wiele sił niszczących opartych na kłamstwie. Wszystkim ludziom, którzy czytają to co piszę radzę wykonywać tylko czynności dobra, a złe naprawiać ażeby z nas schodziły. Opieranie się na prawie wymyślonym przez człowieka prowadzi człowieka na zniszczenie. Jeśli energia jest inna jak w układzie genetycznym pierwiastków, to siła oparta na tej energii jest niszczącą życie człowieka. Do tego na narzuconym myśleniu nie ma rozumu, a na braku rozumu jest się umysłowo i psychicznie chorym. Jesteśmy stworzeni przez Stwórcę, a u Niego nie ma czegoś takiego ażeby myślenie było bez skutków. Powtarzanie słów "nie wykonuję czynności zła" powoduje usuwanie przez systemy neurologiczne złej energii, ale jeśli to jest prawdą. Systemy neurologiczne są oparte na prawdzie i nie ma możliwości ich oszukania. Czynności wykonywane na narzuconym myśleniu są czynnościami zła.  

Uważam, że zwierzęca postać Egipskiego Sfinksa z ludzką rozumną twarzą jest przekazem od Konstruktorów tego Sfinksa, że ci ludzie wiedzieli, że ludzie są takimi samymi jak zwierzęta i że oni w wyniku wypowiadania słowa dalej utrzymali rozum. 
Dojście przez ludzi do stanu, że wybierają ludzi i wykonują to co ci ludzie im nakazują, to szczyt osiągniętej głupoty. 
  
Chcę podkreślić, że moja wiedza nie jest oparta na nauczeniu się, a na poznawaniu wiedzy mądrych ludzi. Wiedza mądrych ludzi mi się zgadza. Ja nie nauczyłam się myślenia władzy i na szczęście, gdyż gdybym się nauczyła to nabyłabym takich samych przekonań jak ludzie władzy i wtedy zgadzałabym się z władzą. Ja poznawałam ustanowione przez ludzi prawo i na każdy przepis tego prawa robiłam sprzeciw. Sprzeciw dlatego, że jest to myślenie oparte na kłamstwie, a mnie się zgadza myślenie oparte na prawdzie. 
Myślenie każdego mędrca mi się zgadza, a co jest dowodem na to, że na naturalnym dla mózgu myśleniu jesteśmy mędrcami. Ja się uczyłam wiele lat, ale było to poznawaniem wiedzy i jakoś naturalnie od młodych lat odrzucałam wiedzę której nie rozumiałam. Nie uczyłam się tego czego nie rozumiałam. Ja wszystko rozumiem i mocno starałam się przekazać ludziom moją wiedzę ażeby wiedzieli, a okazało się, że rację miał jeden z moich przyjaciół który mówił "Basia to co piszesz jest dla małej gromadki ludzi". Mówiłam do niego, że przecież wszyscy jesteśmy  stworzeni na takim samym rozumianym myśleniu. Potrwało trochę lat i okazało się, że ludzie mają wiedzę w mózgach, ale która powoduje, że przestali rozumieć. Teraz trzeba usuwać myślenie narzucone i okaże się, że bez narzuconego myślenia wszyscy rozumieją. 
                                                                                                                                    Z poważaniem
                                                                                                                                  Barbara Paul
                                                                                                          

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz