wtorek, 24 grudnia 2013

ODKRYCIE POSZUKIWANEJ PRZEZ LUDZI PRAWDY

UNIWERSYTET CAMBRIDGE
i UNIWERSYTET CARNEGIE MELLON

Szanowni Państwo!
Prawda to myślenie jakie jest w naturze mózgu. To myślenie jakie jest w naturze mózgu to treści o których mówi Zygmunt Freud, że są przechowywane przez ukrytą warstwę psychiki. Podświadomość to myślenie i odczuwanie. Ukryta warstwa psychiki jaką odkrył Zygmunt Freud ma w sobie ukryte treści. Zygmunt Freud być może dlatego, że był lekarzem psychiatrą zwraca uwagę na psychikę, a ja zajmuję się myśleniem i zwracam uwagę na treści jakie są w ukrytej warstwie psychiki.
Termin podświadomość został wprowadzony przez Zygmunta Freuda (1856-1939). Oznacza on ukrytą warstwę psychiki ludzkiej przechowującej treści, które były kiedyś w świadomości, ale zostały z niej wyparte i stłumione. Zatem podświadomość składa się z myślenia i odczuwania. To myślenie i odczuwanie to odkryty przez Naukowców w mózgu, który nie zna słów rozum, który nie istnieje bez emocji. Znaczy to, że te treści o jakich pisze Zygmunt Freud, że są w ukrytej warstwie psychiki to treści powodujące, że człowiek ma rozum.
To połączenie rozumu z psychiką widać, że istnieje również na narzuconym przez człowieka myśleniu, gdyż pokazuje to odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, które mówi, że systemy neurologiczne zajmują się narzucanymi zachowaniami i problemami. To odkrycie pokazuje nam, że to narzucone przez człowieka zachowania i problemy wyparły i stłumiły psychikę przechowującą treści. Te przechowywane przez psychikę treści to poszukiwana przez ludzi prawda. To o tej prawdzie mówił Jezus, gdyż to Jego myślenie zawarte jest w stworzonej przez Niego podświadomości. Mamy odkrycie, że w mózgu są dwa umysły. Ja wskazuję, że w naturze jest tylko jedno myślenie Stwórcy natury. Podświadomość to natura i ona składa się z treści w mózgu opartych na prawdzie i z opartej na tej prawdzie spokojnej  i szczęśliwej psychice. Zygmunt Freud zwraca uwagę na to, że nerwice nie są konsekwencją strukturalnych uszkodzeń układu nerwowego, lecz skutkiem urazów psychicznych. Pisze on o buncie dwóch konstelacji psychicznych, świadomości i podświadomości, jednej przeciwko drugiej. Ja mówię, że w naturze jest tylko jedna psychika i ona jest oparta na świadomości. Nazwa podświadomość jest złą nazwą, gdyż natura jest świadoma. Świadomość powoduje myślenie rozumiane. Pacjenci Zygmunta Freuda i Karola Junga mają umysł nieświadomy i ten umysł nieświadomy ja wskazuję, że jest oparty na narzuconych zachowaniach i problemach jakie zaburzyły mózg. W naturze mózgu nie ma tego narzuconego myślenia, a teraz jest. Ludzie umysłowo chorzy mają umysł nieświadomy, a ludzie zdrowi umysłowo mają umysł świadomy. Umysł nieświadomy to umysł oparty na narzuconym myśleniu przez człowieka i to myślenie narzucone przez człowieka to odkryte w mózgu przez Naukowców narzucone zachowania i problemy. Mamy inny stan mózgu na myśleniu jakie jest w naturze mózgu i mamy inny stan mózgu na myśleniu narzuconym przez człowieka. To na myśleniu narzuconym przez człowieka cierpi psychika, a na co dowodem jest, że ludzie umysłowo chorzy są w szpitalach psychiatrycznych. Szpitale psychiatryczne powinny nazywać się szpitalami ludzi chorych umysłowo i psychicznie. Chora psychika jest oparta na narzuconym myśleniu w mózgu.
Nie ma się co dziwić, że ludzie szukają prawdy skoro opierają się na kłamstwie. Ustanowione przez ludzi prawo oparte jest na myśleniu narzuconym, czyli na myśleniu na jakim człowiek jest umysłowo i psychicznie chory. Ludzie opierający się na ustanowionym prawie piszą do ludzi, że opierają się na prawie ustanowionym przez ludzi, ale nie podają na jakim prawie do ludzi się opierają. Są zatem kłamcami. Kłamstwo nie jest opartym na prawdzie. Nasz Stwórca opiera się na prawdzie, gdyż Jego myślenie mają Jego stworzenia w mózgach i na Jego energii oparte jest życie. Na Jego myśleniu jakie Jego stworzenia mają  w mózgach mają dobre odczuwanie. To na rozumie jaki jest w mózgu, który nie zna słów oparte jest nasze odczuwanie. Temu naszemu naturalnemu odczuwaniu zadajemy cierpienie myśleniem opartym na kłamstwie. Na prawie ustanowionym przez ludzi psychika ludzka cierpi. To, to myślenie na jakim ustanowione jest prawo zadaje cierpienie psychice. To myślenie, które zadaje cierpienie psychice to myślenie jakie odkryli Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Wskazuję na te rozbieżne cele, że to zadawanie cierpienia psychice przy pomocy wymuszania wykonywania woli narzuconej przez ludzi. Naukowcy zajmujący się badaniami o zatopionej Atlantydzie mówią, że wtedy byli ludzie źli. Na pewno ich wiedza o zachowaniach ludzi była świadectwem na to, że to ludzie źli, gdyż stwierdza się, że było wtedy moralne zepsucie. Ja teraz wskazuję na myślenie jakim posługuje się człowiek zły i że jest to myślenie przez tego człowieka narzucone i ten człowiek ma to myślenie w swoim mózgu. Wykonywanie myślenia tego człowieka złego powoduje, że cierpi psychika. Pokazuje to w swoim programie "Sprawa dla reportera" prowadząca ten program, że ludzie bez względu na rządzącą partię cierpią od ustanowionego prawa. Zasiadający w tym programie zapraszani goście mówią, że ażeby ludzie nie cierpieli to trzeba zmienić prawo. Prawo oparte jest na myśleniu, a zatem to myślenie trzeba zmienić. Ci ludzie zadający cierpienie nie mają zamiaru zmienić myślenia, a o czym świadczą prowadzone przeze mnie liczne sprawy i z organami władzy i przed sądami. Sąd Naczelny mówi ażeby zabrać mi uprawnienia do wykonywania zawodu z powodu mojego nie opierania się na myśleniu władzy, a zatem Sąd występuje przeciwko mojemu nie opieraniu się na myśleniu zadającym cierpienie psychice. Ja wygrywałam dla ludzi sprawy i ich psychika z tego powodu się cieszyła. Na ustanowionym prawie psychika cierpi, a jak ja wygrałam sprawę to ludzka psychika była szczęśliwa. Mam przypadki, że ludzie mi nieznani dzwonili do mnie np. z Nowego Jorku, czy Londynu, czy jakiegoś miasta w Niemczech i prosili ażebym wygrała im sprawę, gdyż dowiedzieli się, że ja takie same sprawy wygrałam dla ludzi, a oni takie sprawy przegrali. Ja tych ludzi najczęściej nie widziałam na oczy, a oni przysłali mi tyle pieniędzy ile chciałam za prowadzoną dla nich sprawę. Wygrałam nawet sprawę w znanej miejscowości w Parku nazwanym Narodowym. Mojego myślenia nie chciały władze, gdyż moje myślenie powodowało, że musieli oddawać pieniądze, a oni przecież po to ustanowili prawo ażeby zabierać pieniądze. Proszę zwrócić uwagę na to, że chodzi o rodzaj myślenia jakim się posługujemy. Myślenie ludzi władzy zadaje ludziom cierpienie, gdyż zabiera im pieniądze. Myślenie władzy robi jeszcze bardzo dużo różnego rodzaju zła. To myślenie do czynienia zła spowodowało, że od tego myślenia ludzie stali się złymi. Tym co spowodowało, że oni stali się złymi jest energia. Energia na jakiej stworzył nas Bóg jest dobrą energią i na tej dobrej energii czuje się dobrze nasza psychika. Narzucone myślenie naruszyło tą dobrą energię i zadaje tą naruszoną energią cierpienie. Odkryta przez Zygmunta Freuda psychika z przechowywanymi w niej treściami, to psychika z treściami oparta na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Przejście na inne myślenie powoduje zmianę stanu systemów neurologicznych, czyli przechodzą one na energię, którą zadaje się cierpienie. Myślenie, które wyparło psychikę z przechowywanymi w niej treściami, to myślenie wymyślone przez człowieka. Na myśleniu wymyślonym człowiek jest umysłowo i psychicznie chory. To prawidłowa kara dla człowieka za czynienie zła w świecie Boga.

                                                         Polska-Elbląg, dnia 24 grudnia 2013 r. Barbara Paul

Po nadaniu tego mojego odkrycia otrzymałam dziewięć wiadomości z postmaster@ neostrada.pl że nie jest możliwe przekazanie tej wiadomości. Uniwersytet Cambridge i Uniwersytet Carnegie Mellon przysłali podziękowania, że dostali, a postmaster@ neostrada.pl  podaje, że jest jakichś dziewięciu do których nie może przesłać wiadomości. To na życzenie ludzi świadomie czyniących zło postmaster@ neostrada.pl nie może dostarczyć tego czego nie napisałam. Źli ludzie widzą, że wysyłam moje odkrycia do wielu ludzi i wymyślili, że będą mnie zawiadamiać, że ludzie nie chcą słuchać o moich odkryciach. Już od kilku miesięcy piszę, że na moim blogu wejścia ludzi zawsze się zwiększały, a zmniejszono je i obliczenia przestały się zgadzać. Bandyci świadomie prowadzą ludzi na śmierć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz