czwartek, 12 grudnia 2013

OD STWÓRCY WSZECHŚWIATA JEST ENERGIA ŻYCIA, A OD ZŁYCH LUDZI ENERGIA ŚMIERCI

UNIWERSYTET CAMBRIDGE
i UNIWERSYTET CARNEGIE MELLON

Szanowni Państwo!
W naturze wszechświata jest tylko jedna siła i jest nią siła grawitacyjna. Ta siła grawitacyjna to siła życia. Ta siła życia jest oparta na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków każdego stworzenia. Biolog i Genetyk prof. Piotr Słonimski mówi, że w kodzie genetycznym są zapisy i reguły i że kod genetyczny jest identyczny u wszystkich stworzeń. Znaczy to, że jest jeden Stwórca. Naukowcy odkryli, że dla naszego mózgu mówienie prawdy jest naturalnym, a ja odkryłam, że jest to myślenie rozumiane. O istnieniu Stwórcy najbardziej świadczy skonstruowanie mózgu w taki sposób, że jest w nim oddzielnie myślenie Stwórcy i oddzielnie myślenie człowieka. Mózg też wykazuje pomiędzy dwiema strefami w  mózgu myślenie o rozbieżnych celach. Myślenie jakie jest w naturze mózgu jest myśleniem rozumianym. Wszystkie stworzenia Boga dzięki temu rozumieją się. Naukowcy zajmujący się badaniami natury mówią, że wszystkie prawa natury są zrozumiałe. Znaczy to, że Stwórca natury mówi zrozumiałym językiem. Mądry bo  z rozumem Albert Einstein mówi, że to niezrozumiałe, że wszystko jest zrozumiałe. Gdyby Albert Einstein znał tak jak ja prawo ustanowione przez ludzi to wiedziałby, że ci ludzie, którzy to prawo ustanowili mówią językiem niezrozumiałym. Przychodzący do mnie po pomoc ludzie w ich sporach z organami skarbowymi mówili, że przyszli do mnie dlatego ponieważ nie rozumieją języka prawniczego. Gdybyśmy zajrzeli do mózgów ludzi, którzy to niezrozumiałe prawo ustanowili to byśmy zobaczyli, że dla natury ich mózgu też mówienie prawdy jest naturalnym. Zatem ci ludzie mają z nabycia w mózgu myślenie nierozumiane. Myślenie nierozumiane to myślenie oparte na kłamstwie i dlatego mózg tego myślenia nie przyjmuje, gdyż jest ono dla niego nieznane. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że w mózgu są narzucane zachowania i problemy i że mózg wykazuje je, że to rozbieżne cele. Te narzucone zachowania i problemy to inne myślenie jak rozumiane i kiedy poznałam to odkrycie, to natychmiast wiedziałam, że to nierozumiany język prawniczy jak nazywają to myślenie moi klienci. Mimo, że wszystkie sprawy wygrywałam to niektórym Sędziom moje myślenie się nie podobało, gdyż wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Napisałam, że ja mam najwięcej wygranych spraw w kraju i czy to zatem w porządku odbierać mi prawo wykonywania zawodu. Nie walczyłam z nikim tylko napisałam, że odebranie mi prawa wykonywania zawodu to dużo lepsze od za to samo ukrzyżowania Jezusa. Zostałam tak samo jak Jezus oskarżona o posługiwanie się myśleniem opartym na prawdzie. Oskarżenie brzmiało, że moje myślenie jest niezgodne z myśleniem ludzi władzy. Dzisiaj ja zapytałabym ludzi władzy skąd oni mają myślenie jakim się posługują skoro w naturze mózgu jest tylko myślenie oparte na prawdzie. Pisałam do ludzi władzy o tym, ale ich to nic nie obchodzi. Na myśleniu wymyślonym przez ludzi ludzie ci lekceważą ludzi, inne stworzenia, a przede wszystkim swojego Stwórcę. On ich stworzył, a oni Go zamordowali. Zamordowali Go mówiąc do Niego, że to zgodnie z ich prawem. To ich prawo oparte na wymyślonym myśleniu Stwórca na pewno znał, gdyż znał stan ludzkich mózgów.
Myślenie sobie ludzie do czynienia zła wymyślili, a wymyślone myślenie jest na innej energii. Na tej innej energii ludzie cierpią. Cierpienie ludzi nie obchodzi tylko złych ludzi. Na ziemi władzę przejęli ludzie narzucający wolę, a skutkiem tego jest wielki jęk cierpiącej psychiki na całym świecie. Ten jęk psychiki jest skutkiem przejścia systemów neurologicznych na myślenie do czynienia zła. Na myśleniu Stwórcy odczuwa się miłość, a narzucone myślenie przez ludzi zadało temu odczuwaniu cierpienie. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje, że systemy neurologiczne są na myśleniu wymyślonym przez ludzi, czyli na myśleniu, które zadaje odczuwaniu cierpienie. O odkryciu tym przeczytałam w roku 2004 i zdziwiłam się, że za tak wielkie odkrycie Naukowcy ci nie dostali Nagrody Nobla. Wkrótce zobaczyłam, że Nagrodę Nobla dostał opierający się na narzuconym myśleniu Prezydent Stanów Zjednoczonych Pan Barack Obama. Zrozumiałam dlaczego nie dostali Nagrody Nobla Naukowcy, którzy odkryli, że mózg wykazuje narzucane zachowania i problemy, że to rozbieżne cele i że nimi zajmują się systemy neurologiczne kiedy na tysiące stron moich pism o zadawanym cierpieniu przy pomocy ustanowionego prawa nikt z ludzi władzy nie reagował. Zrozumiałam, że oni chcą zła. Pisałam do wszystkich kolejnych Prezydentów i innych ludzi władzy przez wiele lat. Ponad sześćset pism i cisza. Poza oczywiście "Szkłem kontaktowym", z którego otrzymałam wiadomość, że to co piszę jest niepożądane, a w następnym piśmie, że ten kto to pisze, a się nie podpisał jest przekonany, że wszyscy to wyrzucają do kosza. Albert Einstein pisze, że jeśli pomiędzy ludźmi nie zostaną naprawione stosunki to grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę. To samo mówi wielu Naukowców dzisiaj i już od dawna, Nie wiem czy można zrobić więcej starań jak ja zrobiłam pisząc, że naturalnym dla mózgu jest uzgadnianie i podając, że skutkiem prawa jest cierpienie i ludzie tego nie powinni robić. Gdyby nie reakcje Uniwersytetu Cambridge i Uniwersytetu Carnegie Mellon to byłabym sama.
Siła grawitacyjna jaką jest siłą życia istnieje tylko na myśleniu opartym na prawdzie. Na tej sile życia śmierci nie ma, gdyż na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków życie jest wieczne i ciągle się odradza. Do zadania śmierci potrzebna jest energia, która tą śmierć zadaje. Na myśleniu narzuconym przez człowieka systemy neurologiczne przechodząc na to myślenie przeszły z energii życia na energię śmierci. Myślenie narzucone przez człowieka nie funkcjonuje na energii jaka funkcjonuje na myśleniu Stwórcy, a jaką jest energia życia. Zatem wyobrazić sobie trzeba ile energii śmierci wprowadził w wszechświat człowiek skoro aż grozi zagłada wszechświata. Wszyscy cierpiący ludzie którzy kiedykolwiek byli na ziemi cierpieli na wykonywaniu myślenia narzuconego połączonego z energią śmierci. Czy zatem nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa nie miał racji wskazując na reprezentującego prawo ustanowione na narzuconym myśleniu wielkiego mordercy Heroda, uznającego za prawo myślenie wielkiego mordercy, reprezentującego wymiar sprawiedliwości Piłata i wielkiego mordercy reprezentującego kościół Kajfasza, że to bandyci. Bandytami ci ludzie stali się na myśleniu przez nich narzuconym. Wykonywanie czynności na myśleniu bandytów zadaje odczuwaniu cierpienie. Złoczyńca to psychopata, gdyż na jego myśleniu psychika stała się złą. Wykonawca woli złoczyńcy to ofiara, gdyż nabył cierpiącego odczuwania. Na ziemi już dawno funkcjonują ludzie na myśleniu przez siebie narzuconym, a systemy neurologiczne zadając cierpienie psychice i opartemu na niej ciału prowadzą człowieka i inne stworzenia na śmierć. Na myślenie wymyślone przez człowieka mózg stworzył umysł nieświadomy. Naukowcy odkryli, że w mózgu, który nie zna słów rozum nie istnieje bez emocji. Odkrywca umysłu nieświadomego prof, Karol Jung też odkrył, że umysł nieświadomy nie istnieje bez psychiki, gdyż ludzie umysłowo chorzy są równocześnie chorzy psychicznie. Zatem w wyniku posługiwania się przez ludzi możliwością wypowiadania słowa powstali inni ludzie na innym myśleniu. Na myśleniu naturalnym dla mózgu mamy myśli dobre, gdyż z dobrą energią i mamy emocje oparte na miłości. Na myśleniu narzuconym przez człowieka ludzie mają myśli złe i złe emocje, gdyż na złej energii. Maria Szulc pisze, że przez upartą podświadomość ludzie muszą cierpieć, gdyż ona trzyma w uzależnieniu myśli złe. Wiedza Marii Szulc o podświadomości stała się przyczyną, że poznawałam podświadomość aż poznałam ją dobrze. W tym poznaniu pomogły mi odkrycia naukowe wielu wybitnych ludzi nauki za które niezmiernie im dziękuję Ogromnie dziękuję za przysyłanie mi setek podziękowań przez Uniwersytet Cambridge i Uniwersytet Carnegie Mellon i to mimo to, że nikt nie chciał o odkrytym przeze mnie naturalnym dla naszego mózgu myśleniu słuchać. Marii Szulc jestem bardzo wdzięczna za jej wiedzę, ale nie zgadzam się z jej słowami, że przez upartą podświadomość ludzie, którzy mają w sobie myśli złe muszą cierpieć. Ja mówię, że konstrukcja człowieka jest sporządzona w sposób doskonały, gdyż jeśli człowiek zadaje cierpienie to sam nabywa cierpienia. Cierpienie jest oparte na myśleniu narzuconym przez człowieka. Dokąd w mózgu będzie myślenie przy pomocy którego zadało się cierpienie, tak długo odczuwanie człowieka jest cierpiącym.
Dobrzy ludzie powinni reagować na czynienie zła, a nie jak jest popierać ludzi, którzy czynią zło. Człowiek, który nie czyni zła mówi zrozumiałą mową. To wstyd dla ludzi, że mówią, że dla nich jest prawem  myślenie do oszukiwania. To wstyd, że ludzie uważają, że mają prawo do człowieka i do mienia jakie jest na ziemi.

                                               Polska-Elbląg, dnia 12 grudnia 2013 r. Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz