wtorek, 3 grudnia 2013

WTRĄCANIE SIĘ DO ŻYCIA LUDZI JEST PRZEMOCĄ NA MÓZGU I PSYCHICE

 UNIWERSYTET CAMBRIDGE
 i UNIWERSYTET CARNEGIE MELLON

Szanowni Państwo!
Człowiek ma w naturze mózgu rozum, a ludzie na ziemi wymuszają ażeby ten z rozumem człowiek postępował tak jak oni chcą i ażeby uczył się tego co wymyślili ludzie. Do tego ci ludzie wymuszający postępowania tak jak oni chcą zapisali w Konstytucji, że ludzie mają wolność. Narzucanie woli uważają za wolność, a ja mówię, że narzucanie woli to przemoc, a przemoc to brak wolności. Przemoc oparta jest na wymuszaniu wykonywania woli człowieka, który wymusza wykonywania jego woli.  Wszyscy ludzie mamy w naturze mózgu taki sam rozum oparty na takim samym myśleniu opartym na prawdzie. Nasz Stwórca nie potrzebuje pomocników gdyż tak jak dowodzą to odkrycia naukowe mózg wie jaką decyzję człowieka zaszeregować pod prawidłowe postępowanie, a jaką pod złe postępowanie. Człowiek utrzymuje rozum jak wydaje decyzje oparte na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. To myślenie jakie jest w naturze mózgu jest myśleniem opartym na prawdzie. Narzucone myślenie przez człowieka jest oparte na kłamstwie. W aktualnym stanie ludzkich mózgów odkrycia naukowe dowodzą, że jest w nich i myślenie oparte na prawdzie i myślenie oparte na kłamstwie. Nikt z ludzi nie musi człowiekowi mówić jak ma postępować, a to co człowiek powinien to reagować na uczynione zło i wymagać naprawienia go. Tak własnie odkryłam, że zachowują się oparte na myśleniu Stwórcy systemy neurologiczne. Jesteśmy oparci na systemach neurologicznych, a systemy neurologiczne na myśleniu jakie jest w mózgu. W stanie natury systemy neurologiczne są połączone z myśleniem jakie jest w naturze mózgu. W aktualnym stanie Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że systemy neurologiczne zajmują się narzucanymi zachowaniami i problemami jakie są w mózgu i jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. To myślenie jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów, to narzucone myślenie przez ludzi, którzy to myślenie mają w mózgu i którzy w stanie rzeczywistym to robią. Zajmowanie się przez systemy neurologiczne narzucanymi zachowaniami i problemami jest dowodem na to, że człowiek musi doświadczać narzuconego przez siebie myślenia. Doświadczanie tego narzuconego myślenia to doświadczanie cierpienia, a cierpienie prowadzi człowieka do powrotu na prawidłowe myślenie jakie jest w naturze mózgu. Jak człowiek nie naprawia uczynionego zła to cierpi aż naprawi. Na myśleniu jakie jest w naturze mózgu czujemy się dobrze, a na myśleniu narzuconym czujemy się źle. Naukowcy odkryli, że w mózgu, który nie zna słów rozum nie istnieje bez emocji, a ja odkryłam, że brak rozumu też nie istnieje bez emocji. Wszyscy widzimy w szpitalach psychiatrycznych, że ci ludzie nie mają rozumu i są chorymi psychicznie. Choroba umysłowa i psychiczna oparta jest na narzuconym myśleniu przez człowieka. Zdrowa psychika jest na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. O stanie człowieka jako umysłowo zdrowego lub chorego dowodzi miejsce w którym są systemy neurologiczne. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon dowodzi, że w wyniku wydawanych decyzji przez człowieka systemy neurologiczne znalazły się na myśleniu narzuconym przez człowieka. Skutkiem tego jest wielkie cierpienie ludzi jakie wszyscy na ziemi widzimy. Cierpienie jest oparte na narzuconym przez ludzi myśleniu, a odczuwanie szczęścia jest oparte na naturalnym dla mózgu myśleniu. Na tym polega różnica pomiędzy myśleniem i odczuwaniem na myśleniu Stwórcy, a myśleniem i odczuwaniem narzuconym przez człowieka, że na myśleniu Stwórcy jesteśmy szczęśliwi, a na narzuconym przez siebie myśleniu cierpimy.  Świat Stwórcy oparty jest na innym myśleniu i świat ludzi na innym myśleniu. Bez narzuconego myślenia przez ludzi świat był oparty tylko na myśleniu Stwórcy. Był to doskonały świat oparty na doskonałej energii, a co dobrze widzą wybitni Fizycy. O stanie odczuwania człowieka i wszystkich innych stworzeń decyduje myślenie jakie jest w mózgu, gdyż systemy neurologiczne, które są naszym odczuwaniem funkcjonują na myśleniu. Każdy człowiek ma takie odczuwanie jak jego myślenie w mózgu. Na odczuwaniu oparte jest ciało i zatem jeśli systemy neurologiczne są na narzuconym myśleniu to człowiek cierpi i choruje. W stanie natury systemy neurologiczne utrzymują stan człowieka na zrównoważonej energii. Ta zrównoważona energia oparta jest na myśleniu opartym na prawdzie jakie jest w naturze mózgu. Ludzie, którym chce się władzy niech sobie stworzą świat i ludzi i będą wtedy mieli tak jak chcą stworzenia do znęcania się nad nimi. Władza oparta jest na przemocy. Myślenie narzucone to przemoc. Jesteśmy stworzeni na myśleniu przy pomocy którego sprawy się uzgadnia. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że mózg wykazuje, że narzucane zachowania i problemy to rozbieżne cele, a ja jako osoba znająca prawo nie raz juz przedstawiłam dowody na to, że te rozbieżne cele ma narzucający zachowania. Człowiek narzucający zachowania chce ażeby ludzie wykonywali jego wolę. Ten skutek narzucania i wykonywania narzuconej woli to wielka katastrofa dla mózgu i psychiki. Ludzi na narzuconym myśleniu mamy w szpitalach i zakładach psychiatrycznych. Wszystkie choroby są oparte na narzuconym myśleniu. Na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków człowiek jest zdrowy. Mam dobry przykład na skutki nauki opartej na wiedzy natury i na skutki wiedzy narzuconej przez ludzi, gdyż ja i mój syn lubiliśmy się uczyć. Pamiętam, że zachęcałam syna do nauki opartej na wiedzy natury, a on wybierał wiedzę opartą na myśleniu narzuconym przez ludzi. Mój syn ma dużą wiedzę i ja mam dużą wiedzę, ale mój syn zachorował na schizofrenię. Ukończył dwie uczelnie,  napisał piękną pracę magisterską z socjologii z zachowań ludzkich, zna kilka języków obcych i ukończył programowanie neurolingwistyczne. Profesor u którego pisał pracę magisterską był tak zachwycony jego pracą o przekonaniach, że przez kilka lat przysyłał mu życzenia świąteczne. Ja w tej pracy magisterskiej widzę, że wszystkie przykłady przedstawionych przekonań to złe przekonania. To co ja piszę można zobaczyć w tysiącach stron na moim blogu i wydanych przeze mnie książkach. Różnica pomiędzy moją wiedzą, a mojego syna polega na tym, że to co on pisze jest niezrozumiałe, a to co ja piszę jest zrozumiałe. Mój syn na swoim niezrozumiałym myśleniu stał się nierozumiejącym. To nauka oparta na narzuconym myśleniu zrobiła go nie rozumiejącym. Ja na mojej wiedzy mam rozum, ale mój syn  nie chciał poznawać wiedzy jaką ja się zajmowałam. To każdy z nas dokonuje wyboru rodzaju nauki i wydania decyzji w każdej pojedynczej sprawie. Skutki w życiu mamy podjętych przez siebie decyzji. Każdy z nas widzi, że ponosi skutki zawarcia związku małżeńskiego z wybraną przez siebie osobą, że ponosi skutki nauki tego co wybrał, że ponosi skutki zatrudnienia się u kogoś, i tak jest w każdej sprawie. Mam wielu wspaniałych przyjaciół i ja ich nie wybierałam, gdyż oni jakby sami pojawili się w moim życiu. To natura nas połączyła. Zatem to co robi natura jest dobre, a jak my się wtrącamy narzuceniem swojej woli to jest źle. Nasz Stwórca doskonale wiedział jakie myślenie zapewnia doskonałe odczuwanie Jego stworzeniom, gdyż na takim doskonałym myśleniu nas stworzył. Prof. Maria Szulc stwierdza, że ludzie nie znają tego myślenia podświadomości, a z czym ja w zupełności się z nią zgadzam, gdyż znam myślenie jakim posługują się ludzie, gdyż znam ustanowione przez ludzi prawo. Ci ludzie którzy ustanawiają prawo i którzy mówią, że należy je wykonywać są kłamcami. Systemy neurologiczne na jakich funkcjonuje człowiek nie są skonstruowane na myśleniu człowieka i całe szczęście, gdyż trudno sobie wyobrazić więcej zła jak stworzyli na swoim myśleniu ludzie. Różnica pomiędzy skutkiem opierania się na myśleniu naturalnym dla mózgu, a myśleniem narzuconym przez człowieka polega na tym, że na myśleniu Stwórcy ma się rozum, a na myśleniu narzuconym przez człowieka nie ma się rozumu. Zło robi człowiek, który nie ma rozumu. Na ziemi jest pełno zła i jest to dzieło źle zachowującego się człowieka.  O tym nabytym braku rozumu przez ludzi bardzo dobrze pokazują dane statystyczne. Dzieci przychodzą na świat z mózgiem w którym jest rozum, a ludzie na ziemi wprowadzają w nie brak rozumu. Mamy wszyscy dowód w swoich mózgach na stan rozumu w naturze mózgu i stan braku rozumu na myśleniu przez człowieka narzuconym. Bez narzuconego myślenia przez człowieka człowiek ma rozum. Widzimy, że zwierzęta są rozumiejące, a Naukowcy zajmujący się badaniami natury mówią, że wszystkie prawa natury są zrozumiałe. Albert Einstein mówi, że to niezrozumiałe, że wszystko jest zrozumiałe, a gdyby dzisiaj żył to pokazałabym mu odkrycia naukowe o mózgu, że na myśleniu jakie jest w naturze mózgu ma się rozum, a na myśleniu w mózgu z nabycia nie ma się rozumu. To co człowiek nabył w wyniku wydawanych przez siebie decyzji to brak rozumu. Wszystko co na ziemi jest niezrozumiałe to dzieło ludzi opierających się na myśleniu narzuconym jakim jest myślenie oparte na kłamstwie. Myślenie oparte na kłamstwie jest myśleniem niezrozumiałym i jest ono dowodem świadomego oszukiwania przez człowieka, gdyż po to wymyślił myślenie do oszukiwania ażeby oszukać. Na myśleniu naturalnym dla mózgu mówi się jasno i szczerze i to takie myślenie nasz Stwórca uznał, że jest myśleniem na jakim ma się rozum. Myślenie rozumiane to myślenie oparte na rozumie, a myślenie nierozumiane to myślenie oparte na braku rozumu. Nie raz pisałam, że przychodzący do mnie po pomoc ludzie w ich sporach z organami skarbowymi mówili, że przyszli do mnie dlatego ponieważ nie rozumieją języka prawniczego. Ja już dawno podawałam, że jak byśmy przedstawili przy każdym przepisie prawa decyzję na ten temat opartą na prawdzie to byśmy otrzymali decyzje oparte na prawdzie, czyli decyzje rozumiane i decyzje oparte na kłamstwie, czyli decyzje nierozumiane. Te decyzje nierozumiane zostały wydane przez człowieka i mówi on teraz niezrozumiałym językiem. To doskonała konstrukcja człowieka. Ja odkryłam, że to nierozumiane myślenie jest w mózgu pod umysłem z nabycia w mózgu jakim jest umysł nieświadomy. Nasz mózg stworzył dla narzuconego przez człowieka myślenia nierozumianego umysł nieświadomy i na nim człowiek jest chory umysłowo i psychicznie. Ten umysł nieświadomy odkrył  dr psychiatra Karol Jung. Podświadomość odkrył dr psychiatra Zygmunt Freud i był przekonany, że to co odkrył nie jest umysłem nieświadomym i dzisiaj moglibyśmy Zygmuntowi Freudowi przedstawić dowód na to, że miał rację, gdyż odkrycie naukowe, które mówi, że w mózgu, który nie zna słów jest rozum i że nie istnieje on bez emocji. Mądry Zygmunt Freud wiedział, że ludzi trzeba leczyć przy pomocy psychoanalizy. Ja mówię, że psychoanaliza to myślenie połączone z psychiką. W naturze rozum nie istnieje bez psychiki i Zygmunt Freud wiedział, że ludzi trzeba leczyć z tego połączenia innego u nich myślenia z psychiką. Ja mówię, że to myślenie z jakiego trzeba leczyć ludzi jest w umyśle nieświadomym i jest ono połączone z psychiką, gdyż ludzie, którzy mają umysł nieświadomy są chorzy psychicznie.
Odkryłam zatem skutek dla człowieka na narzuconym przez niego myśleniu jakim jest jego choroba umysłowa i psychiczna. Podoba mi się myślenie mojego Stwórcy, gdyż funkcjonujący na Jego systemach neurologicznych ludzie podejmują decyzje nawet w sprawie płci, czy seksu, czy w sprawie ciąży, czyli w sprawie stworzonego przez Boga ciała. Człowiek narzucający wolę to człowiek wtrącający się w Czyjeś sprawy. W naturze mózgu nie ma narzuconego myślenia, a teraz jest i do tego mózg wie, że to myślenie jest do rozbieżnych celów. Jestem zachwycona Naukowcami z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, tak jak jestem zachwycona wszystkimi ludźmi nauki zajmującymi się poznawaniem funkcjonowania natury. My mamy poznawać naturę, a nie wtrącać się do natury. Natura funkcjonowała  w sposób doskonały bez narzucających wolę ludzi i to bardzo dobra kara, choroba umysłowa i psychiczna za wtrącanie się do natury. To brzydkie zachowanie mówić do ludzi, że mają uczyć się tego co wymyślił człowiek. To nie tylko ich narzucająca mowa, a wymuszanie, a wymuszanie to przemoc. Stawianie dzieciom ocen za naukę narzuconego myślenia, to wymuszanie uczenia się tego czego człowiek nie rozumie. Wszyscy widzimy, że małe dzieci nie potrafią jeszcze mówić, a doskonale posługują się komputerem. Mój mały wnuk, który jeszcze nie zna liter kiedy jest u mnie i siedzi przy komputerze, to od czasu do czasu woła mnie i mówi  jakie litery mam mu wpisać i on już dalej wie co ma robić. Wie z natury, gdyż nasza natura oparta jest na wiedzy.
Ludzie wtrącają się do ludzi płci i podejmują na ten temat decyzje, a ja mówię, że jak człowiek będzie miał w mózgu decyzje tylko oparte na prawdzie to będzie wiedział jaką ma płeć i na pewno będzie z nim wszystko dobrze. To pokręcenie człowieka, które ma swoje odzwierciedlenie w ciele jest oparte na narzuconym myśleniu w mózgu. Ludzie władzy uparcie narzucają wolę, a ludzie, którzy ich wolę wykonują są coraz bardziej nienormalni i chorzy. Ja się sprzeciwiam od wielu lat ustanowionemu prawu ze względu na jego skutek jakim jest cierpienie, a ludzie wołają, że dla nich to myślenie zadające cierpienie jest prawem. Ja mimo, że jestem sama w tym moim sprzeciwie to widać, że mam tak silne przekonania, że nikt nie jest w stanie namówić mnie do zmiany myślenia. Moc myśli zauważają  Wielcy Egipcjanie, gdyż w Księdze Umarłych w cytowanym nie raz przeze mnie rozdziale piszą, że pomiędzy ludźmi stoi potężny mur nie do przebicia. Ja mówię, że ten mur jest potężny ponieważ myślenie jest oparte na energii. Na myśleniu narzuconym nabywamy złej energii, a na energii jest skonstruowane nasze odczuwanie. Maria Szulc pomagała ludziom uzależnionym od myśli złych. Ja mówię, że myśli złe to myśli narzucone przez człowieka. Te myśli narzucone przez człowieka to myśli oparte na zaburzonej energii. Człowiek w naturze  jest na dobrej energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków i utrzymuje tą dobrą energię jeśli posługuje się myśleniem jakie jest w naturze mózgu. Ludzie z narzuconym myśleniem w mózgu mają przekonania, że to wolę ludzi się wykonuje. Ci ludzie popierają ludzi władzy, a przecież ludzie władzy ich nie stworzyli. Ci ludzie już tego nie  rozumieją ponieważ mają w mózgu dużo nierozumianego myślenia, czyli myślenia opartego na kłamstwie. Ludzie władzy mają przekonania oparte na kłamstwie i mają w mózgu umysł nieświadomy na jakim są umysłowo i psychicznie chorzy. Jak się ich przywróci na myślenie oparte na prawdzie to zrozumieją, że mają Stwórcę. Kiedyś jak mówili tylko prawdę to o tym wiedzieli.
Lekarzom psychiatrom i psychologom, którzy mają rozum tak jak Zygmunt Freud przekazuję, że mają zapewnioną pracę na długie wieki. Ludźmi, którzy znają psychikę są ludzie, którzy mają rozum, gdyż psychika jest oparta na rozumie.

                                                                            Z poważaniem
                                                                            Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz