czwartek, 24 kwietnia 2014

CZŁOWIEK NA MYŚLENIU WŁADZY JEST NA ENERGII PROWADZĄCEJ NA ŚMIERĆ

MINISTERSTWO ZDROWIA W POLSCE
i DEPARTAMENT ZDROWIA PUBLICZNEGO

Szanowni Państwo!
Pisałam ogromnie wiele razy do Państwa o odkryciu naukowym, które mówi, że mózg wykazuje narzucane zachowania i problemy, że to rozbieżne cele i że tymi rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne. Pisałam, że  narzucane zachowania to myślenie narzucone przez ludzi władzy i że skutkiem tych narzuconych zachowań jest cierpienie ludzi. Pokazywałam dane przedstawione w gazecie "Rzeczpospolita" w miesiącu styczniu 2005 roku za 11 miesięcy funkcjonowania powołanych od roku 2004 wojewódzkich sądów administracyjnych, które mówią, że ponad 99,5% skarżących się ludzi przegrało sprawy z powodu skarżenia się ludzi niezgodnie z myśleniem ludzi władzy. Tym ludziom przy pomocy myślenia władzy ukradziono ich pieniądze. To myślenie przy pomocy którego okrada się ludzi, to myślenie wymyślone przez ludzi do okradania i jest to myślenie jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Ludzie ustanawiający prawo opracowują przy pomocy innego myślenia jak jest w naturze mózgu sposoby okradania ludzi. Ci ludzie mają te sposoby myślenia w swoim mózgu i na nich są na energii zadającej ciału cierpienie i prowadzącej na śmierć. Albert Einstein też widzi, że to sposoby myślenia ludzi są przyczyną grożącej katastrofy na niewyobrażalną skalę. Na moje odkrycia oparte na odkryciach naukowych zareagowali Zastępcy Dyrektora Departamentu Zdrowia Publicznego w roku 2011 Pan Wojciech Kłosiński i Pan Marek Dąbrowski. Dyrektorzy ci przysłali mi pisma z wyrazami szacunku i uznania za moje zainteresowania, które mają związek ze zdrowiem psychicznym. Pisali oni do mnie nie raz czego od nich oczekuję, a co jest dowodem na to, że chcieli zdrowia ludzi. W roku 2013 otrzymałam dwa pisma z Departamentu Zdrowia, ale nie podpisane przez tych Dyrektorów, którzy chcieli zdrowia ludzi, gdyż są to inne podpisy i kobiety i w pismach tych jest napisane, że to nie systemy neurologiczne są ważne, a to, że ludzie mają wykonywać rozporządzenia Rady Ministrów. Te pisma są dowodem na to, że jej autor lub autorzy chcą cierpienia i śmierci ludzi. Cierpienia i śmierci ludzi chcą również ludzie władzy, władz kościoła i sądownictwa, gdyż Państwo widzicie na przysyłanych przeze mnie pismach, że do tych organów też wysyłałam pisma. Na te same organy wskazał, że chcą śmierci ludzi nasz Stwórca, którego znamy jako Jezusa, gdyż wystąpił przeciwko: ustawodawcy, wymiarowi sprawiedliwości i kościołowi. Minęło ponad 2000 lat i już wiele lat temu Albert Einstein pisze, że nie należy zaprzestawać w uświadamianiu ludziom grożącej na niewyobrażalną skalę katastrofy, a ludzie którzy ośmielili się zarządzać mieniem należącym do Boga chcą tak bardzo śmierci stworzeń Boga, że na to nie reagują. Ja przez około 20 lat przedstawiam do organów przeciwko którym wystąpił Jezus dowody naukowe na zadawanie cierpienia i prowadzenie ludzi na śmierć na energii opartej na myśleniu narzuconym przez ludzi. Wymuszanie przez ludzi władzy wykonywania ich woli spowodowało ogromne zaburzenie ludzkich mózgów i na nim cierpiącą psychikę. Pytam jak można nazwać ludzi, którzy zadają cierpienie i śmierć, gdyż chyba jest tylko jedna nazwa, że to bandyci. Każdy człowiek zadający śmierć jest bandytą. Żołnierze to szkolący się ludzie w zabijaniu ludzi. Szkolą się w zabijaniu ludzi ludzie, którzy chcą być bandytami. Ja przedstawiałam dowody na to, że przepisy prawa zadają ludziom cierpienie i są na to dowody na moim blogu których jest tysiące stron i czytają je ludzie z 78 krajów świata. Nikt z ludzi władzy nie zareagował na przedstawiane przeze mnie dowody naukowe na zadawanie cierpienia i śmierci myśleniem wymyślonym i narzuconym przez ludzi. Jedyni ludzie, którzy zareagowali to Dyrektorzy z Departamentu Zdrowia  o których piszę, oraz setki podziękowań z Uniwersytetu Carnegie Mellon i około tysiąca od Uniwersytetu Cambridge. Tyle mamy ludzi którzy chcą zdrowia i dobra ludzi i jest to maleńka ilość ludzi w stosunku do wszystkich ludzi. Ja nie chciałam wykonywać czynności na myśleniu ludzi władzy, a ludzie władzy wymuszają od stworzeń Boga wykonywania ich woli, a nie woli Boga. Stosują kary za nie wykonywanie woli ludzi władzy. Podawałam odkrycie Neurobiologa Erica Kandela za które otrzymał Nagrodę Nobla, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności i Państwo ponosicie odpowiedzialność za nabycie przeze mnie od wykonywanych czynności na myśleniu do stosowania przemocy choroby nadciśnieniowej i choroby serca. Wszystko co jest na ziemi przywłaszczyli sobie ludzie posługujący się myśleniem do okradania. Oczekuję na odszkodowanie i zachęcam wszystkich ludzi o wystąpienie o odszkodowanie, którzy tak jak ja występowali, że nie chcą wykonywać czynności na myśleniu do stosowania przemocy. Zachęcam wszystkich rodziców do wystąpienia o odszkodowanie za nauczanie ich dzieci myślenia opartego na przemocy na jakim każdy jest chory umysłowo i psychicznie. Myślenie do stosowania przemocy to myślenie narzucone przez ludzi.
Wszystkim ludziom polecam przeczytanie mojego artykułu pt. " Na myśleniu opartym na prawdzie człowiek i wszechświat jest stały", oraz " Stan energii w człowieku normalny i uzależnienie od energii". Odkryłam sprawiedliwość Boga, który na energii życia pozwala być tylko pod względem myślenia opartego na prawdzie.

                                                                                         Barbara Paul


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz