środa, 30 kwietnia 2014

PODŚWIADOMOŚĆ ROBI SPRZECIW NA NIEUCZCIWE ZACHOWANIA I ZGADZANIE SIĘ Z NIEUCZCIWYM

UNIWERSYTET CAMBRIDGE

Szanowni Państwo!
Podświadomość to natura mózgu i psychiki. Człowiek składa się z myślenia i odczuwania. Naruszenie myślenia narusza odczuwanie. Do naruszenia odczuwania doszło w wyniku narzucenia myślenia, gdyż systemy neurologiczne na jakim oparte jest odczuwanie przeszły na zajmowanie się myśleniem narzuconym przez człowieka. My wszyscy widzimy, że na ziemi funkcjonuje myślenie narzucone przez człowieka, a odczuwanie człowieka oparte jest na systemach neurologicznych. W stanie natury systemy neurologiczne oparte są na myśleniu jakie jest w naturze mózgu.  Dla natury mózgu i psychiki naturalnym jest dobre zachowywanie się. Dobre zachowywanie się to uczciwe zachowywanie się. Uczciwe zachowywanie oparte jest na myśleniu opartym na prawdzie. Człowiek wypowiadający prawdę wyraża naturalnie swoje dobre zachowywanie się. Wypowiadanie prawdy jest zrozumiałe dla wszystkich stworzeń i mówienie w sposób zrozumiały jest dobrym zachowaniem wobec innych. Prof. Maria Szulc pisze, że ludzie nie znają myślenia jakiemu podporządkowuje się podświadomość, a to znaczy, że ludzie są nieuczciwymi. Mowa jaką ludzie mówią jest zapisana w ustanowionym przez ludzi innym prawie jak prawo Stwórcy, gdyż opartym na niezrozumiałej mowie. Niezrozumiale mówi nieuczciwy człowiek. Zło spotyka nas od ludzi nieuczciwych, gdyż oni nie mówią jasno. Ta niezrozumiała mowa zadaje cierpienie naszej psychice, gdyż dla naszej psychiki naturalnym jest wiedzieć. Na myśleniu jakie jest w naturze mózgu my wiemy o co chodzi człowiekowi mówiącemu jasno i zrozumiale. Myślenia nieuczciwych ludzi nie rozumiemy i od nich spotyka nas zło. Oni dlatego mówią niezrozumiałą mową gdyż uczynili przy pomocy tej niezrozumiałej mowy nam zło. Oni ukrywają przy pomocy niezrozumiałej mowy uczynione zło.
Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje jako rozbieżne cele narzucane zachowania i problemy. Problem jest właśnie skutkiem narzuconych zachowań. Narzucający zachowania mówi niezrozumiałą mową i my wcześniej czy później dowiemy się, że narzucający zachowania zrobił nam coś złego. Prawda zawsze wychodzi na jaw. Czasem odkrywamy prawdę wcześniej, a czasem późno, a zależy to od tego czy mamy w mózgu porządek. Porządek w mózgu oparty jest na uczciwych decyzjach. Uczciwe decyzje to decyzje oparte na prawdzie. Każde nieuczciwe wobec nas zachowanie oparte jest na wymyślonym na nas oskarżeniu. Oskarża ten kto jest źle zachowującym się. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje narzucane zachowania i problemy że to rozbieżne cele, a Jezus wystąpił przeciwko: ustawodawcy, wymiarowi sprawiedliwości i kościołowi. To są właśnie ludzie narzucający zachowania. Czy to pierwsza władza, czy druga czy trzecia, czy czwarta, to są to nieuczciwi ludzie. Czy to religia chrześcijańska, czy jakakolwiek inna to są to nieuczciwi ludzie. Władza i religia jest oparta na narzuconych zachowaniach. Narzucone zachowania oparte są na niezrozumiałej mowie. Jeśli coś jest niejasne to jest oparte na oszustwie. W to czego nie rozumie wierzy kłamca. Na myśleniu Stwórcy wszystko jest jasne. Problemy są oparte na wykonywaniu niezrozumiałej mowy. Moi klienci przychodzili do mnie po pomoc z ich problemami opartymi na ustanowionym prawie. Mówili, że nie rozumieją języka prawniczego. Ten język prawniczy jest zatem oparty na niezrozumiałej mowie. Niezrozumiały język nie jest znany naszej naturze, a ludzie, którzy ustanawiają prawo znają ten język. Skoro go znają to znaczy, że go wymyślili i wymyślili go do oszukiwania, gdyż moi klienci znaleźli się w sytuacji z problemem. Dane z gazety "Rzeczpospolita" podane w miesiącu styczniu 2005 roku za 11 miesięcy funkcjonowania od roku 2004 wojewódzkich sądów administracyjnych pokazują, że ludzie władzy są przerażająco nieuczciwi, gdyż ponad 99,5% ludzi zostało oszukanych przy pomocy niezrozumiałego myślenia. Przerażająco nieuczciwymi są też ludzie pracujący w wymiarze sprawiedliwości gdyż oni orzekli, że oszukiwanie jest zgodne z prawem. W taki sposób myślenie do oszukiwania zapanowało na ziemi jako inne prawo ludzi jak prawo Stwórcy. Jak Stwórca przyszedł na ziemię i wystąpił przeciwko prawu opartemu na oszukiwaniu to oszuści swojego Stwórcę ukrzyżowali.
Dla naszego mózgu uczciwe zachowywanie się jest normalnym. Ja po poznaniu wiedzy przedstawianej przez prof. Marię Szulc w jej książce pt. "Potęga podświadomości" i innych ludzi nauki opierających się na myśleniu naturalnym dla mózgu odkryłam, że nasza podświadomość wymaga od nas uczciwego postępowania. Natychmiast napisałam o tym do Polskiej Akademii Nauk, ale spotkałam się z milczeniem. Napisałam do ludzi władzy, do ludzi pracujących w wymiarze sprawiedliwości i do ludzi kościoła, ale dalej spotkałam się z milczeniem. Jasno widziałam, że podświadomość wymaga od nas uczciwego zachowywania się i uznałam, że napiszę książkę i na pewno znajdą się jacyś ludzie, którym będzie się to zgadzało. Nie wiedziałam wtedy, że myślenie oparte na uczciwości zgadza się tylko ludziom uczciwym. Maleńko jest tych uczciwych ludzi. Zamiast reakcji ze strony ludzi powrotu na uczciwe postępowanie i reakcji na nieuczciwe postępowanie spotkałam się z wielkimi sprzeciwami ludzi. Te sprzeciwy są oczywiście oparte na nieuczciwych decyzjach jakie ludzie mają z nabycia od siebie w mózgu. Ludzie którzy nie mają w mózgu z nabycia nieuczciwych decyzji mają przekonania oparte na uczciwym postępowaniu.  W wyniku wydawania przez ludzi nieuczciwych decyzji zmieniły się przekonania ludzi. Stąd pochodzą wszystkie spory pomiędzy ludźmi. Spory są oparte na nieuczciwych decyzjach. Widzę natychmiast w ustanowionym prawie nieuczciwość i dlatego wygrywałam wszystkie sprawy. Wygrywałam jednak dotąd dokąd nie zaczęłam dopisywać w skargach kasacyjnych, że prawo jest oparte na nieuczciwości. Sąd Naczelny oskarżył mnie o to, że nie znam skargi kasacyjnej czyli, że nie znam myślenia do oszukiwania. Prowadzono przeciwko mnie dochodzenie przez kilka lat, gdyż przedstawiałam, że mam najwięcej wygranych w kraju. Pisali do mnie przez kilka lat, że prowadzą przeciwko mnie dochodzenie, a niedawno zobaczyłam w internecie przy moim nazwisku, że skreślili mnie z listy w roku 2005. Zostałam oskarżona o posługiwanie się myśleniem swojego Stwórcy. Widziałam, że jestem sama w tym swoim opieraniu się na myśleniu Stwórcy więc napisałam, że odebranie mi prawa wykonywania zawodu z powodu opierania się na prawdzie jest lepsze od ukrzyżowania za to samo Jezusa. Kościół mówi, że nie wie o jaką to prawdę Jezusowi chodziło, a ja mam dowody na to, że ludzie wiedzą co to jest prawda tylko nie chcą o niej słyszeć. Dowodem na to, że ludzie wiedzą co to jest prawda, a nie chcą o niej słyszeć są setki moich pism na jakie nie ma odpowiedzi. Pisałam do wszystkich przywódców i również religijnych i nie tylko do Sądów Najwyższych w Polsce, ale do Europejskiego i Międzynarodowego Trybunału Sprawiedliwości i wszyscy na setki moich pism milczą. To samo przedstawiałam w pismach do sądów i organów władzy  i cisza. Wiedzą zatem co to jest prawda, ale nie chcą o niej słyszeć. Ci ludzie nie piszą, że ja nie mam racji, ale oni nie chcą słuchać o uczciwym postępowaniu. Śmiało pisze autor pisma ze "Szkła kontaktowego", że to co ja piszę jest niepożądane. Ludzie nieuczciwi mówią i pokazują programy, że oni niby chcą dobra, ażeby ludzie nie wiedzieli, że oni ich oszukują. Mózg jak widać wie, że narzucający zachowania ma rozbieżne cele, gdyż Naukowcy to odkryli. Do wstrętnych stanów zatem doszli ludzie na swoich nieuczciwych decyzjach. W naturze mózgu nie ma nieuczciwych decyzji. Człowiek z uczciwymi decyzjami w mózgu nigdy nie zrobi nikomu krzywdy. Krzywdy wyrządza łobuz i jest to nieuczciwy człowiek. Ci nieuczciwi ludzie nauczyli się uśmiechać do ludzi ażeby ludzie myśleli, że oni są im przyjaźni. Ogromnej ilości ludzi zgadza się nieuczciwość ludzi nieuczciwych. Nie udało się nieuczciwym ludziom oszukać samych siebie, gdyż nasza natura oparta jest na prawdzie i wyrzuca myślenie nieuczciwe i zajmują się nim systemy neurologiczne. Naukowcy odkryli, że narzuconymi zachowaniami i problemami zajmują się systemy neurologiczne. Systemów neurologicznych człowiek nie stworzył, a one zajmują się narzuconym przez człowieka myśleniem. Znaczy to, że systemy neurologiczne wykonują wolę ich Stwórcy. Zauważa to Maria Szulc, gdyż pisze, że podświadomość bezwiednie podporządkowuje się jakiemuś nieznanemu nam myśleniu. Maria Szulc nazywa podświadomością systemy neurologiczne, a prawdą jest, że my jesteśmy podświadomością. Maria Szulc widzi podporządkowywanie się systemów neurologicznych woli ich Stwórcy, gdyż przecież nie z  woli człowieka systemy neurologiczne zajmują się nieuczciwym myśleniem człowieka. Maria Szulc nawet pisze, że po co podświadomości dźwigać taki bagaż wszystkich zdarzeń i ich okoliczności które widzi wprowadzając człowieka w hipnozę i dodaje, że może jest to potrzebne do rozliczania się przed naszym Stwórcą  z naszych grzechów. Maria Szulc myli się, że człowiek staje przez Stwórcą i rozlicza się ze swoich grzechów gdyż prawdą jest, że człowiek pozostaje z wymyślonymi przez siebie myślami i ich doświadcza. Doświadczamy wymyślonych przez siebie myśli, a to powoduje, że cierpimy. Narzucone myśli zadają psychice cierpienie, a to oducza czynienia zła. Nieuczciwe myśli zadają cierpienie ciału opartemu na uczciwych decyzjach. Maria Szulc pisze, że choroby zaczynają się tworzyć od momentu sprzeciwu podświadomości. Sprzeciw podświadomości to nieuczciwe myślenie wprowadzone w życie przez człowieka. Bez myślenia narzuconego w mózgu od człowieka, podświadomość funkcjonuje w sposób doskonały na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. To myślenie na jakim człowiek cierpi i cierpi jego ciało to nieuczciwe myślenie. To wielki wstyd dla ludzi być stworzonymi uczciwymi, a nie ma nic trudniejszego od znalezienia uczciwego człowieka.
  Cieszę się, że spotkałam ludzi z Uniwersytetu Cambridge. Człowiek uczciwy to człowiek, który ma rozum.

                                                                                           Z poważaniem
                                                                                           Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz