piątek, 4 kwietnia 2014

POWRÓT DO POŁĄCZENIA SŁOWA Z CIAŁEM

UNIWERSYTET CAMBRIDGE

Szanowni Państwo!
Jeśli jesteśmy na myśleniu podświadomości to ona pięknie nas prowadzi do stanu poznania i rozumienia wszelkiego stworzenia. Tak dotarłam do zrozumienia połączenia słowa z ciałem. W stanie natury, czyli mózgu, który nie zna słów jest to połączenie myślenia z odczuwaniem. Ciało oparte jest na odczuwaniu i ono pięknie podporządkowuje się wypowiadanemu słowu. To energia podporządkowuje się wypowiadanemu słowu. Pisałam do Państwa nie raz, że energia mnie słucha, gdyż ja to czułam. Teraz wiem, że odczuwa energię człowiek, który posługuje się myśleniem na jakim energia jest stworzona. Myślenia opartego na kłamstwie też energia słucha, a o czym świadczy odkrycie naukowe, które mówi, że systemy neurologiczne zajmują się narzuconym myśleniem. Ludzie są w różnym stopniu oddzieleni od naturalnej energii, a co jest przyczyną chorób i śmierci. Na urządzeniach medycznych widzimy jak w chwili śmierci odeszła od człowieka energia. Jest to skutek posługiwania się myśleniem narzuconym przez człowieka. Energia nie odejdzie od człowieka, który ma w mózgu myślenie na jakim energia jest oparta. Człowieka z energią rozdzieliło myślenie jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Odejście od energii życia jest odejściem od życia. Człowiek odszedł od życia w wyniku narzucenia swojego myślenia. Chcąc być zdrowym i żyć trzeba opierać się na myśleniu Tego Kto stworzył  energię życia.  Na energii jaka jest w naturze wszechświata istnieje wszelka doskonałość. Wszystko jest doskonałe na energii życia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków każdego stworzenia. Wszelkie zło jakie jest na ziemi powstało na myśleniu narzuconym przez ludzi. Narzucone myślenie rozdzieliło myślenie naturalne dla mózgu z energią życia. To myślenie narzucone przez ludzi jest przyczyną zakrzywionej energii jaką widzi Albert Einstein we wszechświecie, a ja widzę w człowieku. Bez narzuconego myślenia przez człowieka we wszechświecie i w człowieku jest zrównoważona energia jaka jest w naturze wszechświata. Odejście człowieka od myślenia na jakim oparta jest energia życia jest odchodzeniem na śmierć. Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko organom opartym na narzuconym myśleniu i wskazał swoją śmiercią, że myślenie narzucone prowadzi na śmierć. Jak daleko są ludzie od myślenia na energii życia mówi stwierdzenie Marii Szulc, że ludzie nie znają myślenia podświadomości i zauważenie przeze mnie, że ludzie nie chcą nawet słuchać o posługiwaniu się myśleniem na jakim oparte jest życie. Około pięciu lat mam swojego bloga i dzisiaj jest pierwszy dzień w którym jak weszłam rano na bloga nikogo na nim nie było. Jest tak po napisaniu przeze mnie o moim odkryciu, że sprzeciw Stwórcy podświadomości jest na narzucone przez człowieka myślenie. Najmniej ludzi czytało mój artykuł, że narzucone myślenie jest do stosowania przemocy. Jest to potwierdzeniem opierania się ludzi na myśleniu do stosowania przemocy. Oczywiście są wspaniali ludzie i ja ich widzę i słyszę jakie wypowiadają słowa. Każdy z nas i ja też odszedł od myślenia na jakim jesteśmy stworzeni, ale ja nie chciałam być na tym myśleniu, a na co dowodem są wszystkie moje wystąpienia do sądów i organów władzy jak również moje książki i około 800 artykułów na moim blogu. Jestem ogromnie szczęśliwa z tego powodu, że ludziom z Uniwersytetu Cambridge zgadza się oparte na rozumie nasze naturalne myślenie. Taki stan odkryć naukowych był ostatnio w okresie Starożytności, gdyż odkrywca układu genetycznego pierwiastków Julian Ochorowicz w jego książce pt. "Wiedza tajemna w Egipcie" pisze, że ludzie tam znali wszystkie odkrycia naukowe. Oczywiście tymi ludźmi, którzy znali byli ludzie, którzy rzeczywiście te odkrycia znali. Odkrycia naukowe uświadomiły mi, że chcąc przywrócić ciało do połączenia z moim słowem muszę wypowiadać słowa " jestem w zgodzie z ciałem". Energia na te moje słowa reaguje i się im podporządkowuje. Starożytni Egipcjanie wskazują na ten stan w "Ceremonii otwierania ust Boga Ptaha". Oni wskazują na wypowiadane słowa Boga dokładnie pośrodku ośrodka wymowy. Starożytni Egipcjanie dołożyli ogromnych starań w celu wskazania ludziom, że opieranie się na rozumie jest opieraniem się na myśleniu Boga. Jest to na pewno dowodem na prawdziwość słów Platona, że pochodzili oni z zatopionej Atlantydy. Oni ocaleli, gdyż byli na energii życia. Teren Egiptu ocalał, gdyż musiał nie być skażony złą energią opartą na narzuconym myśleniu przez człowieka. Syn Fizyka Ampera zachwyca się doskonałością i wytrzymałością kolumn wybudowanych przez Starożytnych Egipcjan, które nie zostały naruszone mimo trzęsień ziemi. Naukowcy mówią o zatopionej Atlantydzie, że była to wysoko rozwinięta cywilizacja, a ja mówię, że ta cywilizacja zatonęła ponieważ była oparta na złej energii opartej na narzuconym myśleniu przez ludzi. To źle zachowujący się ludzie wydają decyzje o zmianach w stanie natury gdzie mamy możliwość przebywania. U ludzi władzy najważniejszą jest broń do zabijania ludzi. Na myśleniu Stwórcy nikt nie ma broni. Ja się przed nikim nie bronię, a wiem, że żyję wśród umysłowo chorych ludzi, którzy nie wiedzą co robią. Z głupim się nie biję, a ludzie, którzy mają rozum też się nie biją. Umysł nieświadomy to stan człowieka bez rozumu. Karol Jung aż kłócił się z Zygmuntem Freudem o to, że on widzi, że naturalnym dla ludzi jest umysł nieświadomy, gdyż widział, że ludzie nie wiedzą co robią i co ich czeka. Dwóch wybitnych psychiatrów kłóciło się o to czy człowiek jest stworzony na umyśle świadomym czy nieświadomym. Zygmunt Freud mówi, że podświadomość jaką odkrył nie jest umysłem nieświadomym. Oczywiście miał rację i miał rację, że ludzi z umysłem nieświadomym należy leczyć przy pomocy psychoanalizy, czyli z braku rozumu i z chorej psychiki na umyśle nieświadomym.    
Gdyby człowiek nie wypowiadał słowa to nigdy nie doszłoby do rozdzielenia myślenia z energią życia.
Ogromną przyjemnością jest dla mnie odnaleźć ludzi opierających się na rozumie z Uniwersytetu Cambridge. Energia na jakiej jesteśmy stworzeni to odczuwanie wspaniałego szczęścia. Jest to dowodem niezwykłej doskonałości Stwórcy wszechświata.

                                                                                   Z poważaniem
                                                                                   Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz