sobota, 5 kwietnia 2014

DOSKONAŁE OPARCIE MYŚLENIA NA ODCZUWANIU (SYSTEMACH NEUROLOGICZNYCH)

UNIWERSYTET CAMBRIDGE

Szanowni Państwo!
Niewyobrażalna doskonałość Stwórcy wszechświata to oparcie myślenia na systemach neurologicznych. Na systemach neurologicznych oparta jest konstrukcja człowieka. Ta konstrukcja człowieka oparta na systemach neurologicznych to oparcie człowieka na odczuwaniu. Odczuwanie oparte jest na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Oparcie odczuwania na myśleniu jakie jest w naturze mózgu powoduje, że wydanie przez człowieka decyzji o uczynieniu zła powoduje wystąpienie złego odczuwania. Na energii opartej na myśleniu jakie jest w naturze mózgu człowiek czuje się dobrze, gdyż jest na energii na jakiej utrzymywane jest życie. Nie powinniśmy wymyślać innego myślenia, a przede wszystkim nie powinniśmy innym czynić zła, gdyż też nie chcemy ażeby nam ktoś czynił zło. Doskonała sprawiedliwość Stwórcy polega na odczuwaniu myślenia jakie jest w mózgu. Naukowcy odkryli, że w mózgu, który nie zna słów rozum nie istnieje bez emocji. Ten rozum, który nie istnieje bez emocji oparty jest na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Energia jest zawarta w systemach neurologicznych na jakich oparte jest ciało. Narzucone myślenie poruszyło te systemy neurologiczne, a co pokazuje odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon. Naukowcy ci odkryli, że narzuconymi zachowaniami zajmują się systemy neurologiczne i że mózg wykazuje, że narzucone zachowania to rozbieżne cele. My wszyscy doskonale widzimy w świecie w którym żyjemy, że światem zarządzają ludzie władzy. Myślenie władzy oparte jest na narzuconych zachowaniach przez tych ludzi i ci ludzie na narzuconym przez nich myśleniu ustanowili prawo i przy pomocy zapisów ich myślenia wymuszają od ludzi wykonywania ich woli. Ludzie władzy wymuszają wykonywania zapisanego przez nich myślenia jako prawa. W naturze mózgu nie mamy myślenia przy pomocy którego można wymuszać wykonywania naszej woli. Do wymuszania wykonywania naszej woli trzeba myślenie wymyślić, a jak się decyduje na wykonywanie narzuconego myślenia to też trzeba wyrazić na to zgodę, gdyż w naturze mózgu nie ma myślenia przy pomocy którego można by wykonywać wolę człowieka. Zatem zapisane przez ludzi prawo, to inne myślenie jak jest w naturze mózgu. Mózg wykazuje, że jest to myślenie do rozbieżnych celów i że zajmują się nim systemy neurologiczne. Zatem na myśleniu narzuconym przez człowieka cierpi psychika i oparte na niej ciało. Przyczyną tego cierpienia jest myślenie narzucone przez człowieka. Jeśli chcielibyśmy poznać różnice pomiędzy myśleniem zapisanym przez ludzi jako prawo, to powinniśmy te decyzje wszystkie po kolei wypisać i obok na ten temat zapisać decyzję opartą na prawdzie. Wtedy również powinniśmy wypisać sobie to co jest skutkiem decyzji opartej na prawdzie, a co jest skutkiem decyzji opartej na kłamstwie. W każdym przedmiocie sprawy można wydać decyzję albo opartą na prawdzie albo opartą na kłamstwie. Wtedy po skutkach decyzji dowiemy się kto jest dobroczyńcą, a kto złoczyńcą. Mózg wykazuje, że narzucane zachowania to rozbieżne cele, a ja wskazuję, że rozbieżne cele są zapisane w decyzjach na ten sam temat o uczynieniu zła. Na decyzjach opartych na prawdzie robimy dobro, a na decyzjach opartych na kłamstwie robimy zło. W moim występowaniu przed sądami wskazywałam, że moim klientom uczyniono zło przy pomocy ustanowionego prawa. Wskazywałam, że moi klienci przyszli do mnie cierpiącymi z powodu uczynienia im zła przepisem prawa na jaki wskazywali. Dowodem na to, że ustawodawca świadomie czyni zło jest ustanowienie, że ludziom wolno się skarżyć tylko zgodnie z ustanowionym prawem. Znaczy to, że ludzie mają opierać się na nakazie wykonywania myślenia władzy. Jest to postanowieniem, że ludziom nie wolno posługiwać się myśleniem dla ludzi naturalnym. Ja wygrywałam wszystkie sprawy dokąd nie przyznałam się, że opieram się na rozumie. Kiedy powiedziałam, że rozwiążemy wszystkie sprawy jeśli będziemy opierali się na rozumie to Naczelny Sąd wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu z powodu mojego nie opierania się na myśleniu władzy. Jest to dowodem na stosowanie przemocy przy pomocy narzuconego myślenia. W licznych programach telewizyjnych widzimy, że we wszystkich tych programach ludzie obmawiają Rosję jaka to ona zła, a nie widzą, że w Polsce ludzie są pod przemocą ludzi władzy. W programie telewizyjnym "Drugie śniadanie Mistrzów" bardzo często występuje przedstawiciel kościoła ksiądz Kazimierz Sowa. Ksiądz ten mówi wiele dobrych rzeczy, tak jak i wiele dobrych rzeczy mówił Papież Jan Paweł II i wszyscy inni Papieże, ale oni swoim myśleniem są w zgodzie z ludźmi stosującymi przemoc przy pomocy myślenia. Opowiadają o Bogu, ale nie posługują się Jego myśleniem, gdyż posługują się myśleniem opartym na stosowaniu przemocy. Mamy do czynienia z dwoma różnymi rodzajami myślenia i widzimy, że ludzie kościoła są zawsze z ludźmi władzy posługującymi się myśleniem do stosowania przemocy. Na wojnach gdzie zabija się ludzi też widzi się ludzi kościoła. Dostają wysokie emerytury biskupi nazywani polowymi. Gdyby Sądy nie opierały się na przemocy to nie wystąpiliby o odebranie mi prawa wykonywania zawodu  z powodu mojego nie opierania się na myśleniu do stosowania przemocy. Wymuszanie wykonywania myślenia władzy jest przemocą. Ja chcę się opierać na myśleniu mojego Stwórcy, a ludzie, którzy przejęli na ziemi władzę mówią, że nie mam prawa wykonywania czynności na myśleniu Stwórcy. Zatem dobrze, że sprawiedliwy Bóg oparł odczuwanie i oparte na nim ciało na swoim myśleniu opartym na energii życia. Dobrze, że systemy neurologiczne są na złym odczuwaniu na myśleniu narzuconym przez człowieka. Ludzie władzy szkolą prawników na swoim myśleniu do stosowania przemocy ażeby oni dla nich stosowali przemoc na ludziach. Ja nie skończyłam nauki prawa na myśleniu wymyślonym do stosowania przemocy, ale w czasie studiowania przeze mnie bardzo trudnych nauk na zawód doradcy podatkowego ogłoszono, że tytuł doradcy podatkowego mogą uzyskać ludzie, którzy mają wygrane sprawy przed sądami. Byłam tą osobą i dobrze, że to ochroniło mnie przed dalszą nauką myślenia opartego na przemocy. Dalej wygrywałam sprawy i to na swoim rozumie wszystkie. Jestem dowodem prawdziwości odkrycia naukowego, które mówi, że w mózgu który nie zna słów jest rozum. Nauk poznałam wiele ale na myśleniu opartym na prawdzie. Jestem mocno umocowana na przekonaniach opartych na prawdzie. Od razu po słowach Alberta Einsteina, że zagłada wszechświata grozi na sposobach myślenia ludzi i to szczególnie w rządach wiedziałam, że on też jest oparty na wiedzy opartej na prawdzie. Wiedzę opartą na prawdzie ma się jeśli w mózgu ma się rozum, a wiedzę opartą na kłamstwie ma się jeśli w mózgu ma się brak rozumu. U naszego Stwórcy rozum ma się na myśleniu opartym na prawdzie. Na myśleniu opartym na prawdzie oparta jest medycyna, ale i tam są kłamcy. Miałam możliwość przekonania się o tym kiedy w roku 2011 otrzymałam z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce pisma z wyrazami szacunku i uznania za moje zainteresowania które prowadzą do zdrowia psychicznego. Ci lekarze mieli wiedzę opartą na myśleniu na jakim oparte jest ciało. Zatem to na pewno dobrzy lekarze. W roku 2013 otrzymałam z tego samego Departamentu Zdrowia dwa pisma ale już z zawiadomieniem mnie, że ludzie mają opierać się na myśleniu władzy. Ci zatem autorzy tych pism nie mają wiedzy o dobrym funkcjonowaniu ciała i w ich rękach można iść na śmierć. Różni ludzie kończą te same studia i mimo ukończenia ich mają różne przekonania. Różne przekonania mamy na różnym myśleniu, ale na naturalnym dla mózgu myśleniu wszyscy mamy takie same przekonania. Dużo miałam do czynienia z rozporządzeniami ludzi władzy, ale oni nie zmienili moich przekonań, a ja zawsze na ich myślenie robiłam sprzeciw. Po odkryciu sprzeciwu podświadomości przez Zygmunta Freuda wiedziałam, że robię tak samo sprzeciw na myślenie narzucone jak mózg. Rozpoznaję każdego oszusta po wypowiadanych przez niego słowach. Jeśli zjawiał się u mnie człowiek, który zadawał mi pytanie czy umiem wykorzystywać prawo to odpowiadałam że umiem, ale tym się nie zajmuję. Wiedziałam, że mam do czynienia z człowiekiem który chce żyć tak samo jak ludzie władzy za pieniądze zabrane ludziom.
Jak widać systemy neurologiczne nie są na takiej samej energii na myśleniu opartym na kłamstwie jak na myśleniu opartym na prawdzie. Kłamca na energii opartej na kłamstwie jest chory umysłowo i psychicznie oraz ma chore ciało. Dzieje się tak w wyniku opierania się przez systemy neurologiczne na myśleniu. Doskonały, Cudowny Stwórca Wszechświata.

                                                                                     Z poważaniem
                                                                                     Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz