środa, 16 kwietnia 2014

SIŁA ŻYCIA OPARTA JEST NA DECYZJACH O UCZYNIENIU DOBRA, A SIŁA ŚMIERCI OPARTA JEST NA DECYZJACH O UCZYNIENIE ZŁA

UNIWERSYTET CAMBRIDGE

Szanowni Państwo!
Każda decyzja ma swój skutek. Skutkiem decyzji opartych na prawdzie jest dobro, a skutkiem decyzji opartych na kłamstwie jest zło. Naukowcy odkryli, że naturalnym dla naszego mózgu jest mówienie prawdy i Naukowcy odkryli, że w mózgu, który nie zna słów jest rozum. Ja tym co piszę jestem dowodem na to, że myślenie Stwórcy jakim się posługuję jest rozumianym myśleniem i że to co piszę jest prawdą. Myślenie rozumiane jest prawdą. To co ja piszę jest prawdą. Człowiek, który mówi prawdę jest człowiekiem który wie co jest prawdą, a co jest kłamstwem. Ja w moim występowaniu przed sądami wiem jaka jest prawda i dlatego wygrywałam wszystkie sprawy. Wygrywałam do czasu kiedy przyznałam się, że opieram się na naturalnym dla mózgu rozumie. Wygrywałam sprawy i Sędziowie się ze mną zgadzali, a co jest dowodem na to, że na myśleniu naturalnym dla mózgu zgadzamy się ze sobą. Ze sprzeciwem Sędziów spotkałam się w momencie mojego przyznania się, że opieram się na swoim rozumie. Sprzeciw Sędziów oparty jest na wymuszaniu przez nich opierania się na myśleniu władzy. Myślenie władzy nie jest oparte na rozumie. Mózg na to reaguje, gdyż oddzielnie dokonuje zapisów opartych na rozumie i oddzielnie na braku rozumu.  Decyzje pod względem rozumu i braku rozumu mają w mózgu swój oddzielny umysł. Decyzje oparte na rozumie są w umyśle świadomym, a decyzje oparte na braku rozumu są w umyśle nieświadomym. Decyzje oparte na rozumie są decyzjami Stwórcy, a decyzje oparte na braku rozumu są narzuconymi przez człowieka. Władza oparta jest na braku rozumu i stąd Karol Jung widzi, że jakby umysłem naturalnym dla człowieka jest umysł nieświadomy.
Ja opierając się na rozumie wiem jaka jest prawda w każdym przedmiocie sprawy. Wszystkie prowadzone przeze mnie sprawy są na to dowodem. Dowodem na to, że władza oparta jest na innym myśleniu jak jest w naturze mózgu jest wystąpienie przeciwko mnie  z powodu mojego nie opierania się na myśleniu władzy. W internecie można przeczytać, że w roku 2005 zostałam skreślona przez Ministerstwo z listy doradców podatkowych. Cechą ludzi opierających się na narzuconym myśleniu jest nieuczciwość i ja nigdy nie otrzymałam zawiadomienia, że zostałam skreślona z listy doradców podatkowych. Od roku 2005 prowadzono przez kilka lat postępowanie przeciwko mnie, a w internecie zapisali, że byłam od roku 2005 skreślona z listy. Jeśli jest to prawdą, że w roku 2005 zostałam skreślona z listy doradców podatkowych to znaczy, że liczne pisma jakie otrzymywałam przez wiele lat po roku 2005 były oszukiwaniem mnie, że prowadzi się postępowanie. Przy tym skreśleniu mnie powinno być dopisane, że przyczyną skreślenia mnie z listy jest moje opieranie się na rozumie. Ja wygrywając sprawy dla moich klientów powodowałam, że trzeba było oddać im pieniądze. Na myśleniu narzuconym przez ludzi władzy pieniądze były u nich. Myślenie narzucone przez ludzi władzy przyczynia się do przyznawania sobie przez ludzi władzy prawa do pieniędzy ludzi. To myślenie jest oparte na czynieniu zła. Skutkiem decyzji opartej na myśleniu narzuconym przez człowieka jest uczynienie zła. Te decyzje oparte na myśleniu narzuconym przez człowieka są decyzjami opartymi na kłamstwie, gdyż ludzie władzy nie mają prawa do ludzi, a wymuszają od nich wykonywania ich woli. Prawo ustanowione przez ludzi oparte jest na myśleniu. To prawo ustanowione przez ludzi oparte jest na braku prawa do ludzi i braku prawa do wszystkiego w sprawie czego to prawo postanawia. Ludzie, którzy ustanowili to prawo są ludźmi nieuczciwymi. Decyzje ludzi o wykonywaniu tego prawa są decyzjami nieuczciwych ludzi. Mózg jak widać bardzo dobrze wie, że jest to myślenie o rozbieżnych celach, gdyż oddziela to myślenie od myślenia opartego na prawdzie jakie jest w naturze mózgu. Na tych rozbieżnych celach ludzi Naukowcy odkryli, że są systemy neurologiczne, czyli inna energia. Ta inna energia oparta jest na bałaganie w myśleniu opartym na kłamstwie. Skutkiem decyzji opartych na kłamstwie jest zło. Skutkiem decyzji opartych na prawdzie jest dobro. Uczciwy człowiek opiera się na prawdzie, a nieuczciwy na kłamstwie. Stąd są sprzeciwy pomiędzy ludźmi. Ja się z nikim nie kłócę, nie szukam u nikogo poparcia i z nikim się nie biję. Ja się nie kłócę, ale wiem, że mam rację i wiem, że kłamcą jest ten kto się ze mną kłóci. Wiem również, że za kłamstwem kryje się uczynione przez człowieka zło. Tej złej energii od kłamców jest we wszechświecie 73%. To jest dzieło ludzi czyniących zło przy pomocy myślenia opartego na kłamstwie. Ludzie mają w sobie skutek decyzji przy pomocy której uczynili zło, gdyż złą energię. Niestety też miałam w sobie złą energię. Źle się człowiek czuje jak wie jak głupie były jego niektóre decyzje, ale trzeba to przyjąć i naprawić. Wychodzenie ze złych decyzji jest na pewno mądrością człowieka, gdyż ludzie z przekonaniami opartymi na myśleniu opartym na kłamstwie trwają w swojej głupocie. Bardzo podoba mi się to, że opieranie się na uczciwości powoduje, że człowiek ma rozum, a opieranie się na nieuczciwości powoduje, że człowiek nie ma rozumu. Dla ludzi nieuczciwych najważniejsze są pieniądze, a nasz mózg na pieniądzach nie działa tylko na naszych decyzjach. Naszym celem nie ma być zdobywanie pieniędzy, a uczciwe zachowywanie się wobec siebie. Nie mamy prawa narzucania swojej woli, gdyż nie jesteśmy u siebie. Człowiek zdobywający pieniądze przy pomocy nieuczciwych decyzji jest źle zachowującym się człowiekiem, gdyż on przy pomocy narzuconego myślenia okrada takiego samego człowieka jak on. Cała władza oparta jest na wyłudzaniu pieniędzy przy pomocy narzuconego myślenia. Tak samo na wyłudzaniu od ludzi pieniędzy oparty jest kościół. To wyłudzanie pieniędzy oparte jest na myśleniu opartym na kłamstwie. Ludzie władzy i kościoła zdobywają od ludzi pieniądze przy pomocy oszukiwania ich. Oszukiwanie jest czynieniem zła. Neurobiolog Eric Kandel odkrył dowód na to, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia, a ja mówię, że na myśleniu do oszukiwania jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Ludzie zdobywający pieniądze przy pomocy oszukiwania mają pieniądze na zabijanie ludzi na wojnach. Ludzie, którym zabrano pieniądze wołają, że nie mają z czego żyć, a ludzie którzy zabrali im pieniądze mówią, że zabrane im pieniądze przeznaczają na zabijanie ludzi na wojnach. Człowiek, który zabija człowieka to zły człowiek. Ci źli ludzie zabijają ludzi którzy nie zrobili im nic złego. Trzeba być bardzo złym ażeby potrafić to robić. To zło oparte jest na złej energii opartej na myśleniu do czynienia zła. Na myśleniu do czynienia dobra jesteśmy na dobrej energii. Złych ludzi jest tak dużo na ziemi, że jest od nich we wszechświecie 73% energii która grozi zagładą wszechświata. Albert Einstein bardzo dobrze to widzi, że to sposoby myślenia ludzi i szczególnie w rządach są przyczyną grożącej na niewyobrażalną skalę katastrofy. Albert Einstein nie skojarzył, że ci ludzie opierający się na sposobach myślenia mają w sobie tą złą energię na tych sposobach myślenia. Do niewyobrażalnego stanu ludzi złoczyńców doszli ludzie. Ludzie złoczyńcy mają w swoich mózgach to myślenie przy pomocy którego czynią zło i na nim zmienioną anatomię, gdyż opartą na złej energii. Zmieniona anatomia to anatomia na zmienionej energii, a zmieniona energia jest na myśleniu do czynienia zła jakie jest w mózgu.

                                                                                   Z poważaniem
                                                                                   Barbara Paul    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz