poniedziałek, 26 marca 2018

CI KTÓRZY MÓWIĄ, ŻE WYKORZYSTAJĄ MÓZG SĄ W SZPITALACH I ZAKŁADACH PSYCHIATRYCZNYCH

Choroba psychiczna jest oparta na narzuconych słowach. Zygmunt Freud mówi, że przyczyną choroby psychicznej jest sprzeciw podświadomości, a ja mówię, że sprzeciw mózgu. Podświadomością ludzie nazywają psychikę, czyli energię, a energia jest oparta na myśleniu. Nie było wtedy odkryć naukowych jakie są dzisiaj i ja je znam, ale jest bardzo prawdopodobnym, że oszuści zawsze mieszają w odkryciach wybitnych ludzi. Doskonale widzę jak oszuści cicho siedzą na moje odkrycia i jak nie wpisują w Google odkryć naukowych dowodzących, że mózg wprowadza oszusta w umysłową chorobę. Uraz psychiczny o którym mówi Zygmunt Freud jest skutkiem przejęcia władzy przez energię nad oszustem. Chory psychicznie jest obrazem osiągniętego przez niego stanu na jego myśleniu. Każdy człowiek jest obrazem jego myślenia. Człowiek oparty na myśleniu jakie jest w naturze mózgu jest obrazem inteligentnego, rozumnego człowieka. Genetycy mogą porównywać różne obrazy człowieka w różnym czasie w wyniku posługiwania się przez człowieka myśleniem. Rozumną twarz utrzymuje człowiek oparty na rozumie. Chory psychicznie jest oparty na umyśle opartym na braku rozumu. Dawniej często występującym u ludzi psychicznie chorych był Napoleon. Ci ludzie nazywający siebie Napoleonami chcą być władzą, a są w zakładzie psychiatrycznym. Choroba psychiczna nie jest oparta na mózgu a na narzuconych słowach. W szpitalach psychiatrycznych są dowódcy wojsk, a to myślenie oparte na woli człowieka. Jedna z chorych na schizofrenię przywitała mnie słowami że jest zaszczycona moim przybyciem i że zaprasza mnie na swoje urodziny do Ambasady. Dowiedziałam się, że tam pracuje. W szpitalach psychiatrycznych można spotkać leżących obok siebie narzucającego słowa i wykonującego narzucone słowa. Kiedy Ordynator Szpitala Psychiatrycznego z 40-letnim stażem pracy zapytał mnie dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej to odpowiedziałam bo ich okradli i dodałam, że złodziei też ma na oddziele. Wskazuję, że mózg wykazuje na innych systemach neurologicznych narzucającego słowa i wykonującego narzucone słowa. Ludzie którzy mówią, że wykorzystują mózg nie mają mózgu a mają umysłową chorobę i na niej opartą psychiczną chorobę. Wskazuję na odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że mózg odrzuca narzucone słowa. Kłamcy mówią, że wykorzystują mózg, a mózgu nie mają. Na woli człowieka nie ma mózgu a jest umysłowa i psychiczna choroba. Wielu ludzi mówi, że w mózgu jest ogromnie dużo do wykorzystania, a ja wskazuję, że kłamca nie ma dostępu do mózgu. Kłamca ma swój drugi umysł w mózgu i na nim umysłową i psychiczną chorobę. Mózg ma człowiek wykonujący czynności na systemach neurologicznych opartych na zapisach jakie są w naturze mózgu. Kłamca ma systemy neurologiczne oparte na swoich słowach. 

                                                                                                       Barbara Paul
                                                                                                          

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz