czwartek, 15 marca 2018

SĄDY SIĘ MYLĄ, A ENERGIA SIĘ NIE MYLI

Sądy wydają złe decyzje których skutkiem jest cierpienie psychiki i kiedyś przeczytałam, że wydane wyroki śmierci w Stanach Zjednoczonych to 25% pomyłek. Czy Sędziowie ponieśli kary za zadane ludziom cierpienie i śmierć. Nigdzie o tym nie słychać. Wskazuję na energię, że ona jest przekładem słów i że zbrodniarz ma w sobie energię opartą na jego słowach. Ja w moim występowaniu przed sądami nigdy nie pomyliłam się ze wskazaniem na złodzieja, że to ustanawiający prawo. Sędziowie nazywają te słowa złodziei prawem i jeśli na nich się opierają to zadają ludziom cierpienie i śmierć. William Szekspir się nie mylił, Fiodor Dostojewski się nie mylił, Stanisław Wyspiański się nie mylił i wielu innych. Ja się nigdy nie pomyliłam ze wskazaniu na słowa złoczyńcy, a zatem ten kto wypowiada słowa oparte na prawdzie się nie myli. Sędziowie się mylą bo nauczyli się słów złoczyńców jakie nazwali prawem. Sędzia opierający się na rozumie wie, a Sędzia opierający się na słowach kłamców nie wie. Sędzia opierający się na rozumie wie, że złoczyńca wypowiada  inne słowa jak są w naturze mózgu i ja wskazuję na odkrytą przez Neurobiologa Erica Kandela zmienioną anatomię od wykonywanych czynności. Wskazuję, że anatomia to energia oparta na rozumie. a zmieniona anatomia wykonuje czynności na słowach złodzieja i bandyty. Nikt nie oszukał mózgu ani energii.

                                                                                                           Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz