sobota, 10 marca 2018

NA ZIEMI MORDERCY USTANOWILI ICH SŁOWA PRAWEM I WIARĄ W BOGA

Słowa nazwane prawem i wiarą w Boga to inne słowa jak słowa Boga. Na tych innych słowach jak słowa Boga ludzie mają zmienioną anatomię na morderców. Morderca ma w sobie inne systemy neurologiczne jak oparte na energii życia. Co jakiś czas otrzymuję zawiadomienie, że mój systemem jest zagrożony. Nie podają kto jest tym zagrażającym kto ma władzę nad internetem i że to mordercy. Krajową Radę Sądownictwa proszę o powiadomienie mnie czy dostali moje pisma, że Mózg robi sprzeciw na decyzje o zadaniu cierpienia i na decyzje o wykonywaniu zadawania cierpienia oraz inne moje artykuły jak Każde cierpienie utrzymuje się na słowach kłamcy. Wskazuję, że decyzje o zadawaniu cierpienia wydają ludzie kłamcy i że mają w mózgu z nabycia słowa kłamcy i na nich z nabycia w ciele systemy neurologiczne uśmiercające życie. Od ludzi którzy zaprosili mnie do Davos na konferencję w sprawie przemocy poproszę również o powiadomienie mnie o otrzymaniu moich artykułów wskazujących na ludzi przemocy, że mają w sobie systemy neurologiczne oparte na słowach jakie mózg odrzuca na umysł kłamcy. Nie ma życia na słowach na jakich wykonuje się wolę ludzi, a jest śmierć. Mordercami są ludzie wypowiadający słowa na jakich wykonuje się wolę człowieka lub ludzi. Trzeba wziąć pod uwagę, że wielu ludzi przeszło na wypowiadanie słów morderców bo kłamcy zastosowali na nich przemoc wymuszaniem nauki słów uśmiercających życie.  Rzecznikowi Praw Obywatelskich dziękuję za przysyłanie potwierdzeń  na otrzymane ode mnie pisma. Na nie wszystkie przychodzą potwierdzenia bo mordercy ich nie przekazują. Wskazuję, że mózg wykazuje, że morderca wypowiada inne słowa jak są w naturze mózgu.

                                                                                                            Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz