środa, 28 marca 2018

WYKONYWANIE SŁÓW KŁAMCÓW JEST WYKONYWANIEM SŁÓW Z ENERGIĄ ŚMIERCI

Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia. Ja odkryłam, że inne czynności jak na energii życia z jakiej człowiek jest zbudowany, wykonuje się na energii śmierci.
Anatomia wykonuje czynności na systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu. Anatomia jest oparta na mózgu, a mózg słowa mordercy wprowadza w systemy neurologiczne z energią śmierci. To kłamca wydaje decyzje o uśmiercaniu życia. Ten kto wykonuje słowa kłamcy wchodzi w energię śmierci na jakiej cierpi i umiera. Mordercy nazwali ich słowa prawem i wiarą w Boga i Albert Einstein wskazuje, że prowadzą ludzi na śmierć. Kiedy w roku 2013 napisałam, że rozbieżne cele jakie Naukowcy odkryli, że wykazuje mózg na innych systemach neurologicznych to energia śmierci to przyszedł do mnie Poseł z partii "Platforma Obywatelska" wybrany później Ministrem Sprawiedliwości zapytać mnie kto reaguje na moje odkrycia, że w systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu jest energia życia, a w systemach  neurologicznych opartych na woli człowieka jest energia śmierci. Tymi którzy reagowali byli Zastępcy Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia i biorący udział w odkryciu Uniwersytet Carnegie Mellon. Przysłał też do mnie ponad 3000 pism w odpowiedzi na moje artykuły Uniwersytet Cambridge, ale zapraszających mnie do nich na studia. Zastępcy Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia zostali zwolnieni bo otrzymałam pismo z podpisem nowej Dyrektor która pisze, że w odpowiedzi na moje odkrycie, że w systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu jest energia życia, a w systemach neurologicznych opartych na słowach na jakich wykonuje się wolę człowieka jest energia śmierci  przesyła mi pozdrowienia. Tych pozdrowień otrzymałam więcej mimo, że pisałam, że otrzymałam pozdrowienia od morderców. Z Uniwersytetu Carnegie Mellon przestały przychodzić do mnie podziękowania od tego samego dnia w którym otrzymałam pismo z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia z podpisem nowej Dyrektor. Wskazuję ludziom którzy znają moje artykuły, że nie znajdą w Google zapisów tytułów moich artykułów w których dowodzę, że w systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu jest energia życia, a w systemach neurologicznych na jakich wykonuje się  wolę człowieka jest energia śmierci, a zatem to sługusy morderców. Te sługusy morderców nie wpisali dużo ponad 2000 moich artykułów. Wskazuję ludziom, że oni wiedzą dlaczego nie wpisują i że to świadomi mordercy. Mordercy zarówno z partii PO jak i PIS wołali o kontrolę nad internetem, a nie wpisanie ponad 2000 moich artykułów jest dowodem na to, że w internecie wykonują wolę świadomych morderców ludzi. Departament Zdrowia i Ministerstwo Zdrowia ciągle otrzymują ode mnie pisma, otrzymuje Komitet Neurobiologii, Stowarzyszenie Psychiatrii, Centrum Informacji Genetycznej, Poradnia Genetyczna, Centrum Fizyki Teoretycznej, Instytut Fizyki PAN, program "Bliżej prawdy" prowadzony przez Neurobiologa i bardzo wielu innych ludzi. To nie jest kilka pism, a około 6000 artykułów.  Tymczasem na całym świecie w szpitalach zwija się z bólu miliony ludzi od wykonywania słów kłamców z energią śmierci lub wywozi się uśmierconych ludzi na cmentarz. Piszę też do ludzi kościoła, a czego skutkiem na pewno jest ogłoszenie przez Papieża, że będzie zmieniał modlitwę "Ojcze nasz". Ja wskazuję, że to w słowach kłamcy jest energia śmierci a zatem te modlitwy to kpina z ludzi. 

                                                                                                           Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz