środa, 21 marca 2018

DODATKOWA ENERGIA W CZŁOWIEKU I WE WSZECHŚWIECIE TO ENERGIA ŚMIERCI OPARTA NA SŁOWACH KŁAMCY

                                                           INSTYTUT FIZYKI POLSKIEJ AKADEMII NAUK
                                                           KOMITET NEUROBIOLOGII PAN
                                                           RÓWNIEŻ  NA ŚWIECIE

W naturze wszechświata jest tylko energia życia i w człowieku również. Człowiek w naturze jest zbudowany na systemach neurologicznych opartych na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Wszystkie stworzenia w naturze są oparte na systemach neurologicznych opartych na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Systemy neurologiczne z jakich zbudowane są w naturze stworzenia wykonują czynności utrzymywania życia na informacjach jakie są w naturze mózgu. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za  odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że to od wykonywanych czynności na zmienionej energii opartej na słowach kłamcy jakie mózg wprowadził  ma drugi umysł w mózgu. Albert Einstein widzi, że energia śmierci we wszechświecie jest oparta na sposobach myślenia ludzi i pisze, że jest pewny co do ich głupoty. Ja odkryłam, że człowiek jest głupi na wypowiadaniu słów opartych na kłamstwie gdyż nie ma w nich rozumienia. Odkryłam, że kłamca jest świadomie narzucającym słowa i że narzuca je w zamierzonym celu ludziom i innym stworzeniom w celu wykorzystania stworzeń do swoich celów.    Kłamca zajmuje się czynieniem zła bo to paskudztwo zaburza psychiczny spokój bo to głupie. Ci głupi ludzie zaburzają mi pisanie, oszukują w wykazywaniu danych, oszukują, że można za darmo wysyłać pocztę, a do mnie piszą, że nie są robolami. Wprowadzają mnie oszuści na ich programy ludzi kanalii. Kłamca to nikczemny człowiek nazywający ciemnotą ludzi którzy wykonują jego słowa. Ci nikczemni ludzie ukrywają się przy pomocy nie publikowania w Google moich odkryć. Ponad 3000 moich odkryć było wpisywane w Google, a napisałam około 6000. Nikczemni ludzie przestali wpisywać moje odkrycia od czasu kiedy napisałam, że inne emocje jak w naturze ma kłamca. Stwórca wskazał na tych nikczemnych ludzi, że wyciągnęli ich brudne łapy na Niego przybiciem Go do krzyża ażeby umarł. Stwórca nie umarł bo ma w sobie tylko energię życia. Nikczemni ludzie powiedzieli już Stwórcy, że Jego mienie nazwali ich mieniem a stojący na czele wymiaru sprawiedliwości Piłat powiedział, że zapyta ludzi czy chcą ażeby Jego skazać na śmierć czy złoczyńcę Barabasza. Wskazuję, że ci ludzie mówiący żeby skazać na śmierć Tego Kto dał im życie mają zmienioną energię na energię zadającą cierpienie i śmierć. Wskazuję, że to paskudztwo przejęło mienie Boga przy pomocy słów do oszukiwania i tak samo przejmują mienie ludzi. Kłamca to kanalia. Energia zadająca cierpienie i śmierć to zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla. Nie ogłosili, że ta zmieniona anatomia wykonuje słowa kłamcy i że kłamca ma zmienioną anatomię na złoczyńcę. Wskazuję, że zmieniona anatomia wykonuje czynności na systemach neurologicznych zadających cierpienie i śmierć słowami kłamcy. Wskazuję, że ludzie na zmienionej energii  wykonują wolę ludzi kłamców narzucających słowa ludziom o których mówią, że to ciemnota. Kłamcy nie mówią, że ciemnota jest oparta na ich słowach. Wskazuję, że ciemny człowiek jest oparty na ciemnej energii jaka jest w systemach neurologicznych opartych na słowach kłamcy. Kłamcy wiedzą którzy ludzie są złymi i ich zatrudniają do wykonywania ich woli. Kłamcy postawili do prowadzenia w internecie złych ludzi, którzy oszukują, że ludzie nie chcą czytać, że wykonywanie słów kłamców uśmierca życie. Dowodem na to, że to kłamcy jest wykazywanie na moim Blogu do czasu zobaczenia przez złoczyńców, że odkryłam, że mają złe emocje, ludzi z około dwustu krajów świata, a z Twittera otrzymywałam zawiadomienia że mam pierwsze miejsce w nie jednym tygodniu. Kiedy weszłam na Facebooka to nie byłam w stanie wprowadzić wszystkich ludzi którzy chcieli wejść na moją stronę. Wprowadzałam dziennie po  pięćset ludzi a pod moim zdjęciem szybko było ponad dwa tysiące ludzi którzy składali dla mnie serduszka, piękne ukłony, trony, korony. Otrzymałam niezliczoną ilość nakładek na moje zdjęcie z pięknymi napisami, serduszkami, kwiatkami, gwiazdeczkami z wielu krajów świata. To co wykazują na moim Blogu źli ludzie od czasu kiedy napisałam, że kłamca ma złe emocje to wykazywanie Stany Zjednoczone 7 Polska 5 Ukraina 1. Wcześniej w miejsce Ukrainy pokazywali Niemcy 1. Tą regułę wprowadzają po każdym opublikowanym przeze mnie artykule a później trochę dodają. Naukowcy w programie o Atlantydzie mówią, że kiedy ona zatonęła to byli tam źli ludzie. Ja odkryłam, że zły człowiek to kłamca którego słowa nie istnieją bez złych emocji i że złe emocje są oparte na złej energii. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji. Jakie to emocje natury widać u tulących się do siebie zwierząt. Ludzie też tulą się do siebie ale ci oparci na słowach Stwórcy. Ludzie przestają się do siebie tulić jak się pokłócą bo na kłótniach są złe emocje. Dwa rodzaje emocji ma kłamca. Dwa rodzaje emocji ma człowiek który ma dwa umysły w mózgu. Inne emocje jak w naturze oparte są na energii śmierci a energię śmierci ma w sobie bandyta. To bandyci nazywający ich słowa  prawem  mają w sobie z nabycia energię śmierci i również bandyci mówiący, że wierzą w Boga. Pokazują mi w tej chwili, że Episkopat jest zaniepokojony tak długim nie wprowadzaniem zakazu aborcji. Episkopat nie pokazuje, że ludzkie ciała są stworzone na wierze w Boga. Złoczyńcy wołają o zakazy bo chcą znęcać się na ludziach. Ludzie władzy i kościoła wtrącają się do ciała stworzonego przez Boga, a oni mają w sobie energię jaką zadają cierpienie. Mordercy nazywają  mordercami innych ludzi, a nie siebie. Dziennikarze jak m.in. w programie "Sprawa dla reportera" pokazują czynione ludziom zło, ale nie pokazują, że zrobili to złoczyńcy którzy zapisali, że ich słowa są prawem. Program "Loża prasowa" pokazuje ogromne zło czynione przez ludzi, a nie pokazują, że to zło jest ludziom czynione słowami kłamców zapisanymi, że to prawo lub wiara w Boga. Pani Monika Olejnik mówi o złu, a nie mówi, że to ludzie władzy i kościoła są złoczyńcami. Zmarły kilka miesięcy temu Dyrektor "Szkła kontaktowego" Pan Grzegorz Miecugow pisał do mnie, że to co piszę jest niepożądane i że jest przekonany, że to co ja piszę wszyscy wyrzucają do kosza na śmieci. Wskazuję na inne słowa wypowiadane przez ludzi władzy i kościoła i wszystkich innych kłamców np. oszukujących, że kochają. Kłamca wykorzysta z seksu i idzie dalej bo kłamał, że kocha. Ten kto kocha jest z tym kogo kocha. Kłamcy zdarza się, że mówią też, że osoba z którą żyją jest dla nich najważniejszą osobą a nie mówią, że stworzył ją dla nich kłamca  na którego wybieranie namawiają.       
Napisałam już dużo, a chcę wskazać na energię śmierci we wszechświecie, że pochodzi od złych ludzi bo mają w sobie energię śmierci. Wskazuję, że energia śmierci wykonuje słowa kłamców i nie powinni wołać ratunku. Kłamców nie obchodzi, że człowiek któremu czyni zło cierpi, a on woła ratunku. Nikt nie uchroni się przed wykonywaniem przez złą energię słów złoczyńcy. Energia wykona słowa złoczyńcy chociażby miał setki ochroniarzy. Pomóc trzeba ludziom których złoczyńcy oszukują ucząc ich słów kłamców na jakich robią się psychicznie chorzy. Pomóc trzeba zwierzętom na których źli ludzie jak Iwan Pawłow stosują przemoc. Złoczyńca nie otrzyma pomocy bo energia na to nie pozwoli. Naukowcy w programie "Album nazistów" mówią, że to niesprawiedliwe, że tak zły człowiek tylko utonął. Ja wskazuję, że zły człowiek po śmierci jest też odczuwającym złe słowa i że rację mają ludzie z okresu Starożytności którzy piszą, że nie ma nic ważniejszego jak utrzymywanie stanu natury. Wskazuję  na tytuły książek " Życie  po śmierci", że to życie na energii zadającej cierpienie. Wskazuję, że małe dzieci przychodzą na świat chore i że one mają te choroby oparte na drugim umyśle w mózgu na jakim oparte jest cierpienie. Nie ma ludzi którzy wprowadzą w kłamcę energię życia. Lekarze pomagają, ale nie wprowadzają w człowieka energii życia. Biochemik Maria Szulc pisze, że ubolewała nad ludźmi uzależnionymi od myśli i nauczyła się energii podświadomości i mówiła do mnie, że koduje w miejsce myśli złych myśli dobre. Maria Szulc powinna wiedzieć, że w naturze nie ma myśli złych skoro nauczenie się głosu podświadomości oparte jest na myślach dobrych. Napisałam do Marii Szulc ażeby poszła do domów, zakładów pracy i wszędzie tam gdzie są jej pacjenci nad którymi ubolewała i zobaczyła jak się zachowują wobec innych i przestanie nad nimi ubolewać. Mordercy wydający rozkazy wchodzenia do komór gazowych zostali wybrani przez ludzi za obiecania dawanie im dobra. Ludzie nie powinni chcieć dobra ukradzionego innym ludziom. Wskazuję jak ukrywają się mordercy nie wpisywaniem w Google odkryć naukowych dowodzących, że są mordercami. Dobrze, że energia wykonuje słowa w jakich jest zawarta. To doskonałe skonstruowanie człowieka. Ludzie władzy na całym świecie mówią, że mordercy to hitlerowcy, a ja wskazuję, że energię śmierci ma w sobie każdy człowiek władzy. Ludzie władzy  w czasie pokoju mordują ich słowami zapisanymi że to prawo ludzi i jakaś religia, a w czasie wojny już stosują inne sposoby mordowania. Nie widać ludzi nazywających ludzi strzelających do ludzi w Syrii żeby mówili, że to strzelają mordercy. Nie widać ludzi reagujących na przysyłaną broń do Syrii do zabijania ludzi. Przecież tą broń przysyła się żeby zabić ludzi.
Dobrym ludziom przekazuję, że nie mają się o co martwić na dobrej energii, ale niech nie zanoszą pieniędzy mordercom bo to wykonywanie woli morderców i wchodzi się w energię śmierci. 

                                                                                                         Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz