niedziela, 11 marca 2018

GNOJE PRZYZNALI SOBIE PRAWO DO UŚMIERCANIA ŻYCIA NA ZIEMI

Gnoje przyznali sobie prawo do uśmiercania życia na ziemi przy pomocy przyznania sobie prawa do mózgu i energii życia. Gnoje przyznali sobie prawo do uśmiercania życia wymyśleniem słów i nazwaniem ich prawem do mózgu i energii życia. Gnoje za otrzymanie życia wykazują na moim Blogu, że ludzie chcą ażeby gnoje uśmiercali ich życie. Gnoje mają w sobie na ich słowach do oszukiwania  energię śmierci. Ludzie nazywają słowa swoich morderców prawem i wiarą w Boga. Jak świat ginie na energii jaką mają w sobie ludzie gnoje widać w każdym okresie zagłady. Ludzie nazywają słowa ludzi na jakich są umysłowo chorzy prawem i wiarą w Boga. To prawo gnojów do życia to energia na jakiej ludzie i zwierzęta są umysłowo i psychicznie chore. Prawo ludzi i różnych religii to słowa morderców życia. Ci mordercy życia doskonale wiedzą, że zajmują się uśmiercaniem życia. Bandyci zapanowali na ziemi nazwaniem ich słów dla mózgu i energii życia prawem i wiarą w Boga. Ludzie uczą się wymyślonych słów przez oszustów i ich psychika robi się głupia i umiera. Wszystkie nowotwory utrzymują się na energii śmierci opartej na słowach morderców życia. Na ponad 5800 moich artykułów nikt z lekarzy nie napisał, że nie mam racji. Nie napisali, że nie mam racji ludzie z Komitetu Neurobiologii Polskiej Akademii Nauk. Nie napisali, że nie mam racji ludzie ze Stowarzyszenia Psychiatrii, nie napisali, że nie mam racji ludzie z Centrum Genetyki, nie napisali, że nie mam racji ludzie z Centrum Fizyki Teoretycznej. Nie napisali, że nie mam racji ludzie z Instytutu Fizyki PAN, nie napisał, że nie mam racji Neurobiolog prowadzący 39-odcinkowy program Bliżej prawdy. Nie napisali, że nie mam racji ludzie z Uniwersytetu Cambridge, Kalifornia. Carnegie Mellon, Adama Mickiewicza, Uniwersytetu Prawa w Toruniu. nie napisali, że nie mam racji ludzie kościoła. Nie napisali, że nie mam racji ludzie z sądów. Nie napisał, że nie mam racji Neurobiolog Eric Kandel który dostał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności i nie napisali, że nie mam racji ludzie którzy przyznali Nagrodę Nobla. Wskazuję jak bliskimi są ludziom ludzie mordercy. Ciekawe czy prawdą jest, że ludzie którzy zaprosili mnie na konferencję w Davos w sprawie przemocy odrzucili mój artykuł Ludzie władzy niech pokażą, że ich słowa są oparte na prawie do mózgu i energii życia, czy zrobili to mordercy stosujący na psychice przemoc. Słowa oszustów nazwane prawem i wiarą w Boga to słowa morderców. Gnoje za otrzymanie życia zajmują się uśmiercaniem życia. 
Wskazuję ilu jest ludzi gnojów którzy za otrzymanie życia nie wpisują w Google, że są świadomymi mordercami życia.
                                                                                                          Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz