poniedziałek, 19 listopada 2018

KŁAMCY MÓWIĄ, ŻE ICH SŁOWA SĄ PRAWEM, A ŻYJĄ NA MÓZGU DO KTÓREGO NIE MAJĄ PRAWA

Ludzie żyją na mózgu. Energia życia oparta jest na mózgu. Kłamcy nazwali ich słowa prawem, a mózg do którego nie mają prawa wprowadził ich w budowę złodzieja opartego na systemach neurologicznych opartych na słowach złodzieja jakie mózg wprowadza na umysł złodzieja nazywany przez naukowców ludzkim. Na tym ludzkim umyśle złodzieje mają zapisane, że ich słowa są prawem w świecie opartym na mózgu. Ludzki umysł nie ma mózgu, a ma umysł złodzieja który ma zapisane słowami złodziei ich prawo do mienia opartego na mózgu. Zmieniona anatomia jest skutkiem wprowadzenia przez mózg słów złodzieja na zmienione systemy neurologiczne na oparte na słowach złodzieja. Dawno napisałam, że zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla to systemy neurologiczne z jakich zbudowany jest złodziej i bandyta oparty na jego słowach jakimi okrada. Nigdy się nie pomyliłam w rozstrzygnięciu sporu, a na co dowodem są wszystkie moje wygrane w NSA i WSA do czasu kiedy przyznałam się, że opieram się na słowach opartych na prawdzie jakie są w naturze mózgu. Kiedy się  przyznałam NSA wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu, a ja wskazuję, że to ja mam rację bo ten kto mówi, że ma prawo do mienia Stwórcy jest kłamcą i ma w sobie na to dowód jakim jest jego budowa wykonana z systemów neurologicznych na jakich wykonał czynność okradania słowami jakie mózg wprowadził na umysł złodzieja. Złodziej okrada przy pomocy zadawania psychice cierpienia i ma na wykonywaniu czynności zadawania cierpienia budowę bandyty wykonaną z systemów neurologicznych jakimi zadał cierpienie. Bandyta ma też wykonaną budowę mordercy z systemów neurologicznych jakimi wykonał czynność mordowania życia. Tą zmienioną budowę na złodzieja i bandytę dobrze widzi Neurobiolog Eric Kandel, że jest od wykonywania czynności. Ja z występowania przed sądami wiem, że z jednej strony występuje złodziej, a z drugiej okradziony. Widziałam, że złodziej to przede wszystkim ustawodawca. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że mózg wykazuje rozbieżne cele, że to narzucający zachowania i człowiek który ma problemy wpadło w moje prawidłowe ręce bo ja widziałam, że narzucający słowa to ustawodawca, a człowiek który ma problemy to okradziony przez ustawodawcę. Odkrycie, że tymi rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne pozwoliło mi zauważyć, że odrzucane przez mózg słowa mają swoje systemy neurologiczne, a w naturze jesteśmy zbudowani na systemach neurologicznych opartych na mózgu. Neurobiolog Eric Kandel i Komitet Noblowski nie ogłosili jakie to czynności wykonał człowiek który ma zmienioną anatomię, a ja wskazuję, że to wykonywane czynności okradania i znęcania się na czującej anatomii od jakich to wykonywania czynności ma zmienioną budowę złodziej i bandyta na systemy neurologiczne zadające cierpienie i śmierć. Na prawie do rzeczy nie opiera się złodziej. Znęca się na odczuwaniu bandyta.   

                                                                                                       Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz