czwartek, 8 listopada 2018

SYSTEMY NEUROLOGICZNE OPARTE NA SŁOWACH W MÓZGU Z NABYCIA TO NIE JEST ANATOMIA

W anatomii nie ma słów od człowieka, a w zmienionej anatomii są. Zmieniona anatomia ma w mózgu słowa narzucone przez człowieka i na nich opartą energię z nabycia w ciele jaką jest energia w systemach neurologicznych z jakich człowiek jest zbudowany ze swoich słów. Słowa są energią i człowiek na tej energii wykonuje czynności. Na energii zawartej w słowach Stwórcy człowiek w naturze wykonuje czynności i z niej jest zbudowany. Energia z jakiej człowiek jest zbudowany w naturze to człowiek oparty na rozumie, jest to inteligentny człowiek wiedzący na rozumie. Rozum oparty jest na wiedzy. Wiedza jest zawarta w zapisach jakie odkrywcy kodu genetycznego odkryli, że są przekładem na wykonywane czynności. Czynności wykonujemy na systemach neurologicznych i na nich oparte jest odczuwanie, czyli psychika. Psychika oparta na rozumie wie i rozumie. Na systemach neurologicznych opartych na rozumie człowiek ma poruszanie oparte na inteligencji. Inteligencja oparta jest na wiedzy.
Słowa w mózgu z nabycia to słowa kłamcy, a kłamca nie ma wiedzy. Systemy neurologiczne oparte na słowach kłamcy to odruchy człowieka bez inteligencji, chama, oszusta, złodzieja, bandyty, gwałciciela. Te odruchy oparte na słowach kłamcy to energia odzwierciedlająca człowieka jakim jest na swoich słowach. Ta energia zawarta w słowach kłamcy to zła energia bo kłamca to złoczyńca. Systemy neurologiczne oparte na słowach kłamcy są wykonane ze złej energii której pochodzenie jest z układów pierwiastków na jakich oparte są słowa. Ta zła energia zadaje cierpienie a cierpienie prowadzi do uśmiercenia życia. W słowach kłamcy nie ma rozumu, a jest brak rozumu i mózg wprowadza słowa kłamcy na umysł oparty na braku rozumu. Na tych systemach neurologicznych opartych na słowach kłamcy ludzie popełniają samobójstwa jak nie mogą wytrzymać psychicznego bólu na energii zawartej w słowach kłamcy. Mózg wszystko wie, gdyż ma zapisy wszystkich myśli i zdarzeń. Ludzie wykonujący słowa kłamcy też nabywają w mózgu słów jakie godzą się wykonywać i na nich cierpią na różne choroby psychiki i ciała i na nich wchodzą w umysłową chorobę. Umysłowa choroba jest oparta na słowach kłamcy lub na nabytych słowach od kłamcy. Ludzie psychicznie cierpią na nabytych słowach od kłamców bo na nich nie wiedzą o co chodzi gdyż nie rozumieją. Moi klienci którzy przychodzili do mnie po pomoc w ich sporach z organami skarbowymi mówili, że przyszli do mnie po pomoc bo nie rozumieją języka prawniczego. Ten język prawniczy oparty jest na słowach oszusta. Psychika oparta na słowach oszusta oparta jest na systemach neurologicznych na jakich Neurobiolog Eric Kandel odkrył zmienioną anatomię, a ja że jest ona oparta na słowach w mózgu z nabycia od oszusta. Na słowach jakie są w naturze mózgu jesteśmy uczciwymi ludźmi.
Naukowcy wiedzą, że w naturze są informacje i ja wskazuję, że te informacje są w naturze mózgu u wszystkich stworzeń. Na tych informacjach jakie są w naturze mózgu wszyscy wykonują doskonałe rzeczy. Wskazuję, że informacje od oszustów jakie są z nabycia w ludzkich mózgach to zaburzenie porządku w energii opartej na informacjach jakie są w naturze mózgu. Oszuści na wymyślonych słowach są głupi i wprowadzają tą głupotę w wszechświat. Natura wszechświata oparta jest na porządku w energii i widzi to uporządkowanie w energii Albert Einstein, a ja odkryłam, że to uporządkowanie w energii jest oparte na porządku w decyzjach opartych na prawdzie jakie są w naturze mózgu. Ja na tych decyzjach opartych na prawdzie odbierałam ukradzione ludziom pieniądze przez ludzi złodziei którzy przy pomocy nazwania ich słów prawem okradają ludzi. Kiedy się przyznałam to NSA wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu na systemach neurologicznych opartych na rozumie w mózgu. Informacje jakie przekazuję są zapisane w tysiącach stron napisanych przeze mnie ponad 6800 artykułów. Ja nie opieram się na wymyślonych słowach, a na słowach dla nas naturalnych jakie są w naturze mózgu. Ja nie wymyśliłam wiedzy jaką przekazuję, a przekazuję to co mam w moim mózgu. Jeśli wypowiadamy prawdę to natura cały czas nam przekazuje informacje jakie są w naturze mózgu. Nie mamy nic do roboty jak mówić prawdę i wykonywać prawdę. Wskazuję jakiego bałaganu narobili oszuści na ziemi i sobie w mózgu bo na narzuconych słowach są głupi, nie rozumieją i nie wiedzą co robią, mają chore ciała i są psychicznie chorzy wykonujący czynności na umysłowej chorobie. Ludzie kościoła mówią, że Stwórca będzie musiał ich zbawić z cierpienia i śmierci i nie dodają, że też ze słów w mózgu na jakich nie mają rozumu. Wskazuję, że ludziom kościoła chodzi o wybawienie ich z energii zadającej cierpienie i śmierć a ja wskazuję, że to zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla. Wskazuję, że ta zmieniona anatomia jest oparta na słowach w mózgu z nabycia na jakich człowiek zmienił się z mądrego na głupiego. Jeden z Lekarzy mówi, że  będzie chciał przeszczepić głowę, a nie mówi, że z systemów neurologicznych opartych na braku rozumu na systemy neurologiczne oparte na rozumie. Nie uda mu się bo Stwórca nie wpuszcza do swojego mózgu oszusta i nie wpuszcza do energii życia energii opartej na słowach oszusta jaką zadaje cierpienie i śmierć. Wskazuję, że zmieniona anatomia to odrębna osobowość zbudowana z systemów neurologicznych opartych na braku rozumu. Moim klientom mówiłam, że ja też nie rozumiem języka oszustów ale wiem, że ich słowa są do okradania i nigdy się nie pomyliłam ze wskazaniem na słowa złodzieja. Dokąd się nie przyznawałam to Sędziom zgadzały się moje słowa bo wszyscy mamy je w naturze mózgu i spotkałam wielu przyzwoitych Sędziów którym też nie zgadzają się słowa oszustów.  Zatem odkryłam, że na drugiej osobowości w człowieku zbudowany jest złodziej i bandyta zbudowany ze swoich słów i że ten kto wykonuje słowa złodzieja i bandyty cierpi i umiera bo mu zadał cierpienie okradzeniem. Złodziej i bandyta namawia na wykonywanie jego słów w zamierzonym celu żeby okraść. Zatem podaję dowód dla Neurobiologa Erica Kandela i Komitetu Noblowskiego, że zmieniona anatomia to zbudowany złodziej z jego słów jakie ma z nabycia w mózgu i jakie są przekładem na wykonywane czynności. Złodzieje i bandyci to wielki wstyd, gdyż nasze pochodzenie jest od Uczciwego, doskonałego, inteligentnego, pod każdym względem genialnego Stwórcy. Odkryłam, że Stwórca w doskonały sposób stworzył człowieka i nie pozwala zaburzać stworzonego przez Niego mózgu i energii z jakiej zbudowana jest natura. Oszuści mówią, że mają nabytą inteligencję, a ja mówię, że nie ma nabytej inteligencji, a jest tylko na systemach neurologicznych opartych na rozumie.                              
Oszuści muszą sami siebie zbawić, albo być na zawsze złodziejami i bandytami. Dla mózgu złodzieje i bandyci nie ustanowili ich słów prawem bo mózg ich wprowadził w umysłową i psychiczną  chorobę. Napisałam nie raz do sądów ażeby przysłali dowód ludzi na ich prawo do mnie i do innych ludzi i nigdy nie przysłali bo oszukują, że mają prawo. Człowiek który mówi, że ma prawo do człowieka a go nie ma to bandyta napadający na ludzi przy pomocy oszukiwania, że jego słowa są prawem i że wierzy w Boga lub nie wierzy w Boga. Wskazuję, że człowiek na narzuconych słowach i wykonywaniu narzuconych słów ma zmienioną budowę na systemy neurologiczne oparte na braku rozumu. Na tych systemach neurologicznych opartych na braku rozumu człowiek błąka się i  jeśli nikt mu nie pomoże to ginie. Wielkiego zła narobili ludzie oszuści ludziom nazwaniem ich słów prawem i wiarą w Boga. To ogromne cierpienie zadane ludziom wykonującym słowa oszustów. Pojedynczy ludzie zadają cierpienie jak oszukają, a tu wszystkie słowa oszustów nazwane prawem i wiarą w Boga. Człowiek na systemach neurologicznych opartych na braku rozumu jest agresywny bo w słowach kłamcy są złe emocje. Oszuści przez wiele lat oszukują na moim Blogu, przestali mnie wpuszczać na Twittera za nie zgodzenie się na wykonywanie słów oszustów nazywanych RODO którzy ludzi nie stworzyli, i przez wiele lat wprowadzają mój komputer w liczne zaburzenia. Mówią, że ludzi chronią przed oszustami, a my powinniśmy mieć dostęp do prawidłowych danych. Nie ma co żałować oszustów, że są umysłowo i psychicznie chorzy i chorują na energii zawartej w ich słowach.  Dobrze, że są leki uspokajające agresywnego człowieka i są ludzie którzy chcą im pomagać bo w stanie gdzie jest prawo ludzi wszyscy są agresywni albo płaczą z powodu uczynionego im zła przez oszustów psychopatów narzucających słowa do wykonywania ich woli. Wyjść z systemów neurologicznych opartych na słowach opartych na kłamstwie jest ogromnie trudno, ale sam siebie człowiek w nie wprowadził.  Systemy neurologiczne z jakich zbudowany jest człowiek na swoich słowach muszą być zupełnie zlikwidowane ażeby wrócić na naturalny nasz doskonały stan oparty na systemach neurologicznych zbudowanych słowami Stwórcy.   
Człowieka bez stworzenia go przez Stwórcę nie ma. Człowiek na swoich słowach do oszukiwania nie ma mózgu i nie ma energii życia. Mózg wykonuje wolę Stwórcy i wyrzuca chuligana na umysł oparty na braku rozumu. Chuligani mówią na ziemi, że ich słowa są prawem i że oni z wypowiadania słów Boga przeszli na wiarę w Boga lub mówią, że nie ma Boga, a mózg wykazuje, że chuligan jest głupi.
                                                                                                   Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz