sobota, 10 listopada 2018

ZŁODZIEJE I BANDYCI MÓWIĄ, ŻE BÓG JEST MŚCIWY

Ludzie jak prof. Tadeusz Kotarbiński mówią, że Bóg jest mściwy. Ludzie mówią o Bogu dużo wstrętnych rzeczy, a ja mówię żeby zbadali swoją psychikę na czyich słowach oparta jest mściwość i wszystkie inne słowa jakimi oskarżają Boga. Niech powiedzą dlaczego ukrywają systemy neurologiczne na jakich psychika jest oparta na ich słowach. Wskazuję na zbudowanych z systemów neurologicznych faryzeuszy ludzi kościoła. Wskazuję na wykazujących na moim Blogu na ponad 6800 moich odkryć o budowie człowieka, że to w tej chwili trzy osoby. Czy Lekarze Psychiatrzy i Psychologowie i ludzie kościoła nie wiedzą, że ludzie nie są stworzeni przez ludzi, a wykonują wolę ludzi. Czy Psychiatria nie widzi, że psychopata to nie jest Biologia i że ludzie niewolnicy to nie jest Biologia. Miałam zdarzenie, że Sąd w Elblągu wydał polecenie dla Biegłej Sądowej Psychiatry zbadania mnie czy jestem zdrowa psychicznie, a nie stworzyli mojej psychiki. Biegła Psychiatra zapytała mnie czy mam jakąś misję, a ja odpowiedziałam, że opieram się na odkryciach naukowych. Sądy są oparte na myśleniu władzy, a władza nie stworzyła psychiki ani mojej ani innych ludzi, ani zwierząt, a Pani Biegła Sądowa Psychiatra uważa, że psychika ma wykonywać wolę władzy. Nie chciałam pójść na to badanie, ale Pani Psychiatra powiedziała, że doprowadzi mnie policja, a zatem dla Pani Psychiatry przemoc jest normalną. Cyrku dla moich pracowników nie chciałam robić i poszłam. Pani Biegła Psychiatra pytała mnie o wiedzę na jakiej się opieram, a ja wskazuję, że napisałam pięć książek i ponad 6800 artykułów i jej o moim zdobywaniu wiedzy przez ponad dwadzieścia lat średnio po dziesięć godzin dziennie nie opowiem. Ludziom którzy mają wiedzę zgadza się moja wiedza i są to profesorowie nauk medycznych, genetyki, fizyki i nie raz podaję ich nazwiska, że są u mnie na Twitterze Obserwatorami i piszę, że dostałam zawiadomienie od profesora Anatomii Człowieka, że zostałam wpisana na listę Mózgu Dobroczyńcy. Z Obserwatorów u mnie na Twitterze nigdy nie wyszedł Genomics Top News prawidłowo oddzielający schizofrenię od genetyki. Ja mam przekazać Biegłej Sądowej Psychiatrze wiedzę jaką miał jeden z najmądrzejszych ludzi na świecie jakim był Albert Einstein bo z nim moja wiedza się zgadza. Nieszczęście świata to nieuki stojące jako władza i wiara w Boga. Te nieuki wzywają ludzi opartych na rozumie na przesłuchania. Reżyserzy oparci na rozumie jak Wojciech Smarzowski dobrze jak pokazują nieuków i ich wstrętne zachowania. Na moim Blogu pokazują w tej chwili, że na siedem miliardów ludzi trzem zgadza się mieć rozum. Nieuki pracujący w internecie stosują przemoc na ludziach wymuszaniem przejścia na słowa RODO na jakich człowiek jest głupi, chory i umiera. Nieuki wykonują wolę władzy i mówią, że ich psychika cierpi przez Tego Kto ją stworzył. Nieuki kościoła mówią, że mają wiedzę na każdy temat, a ta ich wiedza jest oparta na oszukiwaniu, że cierpienie jest oparte na słowach Boga. Ci opowiadający o Bogu oszuści nic nie mówią przez całe wieki, że medycyna na całym świecie nie mówi, że morderca jest zbudowany z innych systemów neurologicznych jak Bóg. Człowiek który zadaje cierpienie to morderca. Oszuści oskarżający Boga że zadaje cierpienie ukrywają, że są zbudowani z systemów neurologicznych zadających cierpienie. Oszuści kościoła mówią, że czekają na zbawienie ich przez Boga, a ja pytam czy systemy neurologiczne oparte na słowach złoczyńcy są oparte na słowach Boga. Zwiedzałam z moimi przyjaciółmi zabytkowy kościół i stanął przed ławką w której siedziałam ksiądz prowadzący wycieczkę i mówił do nich, że Bóg zadaje cierpienie bo przecież kobiety cierpią jak rodzą. On przekonywał, że Bóg jest złoczyńcą. Ja wskazuję ludziom którzy mają rozum, że w systemach neurologicznych opartych na słowach Boga nikt nie znajdzie energii zadającej cierpienie. Zwierzęta na tej samej energii rodzą i nie cierpią, chyba, że ludzie bandyci wprowadzili w nie energię zadającą cierpienie. Ludzie wprowadzający cierpienie to ludzie kłamcy jak Iwan Pawłow znęcający się na psie żeby był służącym bandyty. Iwan Pawłow za to znęcanie się na psie dostał Nagrodę Nobla, a gdyby przyznający Nagrody Nobla byli oparci na rozumie to znaliby Biologię i wiedzieliby, że ten kto wyszedł z Biologii to bandyta. Ludzie mogą sobie czekać na zbawienie przez Boga i się nie doczekają bo Bóg wprowadza złoczyńcę w odczuwanie uczynionego zła, a nie zbawia bandytów.         
                                                                                                     Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz