poniedziałek, 12 listopada 2018

UMYSŁOWO I PSYCHICZNIE CHORY JEST CZŁOWIEK WYKONUJĄCY CZYNNOŚCI ZŁA

Na systemach neurologicznych opartych na mózgu wykonuje się czynności dobra. Wykonywanie czynności zła mózg wykazuje na zmienionych systemach neurologicznych opartych na umyśle kłamcy. Wolą kłamcy jest wykonywanie czynności zła. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywania czynności, ale nie ogłoszono, że ta zmieniona anatomia wykonuje czynności na innych systemach neurologicznych i że są one oparte na ludzkim umyśle. Zareagowałam na to odkrycie napisaniem, że zmieniona anatomia wykonuje czynności zła na woli człowieka jaką mózg wykazuje na ludzkim umyśle. Widziałam, że ta zmieniona anatomia wykonuje czynności zła bo moi klienci przychodzili do mnie cierpiącymi i wskazywali mi na przepis prawa jaki zadał im cierpienie. Wskazuję, że te przepisy prawa to słowa złoczyńców i że złoczyńcy wierzą  w Boga, a mózg jest oparty na słowach Boga. Mózg oparty na słowach Boga wykazuje słowa złoczyńcy na ludzkim umyśle na jakim wykonuje czynności zła na zmienionych systemach neurologicznych na jakich jest chory na schizofrenię. Wskazuję na nauczycieli chorych na schizofrenię nauczających słów kłamców. Prawo ludzi wykonuje czynności zła na systemach neurologicznych opartych na słowach kłamców. Prawo ludzi wykonuje czynności okradania ludzi. Mój mózg nie chciał uczyć się słów złodziei bo ja nie mam przekonań, że ludzi należy okradać. Na egzaminy na Doradców Podatkowych jeździło nas na początku około tysiąca osób i płaciliśmy za egzamin po 160 zł. a nikt nie zdał. To dobry dowód na to, że nikt nie zdał, że naszym mózgom nie zgadzały się słowa do okradania. Oszuści na pewno chcieli dać sobie uprawnienia bez zdawania egzaminów i ogłosili, że ten kto ma wygrane w Naczelnym Sądzie Administracyjnym ten może otrzymać uprawnienia bez zdawania egzaminów. Byłam tą osobą bo ja w wygrywaniu spraw czuję się jak ryba w wodzie. Nigdy nie pomyliłam się ze wskazaniem na słowa złodzieja i bandyty. Wielu ludzi mówiło, że ludzie w urzędach skarbowych się mnie boją, a ja mówię, że nie chcę ażeby ludzie się mnie bali, ale złodzieje dobrze czują strach przed słowami opartymi na prawdzie. Wygrywałam wszystkie sprawy w NSA a kiedy po powołaniu od roku 2004 wojewódzkich sądów zobaczyłam opublikowane dane przez gazetę Rzeczpospolita za 11 miesięcy roku 2004, że ja znowu wygrałam i to 50% wszystkich spraw w województwie warmińsko-mazurskim i że w kraju przegrało ponad 99,5% ludzi to uznałam, że Sędziowie muszą nie wiedzieć, że na słowach opartych na prawdzie na jakich jesteśmy stworzeni widzi się słowa złodzieja i bandyty i zaczęłam o tym pisać. Wygląda na to, że ja jak pies oszukiwany przez Iwana Pawłowa nie wierzyłam, że ludzie chcą czynić zło. Miałam najwięcej wygranych w kraju, a NSA  wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Wtedy zorientowałam się, że chodzi o okradanie ludzi i napisałam, że odebranie mi prawa wykonywania zawodu na słowach opartych na prawdzie to lepsze od przybicia Jezusa do krzyża za to, że stworzył na na słowach opartych na prawdzie. Okradanie ludzi to czynienie im zła. Zabijanie ludzi za ukradzione im pieniądze to czynienie im zła  Wskazuję, że systemy neurologiczne z jakich zbudowany jest złoczyńca to odczuwanie uczynionego zła słowami z nabycia w mózgu. Mam taki przypadek w NSA, że wygrałam sprawę, a wyrok przez kilka lat nie jest wykonany, a mojej klientce zniszczyli firmę i ponad 50 jej pracowników utraciło pracę, a ona leczy swoje serce i opartą na nim psychikę, a stało się  to  w wyniku przekonywania gdzieś poza wyrokiem Sądu przez Pełnomocnika Izby Skarbowej, że trzeba utrzymać dotychczasowe wyroki które w takiej sprawie mówią, że ludzie przegrali. Wskazuję, że w sądach opieramy się na słowach, a mózg inne słowa jak są w naturze mózgu wykazuje na umysłowej chorobie i systemach neurologicznych opartych na umysłowej chorobie na jakich człowiek jest chory na schizofrenię. Mojej klientce uczyniono zło i jej pracownikom uczyniono zło i to zło uczyniono słowami ludzi władzy oszustów żyjących z okradania ludzi. Ci złodzieje niszczą dobro. Uczynionego zła ludziom  przez oszustów nazywających ich słowa prawem jest bez liku. Dają ludziom dotacje z ukradzionych ludziom pieniędzy, a później jak ktoś spóźni się z zapłatą podatku, składek ZUS czy nie wykona innych narzuconych słów to zabierają nie tylko dane dotacje, a niszczą całą firmę i człowieka którego widzę, że leży na onkologii. Na onkologii leży się na wykonywaniu woli złodziei i bandytów. Psychicznie chorzy są złodzieje i bandyci i wykonujący słowa złodziei i bandytów. Nie ma psychiki stworzonej przez ludzi i nie ma energii życia stworzonej przez ludzi. Oszuści funkcjonują na systemach neurologicznych opartych na ich woli czynienia zła. Zygmunt Freud mówi, że ludzi psychicznie chorych trzeba leczyć przy pomocy psychoanalizy, a ja  mówię, że trzeba ich leczyć ze słów do oszukiwania. Lekarzom Psychiatrom i Onkologom opartym na mózgu wskazuję, że mają do leczenia z umysłowej i psychicznej choroby wszystkich ludzi mówiących, że słowa ludzi są prawem i że wierzą w Boga. Wskazuję na tych wierzących w Boga, że biorą pieniądze za namawianie psychiki stworzonej na słowach Boga na wykonywanie słów oszustów znęcających się na psychice i prowadzających ją na uśmiercenie. Wskazuję jak  milczą ci wierzący w Boga na odkrycie zmienionej anatomii i jak milczą na oszukiwanie przez partię PIS, że kocha Posłankę z konkurencyjnej partii. Kochanie to emocje zawarte w słowach Boga. Bogu nie są potrzebne kapiące złotem kościoły wybudowane za pieniądze pochodzące ze znęcania się na ludziach. Jezus rozwalał stragany oszustów żyjących ze sprzedawania wizerunków.       
Pozdrawiam Naukowców opartych na rozumie. Wskazuję na głupie twarze naukowców opartych na braku rozumu i twarze bandytów na jakich wskazują Naukowcy w programie Album nazistów, że to twarze potworów. Wskazuję na twarze debilów wielu ludzi władzy z uśmiechem debilów na twarzy. Ludzie prowadzący internet wymuszają  pieniędzy za ochronę przed oszustami zamiast zawiadamiać ludzi jak znajdzie się jakiś oszust. Komornicy i firmy windykacyjne z twarzami złodziei wymuszają pieniędzy za słowa złodziei nazywane prawem. To prawidłowe zmieniona budowa na różnego rodzaju imbecyli. Zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla to zbudowany imbecyl ze słów oszusta. Każdy kto przeszedł na prawo ludzi i wiarę  w Boga nabył budowy różnego rodzaju imbecyla. Imbecyl to nie jest anatomia a jest zmieniona anatomia. Imbecyle się chowają, a pewnego dnia w kaftanie bezpieczeństwa wywożą ich do szpitali psychiatrycznych.  W szpitalach psychiatrycznych  są znani z różnego rodzaju nazywania się przywódcami z których najczęściej występującym jest Napoleon. Ten umysłowo i psychicznie chory Napoleon pojechał do Egiptu strzelać  w rozumną twarz Sfinksa. Głupi zajmują się niszczeniem ludzi którzy mają rozum. Głupi chcą ażeby cały świat ze stworzenia go na rozumie  był oparty na braku rozumu. Tylko głupi wykonuje słowa głupiego i dlatego głupi chcą ludzi głupich. Głupi kończą w szpitalach psychiatrycznych i umierają na systemach neurologicznych wykonujących czynności na braku rozumu. Oszuści postanowili okraść Stwórcę i nabyli umysłu głupiego i  budowy ze słów głupiego. Znam niezliczoną ilość moich koleżanek i kolegów którzy od wykonywania słów ludzi władzy zachorowali na schizofrenię i wielu z nich umarło jako psychicznie chorzy. Złodzieje postanowili przejąć władzę  nad życiem a weszli w śmierć. Wielu Reżyserów i Aktorów opartych jest na rozumie ale są też tacy którzy mówią, że wolność zdobywa się zabijaniem ludzi. Ja wskazuję że wolność oparta jest na rozumie. Wolność i brak wolności oparte są na energii, a człowiek oparty na rozumie jest wolny na wolnej w naturze energii, a na braku rozumu jest uzależniony od wytworzonej słowami kłamców energii. Diabły mówiące że wierzą w Boga mówią, że prowadzą do Boga  a prowadzą do piekła. Ludzie wypowiadający słowa Boga są w zgodzie z Bogiem a nie prowadzą do Boga.         
     
                                                                                           Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz