czwartek, 29 listopada 2018

ZŁODZIEJ I BANDYTA ZBUDOWANY JEST Z ENERGII ZAWARTEJ W JEGO SŁOWACH

Kod genetyczny mówi, że to przekład zapisów na wykonywane czynności. Zmieniona anatomia Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że jest od wykonywanych czynności a ja odkryłam, że ta zmieniona anatomia to przekład narzuconych słów na wykonywane czynności. Nie jest kodem genetycznym energia na zmienionej anatomii i nie są genetyką słowa złodzieja i bandyty. Złodziej i bandyta zbudowany jest z innych układów pierwiastków jak są w układzie genetycznym pierwiastków, a na innych układach pierwiastków jest śmierć. Seks oparty na woli człowieka nie jest oparty na emocjach kochania. Emocje kochania są w słowach Stwórcy. Pedofilia w kościołach to gwałty na psychice opartej na emocjach kochania. Ludzie kościoła mówią, że zrzekli się miłości a ja wskazuję, że jesteśmy zbudowani z energii miłości. Zatem oni zrzekli się Boga. Ludzie kościoła mówią, że szatan ma też pochodzenie od Boga, ale się wyłamał, a ja wskazuję, że Bóg wie, że się wyłamał bo wprowadził szatana w umysł oparty na słowach szatana i systemy neurologiczne z jakich zbudowany jest szatan. Człowiek zbudowany z innej energii jak jest w układzie genetycznym pierwiastków to bandyta i napisałam o tym przy ogłoszeniu przyznanej Nagrody Nobla dla Neurobiologa Erica Kandela za odkrycie zmienionej anatomii od wykonywanych czynności. Ludzie prowadzący mojego Bloga pokazują w tej chwili: Polska 4 osoby, Niemcy 2 osoby, Stany Zjednoczone dwie osoby i pokazują tak od czasu w którym napisałam, że złe emocje ma złodziej i bandyta i od kiedy napisałam, że mózg robi sprzeciw na wypowiadanie innych słów. Zanim bandyta czy bandyci nie zobaczyli, że ich odkryłam pokazywali na moim Blogu ludzi z około dwustu krajów świata, a z Twittera otrzymywałam zawiadomienia, że mam pierwsze miejsce w nie jednym tygodniu. Teraz bandyci podają, że jak nie przejdę na słowa Unii Europejskiej to wprowadzili zakaz wpuszczania na Twittera. Sprzedali dostęp do internetu a nie wpuszczają na Twittera jak się nie przejdzie na wykonywanie słów złodziei i bandytów. Bandyta wymusza. Z Twittera otrzymałam powiadomienie, że prof. Anatomii Człowieka James Tomaz-Morais wpisał mnie na listę anatomizando, a jak napisałam, że anatomizando to Mózg Dobroczyńcy to nazwisko profesora wymazali z Twittera. Energia na pewno wykona wolę złodzieja i bandyty i widać to jak kolejni ludzie władzy oskarżają siebie o kradzież i jak energia wykonuje ich wolę bo zadaje im cierpienie. Szkoda ludzi wykonujących słowa złodziei i bandytów i wskazuję jak bandyci wymuszają przejścia na ich słowa. Albert Einstein już dawno pisze, że świat idzie w stronę katastrofy na niewyobrażalną skalę na energii opartej na sposobach myślenia ludzi  i zaznacza, że szczególnie w rządach, a te diabły dalej wprowadzają stworzenia Boga w śmierć. Diabeł chce wykonywania jego woli. Energia zajmuje się wykonywaniem słów w jakich jest zawarta. Nie schowa się złodziej i bandyta przed energią wykonującą jego słowa. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że systemy neurologiczne zajmują się wykazywanymi przez mózg rozbieżnymi celami, a zatem wykonują narzucone słowa. Systemy neurologiczne to energia i systemy neurologiczne jakie są  przekładem słów Stwórcy są zbudowane z energii życia, a systemy neurologiczne jakie są przekładem słów narzuconych przez człowieka są zbudowane z energii uśmiercającej życie i zajmują się wykonywaniem tego uśmiercania życia. Bandyci chcieli wygrać z Genialnym Umysłem Stwórcy. Bandyci wydali wyrok śmierci dla Stwórcy który dał im życie i pozwolił mieszkać w Jego doskonałym świecie. Bandyci tak wygrali ze Stwórcą, że są  powykręcani w różne możliwe strony z ich energii uśmiercającej życie i mają twarze pokazujące, że to głupi. Człowiek wykonujący słowa kłamcy robi się głupi jak ten kogo słowa wykonuje. Ludzie na słowach Stwórcy mają twarze mędrców. Słowa są energią, a z energii jesteśmy zbudowani. Na energii zawartej w słowach głupiego człowiek ma głupie ciało w którym komórki nie wiedzą co robią. Dużo głupich ludzi bo wszędzie na świecie jest władza i wiara w Boga, ale dużo jest też mądrych ludzi i oszuści wymazują ich u mnie z Bloga bo oszust to imbecyl. Szkoda, że piszący scenariusze do filmów Harlan Ellison już nie żyje bo powiedziałabym mu, że świat o jakim pisze, że zamienia się w pełen imbecyli jest na ludzkim umyśle opartym na słowach oszustów. Bandyci powiedzieli Lekarzom, że mają przysięgać, że wszystkich będą leczyć, czyli ich bandytów też. Lekarze nie mają energii życia, ale mają wiedzę jeśli są oparci na mózgu. Jesteśmy zbudowani na systemach neurologicznych opartych na wiedzy jaka jest w naturze mózgu. Systemy neurologiczne wprowadzają wiedzę jaka jest w naturze mózgu, a człowiek nie ma nic innego do roboty poza wypowiadaniem słów na jakich oparta jest ich budowa. Złodziejom i bandytom systemy neurologiczne też wykonują ich wiedzę jaką mają w mózgu z nabycia. Na tej wiedzy w mózgu z nabycia są zbudowani z systemów neurologicznych jakie wykazują ich, że są imbecylami. Kłamcy oparci na wierze w Boga wprowadzają w siebie energię opartą na wierze w Boga i ci oszuści zbudowani z energii śmierci mówią, że to Bóg uśmierca i trzeba Go prosić o zdrowie i życie. Kłamcy nazywający ich słowa prawem szkolą ludzi w wojsku na morderców i zrzucają bomby na życie na ziemi i mówią, że ludzie cierpią i umierają genetycznie. Psychika oparta na słowach kłamcy to nie jest energia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Jeden z lekarzy mówi, że chce przeszczepić głowę, a nie mówi, że z braku rozumu na rozum. Ten lekarz nie mówi Kto stworzył głowę na mózgu opartym na rozumie i Kto stworzył tak mózg, że inne słowa wprowadza na umysł oszusta zbudowany z energii zawartej w słowach oszusta. Szkoda dzieci od których oszuści wymuszają nauki ich słów na jakich człowiek robi się głupi, chory i umiera. Oparci na rozumie Zastępcy Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia przysłali mi w roku 2011 każdy z nich z osobna pisma z wyrazami szacunku i uznania na moje wskazywanie, że w systemach neurologicznych opartych na mózgu jest energia życia, a w systemach neurologicznych opartych na woli człowieka jest energia śmierci i co jakiś czas przysyłali do mnie zapytania czego od nich oczekuję. To czego oczekuję to powrotu ludzi na systemy neurologiczne na jakich się żyje. Tak otrzymywałam te zapytania od Zastępców Dyrektora  Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia Pana Wojciecha Kłosińskiego i Pana Marka Dąbrowskiego do czasu w roku 2013 kiedy to napisałam, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu, bo wtedy przyszedł do mnie Poseł z partii PO wybrany później Ministrem Sprawiedliwości niby zainteresowany moją wiedzą, a ponieważ żadnej książki nie kupił dlatego jasnym było, że jego cel był inny. Ten inny cel to było dowiedzenie się kto reaguje na moje odkrycia. Powiedziałam, że Zastępcy Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce, biorący udział w odkryciu Uniwersytet Carnegie Mellon i mam ponad trzy tysiące reakcji z Uniwersytetu Cambridge, ale oni zapraszają mnie do nich na studia. Za dwa dni po wizycie u mnie Posła partii PO otrzymałam pismo z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia z podpisem już innej dyrektor która przesyła mi pozdrowienia od Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia na moje odkrycie, że w systemach neurologicznych opartych na mózgu jest energia życia, a w systemach neurologicznych opartych na woli ludzi jest energia śmierci. Od tego samego dnia przestały do mnie przychodzić podziękowania z Uniwersytetu Carnegie Mellon. Napisałam do Ministerstwa Zdrowia, że otrzymałam pozdrowienia od morderców. Oni więcej przysłali mi tych pozdrowień, a później wpadli na pomysł ażeby przysyłać mi te pozdrowienia do spamu gdzie po 30 dniach wiadomość znika. Tych lekarzy morderców widać w obozach śmierci jak przyglądają się reakcjom ciała na zadawane mu cierpienie. Iwan Pawłow wymuszał od psa wykonywania jego woli głodzeniem go i zamykaniem, czyli zabieraniem mu wolności. Iwan Pawłow dawkował podawanie jedzenia aż pies przeszedł na energię z jakiej zbudowany jest bandyta i stał się niewolnikiem bandyty. Iwan Pawłow był fizjologiem, ale ja wskazuję, że na systemach neurologicznych opartych na słowach kłamcy.
Energia przyciąga taką samą energię. Jeśli człowiek ma otrzymać pomoc to energia jaką w sobie ma zaprowadzi go do Lekarza który ma dobrą energię. Na energię złoczyńcy leku nie ma. Dr Deepak Chopra w jego książkach o zdrowiu pisze, że nowotwór powstaje w wyniku pomyłki komórki która zamiast utrzymywać życie zaczęła tworzyć nowotwór i uśmiercać życie. Ja wskazuję, że komórka się nie pomyliła bo nie wydaje decyzji, a jest to inna komórka wykonująca narzucone myślenie. Dr Deepak Chopra do tego doszedł gdyż pisze, że medycyna nie ma leku na zmorę pamięci. Ja wskazuję, że ta pamięć na jaką medycyna nie ma leku to wola człowieka. Nie ma leku na systemy neurologiczne oparte na woli człowieka bo ta wola człowieka to wola czynienia zła. Wskazuję na słowa medycyny, że człowiek przychodzi na świat z predyspozycjami do wystąpienia danego rodzaju choroby i ludzie mówią, że to genetyka, a ja mówię, że to systemy neurologiczne oparte na ludzkim umyśle. Genetyka to systemy neurologiczne oparte na mózgu.           
Ludziom którzy przyznali Nagrodę Nobla za odkrycie zmienionej anatomii wskazuję, że ta zmieniona anatomia zbudowana jest z systemów neurologicznych opartych na woli człowieka. Wskazuję, że mózg odrzuca wolę człowieka na drugi umysł w mózgu i systemy neurologiczne oparte na woli człowieka. Wskazuję, że to diabelstwo będzie tak przychodziło umysłowo i psychicznie chore na świat aż przywróci się na słowa na jakich jest się przyzwoitym człowiekiem zbudowanym z energii życia.
Na słowach Stwórcy wszyscy nawzajem wykonujemy dla siebie czynności na tych samych słowach opartych na tej samej energii. Na energii Stwórcy wszyscy wykonujemy doskonałe czynności. Ludzie złodzieje i bandyci świadomie narzucają słowa bo to paskudztwo chce służenia im. Ludzie władzy za odmowę pójścia do wojska na naukę zabijania ludzi zamykali ludzi do więzienia i mówią, że to zgodnie z prawem do ludzi, a ludzi nie stworzyli, a zatem te ich słowa to słowa złodziei i bandytów napadających na życie.
 
                                                                                                     Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz