czwartek, 15 listopada 2018

WŁADZA NIE OPIERAJĄCA SIĘ NA PRAWIE DO MÓZGU TO ZŁODZIEJE I BANDYCI

Ludzie są stworzeni na mózgu. Psychika i ciało są stworzone na mózgu. Ludzie złodzieje i bandyci napadają na ludzi nie stworzonych na ich mózgu i wymuszają od psychiki i ciała wykonywania słów złodziei i bandytów. Wszystkie stworzenia są zbudowane z systemów neurologicznych opartych na mózgu a ludzie władzy napadają na te stworzenia i wymuszają od nich wykonywania ich woli złodziei i bandytów. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za  odkrycie zmienionej anatomii od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że te wykonywane czynności są wykonywane na zmienionych systemach neurologicznych na jakich wykonuje się słowa złodziei i bandytów. Odkryłam, że Mózg na jakim zbudowany jest człowiek wprowadza słowa narzucone przez człowieka na ludzki umysł i oparte na tym ludzkim umyśle systemy neurologiczne i odkryłam, że z nich zbudowany jest złodziej i bandyta, gdyż są to systemy neurologiczne uśmiercające życie. Doskonały Mózg nie jest zbudowany przez ludzi złodziei i bandytów i wprowadza złodzieja i bandytę w ludzki umysł oparty na umysłowej chorobie zbudowanej z systemów neurologicznych uśmiercających życie. Na tych systemach neurologicznych opartych na słowach ludzi złodziei i bandytów oparte są wszystkie choroby psychiczne i wszystkie choroby ciała.
Złodzieje i bandyci nie wprowadzili ponad trzy tysiące moich odkryć w Google, a co jest dowodem na ich świadome napadanie na życie ludzi. Złodzieje i bandyci bardzo często nie wysyłają ode mnie poczty do Biologów i Sądów i potrafią pokazywać, że ktoś odrzucił mój artykuł, a to nie jest prawdą. Złodzieje i bandyci w roku 2013 zwolnili ze stanowisk Zastępców Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce którzy reagowali na moje odkrycie, że w systemach neurologicznych opartych na mózgu jest energia życia, a w systemach neurologicznych opartych na ludzkim umyśle jest energia śmierci i od tego samego dnia przestały do mnie przychodzić podziękowania od biorącego udział w odkryciu Uniwersytetu Carnegie Mellon.
   
                                                                                                        Barbara Paul
   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz