czwartek, 1 listopada 2018

NA MEDYCYNIE UCZĄ, ŻE UMYSŁOWA CHOROBA MA MÓZG I ŻE SYSTEMY NEUROLOGICZNE OPARTE NA UMYSŁOWEJ CHOROBIE TO GENETYKA

Na medycynie uczą, że umysłowa choroba ma mózg i że systemy neurologiczne oparte na umysłowej chorobie to genetyka. Przyznana Nagroda Nobla dla Neurobiologa Erica Kandela za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności nie mówi, że to wykonywane czynności na systemach neurologicznych zajmujących się uśmiercaniem życia wykonujące wolę człowieka.
Od roku 2004 piszę, że Lekarze nie są zawiadamiani o odkryciu Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że mózg wykazuje narzucone zachowania i problemy, że są do rozbieżnych celów i że zajmują się nimi inne systemy neurologiczne jak systemy neurologiczne z jakich zbudowana jest genetyka. Napisałam ponad 6800 artykułów i jest milczenie morderców, a Komitet nazywający siebie Neurobiologii Polskiej Akademii Nauk natychmiast odrzuca moje artykuły. Długo przyjmował, ale jak jasno przedstawiłam to zaczął odrzucać bez czytania, a ma nazwę, że to Komitet Neurobiologów. Zauważyłam, że Lekarze nie wiedzą o tym odkryciu bo w roku 2011 Zastępcy Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia każdy z nich z osobna przysłał mi pismo z wyrazami szacunku i uznania i do roku 2013 co jakiś czas przysyłali do mnie zapytania czego od nich oczekuję. Zobaczyłam, że są też lekarze mordercy bo w roku 2013 kiedy napisałam, że systemy neurologiczne oparte na mózgu to energia życia, a systemy neurologiczne oparte na woli ludzi to energia śmierci to przysłali mi nie raz pozdrowienia na to odkrycie a jak zaczęłam pisać, że otrzymuję pozdrowienia od morderców to zaczęli przysyłać mi pozdrowienia do spamu gdzie po 30 dniach wiadomość znika. Dyrektorzy którzy chcieli zdrowia i życia ludzi zostali usunięci ze stanowisk a od biorącego udział w odkryciu Uniwersytetu Carnegie Mellon przestały do mnie przychodzić podziękowania. Zatem przedstawiam dowód na to, że ludzie władzy to mordercy i przy nich jest Ministerstwo Śmierci. Albert Einstein o energii śmierci mówi, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi i zaznacza, że szczególnie w rządach i że jest pewny co do ich głupoty. Wskazuję, że systemy neurologiczne zajmujące się uśmiercaniem życia są oparte na umyśle opartym na braku rozumu i że to mózg oparty na rozumie wprowadza myślenie na jakim wykonuje się wolę ludzi na umysłową chorobę. Bez wątpienia człowiek uśmiercający siebie jest głupi. Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko władzy, wymiarowi sprawiedliwości i kościołowi i ostrzegł ludzi przed wykonywaniem ich słów i wskazał Jego przybiciem przez morderców złodziei do krzyża, że na słowach na jakich wykonuje się słowa narzucone przez ludzi jest śmierć. Wskazuję na milczących na moje odkrycia ludzi kościoła którzy mówią, że mają wszystkie odkrycia naukowe i wskazuję, że oni pierwsi odrzucili moje odkrycia, że ich nie chcą i bez żadnego komentarza.
Porażka dla ludzi medycyny, ale wskazuję, że nie tylko ich mordercy uczą oszukiwania bo też na prawie, na ekonomii, naukach politycznych, naukach religii i bardzo wielu innych naukach na jakich ludzie są umysłowo i psychicznie chorzy i szukają ratunku dla życia. Wskazuję na medycynę która chemią wypala systemy neurologiczne oparte na  braku rozumu a nie wypala myślenia opartego na braku rozumu. Wskazuję, że ludzie pracujący w Google oparci na umysłowej chorobie wymazali ponad trzy tysiące moich artykułów o przyczynie śmierci, że to słowa na jakich wykonuje się wolę ludzi oszustów złodziei i morderców i bardzo często nie wysyłają ode mnie poczty. Oszuści mordercy wykazują w tej  chwili na moim Blogu dwie osoby.

                                                                                                 Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz