sobota, 2 lutego 2019

ANATOMIA WYKONUJE CZYNNOŚCI NA ENERGII ŻYCIA, A ZMIENIONA ANATOMIA WYKONUJE CZYNNOŚCI NA ENERGII UŚMIERCAJĄCEJ ŻYCIE

Odkryłam, że anatomia wykonuje czynności na energii życia, a zmieniona anatomia wykonuje czynności na energii uśmiercającej życie. Odkryłam, że energia życia jest zbudowana z układów pierwiastków jakie są w układzie genetycznym pierwiastków, a zmieniona anatomia zbudowana jest z układów pierwiastków wytwarzających energię śmierci. Odkryłam, że energia życia zawarta jest w słowach Stwórcy jakie są w naturze mózgu, a energia uśmiercająca życie jest zawarta w słowach narzuconych przez człowieka jakie mózg wprowadza na ludzki umysł. Odkryłam, że z energii życia zbudowane są systemy neurologiczne z jakich człowiek jest zbudowany w naturze i one są przekładem słów Stwórcy na wykonywane czynności przez te systemy neurologiczne, i że z energii uśmiercającej życie zbudowane są drugie systemy neurologiczne jakie są zmienioną anatomią i są one przekładem słów człowieka na wykonywane czynności. Dziękuję za odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon którzy odkryli, że mózg wykazuje narzucone zachowania i problemy, że są do rozbieżnych celów i że tymi rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne, gdyż to odkrycie pozwoliło mi odkryć, że z narzuconych zachowań i problemów jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów jest zbudowany ludzki umysł i że na tym umyśle zbudowane są drugie systemy neurologiczne zadające cierpienie i że one wykonują czynności uśmiercania życia wykonywaniem woli człowieka.
Odkryłam że systemy neurologiczne zbudowane z energii życia wykonują czynności utrzymywania życia, a systemy neurologiczne zabudowane z energii zadającej cierpienie wykonują czynności uśmiercania życia. Odkryłam, że na systemach neurologicznych zbudowanych z energii życia wykonywana jest wola Stwórcy, a na systemach neurologicznych zbudowanych z energii uśmiercającej życie wykonywana jest wola człowieka. Odkryłam, że na słowach Stwórcy istnieje tylko energia życia i że energia śmierci istnieje tylko na słowach człowieka.
Odkryłam, że Mózg inne słowa jak słowa z jakich jest zbudowany wprowadza na ludzki umysł. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon dowodzi, że Mózg wie, że inne słowa są do rozbieżnych celów i że to Mózg wprowadza inne słowa na inne systemy neurologiczne.  Odkryłam, że słowa Stwórcy to słowa oparte na prawdzie i ja na nich piszę i że słowa oparte na kłamstwie to słowa jakimi posługuje się człowiek na jego myśleniu innym jak Stwórcy. Odkryłam, że jest granica na jakiej psychika oparta jest na słowach opartych na prawdzie i jest to psychika zdrowa i że przekroczenie tej granicy jest słowami opartymi na kłamstwie na jakich to słowach człowiek wchodzi w chorobę psychiczną. Chorób psychicznych jest dużo i podstawowa z nich to schizofrenia, i wszystkie choroby psychiczne są zbudowane z energii zawartej w słowach kłamcy i z chorób są zbudowane systemy neurologiczne oparte na ludzkim umyśle. Na tych uśmiercających życie systemach neurologicznych wykonuje człowiek swoje słowa i słowa innych ludzi. Odkryłam, że na słowach narzuconych przez człowieka człowiek jest umysłowo chory i że umysłowa choroba zbudowana jest z energii zawartej w narzuconych słowach i że ta energia jest przekładem na systemy neurologiczne z jakich człowiek jest zbudowany na swoim myśleniu.
Umysłowa choroba oparta jest na słowach jakimi człowiek wyszedł z Natury Mózgu. To są słowa jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Na słowach jakie są w naturze mózgu człowiek jest umysłowo zdrowy, a na systemach neurologicznych opartych na mózgu jest psychicznie zdrowy i ma zdrowe ciało. Odkryłam, że ze słów Stwórcy opartych na prawdzie zbudowany jest rozum. Odkryłam, że na rozumie jaki jest w naturze mózgu wszystkie stworzenia rozumieją. Odkryłam też że na myśleniu narzuconym przez ludzi ludzie nie rozumieją i nie rozumieją zwierzęta jeśli człowiek je wprowadził na myślenie oparte na kłamstwie. Zwierzęta też są umysłowo i psychicznie chore na narzuconym im przez ludzi myśleniu opartym na kłamstwie.
Odkryłam, że na systemach neurologicznych opartych na mózgu człowiek żyje wiecznie i że jest to stała energia oparta na stałym myśleniu w mózgu jakim jest myślenie oparte na prawdzie.

                                                                                                     Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz