piątek, 22 lutego 2019

MÓZG WYKAZUJE NA INNYCH SYSTEMACH NEUROLOGICZNYCH JAK JEST ZBUDOWANY GŁUPIEGO CZŁOWIEKA

Odkryłam, że Mózg wykazuje na innych systemach neurologicznych jak jest zbudowany głupiego człowieka. Odkryłam, że mózg jest zbudowany z systemów neurologicznych na jakich człowiek jest mądry. Naukowcy odkryli, że w mózgu jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji. Na emocjach zbudowana jest psychika z systemów neurologicznych jakie nie istnieją bez rozumu. Te systemy neurologiczne z jakich zbudowana jest psychika jaka nie istnieje bez rozumu w mózgu zbudowane są z energii życia.
Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że mózg wykazuje narzucone zachowania i problemy, że są do rozbieżnych celów i że tymi rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne. Odkryłam, że te rozbieżne cele mózg wykazuje na ludzkim umyśle zbudowanym z energii zawartej w narzuconych słowach w jakich jest energia  uśmiercająca życie wykonująca wolę człowieka. Odkryłam, że te słowa jakie mózg wykazuje na ludzkim umyśle to słowa oszusta i że to oszust ma zmienioną budowę na energię zawartą w jego słowach. Ta zmieniona budowa oszusta jest na zmienionych systemach neurologicznych. Oszust na tych zmienionych systemach neurologicznych wykonuje czynności uśmiercania siebie złą energią zawartą w słowach oszusta. Człowiek wykonujący słowa oszusta wchodzi w złą energię zawartą w słowach oszusta jaka zadaje mu cierpienie i śmierć. Odkryłam, że na tych zmienionych systemach neurologicznych na wykonujące słowa oszusta odkrył Albert Einstein złą energię we wszechświecie, że prowadzi do katastrofy na niewyobrażalną skalę. Odkryłam pochodzenie tej złej energii, że jest w człowieku oparta na słowach oszusta jakie mózg wykazuje na ludzkim umyśle, że są do rozbieżnych celów. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon mówi, że posiadamy zróżnicowane systemy neurologiczne i że jedne z nich zajmują się wykazywanymi przez mózg rozbieżnymi celami. Odkryłam, że te systemy neurologiczne zajmujące się wykazywanymi przez mózg rozbieżnymi celami zajmują się słowami oszusta. 
Odkryłam, że oszust ma swoją budowę z nabycia wykonaną z energii zawartej w słowach oszusta jaka wykonuje dla oszusta jego wolę. Odkryłam, że na systemach neurologicznych z jakich zbudowany jest oszust ma on budowę psychopaty, a wykonujący słowa oszusta ma budowę ofiary. Odkryłam, że psychopata i ofiara są zbudowani z innych systemów neurologicznych jak psychika oparta na rozumie.
Odkryłam, że norma budowy człowieka oparta jest na systemach neurologicznych zbudowanych z energii życia opartych na rozumie, a poza normą jest budowa człowieka wykonana z systemów neurologicznych zbudowanych z energii śmierci opartych na braku rozumu. Odkryłam, że mózg oparty na rozumie wykazuje inne słowa na umyśle opartym na braku rozumu i że brak rozumu jest oparty na słowach narzuconych przez człowieka.

Dziękuję Naukowcom z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon za ich odkrycie, że mózg wykazuje rozbieżne cele na zajmujących się rozbieżnymi celami systemach neurologicznych. Dziękuję wielu Naukowcom jak Zygmunt Freud, Albert Einstein, Julian Ochorowicz, Maria Szulc, Karol Jung i wielu innym ludziom opartym na rozumie jak Fizyk kwantowy który w prowadzonym przez niego programie o energii rzeczywistej mówi, że energia rzeczywista nie daje się oszukiwać.
                                                                                                         Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz