wtorek, 12 lutego 2019

STWÓRCA PRZEBUDOWAŁ LUDZI NARZUCAJĄCYCH SŁOWA NA ZŁODZIEI, CHAMÓW, BANDYTÓW I ZBOCZONYCH SEKSUALNIE

Oparty na słowach Stwórcy mózg wprowadza narzucone słowa na ludzki umysł i budowę człowieka wykonaną z systemów neurologicznych opartych na słowach człowieka. Odkryłam, że na tych systemach neurologicznych zbudowanych z narzuconych słów przez człowieka zbudowani są ludzie złodzieje, chamy, bandyci i zboczeni seksualnie. Odkryłam, że umysł ludzki to umysł oszusta i że to na słowach oszustów ludzie mają zmienione budowy na złodziei, chamów, bandytów i zboczonych seksualnie. Ludzie na całym świecie pokazują zboczonych seksualnie ludzi wierzących w Boga. My na słowach Boga kochamy osobę wypowiadającą słowa Boga. Poseł z partii PIS oszukiwał Posłankę z partii PO że ją kocha w zamierzonym celu wręczenia jej łapówki ażeby jak zakocha się ogłosić, że partia PO to łapówkarze. Prowadzący wtedy program Szkło kontaktowe Pan Grzegorz Miecugow powiedział, że zawsze tak było, że partia która chce wygrać używała oszukiwania, że kocha. To oszukiwanie to słowa jakimi posługują się ludzie którzy chcą ażeby ludzie ich wybrali. Zatem oszuści chcą ażeby ludzie ich wybrali na swoich przywódców. Ludzie wybierają ludzi jak im się zgadzają słowa, a słowa które się ludziom zgadzają to słowa jakie obiecują, że z tego co innym ukradną im dadzą. Zatem słowa złodziei zgadzają się złodziejom.  Złodzieje okradają ludzi którzy ich nie wybierają i okradają ich wymuszaniem od nich wykonywania słów złodziei. Tym co złodzieje ukradną ludziom którzy złodziei nie wybierają się dzielą. Partia PO zamknęła swoją Posłankę do więzienia ponieważ uznała, że oszukiwanie jakim posługuje się partia PIS jest zgodne z prawem. W moim występowaniu przed sądami w obronie ludzi w ich sporach z organami skarbowymi wygrywałam wszystkie sprawy w NSA w Warszawie, a jak zobaczyłam opublikowane dane przez gazetę Rzeczpospolita, że po powołaniu WSA od roku 2004 w kraju przegrało sprawy ponad 99,5% ludzi, a ja w WSA w Olsztynie dla województwa warmińsko-mazurskiego wygrałam za 11 miesięcy 2004 roku 50% wszystkich wygranych w województwie to uznałam, że muszę Sędziom mówić, że opieram się na naturalnych dla nas słowach opartych na prawdzie na jakich nigdy się nie pomyliłam ze wskazaniem na słowa złodzieja i że on równocześnie jest bandytą znęcającym się na psychice w celu wymuszenia pieniędzy. Jak zaczęłam mówić to oskarżyli mnie o nieznajomość skargi kasacyjnej i wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Odpisałam, że znam skargę kasacyjną i przedstawiłam dowód na to, że ją mam bo dostałam do Sędziego NSA na naradzie. Napisałam, że ta skarga kasacyjna jest tak skonstruowana że pieniądze ludzi przechodzą do złodziei. Odkryłam, że prawo ludzi jest oparte na słowach złodziei i że oni są zbudowani złodziejami na energii na jakiej wykonują czynności złodzieja. Komitet Noblowski przyznał Nagrodę Nobla dla Neurobiologa Erica Kandela za odkrycie zmienionej anatomii od wykonywanych czynności, ale nie ogłosili, że zmieniona anatomia wykonuje czynności na energii z jakiej zbudowany jest złodziej. Zmieniona anatomia wykonuje też czynności zabijania życia i ma w sobie dowód na to, że jest zbudowana z energii śmierci jakim są systemy neurologiczne oparte na ludzkim umyśle. Stwórca zmienił budowę mordercom życia na energię śmierci, a mordercy piszą na nagrobkach, że to Bóg uśmierca. Naukowcy zbudowani z energii śmierci mówią w programie Przedziwna Planeta Ziemia że Matka Natura to morderczyni i to seryjna, a ja wskazuję, że w naturze wszechświata jest tylko energia życia. W naturze wszechświata jest tylko energia życia i we wszystkich stworzeniach w naturze jest tylko energia życia. Prof. Jan Talar mówi, że coś takiego jak śmierć mózgu nie istnieje i on ma rację bo mózg wprowadza słowa na jakich śmierć istnieje na ludzki umysł. Ludzie na ludzkim umyśle są zbudowani z energii zadającej cierpienie i śmierć opartej na ich słowach lub ich zgodzeniu się na zadawanie cierpienia i śmierci wykonywaniem słów ludzi opartych na woli zadawania cierpienia i śmierci.  którzy to robią.  Naukowcy zbudowani ze słów do oszukiwania mówią w programie Zagadki wszechświata, że mózg powstał po to by nas oszukiwać. Ja wskazuję, że mózg wyrzucił oszusta na ludzki umysł i że ludzki umysł nie ma mózgu a ma umysłową chorobę i psychiczną chorobę na energii na jakiej czynności wykonuje na swoich słowach. Prof. Jana Talara za to, że nazywany był przywracającym zmarłych do życia prześladowali. Ci prześladujący nie mają mózgu a mają ludzki umysł i na nim zmienioną budowę na złoczyńcę który chce zadawać cierpienie i chce żeby ludzi uśmiercać. Naukowcy na ludzkim umyśle to oszuści którzy nie mówią, że w naturze jest tylko energia życia i że Neurobiologia to energia życia. Naukowcy oszuści żyją z okradania ludzi. Ja swoją pasję poznawania konstrukcji człowieka wykonuję za swoje pieniądze. Dobrzy ludzie dają pieniądze dla uczciwych ludzi na badania ale oczekują uczciwych odkryć. To nieuczciwe brać pieniądze i oszukiwać ludzi którzy dali pieniądze. Naukowiec oszust to wstyd. Wiedza oparta na oszukiwaniu to nie jest wiedza a jest oszustwo. Ludzie zbudowani chamami to okropność. Cham jest zbudowany ze swoich słów narzuconych przez chama na jakich widać, że to prymitywny, prostak wypowiadający słowa świadczące o tym, że to cham. Ludzie zboczeni seksualnie to plaga spośród których już wielu ma przekonania że natura to homoseksualista i lesbijka. Pedofilów niezliczona ilość. Pod pokrywką wiary w Boga ukrywają się złodzieje, zboczeni seksualnie i mordercy. Niektórzy z ludzi trafili tam z niedużą ilością przekonań opartych na kłamstwie. Bóg nas nie stworzył na wierze w Niego, a na Jego słowach. Słowa Boga mamy w naturze mózgu i to te słowa są przekładem na energię życia jaka jest w systemach neurologicznych z jakich jesteśmy zbudowani. Energia jest czująca i to czujące odczuwanie to psychika jaka jest osobowością człowieczą która rozumie. Energia zawarta w narzuconych słowach też jest czująca i też z niej zbudowana jest osobowość psychiczna, ale która nie rozumie. Moi klienci mówili, że nie rozumieją języka prawniczego a ja wskazuję, że ta osobowość prawnicza to psychika która nie rozumie. Ta osobowość prawnicza nie rozumie na słowach do oszukiwania. Natura rozumie i wszystkie zwierzęta też. Zwierzęta rozumieją co do nich mówimy. Ludzie na słowach do oszukiwania są przebudowani na energię z jakiej zbudowany jest złodziej, cham, bandyta i zboczony seksualnie. Komitet Noblowski i wszyscy naukowcy powinni wiedzieć, że energia oparta na ludzkim umyśle to nie jest Biologia. To wstyd ukrywający się ludzie nie wpisywaniem w Google odkryć naukowych o przebudowanych ludziach na narzuconych słowach na złą energię na jakiej są złoczyńcami. To wstyd, że medycyna nie uczy że mózg wprowadza narzucone słowa na ludzki umysł i zmienioną budowę człowieka na złoczyńcę i że ci złoczyńcy wyrządzają krzywdę ludziom i zwierzętom wymuszaniem wykonywania czynności na złej energii jaka zadaje cierpienie i śmierć. Medycyna ukrywa złoczyńców wyrządzających krzywdę ludziom którzy wymuszają wykonywania ich słów. Ci ludzie kanalie wyrzucają mnie co chwilę z pisania, wyrzucają mnie z poczty, nie wysyłają ode mnie poczty, oszukują, że jest dla mnie wiadomość, a jej nie ma. Wskazuję na tą zmienioną anatomię za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel dostał Nagrodę Nobla, że to nikczemni, podli ludzie na ich słowach jakie mają w mózgu z nabycia. Ci podli, nikczemni ludzie wyrządzają krzywdę ludziom i innym stworzeniom. Przekazy od ludzi z okresu Starożytności podają, że dla człowieka który kogoś skrzywdził nie ma leku a ja odkryłam, że oni mają rację.
                                                                                                     Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz