czwartek, 14 lutego 2019

STWÓRCA ODDZIELA SŁOWA CZŁOWIEKA OD SWOICH SŁÓW I ODDZIELA ENERGIĘ Z JAKIEJ ZBUDOWANY JEST CZŁOWIEK ZE SWOICH SŁÓW OD ENERGII Z JAKIEJ CZŁOWIEK JEST ZBUDOWANY NA SŁOWACH STWÓRCY

Odkryłam, że Stwórca oddziela słowa człowieka na innym umyśle i na innej energii z jakiej zbudowany jest człowiek na swoim umyśle, od słów Stwórcy jakie są w naturze mózgu i budowy człowieka na słowach jakie są w naturze mózgu. Odkryłam, że to z innej energii zbudowany jest człowiek na swoich słowach i że jest to energia zadająca cierpienie i śmierć. Naukowcy mówią, że dla nich największą zagadką jest ludzki umysł, a ja wskazuję, że jest to umysł kłamcy na jakim człowiek zbudowany jest z energii zawartej w słowach kłamcy. Słowa kłamcy są do czynienia zła i na nich jest w człowieku zmieniona budowa na złoczyńcę. Dobroczyńca i złoczyńca zbudowani są z energii zawartej w ich słowach. W naturze nie ma słów do czynienia zła i nie ma energii do wykonywania czynności zła i złoczyńca wytwarza sobie złą energię do wykonania jego woli uczynienia zła. Ludzie którzy przeszli na wykonywanie słów kłamców przeszli na wykonywanie czynności zła i zmienili sobie budowę na energię do czynienia zła. Odkryłam, że zbudowany na słowach Stwórcy mózg odrzuca słowa narzucone przez złoczyńcę na ludzki umysł na jakim złoczyńca wykonuje czynności zła na energii zawartej w jego słowach. Złoczyńca się przebudował na energię do wykonywania czynności zła i ta energia to komórki nowotworowe jakie naukowcy złoczyńcy pokazują w programie Komórki macierzyste że chcą przebudować na komórki macierzyste. Komórki macierzyste ma Ten Kto stworzył człowieka i ten kto wykonuje słowa Tego Kto go stworzył. Komórki macierzyste zawarte są w słowach Stwórcy komórek macierzystych. Słowa człowieka mają komórki nowotworowe i z nich zbudowany jest człowiek z systemów neurologicznych opartych na słowach człowieka. Solithromycin News widzi te systemy neurologiczne zbudowane z chorób i wszedł jako Obserwator do mnie na Twittera 08.04.2016 roku. Wskazuję, że te systemy neurologiczne zbudowane z chorób zbudowane są z energii zawartej w słowach kłamcy jakie mózg wykazuje na ludzkim umyśle. Medycyna wypala chemią te komórki nowotworowe, a nie wypala chemią umysłu kłamcy wytwarzającego komórki nowotworowe. Energia zawarta w słowach kłamcy zawsze w człowieku jest i medycyna przesuwa tą energię w różne miejsca ciała i ta energia wprowadza nowotwory w te inne miejsca ciała. Jak lekarz dochodzi do mózgu to mówi, że nie ma ratunku, a ja mówię, że nie ma ratunku na słowa z energią nowotworową. Te słowa z energią nowotworową to nie jest glejak mózgu i to nie jest żadna choroba mózgu bo ludzki umysł nie ma mózgu. Prof. Jan Talar widzi tego zbudowanego z energii zawartej w słowach kłamcy, że jest w śpiączce. Odkryłam, że ta śpiączka jest tym silniejsza im więcej w kłamcy energii zawartej w słowach kłamcy. Nie mają racji lekarze którzy mówią, że wraz z wypalaniem chemią komórek nowotworowych wypala się komórki macierzyste bo kłamca nie ma wstępu do komórek macierzystych. Dobrze widzi Fizyk kwantowy w prowadzonym przez niego programie o energii rzeczywistej mówiąc, że energia rzeczywista nie daje się oszukiwać. Oszust ma swoją energię opartą na słowach oszusta jakie ma z nabycia w mózgu. Oszust ma umysłową chorobę na narzuconych przez niego słowach i psychiczną chorobę na jego budowie wykonanej z energii zawartej w słowach oszusta.
Zawsze byłam w zachwycie rozumem Stwórcy. Przez wiele lat miałam rozłożone w dużym pokoju książki mądrych ludzi i zobaczyłam, że wypowiadają te same słowa. Te słowa to odkryte przez Zygmunta Freuda wyparte i stłumione treści na jakich odkrył psychikę natury. Jego uczeń Karol Jung odkrył psychikę uzależnioną od myśli, a ja wskazuję, że ta psychika uzależniona od myśli uzależniona jest od energii z jakiej zbudowany jest kłamca z systemów neurologicznych opartych na słowach kłamcy. Wskazuję, że to te systemy neurologiczne z treściami słów kłamcy wyparły psychikę Natury odkrytą przez Zygmunta Freuda. Wskazuję, że złoczyńca wszedł złą energią z zawartymi w niej treściami na swoją piękną, doskonałą Naturę opartą na rozumie. Wskazuję na dobrych ludzi którzy w odpowiedzi na to co piszę pokazali, że na moje zdjęcie na Facebooku nałożyli piękne nakładki z pięknymi serduszkami, gwiazdeczkami, kwiatami, koronami, tronami, napisami kocham cię. Tych nakładek pokazali mi na Facebooku, że jest na moje zdjęcie z wielu krajów świata. Wskazuję, że prof. Anatomii Człowieka na Uniwersytecie w Brazylii nigdy mnie nie widział a przysłał mi zawiadomienie, że zostałam wpisana na listę Mózgu Dobroczyńcy. Wskazuję, że profesor wielu nauk medycznych John Belmont wszedł do mnie jako Obserwator na Twittera w roku 2016 kiedy to weszłam na Twittera i nigdy nie wyszedł. Złoczyńcy wymazali u mnie na Twitterze ogromną ilość Obserwatorów o których wcześniej zawiadamiali mnie, że mam pierwsze miejsce w nie jednym tygodniu na Twitterze. Na moim Blogu wykazywali ludzi z około dwustu krajów świata, a jak zobaczyli, że napisałam, że kłamca ma złe emocje to od tego dnia zaczęli pokazywać że ludzie nie chcą czytać, ale nie wpisali około czterech tysięcy moich artykułów w Google. Wskazuję, że Minister który nazwał siebie od wymierzania sprawiedliwości nie stworzonym przez niego ludziom oskarża 13 lat Kardiologa i innych lekarzy i zamyka ich do więzienia za to, że nie umieją leczyć z energii śmierci na jakiej wykonuje się słowa Ministra Sprawiedliwości i wszystkich innych narzucających słowa. Wskazuję Lekarzom opartym na rozumie, że na medycynie nie nauczyli ich, że Mózg wprowadza słowa na jakich wykonuje się wolę ludzi na umysł kłamcy na jakim jest zbudowany z innych systemów neurologicznych jak systemy neurologiczne zbudowane z energii życia opartej na mózgu. Wskazuję Lekarzom opartym na rozumie, że złoczyńcy wiedzą, że uśmiercają życie i wiedzieli żeby zanieść hojne dotacje dla Komitetu Noblowskiego żeby nie ogłosił, że zmieniona anatomia to systemy neurologiczne zbudowane z energii zadającej cierpienie i śmierć opartej na słowach kłamcy. Te hojne dotacje mają złoczyńcy z nazwania ich słów prawem. Wskazuję Lekarzom opartym na rozumie, że Dyrektorzy w Departamencie Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia którzy tam byli w roku 2011 do 2013 zostali usunięci ze stanowisk, a nowa Dyrektor przysłała mi pozdrowienia w odpowiedzi na moje odkrycie, że w systemach neurologicznych opartych na mózgu jest energia życia, a w systemach neurologicznych opartych na ludzkim umyśle jest energia śmierci. Dyrektorzy którzy byli w Departamencie Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w roku 2011 przysłali mi każdy z nich z osobna pisma z wyrazami szacunku i uznania i do roku 2013 co jakiś czas przysyłali do mnie zapytania czego od nich oczekuję. Te pisma przestały do mnie przychodzić po wizycie u mnie w roku 2013 Posła z partii PO który niby zainteresowany moją wiedzą pytał kto reaguje na moje odkrycia. Nie kupił żadnej książki, a zatem nie był zainteresowany moją wiedzą a był zainteresowany tym kto reaguje na moje odkrycia. Ten Poseł też został Ministrem od wymierzania sprawiedliwości nie stworzonym przez niego ludziom. Ta jego sprawiedliwość jest w otrzymanym przeze mnie za dwa dni po jego wizycie piśmie z pozdrowieniami z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia o jakich to pozdrowieniach nie raz napisałam, że przysyłają mi mordercy. Od tego samego dnia przestały do mnie przychodzić podziękowania z biorącego udział w odkryciu Uniwersytetu Carnegie Mellon. Mordercy mówią, że w naturze zbudowanej z energii życia jest cykl zagłady. Mordercy mają w sobie dowód na to, że są mordercami bo energia śmierci utrzymuje się na ich słowach.
Odkryłam, że Stwórca oddziela w człowieku narzucone słowa przez człowieka i opartą na tych słowach energię śmierci od Jego słów na jakich człowiek zbudowany jest z energii życia, a Albert Einstein odkrył we wszechświecie oddzieloną energię śmierci o której pisze, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi, a o oddzielonej energii życia jaka jest w naturze wszechświata pisze, że chciałby poznać myśli Boga. Ja wskazuję, że myśli Boga są w naturze mózgu i że na nich wszystkie stworzenia w naturze wykonują czynności dobra.                                                                                                                                                                   
                                                                                                       Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz