sobota, 9 lutego 2019

ZMIENIONA ANATOMIA WYKONUJE SŁOWA MORDERCY

Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że te wykonywane czynności są na słowach mordercy. Odkryłam, że anatomia wykonuje czynności na słowach życia jakie są w naturze mózgu, a zmieniona anatomia wykonuje czynności na słowach w mózgu z nabycia i są to słowa mordercy życia. Odkryłam, że słowa mordercy życia są wykonywane na systemach neurologicznych z jakich zbudowany jest morderca. Odkryłam, że to Mózg zbudowany na słowach z energii życia wprowadza słowa mordercy na ludzki umysł i systemy neurologiczne zbudowane z energii zawartej w słowach mordercy. Odkryłam, że ludzie władzy i kościoła oraz wymiar sprawiedliwości oparty na słowach ludzi władzy są zbudowani z systemów neurologicznych zbudowanych z energii uśmiercającej życie opartej na słowach tych ludzi. Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko władzy, wymiarowi sprawiedliwości i kościołowi i odkryłam zatem, że Stwórca wystąpił przeciwko mordercom. Odkryłam dowód zbudowanego mordercy na swoich słowach jakim są systemy neurologiczne zbudowane z energii zadającej cierpienie i śmierć oparte na nabytych w mózgu słowach narzuconych przez mordercę. Stwórca ostrzegł ludzi przed wykonywaniem słów organów władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła, a ja odkryłam, że ci ludzie wykonujący słowa kłamców wykonują je na energii zadającej im cierpienie i śmierć. Komitet Noblowski nie ogłosił przy przyznanej Nagrodzie Nobla za odkrycie zmienionej anatomii od wykonywanych czynności, że to energia uśmiercająca życie wykonująca słowa jakie mózg wykazuje na umyśle kłamcy. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że mózg wykazuje narzucane zachowania i problemy, że są do rozbieżnych celów i że zajmują się nimi systemy neurologiczne, oraz, że posiadamy zróżnicowane systemy neurologiczne. Odkryłam, że na tych systemach neurologicznych zajmujących się wykazywanymi przez mózg rozbieżnymi celami zbudowany jest morderca i że ten kto wykonuje czynności na słowach mordercy cierpi i umiera. Tak samo jak cierpią i umierają ludzie na wykonywaniu słów morderców tak samo cierpią i umierają zwierzęta i wszystkie inne stworzenia. Mordercy wprowadzili w ziemię energię uśmiercającą życie i dokonują uśmiercania życia na wielką skalę. Minęło ponad dwa tysiące lat od czasu pobytu na ziemi Stwórcy, a mordercy ciągle stoją na czele Jego mienia i nazywają słowa morderców prawem i wiarą w Boga. Nikt z ludzi nie mówi, że badania poza normą są oparte na wykonywaniu czynności na energii uśmiercającej życie i że norma to energia życia oparta na słowach opartych na prawdzie, a poza normą to energia uśmiercająca życie oparta na słowach opartych na kłamstwie.
Odkryłam, że Jezus to był Stwórca ponieważ to co mówił jest w mózgu i energii jaka jest w systemach neurologicznych. Stwórca mówił, że Mózg jest oparty na Jego słowach opartych na prawdzie i na nim oparta jest nasza budowa wykonana z energii życia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków.
Wskazuję na powstałych z energii zawartej w narzuconych słowach ludzi bandytów, że są zbudowani z systemów neurologicznych opartych na ich słowach jakie mają z nabycia w mózgu i że napadli na Tego Kto dał im życie i napadają na Jego stworzenia i zrzucają bomby uśmiercające życie na ziemię zbudowaną z energii życia.  Odkryłam zadane Naturze ogromne cierpienie i śmierć przez ludzi bandytów.
Wskazuję, że ludzie mordercy mówią do ludzi, że to Bóg zadaje cierpienie i śmierć i mają Go prosić o zdrowie i życie. Stwórca nie jest zbudowany z energii śmierci, a jest zbudowany z energii życia. Z energii śmierci zbudowany jest bandyta. Stwórca robi sprzeciw na słowa bandyty. Jeśli prawdą jest, że Komitet Noblowski chce przywrócić do siebie zaufanie to niech ogłosi, że zmieniona anatomia to bandyta.

                                                                                                    Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz